Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה ההנחיות לאיתות בצומת הזה?

https://www.google.co.uk/maps/@51.4678102,-0.4230542,19.5z

(לא מקנא במי שוייז יוציא אותו מהיתרו דרך שם)

גם אל תנסה לאותת בככר הנצחון בפריז לבד כשהנך מתכוון לצאת מהמעגל. גם בככר המדינה אין טעם לאותת לבד מביציאה מהמעגל.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קיבלתי רשיון נהיגה לפני 50 שנה.

 

המורה שלי אמר "אל תאמין לאיתות של הרכבים סביבך"

 

והוא צדק בעבר, צודק בהווה ,וכנראה שגם יצדק בעתיד .

 

כי רבים האיתות אצלם לא מביע כלום אלא הוא נשכח לפני 3 דקות +-

 

ועכשיו נעבור למעגל התנועה.

 

מעגל התנועה משנה את סדר העדיפות בכביש. לא זכות קדימה לרכב הבא מימין, אלא זכות הקדימה היא לרכב שנע בתוך מעגל התנועה.

 

לא מכיר בארץ מעגל תנועה שניתן לנסוע בו שמאלה. אלא רק ימינה.

 

נתחיל במעגל תנועה בו יש מסלול נסיעה טבעתי אחד בלבד!!

אתה בא מזרוע מסויימת , אותת ימינה לזה מאחריך שאתה נכנס למעגל, תן זכות קדימה לרכב שנע כבר במעגל.

 

נוסע במעגל , עובר את הזרוע שלפני הזרוע ממנה אתה רוצה לצאת , ואז אותת ימינה, על כוונתך לצאת בזרוע הקרובה.

רכב שלא רואה איתות ממך יזדיין בסבלנות בזרוע שלו כדי לתת לך את זכות הקדימה, רואה שאתה מאותת ימינה , ומאט משהו , "יסתכן" וייכנס למעגל.

 

נעבור לרגע למעגל בו יש שני נתיבים טבעתיים או יותר.

 

אותם הכללים, רק אם חשקה נפשך לעבור לנתיב הפנימי , אותת שמאלה על כוונתך , כדי שזה מאחריך בנתיב שלך וזה שאחריך בנתיב הפנימי יידעו על כוונתך.

 

בדיוק באותם כללי זהירות של סטיה מנתיב בכביש מרובה נתיבים.

 

אם נתרגל שאנחנו מאותתים שמאלה במעגל התנועה בזמן שאנו נעים בו, ברור שההרגל המגונה הזה יבלבל כאשר אנו לא רוצים לסטות מהנתיב לנתיב פנימי יותר.

 

יישרו את מעגל התנועה וזיכרו שזכות הקדימה היא לכם כאשר אתם במעגל, ומי שנכנס למעגל צריך לתת זכות קדימה למי שבמעגל, בניגוד למצב הרגיל בכביש ישר ללא תמרורים.

 

או לפשט, מי שנכנס למעגל יש לו תמרור מסוג מיוחד, כיוון שהוא משרת שתי מטרות

 

האחת לפני הכניסה למעגל תן זכות קדימה ,לרכב שבמעגל,

 

השניה נכנסת למעגל , לך זכות הקדימה כלפי כלי רכב שלא במעגל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לכן קיימת ההמלצה(גם בשאר חלקי העולם) לא להחליף נתיבים במעגל תנועה רב נתיבי.

 

השימוש במעגל תנועה רב נתיבי

[ATTACH=CONFIG]445296[/ATTACH]

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

כמו שנכתב פה, הדבר החשוב הוא העברת מידע ברור, לכן לדעתי אלו מכם שמחליפים איתותים בכיכרות עושים שרות דוב לעצמם ולסביבה. כמעט אף אחד לא מבין אתכם, בטח ובטח הנהג הישראלי המצוי, שיש לזכור, לא מסתובב בקארספורום ולא חלק מהדיונים האלה.

 

והאיתות ה"נכון" (מבלי להתייחס לחוק) תלוי בכיכר עצמה- אם זו כיכר שהחליפה צומת קטנה, לדעתי צריך לאותת כפי שהייתם עושים לו הייתה הצומת שבמקור. אם מדובר בכיכר גדולה, הייתי נכנס אליה ללא איתות וביציאה ממנה, מאותת ימינה. בכיכרות כפולות נתיבים? השם ישמור, האיתות יהיה הבעיה הכי קטנה שלכם. ממילא תיאלצו להתמודד עם חיתוך נתיבים ושאר ירקות.

פורסם

אני חייב להודות שממש אין לי מושג על מה אתם מדברים. הצלחתם לבלבל אותי לגמרי!

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ואם יש מעגל תנועה שטוח כזה בשביל אוטובוסים, מותר לעלות עליו כשאין מכוניות בסביבה? :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כמו שאני רואה את זה, ונוהג בהתאם, בכיכר קטנה שמחליפה צומת (ובד"כ המעגל בלב הכיכר בקוטר של מטרים בודדים, אם בכלל) מאותת כמו בצומת: ימינה, שמאלה, לפי הצורך. אין משמעות לזה שכשפנית שמאלה יצאת, בסופו של דבר, ימינה. כל הסיבוב לקח שתי שניות, ועד שמי מאחוריך יבחין שהעברת מאיתות שמאלי לימני אתה כבר מחוץ לכיכר.

 

בכיכר גדולה, מתיחס אליה כאל כביש טבעתי בפני עצמו. לא מאותת על כוונה עתידית לפנות אלא על הכוונה המיידית: עכשיו עומד לעבור מנתיב פנים/חוץ או להפך, מאותת בהתאם. עכשיו עומד לצאת מהככר, מאותת (ימינה מן הסתם) בהתאם.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)


×
×
  • תוכן חדש...