Jump to content

orenuchx

  • הודעות

    946
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי orenuchx

  1. כמה תגובות קנטרניות ו"קוטריות" יא-ללה.. בא מיזם, מציג את מרכולתו - באופן רהוט וברור לטעמי, וישר קופצים עם מקרי קיצון של צוללות בואדי: למה ומה יקרה אם, ולמה ואיך... באמת מישהו כאן חשב שזה נעשה ללא עלות או לשם שמיים? ברור שאם מישהו עושה עבורך עבודה טובה אז מגיע לו להרוויח. מעולם לא קניתי/מכרתי רכב דרך סוחר, ותכלס את הרכבים שקניתי או מכרתי בחיי בקושי מוכנים בכלל לבטח - אבל לי המיזם נראה אמין והוגן וזאת למדתי גם ממה שנכתב כאן וגם מהפרסומים אליהם נחשפתי. תופעה ישראלית ידועה היא לחשוב שתכלית כל האנושות היא לדפוק אותי, ולצערי בישראל הרבה עושים כל שביכולתם כדי להצדיק את התיאוריה - אבל במקרה דנן ניראה שחשבו כאן כמעט על הכל, ואכן מציעים פתרון יצירתי שלא קיים בשוק הרכב בישראל. אומר כאן באופן ברור: לא היו לי ואינם קיימים שום קשרים ביני לביןסוויץ' למעט הפרסומות שהם משמעים אין סוף במדיה, וכנראה שלא אהיה לעולם לקוח פוטנציאלי שלהם גם כקונה וגם כמוכר, אבל אם הייתי שוקל לקנות רכב נורמאלי כאחד העם- הייתי שמח לבדוק אותם. אגב- קולגה בעבודה הלך לבדוק רכישת רכב דרכם, ושיתף אותי בממצאים. הוא נסע, ראה את הרכב שרצה, קיבל פירוט מלא במקום וקיבל לידיו פולדר מסודר עם כל הנתונים על הרכב לרבות בדיקות, צילומי רשיונות, מסמכים, צילומים - ממש תיק מודיעין, הכל מסודר ומפורט בתוך תיקיה מהודרת. הרכב נראה מצויין, וכששאלתי אותו למה הוא לא קנה - הוא אמר שהרכב נשמר עבורו כשבוע עד שיארגן כסף. שאלתי: "וכמה השארת כמקדמה?" ענה לי - "לא נדרשה מקדמה", מרגע שהחליט שהוא רוצה אותו הוא נשמר עבורו בהתחייבות 6 ימים. זה הפתיע אותי לטובה. לפעמים צריך לתת צ'אנס עד שמתחילים לתקוף. במיוחד אם זה עסק בתחום שבו נוכלות שוררת כבדרך קבע כמו תחום מסחר הרכב.
  2. orenuchx

    רכב כחול לבן

    משמח לדעת שיש עוד חולמים. לעניין יצרני רכב בישראל - עידו כהן מפרדס חנה הוא ״יצרן רכב מורשה״ של רכבי הזיבר. יש לו מהנדס רכב שחותם על התכנונים ואשכרה מטביעים שם מספרי שלדה וכולי. לעניין היזמות-גם בהנחה שתצליח לקבל אישור לייצר רכב חוקי- תהליך הפיתוח וההיבטים השיווקים כנראה יהרגו את העניין בחיתוליו. לצערי כאיש פיתוח של מוצרי צריכה אגיד לך שאין, וכנראה לא יהיו לך, כאדם פרטי, וגם כקבוצה - גדולה ככל שתהיה- שום יכולות של ערך מוסף מעבר למה שתעשיית הרכב מציעה היום. כן, נכון, תוכל לבנות רכב קיט, אפילו מגניב, וכן, תקבל כתבה בירחון זה או אחר, ואולי יגיע אליך כתב טלוויזיה- אבל פיתוח וייצור מוצר מורכב כמו רכב, ברמה תעשייתית, עם התכנות שיווקית רווחית- לצערי זה לא יקרה בימינו. תעשיית הרכב בכללה עוברת לריכוזיות יצור ופיתוח ותכלס אם מסתכלים על העניין בעין מפוקחת להרבה יצרנים קיימים גם כך אין זכות קיום כייצרן יחודי, ומה שמבדל היום רכב אחד ממשנהו זה, במקרים רבים, אלמנט המיתוג ״פר אקסלנס״ . תעשה ניסוי קטן לפני הכל, ניסוי שלא יעלה לך כסף: תבנה תוכנית עסקית, ותנסה להשיג משקיעים. זה אני מניח יתן לך תשובה אמיתית אם זה אפשרי או לא. (כנראה שברור שלא..)
  3. orenuchx

