-
הודעות
946 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי orenuchx
-
למכירה הפריטים הבאים: 1.סט רמקולים קומפוננט Focal K2 165 K - מותקנים כשנה ברכב, ניתן לשמוע לפני קנייה. הקרוסים של הסט לא היו בשימוש והם חדשים בקופסה. מחיר- 1400 ש"ח 2. סט מגברים מסדרת פרימה של אודיסון: א) מגבר משולב פרוססור Prima 8.9 Bit . המגבר כולל כניסה אופטית ויציאה ל 8 ערוצים + ערוץ נוסף לסאב. 2100 ש"ח ב) מגבר מונו Prima AP1D - מחיר 1000 ש"ח ג) DRC של פרימה לשליטה במגברים - 300 ש"ח לפרטים מלאים על המגברים אתר Audison : https://www.audison.eu/products/ap-f8-9-bit/ https://www.audison.eu/products/ap1-d/ המגברים במצב מצויין, ימכרו עם אריזות מקוריות הוראות וקישור לתוכנה. 3) סאב וופר של ARC AUDIO - מחיר 500 ש"ח 4) צמד טוויטרים Hybrid Audio L1V2 - המסגרת נחתכה לטובת התאמה, כמובן ללא פגיעה בתיפקודם - 150 ש"ח אורן O5479994O4
-
למכירה סט מגברים מסדרת פרימה של אודיסון. המכירה כוללת: 1) מגבר משולב פרוססור Prima 8.9 Bit . המגבר כולל כניסה אופטית ויציאה ל 8 ערוצים + ערוץ נוסף לסאב. 2300 ש"ח 2) מגבר מונו Prima AP1D - עבור סאב 1200 ש"ח 3) DRC של פרימה לשליטה במגברים - 350 ש"ח 4) סאב של ARC AUDIO כולל תיבה - 600 ש"ח לפרטים מלאים על המגברים אתר Audison : https://www.audison.eu/products/ap-f8-9-bit/ https://www.audison.eu/products/ap1-d/ המגברים במצב מצויין, ימכרו עם אריזות מקוריות הוראות וקישור לתוכנה. עדיין מותקנים ברכב כך שאפשר לשמוע ולהתרשם. מחיר לכל המגברים+ DRC יחד 3600₪ אורן O5479994O4
-
למכירה: מקלט BT עם יציאה אופטית למגבר מדגםAMAS2 של MOSCONI .
orenuchx פרסם הודעה בנושא של orenuchx בתוך מכירה - אודיו
הקפצה. -
מקלט BT של MOSCONI עם יציאה אופטית למגבר. דגםAMAS2. נועד להוציא סיגנל דיגיטלי ל DSP או מגברים עם כניסה אופטית. מופעל על ידי 12V (חיבור פשוט על ידי כבל פלוס, כבל מינוס וכבל REMOTE להדלקה וכיבוי של המכשיר) ולכן מתחבר בקלות למערכת החשמל של הרכב ללא צורך בספק כוח או שנאי ונדלק ונכבה עם הפעלת המערכת/מגבר. מסתנכרן בקלות לטאבלט/נייד אנדרואיד או אייפון. קטן וקומפקטי - ניתן להטמעה בקלות בכל מקום ברכב. לפרטים על המקלט: http://mosconi-system.it/product/dsp-amas-2/ מחיר מבוקש: 400 ש"ח לפרטים - אורן: O54-79994O4
-
פרויקט התקנה סוזוקי גימני +טאבלט
orenuchx פרסם הודעה בנושא של Amit Shochat בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
היי לכולם שרשור נהדר! - עוקב בעניין. לפוט"ש : אם אתה מעוניין יש לי למכירה מקלט AMAS2 של MOSCONI למכירה... אם תרצה צור קשר בה"פ. (*מנהלים - אם הודעת השיווק שלי לא עולה בקנה אחד עם הכללים אז אפשר למחוק אותה בלי שאיעלב ) -
איתור אופנוע לפי לוחית רישוי בלבד, מבלי לדעת איזה סוג הוא
orenuchx פרסם הודעה בנושא של אמיר110 בתוך רכבי אספנות
האם מדובר בבמוו R80 GS ? -
שלומי אתה מלך!
-
כיף לראות..
