Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: MG3 - סינית סינית, אבל לא כמו שחשבתם


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא הסברתי את עצמי כמו שצריך כנראה.

 

התייחסתי למחיר עצמו, בלי השוואה בין מכוניות בקטגורייה שלה, ששם יכל להיות מאוד שהיא מנצחת, כי השאר הן עגלות. כמה כבר גרוע מהן היא התהיה?

 

המחיר יקר לדעתי משתיי סיבות:

1- אחרי שלוש-ארבע שנים, המחיר יצנח בקיצוניות

2- במחיר שלה(מיד שנייה), יש אופציות הרבה יותר, חזקות, בטוחות, ומכניות אמיתיות. (אז לא מתעצלים ועושים את כל הבדיקות שצריך)

אנשים שמוכנים לשלם על עגלה כזו 60K, הם בדיוק העדר שבגללו המחירים של המכונית במיוחד בארץ, לא ירדו לעולם.

לצערי אתה לא ממש צודק לגבי הסיבה שהמחיר לא יירד, המחיר לא ירד כי אנשים פשוט קונים וקונים וימשיכו לקנות כי זה מה יש. בני אדם הם צרכנים בין אם הם נבונים ובין אם לא.

הזוי שרכב ידני סטנדרטי קשה למצוא וכולם בוכים שהאוטומט חרא וממשיכים לקנות אוטומט.

כל אירופה נוסעת על דיזל ידני אבל אצלנו, אצלנו כולם בוכים שהדלק יקר וממשיכים לשלם 1 ל 10 ולא להדליק מזגן.

 

מרוב שהאנשים פה עם הראש בת** יש מכוני גירים כמו זבל! מעניין להכנס לאחד כזה ולבקש תיקון לגיר רגיל... בטח שזה הזוי כי אין צורך, לך תסביר....

אז לשאלתך, המחירים לא יירדו כי הם לא יירדו כי למה להוריד אם ממשיכים לקנות מש-פח-טומטיות וכל שנה אנחנו רק שוברים את השיא של שנה שעברה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לדעתי כאשר המחיר יעמוד על 55K(נאמר שכעת ב58 לחבר) לגרסת הבסיס, אז החיסרון היחידי שלה לקטגוריית המחיר יהיה צריכת הדלק, בכל השאר היא תיהיה עדיפה אפילו בבטיחות אם משווים לאלטו באותו המחיר, ואז הוא באמת יתחיל להימכר מהר.

 

אני לא יודע מה איתכם, אני לא מוכן ליסבול 3~5 שנים ברכב שאני לא אוהב רק בשביל שביום המכירה הרכב יהיה שווה יותר, לא מוכן ליסבול בשביל זה (לפחות בקטגוריית המחיר הזו).

 

אני מסכים שאת הMG צריכים ליקנות אנשים שמעוניינים לישמור תרכב לפחות 4~5 שנים ואז כל העניין של ירידת הערך לא תיהיה קריטית כמו אחרי 3 שנים.

לגבי אמינות- ראיתי שהרכב נימכר בעולם כבר מ2013 - האם אין עדיין עדויות על מחלות/בעיות?

 

בשבילי לפחות עניין הבטיחות בעייתי, מעדיף ליקנות רכב בטוח יותר באותו התקציב, אפילו אם זה אומר להיתפשר על משומש, אבל צריך ליזכור שאנשים נסעו/נוסעים פה על AVEO בלי בעיה אז ליפסול את הרכב על הסעיף הזה זה לא רציני,מה גם ש3 כוכבים של היום זה הרבה יותר מ3 כוכבים של שנים קודמות לכן אתם לא רוצים לנחש כמה כוכבים הייתה מקבלת האלטו ב2014 לעומת הMG3.

 

לסיכום- לדעתי הMG3 והדא'ציה גיפון הם תוספת מבורכת לרכבים הזולים, שמשיכו כך, אני חושב שהרכב הבא רוב הסיכויים גם יהיה ידני, לא רוצה להירדם משיעמום בניגה חח:-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המחיר - המחיר של הדגם בנבחן הוא לא 60 אלא 70. ב- 60 מקבלים דגם ערום מאבזור חיצוני שנראה הרבה פחות טוב.

ב- 70K ניתן לרכוש קליאו חדשה. נכון, איטית (להחריד?) אבל כרכב הוא ברמות אחרות לגמרי, כולל העיצוב. וגם לגבי האבזור, שם מקבלים אבזור לא רע בהחלט ורכב שמרגיש ה-ר-ב-ה יותר מודרני. וזו סתם דוגמא.

מספיק להביט בכמה תמונות כדי לראות כמה הרכב הזה לא מודרני: לוח השעונים (נראה כאילו נלקח מרכב משנות ה-90, הפלסטיקה שצועקת שנות ה-90, בקרת האקלים המצחיקה ועוד...)