    מוריס בולדוג

    רכב יפה ומיוחד! אהבתי!
  4. שאלת תם לפות"הש - לא ראית פיזית את הרכב שאתה קונה? לא ישבת בו? נהיגת מבחן? משהו? *כמובן שאני לא מדבר על הרכב עצמו שקיבלת (מן הסתם הגיע אליך כמה שבועות אחרי הרכישה)- הכוונה לרכב זהה שעומד בתצוגה..
  5. ^ הקיצר - בפעם הבאה שיקנה מרצדס
  6. כשהלך לי המנוע במרצדס המוסך ייבא עבורי מנוע. הגיע תוך שבועיים מגרמניה, הוחלף אחרי עוד שבוע, והמוסך גם העביר את המנוע החדש רישום במכון רישוי. רוצה לומר - תחליף מנוע דרך מוסך ותחסוך את כל הכאב ראש. (וגם קיבלתי מנוע חדיש וטוב בהרבה מההוא שירד)
  7. השנה לא הייתי - אבל יכול להגיד שהאירוע מתרחש מדי שנה בחג השבועות בשדות מושב נהלל מדי שנה..
  8. עכשיו אין גברוש ואין "ראש העיר" עצוב שם באור יהודה...
  9. עבודה יפה מאוד! הייתי שמח לשמוע - איך ניתן לקבלרישוי לעגלה תוצרת בית?
  10. orenuchx

    למה 3 כוהלים?