-
+1 למרכז איילון החזקתי W123 חמש שנים כרכב יומיומי - אם תרצה עזרה - אשמח לעזור! (פנה בה"פ). בגדול אוכל להגיד לך שמכאנית אין בעיה להשיג 95 % מהחלקים כך שיחסית קל לתחזק את הרכב. השאלות הגדולות בד"כ הן: 1. מצב המרכב והסלון -עבורם קשה ויקר להשיג חלפים - בעיקר אם זה מרכב קופה. 2. חלודה שאוהבת להתאסף במקומות מועדים לפורענות ברכב. 3. מצב תחזוקה כללי. אמנם זה לא יקר להחזיק אותה כמו שכולם סביבך וודאי מספרים - אבל בכל זאת זו מרצדס. אם היא לא שמורה, ומוחזקת בסוג של אחזקת שבר - שומר נפשו ירחק. באופן כללי אומר שעל מנת שמרצדס תהיה מרצדס היא צריכה להיות שמורה ומתוחזקת. אני לא רואה טעם ברכישה של מרצדס מוזנחת - דע לך שהמרצדס היקרה ביותר היא זו שקנית בזול. בכל מקרה בהצלחה.
-
יש לי כיוון בשבילך - שלחתי ה"פ
-
המלצה על סט קומפוננט 3WAY - מרצדס CLK
orenuchx פרסם הודעה בנושא של orenuchx בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אינני יודע איזו מערכת יש לך כך שקשה לענות על השאלה .... האם יש לך מגבר? האם יש לו כניסה אופטית? העברת אות אופטי (אגב המילה אות היא זכר - אז מתנצל על ההטיה בנקבה בפוסט הקודם ) ישירות למגבר מתאפשרת רק כאשר יש למגבר כניסה אופטית. ממה שאני יודע מגברים/פרוססורים בעלי כניסה אופטית הם לא דבר נפוץ במיוחד - כך שאם היה לך מגבר עם כניסה כזו כנראה שהיית יודע על זה. עד מה שידוע לי ניתן להעביר אות אופטי מטבלט/סמארטפון ולהנחית אותו ל יציאות RCA ומשם למגבר וזאת עם מתאם מיוחד, אני מאמין שהאיכות איננה כמו במערכת עם FULL DA אבל יתכן שזה יחסוך לך את ההפרעות האפשריות על האות שנגרמות בתווך (השראה, שדה מגנטי התנגדות וכיוצ' * אגב התנגדות לאור ישנה אבל לא משמעותית במרחקים שבתוך הרכב). אות אופטי לא מעביר מתח אלא אור - כך שכמובן אינה יכולה להתחבר ישירות לרמקולים. HU ספציפי שמוציא אות אופטי אני לא מכיר - אבל אני מניח שקיימים כאלו. על מנת להבין את העניין לעומק אני ממליץ לך בחום לקרוא את המדריך שכתב אדי כאן -
המלצה על סט קומפוננט 3WAY - מרצדס CLK
orenuchx פרסם הודעה בנושא של orenuchx בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אנסה להסביר מהידע שבידי, אם נופלות טעויות או אי דיוקים מומחי הפורום מוזמנים לתקן, ובכן: כבל אופטי (סיב אופטי) מאפשר להעביר אות דיגיטלית נקיה וחפה מהפרעות. האותות נשלחים על ידי קרן אור. אות שכזו שומרת על כל האינפורמציה שיש בקובץ המקורי ולא מופרעת על ידי שדות מגנטים, השראות, התנגדויות של חומר (המתכת שנמצאת בכבל) וכו'. ברגע שיש מגבר בו קיימת כניסה אופטית מתאפשרת העברת אות שכזו וכך המגבר מנגן את הקבצים באופן נקי וללא הפרעות - מה שכמובן משמר את האיכות המלאה של הצליל. על מנת להוציא אות אופטי צריך מתאם שיודע להפוך את האות הדיגיטלי שמוציא הנייד/טבלט -לאות אופטי לגבי רכישה לעצמך - כמובן שאין בזה תועלת אם המגבר אינו כולל כניסה אופטית, ו/או יחידת הראש יודעת להוציא אות אופטי. מקווה שהצלחתי להסביר -
[שרשור פרוייקט] שיפור סאונד ואיטום BRZ אשר רוצה להישאר פרקטית
orenuchx פרסם הודעה בנושא של CNX בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הי אדי ו CNX כיף לקרוא ובטוח שכיף לשמוע! רציתי לשאול איך המילה נשמעים עם הפרימה? האם המגברון מזיז אותם כמו שצריך? בזמנו (אדי בטח זוכר כי חפרתי לו על זה רבות) רציתי להחליף גם את המידבסים המקוריים שלי והחשש היה שהמגבר לא יצליח לתמודד איתם ... נו- אז איך זה עובד? -
אם הייתי יודע שיהיה כזה דיון הייתי שואל את הנציגים שטיפלו ברכב.... מה שכן שמעתי הוא - שהיתה לבוחן מהעמדה מס 1 בעיה עם רישום שנת הייצור- והנציג אמר בתגובה שזה לא משנה כי הרכב למטרת תצוגה בלבד...
