Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אני מעוניין לקנות מס' חלקים באינטרנט (עוד לא ברור אם אי בי או אלי אקספרס)

 

1. בלם יד

http://www.ebay.com/itm/Universal-E-Brake-Hydraulic-Drift-Handbrake-Vertical-Horizontal-S14-AE86-/121515712612?hash=item1c4ae6a064:g:b9cAAOSwQJhUirrG&vxp=mtr

 

2. מסילות למושב - עדיין בחיפושים אחרי משהו ספציפי.

 

רציתי לשאול אם יש פה אנשים עם ניסיון בהזמנה מחו"ל, האם צפויה איזשהיא בעיה במכס ? מבחינת זה שמדובר בחלקים לרכב שלא דווקא מאושרים בארץ...

 

אגב, החלקים הם עבור בניית סימולטור, כמובן שלא אכניס בלם יד ב 100 שקל מאלי אקספרס לרכב שלי :-)

 

מעבר לכך, אם מישהו במקרה מוכר את אחד מהדברים כמשומש, אשמח לשמוע גם כן !

 

תודה רבה,

ניר.

פורסם

באם החבילה שלך תעצור במכס (וברגע שמדובר בחלקים לרכב היא תעצור),

ובמידה שהמוצרים שאתה מייבא לא נמצאים ברשימת השחרור המהירה (ואביזרי בטיחות לא מופיעים בה), אתה נדרש לספק אישורים למוצר ממשרד התחבורה.

הוראת נוהל מספר 20 - רישוי חלקי חילוף ביבוא אישי לצריכה עצמית

בהצלחה.

פורסם

הקיצר, אני מבין שאתה ממליץ לחפש אופציות אחרות בארץ מאשר להיכנס להרפתקאה הזו...

 

הרבה תודה על העזרה!

 

ניר.

×
×
  • תוכן חדש...