Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

טנגה, אתה בטח זוכר שאי ביצוע טיפולים בזמן ולפי הוראות היצרן גורם לביטול האחריות וגם לבעיות בעתיד המקרה והתגלה באג מכני כלשהו.

אתה עדיין בטוח שהם צודקים??

 

* עריכה : שלושת הרכבים "השמורים" עדיין מוצעים למכירה.. כולל ההוא עם הנתון המדהים של 6000 ק"מ!

עריכה אחרונה על ידי LEGACY 1.8

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

* עריכה : שלושת הרכבים "השמורים" עדיין מוצעים למכירה.. כולל ההוא עם הנתון המדהים של 6000 ק"מ!

 

אתם קצת מגזימים וקצת נסחפים. שמני מנוע מודרניים שומרים על תכונותיהם הרבה יותר זמן מכאלו ששימשו לפני 30, 50 או מאה שנים.

 

בוא נסתכל רגע על "ההוא עם הנתון המדהים של 6000 ק"מ".

 

מודל 2013, לא ציינת חודש עליה לכביש. אולי סוף שנה? אולי הרכב רק בן שנתיים?

 

עשה טיפול אחד, בסדר. מה כבר עשו בטיפול הראשון? החליפו לו שמן ופילטר שמן?

 

אז תעשו את זה בעצמכם אחרי הקנייה.

 

אתם מניחים הנחות עתידיות שתכל'ס, אין לכם בסיס אמפירי לדגום אותם זולת הנחת יסוד, שאינה אמפירית.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם (נערך)
טנגה, אתה בטח זוכר שאי ביצוע טיפולים בזמן ולפי הוראות היצרן גורם לביטול האחריות וגם לבעיות בעתיד המקרה והתגלה באג מכני כלשהו.

אתה עדיין בטוח שהם צודקים??

 

זו באמת הדעה הרווחת, אבל היא לא ממש מדוייקת. אפשר להתנער מאחריות רק אם התקלה קרתה באופן ישיר מכך שהרכב לא טופל. וחוץ מזה, כן, זה סיכון. זה כמו לא לעשות ביטוח או לא להרחיב אחריות או בעצם כפי שאתה בעצמך עושה- לקנות רכב משומש בלי אחריות. כל עוד אתה לוקח את זה בחשבון ומעדיף לחסוך עכשיו מתוך ידיעה שהסיכוי "ליפול" הוא קטן וגם אם יקרה אז הוא לא ימוטט אותך, אז כן, זה לגיטימי בהחלט.

עריכה אחרונה על ידי tanga
פורסם
הנה מה קרה לעוד אחד שחשב שטיפולים איכותיים ובזמן זה רק לחנונים....חבל על הרכב המיוחד הזה...

[ATTACH=CONFIG]444171[/ATTACH]

 

 

באלפא ישנה, גם אם תטפל אחרי כל נסיעה, עדיין יפלו חלקים מהרכב תוך כדי נסיעה...

 

אני בטוח שגם חלק מהחברים מהפורום מפספסים בכמה אלפי ק"מ טיפולים, משתמשים בשמנים בסיסיים וכו'..

פדאנטיות זה עניין יחסי, אין שחור או לבן.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

beamvelavan - הדוגמה שלך לא מתאימה. בכל זאת רכב בן 10 עם קרוב ל-200,000 ק"מ, לא זמן בלתי סביר לשיפוץ תיבת הילוכים אוטומטית, ואם לא ננהג בצורה עדינה יתכן שגם המנוע נשחק.

 

מכל מקום - אני מכניס את המכוניות שלי לטיפול תקופתי "לפי הספר" (לא אומר שאין לפעמים סטיה של כמה מאות ק"מ או שבועות, אבל לא משהו קיצוני) . אמנם "מסתפק" בשמנים הסטנדרטיים שהמסוסך מספק - יש לי הרבה אמון באיכות של מוצרים ישראליים - ועד היום לא היו לי בעיות חריגות עם מכוניות שהגיעו לגיל 10-12 שנה ו-120,000-160,000 ק"מ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא מאמין שאני צריך להסביר לאנשים מה זה טיפול 10,000 ולמה צריך לעשות אותו שזה המינימום שבמינימום.

 

אתה מחוייב לקנות ממנו את הרכב אחר כך?

 

כשיש תקלות, הוא בא בטענות אליך?

 

אם לא, אז חבל על העצבים שלך - כמו שאומרים, חבל להתווכח עם אידיוט, הוא יוריד אותך לרמה שלו, וידרוס אותך עם ניסיון.

 

בסופו של דבר הוא ילמד, אם לא דרך הראש, אז דרך הכיס.

 

ואם הוא ממש מעצבן אותך, זכור שאומנם את המשפחה אתה לא בוחר, אבל את החברים כן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

במקרה היום נתקלתי באדם שהתגאה באקסנט 2001 שלו, הוא טען שהרכב אצלו כבר 3 שנים והוא לא היה שנה וחצי במוסך.

תוך כדי שהוא ממלא שמן ומים שכל שבוע יורדים לו מתחת למינימום.

פתחתי את פקק מילוי שמן, ומה שראיתי זה פשוט גריז וזפת.

לא הייתי נוסע לצפון עם הרכב שלו.

×
×
  • תוכן חדש...