com2
-
הודעות
30 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי com2
-
רוצה להודות לכנופיית הטיפולים השוטפים!
com2 פרסם הודעה בנושא של אושריקו בתוך פורום חוות דעת בעלי מקצוע
הנה היום הזה הגיע - נפגשתי היום אם אסף ושני לעשות טיפול למגאן דיזל שלי . אנשים לא פחות ממדהימים , באמת . לא חשבתי שבמזג אויר לא הכי כייפי ,קר וסגריר, אפשר להנות מלהתלכלך בסולר ושמן מנוע . זה רק מוכיח שאנשים זה מה שחשוב ולא המסביב. המון תודה לשניהם , היה ממש נחמד , מקצועי ומשכיל . קצת פרטים על הנעשה : 1. הוחלף שמן מנוע ופילטר שמן (רנו קיבלו "מחמאות" על נגישות לפילטר). 2. הוחלף מסנן סולר . המהנדסים של רנו קיבלו עוד מספר "ברכות" , כי היה צריך לפרק גלגל ולהוריד דיפונים של בית הגלגל . 3. נבדק פילטר אויר ונמצה משהו סיני זול שצריך להחליף בדחיפות . 4. בנוסף אסף בדק ברקסים נזילות ועוד כל מיני דברים . בקיצור כל מה שעושים במוסך מורשה בטיפול ויותר , רק אם כל הלב ובלי לקחת גרוש . אני מצרף כמה תמונות מקווה שרואים עד כמה זה לא היה פשוט .- 741 תגובות
-
- טיפולים שוטפים
- כנופיה
- (ועוד 2 )
-
זה לא ממש עם ישראל - זה יותר חברות ליסינג , הדגמים ההיברידיים האלה הם מה שנותנים בליסינג ...
-
זהו שהשילוב של דיזל ו4X4 הסיבה האמיתית לבחור בדאסטר . מגאן סטיישן דיזל זה רכב מצויין ,אני אומר את זה כבעלים מרוצה של אחד כזה כמעט 3 שנים (אחד הראשונים בארץ) . בדיוק בגלל זה הייתי קונה את הדאסטר דיזל - מנוע מוכר ואמין קל לטיפול וזול לתחזוקה גיר ידני גם יהיה אמין יותר (זה חשוב כרכב כזה בכייף אפשר להחזיק 5-8 שנים ). החסרון הגדול ביותרי לדעתי זה השילוב של מחיר בארץ וחומרים פשוטים וחיסכון הניכר בכל דבר . זה לא תואם אחד את השני ויוצר דיסוננס כשאתה מוציא את הארנק מהכיס כדי לשלם .
-
לדעתי הגרסה הכי שוה זו הגרסה 4X4 הבסיסית שעולה 122 ומשתלמת הרבה יותר מXV אפילו רק בגלל הוצעות דלק נמוכות משמעותית וטיפולים יותר זולים . גם ביטוח לסובארו יותר יקר .
-
יש מצב - אני פעם קניתי כך רכב מיבואן . הקונה במקרה הזה הוא יד ראשונה , להבדיל מיד 0 על רכב ללא בעלות קודמת . כמה מורידים על זה לא יודע , אבל יש סעיף במחירון לוי יצחק.
-
משענת יד מקורית סיאט לאון 1P (מ2006-עד2013)
com2 פרסם הודעה בנושא של com2 בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
UP . חובה בכל סיאט לאון !- 2 תגובות
-
- seat leon
- אביזרים לרכב
-
(ועוד 1 )
תגיות:
-
משענת יד מקורית סיאט לאון 1P (מ2006-עד2013)
com2 פרסם הודעה בנושא של com2 בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
כמה פרטים נוספים : המחיר המבוקש 600 ש"ח ( אחרי כל ההורדות והנחות ) משענת יכולה להגיע להרצליה פתוח , תל-אביב , נתניה . טל. ליצירת קשר 054-2428665- 2 תגובות
-
- seat leon
- אביזרים לרכב
-
(ועוד 1 )
תגיות:
-
למכירה משענת יד מקורית לסיאט לאון . משומשת במצב מעולה . חדשה בחנות יבואן עולה באזור 2000 ש"ח.
- 2 תגובות
-
- seat leon
- אביזרים לרכב
-
(ועוד 1 )
תגיות:
-
אם יש לך אופציה לעדכן גרסת רדיו זה כנראה מערכת מקורית , מצד שני IGO לא קיימת במערכות מקוריות . אולי דרך הכי פשוטה לגשת ליבואן ולברר במקום .
-
השקעה רצינית מאוד . עושה חשק
-
10 לרכב קטן זה צריך להספיק בהחלת . מעניין באיזה רכב קטן יש יציאה למגבר בראדיו מקורי , חבל שרוב היצרנים לא עושים את זה .