-
אין לי מידע, הייתי, ראיתי, צילמתי...
-
[שרשור פרוייקט] שיפור סאונד ואיטום BRZ אשר רוצה להישאר פרקטית
orenuchx פרסם הודעה בנושא של CNX בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ראה השרשור המלא שלי כאן כולל עדכון מהיום אגיד רק שתמיד חייתי עם הידיעה שהחסרון של המגבר הזה הוא ביכולת שלו (נכון יותר- אי היכולת) להזיז אלמנטים תאבי עוצמה. -
[שרשור פרוייקט] שיפור סאונד ואיטום BRZ אשר רוצה להישאר פרקטית
orenuchx פרסם הודעה בנושא של CNX בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מכוון שהייתי שם לא מזמן (אצלי גם מותקן מגבר פרימה ) מעניין אותי מאוד איך ישמעו המילה האימתנים האלו עם מגבר שמוציא 35W לערוץ... -
המלצה על סט קומפוננט 3WAY - מרצדס CLK
orenuchx פרסם הודעה בנושא של orenuchx בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שוב שלום לכולם, עבר קצת זמן מאז שהשרשור גווע - ובעקבות דיון שנעשה בשרשור אחר על הפרימה דיגדג לי לעדכן. ובכן חלפו-עברו מספר חודשים מאז הפגישה המכוננת עם אדי בה כיוונו את המערכת (כיוונו {ברבים} זה יומרני. אדי כיוון. אני ישבתי והתמוגגתי עם פה פעור). וכמו שאדי ביקש עשיתי קצת שיעורי בית מאז. אז מה שהשתנה הלילה הזה: 1) הטויטרים המקוריים של BOSE הושלכו הצידה ואת מקומם תפסו צמד טוויטרים של HAT L1 שעברו התאמה (יותר נכון חיתוך שוליים), ונשתלו במשולשים המקוריים של הדלת באותו המקום שהיו הטוויטרים המקוריים. 2) כפי שאדי המליץ פניתי אל יוסי אלפיין והתחמשתי בסאב .ARC 10 היציאות המגושרות שחוברו אל צמד הסאבים המקורי חוברו עתה אל הסאב החדש - אך שוד ושבר – המגבר לא מזיז לו.... אין מנוס מלהתחדש במגבר מונובלוק – ומה יותר טוב מלשדך את המונובלוק של משפחת פרימה ? טוב זאת היתה שאלה רטורית – אין יותר טוב. אז שידכתי את המונובלוק של פרימה מדגם AP1 D ועכשיו הסאב נושם דרך המגבר הזה. התקנת המגברים מתאפשרת הודות לזה שהם "יושבים" בול אחד על גבי השני בצורה של מגדל. לטובת התקנת המונו פירקתי את ההתקנה שנעשתה ועל גבי פלטה של אם.די.אף בניתי מגדל באמצעות מוטות הברגה וספייסרים. ואת כל המכלול שידכתי אל המסגרת שהחזיקה את המגבר המקורי של מרצדס. 3) כמו שנאמר לי על ידי המר"ן (אדי) הזמנתי את המכשיר שנקרא PURE I 20 לטובת חיבור אופטי של אייפון/אייפד ישירות אל המגבר. המכשיר הזה הוא עד כמה שידוע לי המכשיר היחיד שישנה בו יציאה אופטית שמתחברת אל מכשירי אפל. מכיוון שאני מוכוון אפל (כל אחד והסטיות שלו) רציתי לשמר את המכשירים שיש לי ולא להוסיף מכשיר אנדרואיד נפרד רק לטובת שמע ברכב – ובכך ה PURE I-20 הוא היחיד שיכול לתת לי פתרון לשמיעה באופן דיגיטלי מלא - יענו FULL DA. כמה מילים על ה PURE I20: המכשיר עצמו באופן תמוה כבר לא מיוצר (אז רכשתי משומש מאיביי) - ואלו שכן ייוצרו מתאימים לאייפון 4 בלבד. וזה אומר שהייתי צריך לקנות גם מאפל כבל מתאם בין חיבור 32 פינים לחיבור לייטנינג' וזאת משום שרציתי ללכת על בטוח (אפל הנודניקים עושים בעיות בכל הנוגע לכבלים סיניים) ובכך קניתי כבל מתאם מקורי מאיי-דיגיטל, ועכשיו אני מבין את השם שלהם. ה"איי" מיצג את הכאב שאתה חש כשהכרטיס אשראי עובר שם. 230 ₪ בשביל זנב-כבל שאורכו 20 סנטימטר. 