מצטער, אבל מושבי העור (שאני חותם על זה שיתחילו להתקלף בעוד שנתיים-שלוש בחום הישראלי) זה לא מה שמחפש פלוני-אלמוני ברכב כזה. לו חשוב יותר החסכון בדלק (מעניין שלא צויין במבחן - הערכה שלי שלא יותר מ-10-12 ק"מ לליטר), מרווח (טוב), אמינות (?), בטיחות (???), וכן - גם סחירות כשירצה להחליף ברכב חדש ב- 70K בעוד 3 שנים (???????????????)

ועם כל הכבוד להנאה בנהיגה, אתם באמת חושבים שמישהו יקנה את הרכב בגלל 'שכיף' לנהוג אותו? באמת....ממתי הפכנו 'למבינים' במכוניות 'ולאוהבי' נהיגה ונרוץ לקנות רכב סיני?

 

לא סתם לא רואים את הרכב על הכביש ולא יראו אותו בכמויות, עם כל מבצע שלא יהיה.

נכון - השוק הישראלי הוא שוק קשה לפיצוח ותדמית משחקת פה הרבה (מידי). אבל אני לא רואה איך השחקנים החדשים (MG3 וסנדווי) מפרים פה את ההגמוניה של שאר המכוניות בסיגמנט.

95% מהאנשים יעדיפו i10 או פיקנטו ולא רכב כזה. ואני מבין אותם.

איזה שמרן הפכתי להיות.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם, זה משום מה משעשע אותי (הכפתור שבורר בין מצבי מחשב הרכב אני מניח)

MG-3-19.jpg

 

פשוט ציור של מחשב, במקום TRIP, SET, או כל שקר כלשהו אחר.

איך לא חשבו על זה קודם

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"לגבי המחיר - המחיר של הדגם בנבחן הוא לא 60 אלא 70. ב- 60 מקבלים דגם ערום מאבזור חיצוני שנראה הרבה פחות טוב."



 

לידיעתך, קיים דגם ביניים, שכולל ספויילר אחורי, חישוקים קלים, ועוד תוספות, שנראה בדיוק כמו הדגם היקר, וניתן להשיג אותו,{אחרי משא ומתן}, גם ב-62500 שקל.

 

לגבי סחירות עתידית. מזדה 3 עלתה כ-120000 שקל. אחרי 3 שנות ליסינג היא נמכרת בפחות מחצי. לך תנחם את הבן אדם המסכן שרוצה למכור את אותו רכב, רק שהוא יד ראשונה פרטית, קנה אותה כחדשה, ומנסה למכור אותה במחיר מחירון!

לגבי ה-MG. היום -62000 שקל, ובעוד 3 שנים המחירון יהיה כ-40000 שקל. נניח שהרכב יימכר ב-34000 שקל. ובמחיר הזה במידה ויישמרו עליו, הוא יימכר בקלות.

איפה הבעיה כאן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי כי אנשים רוצים רכב חדש ולא יד שניה, מה זה רכב אמיתי?

 

גם אם הרכב היה עולה חמישים היית אומר את אותו הדבר. זה כמו תקליט שבור. לא משנה כמה זול זה יהיה - תמיד יגידו שזה צריך להיות יותר זול.

האנטי שלך הוא בגלל שזה מותג סיני ולא בגלל המחיר. אם לרכב הזה היה סמל של מכונית יפנית אן קוריאנית מקדימה פתאום לא היינו שומעים תלונות על איכות החומרים, על הבטיחות וכו'...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים



לגבי סחירות עתידית. מזדה 3 עלתה כ-120000 שקל. אחרי 3 שנות ליסינג היא נמכרת בפחות מחצי. לך תנחם את הבן אדם המסכן שרוצה למכור את אותו רכב, רק שהוא יד ראשונה פרטית, קנה אותה כחדשה, ומנסה למכור אותה במחיר מחירון!

לגבי ה-MG. היום -62000 שקל, ובעוד 3 שנים המחירון יהיה כ-40000 שקל. נניח שהרכב יימכר ב-34000 שקל. ובמחיר הזה במידה ויישמרו עליו, הוא יימכר בקלות.

איפה הבעיה כאן?

 

הנבואה בידי טיפשים ובכל זאת.....

תשכח מזה - 34K עבור הרכב הזה לאחר 3 שנים? נראה את הפראייר שיקנה. חדשות לא קונים במחיר טוב, אז יד שניה. לא יודע....

אני הייתי מהמר על אזור ה- 28-30K על אקזמפלר שמור ביותר.

מסתבר שבשוק המטורף של היום גם מכוניות זולות כחדשות יורדות לא מעט בשלוש שנים הראשונות (וזה מוסבר ע"י ירידת הערך של מכוניות כדוגמת המאזדה 3).

אבל שוב - נחכה ונראה...:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב צריכת דלק, שימו לב שיש בגלריה תמונה שמציגה 8.5 ליטר ל-100 ק"מ. כלומר 12.5 קמ"ל. סך הכל לא כזה נורא בהתחשב במנוע, שדי גדול וטכנולוגי כמו סנדלים תנ"כית בערך.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם הרכב היה עולה חמישים היית אומר את אותו הדבר. זה כמו תקליט שבור. לא משנה כמה זול זה יהיה - תמיד יגידו שזה צריך להיות יותר זול.

