Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישה,

כדי שהנהגים בשתי הכניסות הבאות לכיכר ( לא קיים כאשר הכביש מתעקל שמאלה), עוד לפני הגעתם לכיכר, יבינו שכוונתי לצאת ביציאה השלישית, ולא ייהמרו שאני יוצא לפני כן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא הבנתי את הסיטואציה. נכנס למעגל תנועה שהוא כמו צומת (יציאה ימינה, ישר ושמאלה) אז מאותת בהתאם. אם אני ממשיך ישר אז לא מאותת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

גם בשיעורי הנהיגה שלי המורה היה אומר לי לאותת שמאלה בפנייה שמאלה ופרסה בכיכר, ימינה זה ימינה, וישר לא לאותת בכלל. בחיים לא שמעתי על מה שמדובר כאן :shock:

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם
מישהו מאותת כאשר הכביש מתעקל שמאלה? סביר שלא . אז למה בכיכר?

 

אותת ימינה, אחרי שחלפת על הזרוע שלפני הזרוע שממנה תצא.

 

מהסיבה שבעיקול שמאלה אין רכב שבא מולך או מהצדדים שאתה חומה את קו התנועה שלו.

בגלל שבכיכר כשאתה פונה שמאלה אתה חוצה את קו התנועה שבאה מולך או שמימנך זה נכון לאותת תרתי משמע על הכוונות שלך.

אם תאותת ימנה והרכב מולך ידע שהוא יכול להכנס למעגל התנועה כי אתה לא חוצה את קו התנועה שלו, כנ"ל אם תמשיך ישר.

אם אתה פונה שמאלה הוא יאט ויתן לך זכות קדימה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

בעולם אידיאלי אין לזה צורך. אבל בישראל לא יודעים באמת לעשות כיכרות, אנשים חותכים ונכנסים לנתיבים בתוך, בכניסה וביציאה מהכיכר. כל דבר שעוזר לנהג אחר מאחורה/צד לדעת מה אתה הולך לעשות, יכול אולי למנוע מעשה מטופש מצידו.

 

 

פורסם

בכניסה למעגל תנועה אין צורך לאותת כי אין אופציה אחרת מאשר לפנות ימינה. ולפני היציאה חייבים לאותת ימינה.

חבל רק שאני רואה רכבים של לימוד נהיגה שמאותתים שמאלה...

פורסם

העובדה שבמעגל תנועה אתה פונה רק ימינה היא טכנית גרידא וחשובה כקליפת השום. מטרת האיתות היא לספק למשתמשי דרך אחרים מידע שעשוי להיות להם למועיל בקביעת המהירות וההתמקמות בכביש - זהו.

 

אם איתות שמאלה נותן מידע כזה לנהג המתקרב למעגל מכיוון אחר - מאותתים שמאלה. סוף סיפור ואידך זיל גמור.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

מאותת ועוד איך. שמאלה עד היציאה שלי, ואז ימינה כשהיציאה שלי הבאה בתור. (ישר מאותת ימינה אם אני יוצא ביציאה הראשונה)

 

למה זה טוב? עזוב שטויות, כמו שאמרו לך פה אנשים במחשבה דומה. תחשוב ככה. אתה עומד בכניסה לכיכר. אתה מחכה להזדמנות להכנס.

מולך בא רכב:

מאותת שמאלה. אתה מבין שהוא כנראה לא יוצא ביציאה של הכניסה שלך, ולכן אין לך מה עכשיו להוריד את הרגל מהבלמים ולהתחיל לשחק עם הקלאץ אם אתה על ידני.

 

לא מאותת. אתה לא יודע מה הוא הולך לעשות. אתה חושב שאולי הוא יוצא, כי הוא פוזל קצת ימינה. יאאלה אתה מתחיל נס--- אה הוא בעצם סתם לקח את הפנייה רחב.

 

מאותת ימינה: אתה מבין שהוא כנראה יוצא ביציאה של הכניסה שלך. אתה רואה אותו מתחיל את הפנייה (כי אסור לסמוך על איתות) ומתחיל להכנס לכיכר.

 

אז מה עדיף? לאותת או לא לאותת? לפחות כשמאותתים, אז מקבלים עוד מידע. זה שם המשחק. עוד מידע.

פורסם
בעולם אידיאלי אין לזה צורך. אבל בישראל לא יודעים באמת לעשות כיכרות...

כנראה שגם באוסטרליה זה לא עולם אידיאלי - ספר תאוריה אוסטרלי(עמוד 21 ב-PDF או 66 בספר); לא לשכוח להפוך כיוונים.

גם באנגליה יש אותם הנחיות - והם גם נותנים אזהרה:

"watch out for all other road users already on the roundabout; be aware they may not be signalling correctly or at all"

סרטון מאינדיאנפוליס, ארה"ב

 

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מאותת.

פניה ימינה - מאותת ימינה בכניסה וביציאה.

המשך ישר - אין איתות בכניסה, מאותת ימינה ביציאה.

פניה שמ' או פרסה - מאותת שמ' בכניסה וימינה ביציאה.

 

תקנות התעבורה אינן מסידרות את נושא האיתות במעגל תנועה, וכל הטוענים כך ואחרת סומכים ידיהם על תקנות צומת(מדוע? נשגב מבינתי).

כמוני כמוך.

 

ככה מורה הנהיגה שלי לימד אותי וככה אני פועל.

פורסם

כשאני למדתי נהיגה (לפני 6 שנים) המורה אמרה לי שיש שתי אפשרויות ושתיהן חוקיות:

1. לאותת לפי כיוון הנסיעה.

2. לאותת ימינה ביציאה מהכיכר.

 

לא יודע מה השתנה מאז.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

גם באנגליה יש אותם הנחיות - והם גם נותנים אזהרה:

"watch out for all other road users already on the roundabout; be aware they may not be signalling correctly or at all"

 

מה ההנחיות לאיתות בצומת הזה?

https://www.google.co.uk/maps/@51.4678102,-0.4230542,19.5z

(לא מקנא במי שוייז יוציא אותו מהיתרו דרך שם)

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן


×
×
  • תוכן חדש...