4) הוזמנו שני רמקולים מקוריים של BOSE עבור אחורי הדלתות כי השניים שהיו שם נפחו נשמתם ברגע שהם נדרשו לנגן משהו דרך המגבר החדש. 5) חיברתי סופסוף את ה DRC שנקנה בזמנו יחד עם המגבר אל המגבר ועכשי השליטה במגבר נעשית דרכו כל עוד שומעים דרך האייפד. אם לסכם את הדברים המערכת בנויה בשני מישורים: מישור אחד - שמע דרך ה HU של אלפיין כאשר האות מונחת בהגיעו אל המגבר. באופן הזה ניתן לשמוע את הרדיו, דיסקים USB, דרך הנייד בחיבור BT וכו' מישור שני - מישור שכולו אות דיגיטלי כשהשליטה היא מהאייפד וה DRC. האייפד מחובר לpure עם כבל לייטנינג- ומשם בסיב אופטי ישירות למגבר. כאן ניתן לשמוע כל מה שיושב על האייפד לרבות רדיו באפליקציה והחיבור הוא FULL DA פר-אקסלנס. בשורה המסכמת המערכת עברה שדרוג מסיבי ולמעשה הגיע אל איזשהו רף אידאלי. ואיך זה עובד כל העניין הזה? במילה אחת : פ-צ-צ-ה!!! אם אדי מתאר שמע מצויין באות מונחת אז המעבר ל FULL DA הפך את זה לחזיון תנכ"י. היום אני פשוט מאזין רק למוזיקה ומבקש להתקע בפקקים. עם הזמן אזרתי אומץ וחיברתי את הלפטופ שוב אל המגבר, והתחלתי לשחק עם האקוליזר, עם ה TC עם החיתוכים עם הווליום... וזה פשוט – פנטסטי!!! אין חשש לקלקל כי ניתן לשמור סטאפים שאתה אוהב ומכאן ואילך זה עניין של טעם. ה DRC מאפשר שמירה של שני סטאפים שונים וזה מדהים לשמוע איך מוזיקה נשמעת שונה בכל סטאפ, וכמה זה משפיע כשהסטאפ מותאם לסוג המוזיקה הנשמעת. היכולת לשלוט בכל ערוץ היא ממכרת ולמרות שקטונתי מלהתיימר ולהיות מכוון מערכות - בעזרת כמה אלמנטים בסיסים שאדי הנחה אותי המערכת נשמעת פשוט כמו סטודיו מתנייע מפיל לסתות. אסכם ואומר שהגיע היום והגעתי לרמה מסויימת שהיא אובר-קיל היסטרי ביחס לנקודה אליה שאפתי, וכל זאת מבלי לשדרג רמקולים באופן היסטרי. כמו שאדי אמר לי - האות חשוב בהרבה מהאלמנט. ואני מזמין כל אחד להיווכח בזה. המסע הזה היה לא פשוט ובטח שלא זול, ואני מאמין שהוא גם לא הסתיים, אבל אם מישהו כאן חושב על מערכת SQ אמיתית אני אומר לך על ה PRIMA– זה wooow אחד גדול. עיזבו כסף (אבל אם שאלתם - שווה כל שקל). אני רוצה להודות שוב לדרור מאודיו-סיסטם על העזרה והתמיכה הצמודה – זה לא מובן מאילו! ותודה גדולה לאדם נפלא מאין כמוהו – (חבר'ה תקשיבו לו) - אדי..תודה! כמה תמונות של ה"מגדל מגברים" [ATTACH=CONFIG]455897[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]455893[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]455894[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]455895[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]455896[/ATTACH] -
מחפש מגבר hi-end עם משולב פרופסור
orenuchx פרסם הודעה בנושא של kalmangar בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אדי יקירי עוד לא שמעת איך זה עם FULL DA המונובלוק של פרימה וסאב ARC...! אתה תתחרפן!! נ.ב סליחה על ההתפרצות. ולפות"ש ולשאר החברים ובכלל, 2500 ש"ח לצערי רחוקים מאוד ממחירו של הפרימה 8.9 בארץ ולא מהכיוון הנכון - אבל היה שווה כל שקל -
-
משתגע מהשיפוץ של כל פעם מחדש!! לאחרונה קניתי 2002 שנת 72 במצב ממש לא רע ובכוונתי לשפץ אותה עם נגיעות (גסות..) של Tii אשמח ליצור איתך קשר אם זה אפשרי כדי לשמוע וללמוד מה ואיך לעשות את הדברים. אשלח לך ה״פ תודה אורן
-
שוק עתיק - קניה בלבד של חלקי חילוף\אביזרים לרכבים קלאסיים.