האנטי שלך הוא בגלל שזה מותג סיני ולא בגלל המחיר. אם לרכב הזה היה סמל של מכונית יפנית אן קוריאנית מקדימה פתאום לא היינו שומעים תלונות על איכות החומרים, על הבטיחות וכו'...

 

נכתב עם הציטוט הלא נכון yulianx זה לא כוון אליך..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פה ושם זוכה ל-3 מתוך 5 כוכבים כאשר לרעתה מציינים בין השאר

מנוע חלש, צריכת דלק ופליטת מזהמים גבוהה, סלון זול וכד'.

 

http://www.autoexpress.co.uk/mg/mg3

 

http://www.whatcar.com/car-reviews/mg/mg3-hatchback/summary/26054-5

 

http://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/mg/mg3-2013-review/

 

http://www.autocar.co.uk/car-review/mg-motor/mg3

 

אני מקווה ומניח שזה אותו הרכב שנסקר כאן אבל לא קריטי לי,

לעת עתה ועד שסין תעשה את מה שקוריאה עשתה [ושבזמנו יפן עשתה]

זה כולה עוד רכב סיני מג'ייף, כמו הדאצ'ה וכל רכבי החצי-דרך שנת 94' האלה.

יחד עם זאת סביר בעיני בהמשך להערה לעיל שביום מן הימים כל הרכבים יהיו סיניים ואמינים.

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הם היו משקיעים עוד בתא הנוסעים ובמנוע מתוחכם - המחיר היה נושק לזה של המתחרות אם לא יותר - ואז החברה הייתה מאבדת את היתרון שלה בגסרת המחיר. מי שלא מחפש למשש דשבורדים או עוד קמ לליטר - הרכב בהחלט יתן תמורה טובה למחיר. ובנוגע לצריכת דלק הערה קטנה . אני נוסע על 206xs מ 2002 עם מנוע 1.6 ומשיג צריכת דלק מצויינת של 16 קמ לליטר בממוצע. אז גם מנועים לא מתוחכמים יכולים להניב צריכת דלק מרשימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המחיר - המחיר של הדגם בנבחן הוא לא 60 אלא 70. ב- 60 מקבלים דגם ערום מאבזור חיצוני שנראה הרבה פחות טוב.

ב- 70K ניתן לרכוש קליאו חדשה. נכון, איטית (להחריד?) אבל כרכב הוא ברמות אחרות לגמרי, כולל העיצוב. וגם לגבי האבזור, שם מקבלים אבזור לא רע בהחלט ורכב שמרגיש ה-ר-ב-ה יותר מודרני. וזו סתם דוגמא.

מספיק להביט בכמה תמונות כדי לראות כמה הרכב הזה לא מודרני: לוח השעונים (נראה כאילו נלקח מרכב משנות ה-90, הפלסטיקה שצועקת שנות ה-90, בקרת האקלים המצחיקה ועוד...)

מצטער, אבל מושבי העור (שאני חותם על זה שיתחילו להתקלף בעוד שנתיים-שלוש בחום הישראלי) זה לא מה שמחפש פלוני-אלמוני ברכב כזה. לו חשוב יותר החסכון בדלק (מעניין שלא צויין במבחן - הערכה שלי שלא יותר מ-10-12 ק"מ לליטר), מרווח (טוב), אמינות (?), בטיחות (???), וכן - גם סחירות כשירצה להחליף ברכב חדש ב- 70K בעוד 3 שנים (???????????????)

ועם כל הכבוד להנאה בנהיגה, אתם באמת חושבים שמישהו יקנה את הרכב בגלל 'שכיף' לנהוג אותו? באמת....ממתי הפכנו 'למבינים' במכוניות 'ולאוהבי' נהיגה ונרוץ לקנות רכב סיני?

 

לא סתם לא רואים את הרכב על הכביש ולא יראו אותו בכמויות, עם כל מבצע שלא יהיה.

נכון - השוק הישראלי הוא שוק קשה לפיצוח ותדמית משחקת פה הרבה (מידי). אבל אני לא רואה איך השחקנים החדשים (MG3 וסנדווי) מפרים פה את ההגמוניה של שאר המכוניות בסיגמנט.

95% מהאנשים יעדיפו i10 או פיקנטו ולא רכב כזה. ואני מבין אותם.

איזה שמרן הפכתי להיות.....

א. קודם כל למה אתה צועק ?

ב. "עם כל הכבוד להנאה בנהיגה " - מה אתה עושה בפורום חובבי רכב ?

ג. עם כזו שמרנות אני מניח שהאוטו לא בשבילך אבל למה אתה מרשה לעצמך לנבא שהאמינות, סחירות וצריכת הדלק לא טובים ? אם יש משהו שהעם היושב בציון לימד את יבואני הרכב זה שכשמביאים לו מיני ידנית במחיר טוב הוא קונה וכך גם לגבי מכוניות רומניות (דאצ'יה).

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...