-
תודה על ההסבר ! אני מאמין שיהיה שימושי להרבה אנשים .
-
בעיית תאימות גלקסי 4 + DEH-X6550BT
com2 פרסם הודעה בנושא של daniel.r בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הבדיקה אכי טובה - זה לקחת מכשיר נייד אחר כל שהוא ,לא משנה איזה מערכת הפעלה, לחבר לרדיו ולבדוק . -
על לא דבר . למה באצם הבחירה היא בסאב 10 ולא 12 קלסי , במיוחד עם אתה שומע מוזיקה אלקטרונית עם הרבה באסים ?
-
התקנת מערכת ראשונה ברכב, ( כולל תמונות ! )
com2 פרסם הודעה בנושא של Proolam123 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כל הכבוד על ההשקעה, תתחדש ! רק אצלי הלינקים לתמונות לא עובדים ? -
את הHertz שמעתי - קומפוננט ממש נחמד . סאב - לסוג המוזיקה שאתה שומע צריך להיות טוב . מגברים של Lightning Audio לא מכיר בכלל . בברכה.
-
במערכת המקורית יש יציא לרמקולים או שאתה הולך לשים מנחת ?
-
דיבורית בורי9040 - מתחברת לרמקולים ושליטה מההגה?
com2 פרסם הודעה בנושא של matanya cahana בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
היי, אין דיבורית חיצונית שתוכל לחבר לשליטה מההגה וגם לשמור על השליטה על המערכת המובנת . ועם כבר דיבורית שמתחברת בין מערכת לרמקולים אז עדיף לדעתי PARROT שהיא איכותית יותר כדיבורית וגם בארך אותו מחיר +\- . היה לי כזה שילוב בלאון עבד מצויין . -
בהחלת מרשים ! מעניין כבה זמן ייקח למערכת לפרק את המרכב
-
דאבל דין לרכב תומך FLAC, קיים?
com2 פרסם הודעה בנושא של Mike Lowrey בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
רק לא צריך לשכוח - כשאתה שומע במערכת ביתית טובה אתה משתמש בקודק של מחשב או רסיבר שהם הרבה יותר איכותיים (מסיבה לא ברורה) ממה שיש במערכות ברכב . יותר מזה : עם צורבים MP3 לאודיו דיסק הוא נשמע הרבה יותר טוב (ברכב) ... אני בדקתי בשני מכשירים שונים . מתנצל על ההתפרצות , נושא כואב ) -
דאבל דין לרכב תומך FLAC, קיים?
com2 פרסם הודעה בנושא של Mike Lowrey בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
למיטב ידעתי האיבוד בהמרה מלוסלס ללוסלס יכולה להיות רק עם יש עוד פעולה על הדרך , למשל עם עושים ריסמפלינג כלומר המרה מ44.1 ל48 KHZ או להפך או משנים מ16 ל24 BIT וחזרה. כל עוד שלא נוגעים בכל הפרמטרים זה יהיה "כמו זה - זה" אפרופו WAV - הוא גם הפורמט הכי פחות תלוי בקודק שבמכשיר , בגלל שלא מצריך פעולה נוספת כדי שינוגן . כל פורמט אחר צריך להיות מומר לWAV הבסיסי . -
הכל נכון פרט לפתחי מזגן ליושבים מאחורה - יש למטה לכיוון הרגליים .
-
. מחיר מופרז בכל קנה מידע . במיוחד כשמדובר בחתיכת פלסטיק מסכנה . כנ"ל המחיר בחו"ל . האמת זה בעיה של כל התוספות של VAG - דיבורית מקורית למשל מחירים כאילו זה עשוי זהב טהור .
-
חיפוש קצר באינטרנט מראה שבכל השווקים הידית הזאת היא אופציה בתשלום . אתה יכול לא להאמין אבל הרכב עוצב כרכב ספורט : מחוגים ורטיקליים באפס , מושבים עם תמיכה צדדית טובה יחסית אפילו ברמה הבסיסית ביותר וכן , כרכב ידני במקור המשענת יד אפילו המקורית נראת זרה ומסתירה כפתורים , ויותר מזה היא מפריעה להעברת הילוכים מהירה . כך שבמקרה הזה אין קשר לרצון של היבואן למרות שאני מסכים עם מה שאמרו על המחיר המופרז
-
התשובה פשוטה : רכב עם יומרות ספורטיביות וגיר ידני במקור . כשאתה נוהג בידנית עם כסא אכי למטה , יותר נוח בלי . אכן לא זול , אני בזמנו קניתי בEBAY גרמני
