Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תגובה רכב דאציה דאסטר


Алекс Ханик
שימו לב! השרשור הזה בן 3086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נכון שהוא משלב דיזל והנעה כפולה אבל אני פשוט הייתה מוותר על דיזל (XV) או הנעה כפולה (מגאן סטיישן) ונהנה מרכב הרבה יותר איכותי.

זהו שהשילוב של דיזל ו4X4 הסיבה האמיתית לבחור בדאסטר .

מגאן סטיישן דיזל זה רכב מצויין ,אני אומר את זה כבעלים מרוצה של אחד כזה כמעט 3 שנים (אחד הראשונים בארץ) .

בדיוק בגלל זה הייתי קונה את הדאסטר דיזל - מנוע מוכר ואמין קל לטיפול וזול לתחזוקה גיר ידני גם יהיה אמין יותר (זה חשוב כרכב כזה בכייף אפשר להחזיק 5-8 שנים ).

החסרון הגדול ביותרי לדעתי זה השילוב של מחיר בארץ וחומרים פשוטים וחיסכון הניכר בכל דבר . זה לא תואם אחד את השני ויוצר דיסוננס כשאתה מוציא את הארנק מהכיס כדי לשלם .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדאסטר אוכל, לועס ויורק את ה xv בלי מלח. אולי ה xv יותר מעוצב ואיכות הייצור יותר גבוהה אבל, וזה אבל ענק, הדאסטר הרבה יותר חסכוני, מרגיש יותר חזק, ובשטל בכלל אין מה לדבר.

אתם מוזמנים לקרוא את המבחנים שנערכו כאן באתר לדאסטר ול xv הידני.

 

עשיתי נסיעת מבחן על הדאסטר דיזל 4X4 ועל ה XV 2.0 ואין מה להשוות. ה XV הרבהההה יותר חזקה ומרגישה גם יותר זריזה משמעותית.הדאסטר טובה יותר בשטח מה XV ויותר סלחנית מה XV בעניין המתלים.המתלים שלה רכים יותר משל ה XV אבל ה XV מפצה על כך בהתנהגות כביש טובה בכמה מונים מהדאסטר.כל אחד והשיקולים שלו בסופו של דבר (ועניין תקציבי).אני אישית בדקתי את שתיהן וללא ספק הייתי הולך על ה XV (גם בגרסת ה 1.6 ליטר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבטיחות בדסטר בסדר גמור, מציע לקרוא ולהבין על מה ירד הניקוד ולא לכתוב סיסמאות ריקות מתוכן.

 

אף אחד לא חשב ממש על בטיחות בתכנון של הדגם אלא רק בלהשיג ציון סביר ב-NCAP ואנחנו יודעים כמה ציון כזה שווה כאשר פתאום מעמידים את הרכב במבחן שהיצרן לא חשב עליו כמו מבחן הריסוק בסטייה קטנה (25%) של ה-IIHS האמריקאי (ה-XV שתוכנן לפני שהחלו במבחן השיג ציון מלא).

 

בטיחות זה לא התחום של דאצ'יה. למי שמחפש צריכת דלק טובה, נוחות נסיעה טובה עם תשלום על התנהגות כביש שהיא קצת "בטעם של פעם" (לרוב האנשים זה ממש לא מפריע) ויחס לא רע לשקל, דאצ'יה הוא מותג ששווה לחשוב עליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבטיחות בדסטר בסדר גמור, מציע לקרוא ולהבין על מה ירד הניקוד ולא לכתוב סיסמאות ריקות מתוכן.

 

מעבר לעובדה שהדאסטר קיבל ציון נמוך יחסית בהגנה על נוסעים, בהתנגשות החזיתית ההגה שלו זז לכיוון הנהג ולמעלה וקורה A נעה אחורה (4.5 ס"מ). זה סימן רע מאוד לכשל מבני, שבהתנגשות במהירות גבוהה מהנבדקת (64 קמ"ש) יכול להיות ההבדל בין פציעה למוות.

ב-XV יש תנועה של 3 מ"מ בקורה A ואין תנועה של ההגה.

הדאצ'יה נחות בטיחותית ללא ספק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברחתם מנושא השרשור,

אני הייתי עם לוגאן כמעט 4 שנים ונסיעה בכבישים מהירים לא הייתה שקטה גם עם מערכת שמע בווליום חזק.

3500 סל"ד ל105 זה לא כיף המנוע עסוק ומטרטר באוזן.

למי שקונה רכב חדש זה מציק (דרך אגב בנסיעת מבחן בלוגי לפחות זה השתפר, הסל"ד בשיוט נמוך בהרבה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש קשה לי להאמין שה 1.5dCi או 1.2TCe יושבים על 3500 סל"ד ב105 קמ"ש.

 

די בטוח שהיה לך מנוע אחר בלוגן

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש קשה לי להאמין שה 1.5dCi או 1.2TCe יושבים על 3500 סל"ד ב105 קמ"ש.

 

די בטוח שהיה לך מנוע אחר בלוגן

 

זה ה1.6 הקודם של רנו, לא רלוונטי לדיון. הxv 1.6 ידני תואר הרבה פעמים כעגלה.

 

אכן כך זה מנוע אחר ציינתי את זה כרלוונטי לדיון שלא כל דבר הסטראו יכול להסתיר, וגם ציינתי שבלוגי עם המנוע החדש המצב הרבה יותר טוב.

מה שכן עניין הרעשי רוח אצלו מעל 80 קמ"ש מפריע דבר שלא נראה לי שקיים באותה מידה בXV.

אין מה לעשות הדאסטר לא מושלם (למרות שיש כאלו שחושבים שכן), גם לא ברמת המחיר שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רכב מושלם בשום צורה, הוא לא מתיימר להיות כזה, אף אחד בעולם גם לא משווק אותו ככה.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
זה לא רכב מושלם בשום צורה, הוא לא מתיימר להיות כזה, אף אחד בעולם גם לא משווק אותו ככה.

 

אין בעיה אז שלא ימכרו אותו במחיר של רכבים אחרים כמו סוברו וסוזוקי שכן מתיימרים להיות ככה ודי מצליחים להיות ככה.

130K זה מחיר לא שפוי לחברה בהקמה שרוצה להוכיח את עצמה. מה גם שלא מספק אותי שהמנוע של רנו וגיר של אמא של רנו כאילו שרנו זה מרצדס. להוריד פרופיל רנו בעצמה חברה שצריכה להוכיח את עצמה. לאור המציאות המחיר צריך להיות גג110K לדגם המפואר והדיזל 4X4. שלא נדבר על השירות של מוסכי רנו....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר של 130 נובע ממיסוי על הדיזל שמקפיץ את המחיר. לא הייתי קורא לסוזוקי או לסובארו מושלמים , הם לא. ובאופן אירוני, אמנם רנו זה לא מרצדס אבל את המנוע דיזל של הדאסטר ניתן למצוא באיי קלאס ונגזורתיה. מבחינת.להוכיח את

עצמה אולי בארץ עם הסטיגמות, בחול זה לא המצב ,גם לא דאציה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...