    גם בבוקסרים (אופנועים) של BMW משנת 69-80 היו שני קויילים, אשר נותנים ניצוץ בו-זמנית לשני הצלינדרים. ניצוץ אחד עובד"על ריק" בכל צלינדר לסירוגין.
  11. הי אני לא טוען שאתה לא צודק, אני טוען שהעבירה הזו היא כמו מאה עבירות אחרות שאתה רואה מדי פעם לפעם, ולא נראה לי שפתיחת שרשור בעניין תשנה את המצב, בדיוק כפי שלא נפתח שרשור בכל פעם שמישהו מזהה עבירה כזו או אחרת בכביש. ישנן עבירות שמסכנות אותי הרבה יותר מאשר רכב אספנות המקרטע על הכביש בשעה 8:10. נסיעת רכבי אספנות בשעות אסורות הוא נושא שנטחן כאן רבות ומשול לטחינת מים. אם הביטוח מכסה או לא מכסה נזק שנגרם על ידי רכב אספנות בשעות האסורות זאת כבר ממש שאלה פילוסופית מרוב הדיונים שנערכו בה. ההגיון שלי אומר שיש כיסוי, כפי שביטוח מכסה תאונות שנגרמו בגין עבירות אחרות ( נסעתי מעל למהירות המותרת וגרמתי לתאונה - מה- הביטוח לא מכסה? בוודאי שמכסה) ותכלס -לא נדע עד שתהיה פסיקה תקדימית בעניין (ואני לא מכיר אחת כזאת) . כמובן שאין למועדון החמש שום אפשרות לעשות משהו בנידון. במדינה דמוקרטית אדם אחראי למעשיו והחוק נאכף ע״י נציגיו -דהיינו משטרה. לכן דעתי היא שהשרשור מיותר. אורן
  12. תגובה נכונה ואינטליגנטית. שאפו!
  13. ראיתי היום ב9:35 רכב מסוג קיה שנוסע 95 קמש בכביש שמותרת בו הנסיעה במהירות 80! חוקי? מקובל? מה מועדון אספני הקיה עושה בנדון?! נו באמת... אין לך במה להתעסק?
  14. לגבי הב.מ.וו - עלויות האחזקה הן בעיקר נגזרת של מצבו הראשוני של האופנוע, אופנוע שמור ידרוש בעיקר טיפולים שוטפים ויסע כמעט לנצח, עם אמינות יוצאת דופן ועלויות אחזקה יחסית נמוכות . אם נפלת על גרוטאה שעברה הזנחה אתה תחווה הוצאות. בכללי אופנועי ב.מ.וו טולרנטיים מאוד לתחזוקה לקויה וזה טוב ורע גם יחד: טוב משום שבעלים יכול להמשיך ולהתעלל באופנוע באחזקה לקויה והוא ימשיך ויסע כמעט בכל מצב. רע - אם בכל זאת רוצים לקבל את מלוא האיכויות של האופנוע אזי ישור הקו לאחר ההתעללות יהיה יקר. ראיתי אופנועים שנוסעים טוב אחרי רמת תחזוקה שהיתה משביתה כל אופנוע אחר ממזמן , יחד עם זאת אם הייתי צריך להביא אופנוע כזה למצב בו ראוי להיות אופנוע ב.מ.וו זה היה יוצא מאוד יקר. לגבי ביטוח - אם האופנוע רשום כאספנות אזי התעריף הוא כ1400 ש״ח לנהג יחיד, וטסט יהיה חד שנתי. לטסט נדרש אישור רכב מיושן.
  15. איפה אתה? לאן נעלמת? מאז שיש לך קרנף אתה ... ?
  16. למרות שאני איש של בימרים יש משהו חזק ונכון בהצעה של דני. בגדול אופנועי מוטוגוצי מתחלקים לשניים: הקבוצה הראשונה מורכבת מדגמים אמינים, מבוקשים,סחירים, שנותנים פאן, ספורטיבים וסקסיים כמו שאיטלקים צריכים להיות. דוגמא - לה-מאנש 850 מ 78'. הקבוצה השניה - כל מה שהקבוצה הראשונה היא לא - דוגמא מוטוגוצי TT
  17. Bmw מסדרות הבוקסר שבין 1969 והלאה. להלן המלצות לדגם בסדר יורד כשהטוב ביותר ראשון: 1. R80g/s 2. R90s 3.R80st 4.R100S/Rs/RT 5.R80 6.R75/5 תכונות כלליות: 1. אמינות מופלגת 2. זמינות חלפים אבסולוטית 3. ברוב הדגמים התנהגות של אופנוע מודרני 4. שמירת ערך של מניית אפל 5. טונות של אפשרויות שיפור בכל הדגמים 6. כיף של אופנוע. בהצלחה, אורן
  18. יהי זכרו ברוך. היה אדם מסביר פנים ורחב לב, חברותי ואספן בנשמה.
  19. תיאורתית אפשר - מעשית לא כדאי.
  20. נראה כי אחת מ"טבעות" הצלינדר (הדיסקית המלבנית) יצאה ממקומה ואני משער שגם הקפיץ שלה השתחרר. נראה כי יהיה קשה לתקן את הצלינדר אך יתכן ואפשרי במידה וכל החלקים קיימים וחלקי הפנים לא שחוקים מדי. תנסה לגשת ל "לי המפתח" - תיקנו לי כמה צלינדרים בעבר.
  21. ומה עם קצת אופנועים? (* זכויות שמורות לצלמים)
  22. תתחדש ותהנה! רכב יפה ומעניין, שינוי מרענן בנוף המוטורי של ארצנו.
  23. הכי כיף ביציע.הכי כיף ישראלי מצוי
  24. אופס - דרכתי על יבלת. הדיון הוא לא בלבלולי מוח. וכל זמן שהוא תרבותי אז הטולרנס אצלי גבוה לשמוע גם דברים מרחיקי לכת שלא קשורים ורלוונטים לעניין כזה או אחר, ונמצאים ברמה "אקדמאית/תיאורתית" . אבל ברגע שתגובה מתיחסת למה שמישהו אחר אמר באופן מזלזל ובוטה - הטולרנס אצלי נעלם. (ראה תגובתך לדברי איפשהו באמצע השרשור) אני מכבד את מה שעשית ואת הידע שלך, גם מבלי שתתחיל למנות את התארים בהם אתה מחזיק, ולנפנף בדיפלומות כאלו ואחרות. אנחנו לא בתחרות למי יש יותר ג#$% ספציפית לעניין חילוץ הבורג אני חולק על התיאוריות שלך. ככה חד ופשוט. בברכה והמשך שרשור פורה. אורן נ.ב - אתה באמת מאמין שהיחס הוא ישר בין זמן המתנה במוסך למול הבעיה שבגללה הוא נמצא שם? חה.. ולגבי מוצרי ETM - אני מאוד מרוצה מהם, ואת רוקוול אני מכיר עוד מהתיכון כשהיינו שותים טרופית ביחד על הברזלים בשכונה.
  25. אחרי כל הבילבולי מוח שרצו כאן בשרשור על מקדחים מיוחדים, HRC,HSS מברזים מטיטניום שהביאו מהירח וכו' שטויות - אפשר להבין למה בעלי מקצוע מחייבים 1000 ש"ח על שטות כזאת. כאילו שקודחים פה אסטרואיד בשביל למצוא נפט. לבן אדם מיומן עם ציוד בסיסי לוקח בדיוק 25 דקות לחלוץ את הבורג הזה, ולשתול שם אינסרט וזה עם הפסקת קפה באמצע. אלוהים ישמור.
×
×
  • תוכן חדש...