orenuchx פרסם הודעה בנושא של razmel בתוך רכבי אספנות
שלום לכולם מחפש חלקים לב.מ.וו 2002 (E10) כל חלק או הצעה על חלק תתקבל בברכה, והנה אני זורק את החכה רחוק- מחפש ספציפית מנוע M10 Ti או Tii וגיר מתאים עם 5 הילוכים בכל מצב תודה אורן 0547999404 -
אוקי- תודה!
-
הי אדי קודם כל נראה פצצה! אין ספק שהדפסות 3D הינן ויהיו בעתיד מימד חדש לעבודות קסטומיזציה, בתחום האודיו-רכב ובכלל, בכל תחום שעולה על הדעת. לעניין הפודים שלך - מנסיוני ה"מועט" בשימוש בתכנולוגיות הדפסות 3D (בין היתר הייתי זה שביצע Beta site למדפסות connex 500 של אובגט, ומשתמש קבוע בטכנולוגיות האלו בפיתוח מוצרים כמקצוע) יש לי הרגשה די מבוססת שהחומר של צמד הפודים הירוקים איננו חומר פלסטי אלא פוטו-פולימרי שפותח במקור בחברת אובג'ט (שמוזגה עם סטראטאסיס האמריקאית). גם בחומר הזה הייתי בין הראשונים שעשו שימוש פונקציונאלי - והחומר הזה אמנם טוב, חזק ועמיד בהרבה מהחומרים האחרים שיהיו להם להציע בזמנו - אבל יחד עם זאת הוא שביר יחסית, נוטה להתעוות בחום והתכונות המכניות-מבניות שלו פחות טובות מהדפסות פלסטיק. אמנם הרזולוציה (גובה השכבה) מאוד גבוהה ומאפשרת תכנון מידות מדוייק מאוד (אאל"ט 16 מיקרון) אבל החומר לא עמיד לאורך זמן. יתכן והם עשו התקדמות עם החומר ומה שאני אומר לא מעודכן - אבל הייתי בודק שוב מול הספק - חבל לבצע את כל ההתקנה היקרה והמורכבת ולגלות שהפודים התעוותו עם החמסין הראשון. אורן עריכה - יחד עם כל האמור לעיל - יתכן ולפוד לרמקול זה כן מתאים, כי סה"כ הפוד הוא לא מוצר ש"עובד"... שווה רק לבדוק שוב את תכונותיו ביחס לחום שיכול לשרור במכונית. התכונות המבניות של החומר הן טובות אפילו טובות מאוד - בזמנו אובגט הציגו סקייטבורד מודפס מהחומר הזה והוא סחב אותי ממש לא רע.. עוד עריכה: לגבי הברגת ברגים לפודים - מברז יעשה את העבודה אבל אל תצפה לפתוח ולסגור את הבורג יותר מכמה פעמים ספורות, במיוחד עם בורג M3 שהפסיעה שלו מאוד עדינה. אני הייתי הולך דווקא על בורג פח עם סליל נמוך או אם אתה רוצה אובר קיל: במוצרים פונקציונאלים שתיכננתי עבור ברגים שאמורים להפתח ולהסגר יתר מכמה פעמים הייתי שותל אינסרט מתכת. זה יתן לך אורך חיים נצחי להברגה... הנה כאן דוגמא למוצר מודפס עם אינסרט מתכת לתבריג: בקיצור אם אתה צריך עזרה את מכיר את הטלפון שלי..
