-
הודעות
946 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי orenuchx
-
... וואלה...? אם כך - לא שמתי לב אני צריך לבדוק את זה, אבל לי הוא נראה כמו 50 - למעשה ממבט קצרצר קוטר הבוכנה הוא ששיכנע אותי, אבל אני אבדוק לעומק.. בכל מקרה אין לנו בו עניין עמוק - מעדיף להשקיע את הזמן בשאר העדר... לגבי כל שאר הכלים - משמח לשמוע שהם עברו לבתים חמים ואוהבים. אורן
-
שלומי שלום שרשור מעניין ונוסטלגי יש לך כאן ואני נהנה לקרוא את כל העידכונים. היה לנו במשפחה איזה קטנוע של דרבי (ראה תמונה) שנמכר לא מזמן ושופץ ע"י הבעלים החדש. היה יכול להתאים לאוסף שלך אבל לצערי הוא כבר לא שלי... . מה שכן כרגע אנו אוחזים באיזשהו דרבי שקיבלנו תמורת איזה פגר של ימאהה AT125 (הימאהה בתמונה שניה) . אני לא סגור איזה דגם זה אבל הוא סוג של קרוס, במצב די שלם + מנוע נוסף. אם מעניין אותך אני אשאל את אח שלי מה הוא מתכנן עבורו. בצעירותי היה לי גארלי קרוס 50CC TL שהיה חזק ואמין, והוא שירת אותי כל תקופת ההתבגרות עד שהצירוף בוכנה-צלינדר החליט להפרד לדרכים נפרדות והמנוע את נשמתו. הוא עדיין אצלי ואני חוטא במחשבות לשפץ אותו. מה שכן לא מצליח לאתר חלקים עבורו. אולי משהו שמע/ראה/יודע על אקזמפלר שכזה? משהו מחו"ל? אשמח לשמוע... בכל מקרה שלומי - חזק ואמץ. אורן
-
יש אפשרות שתעלה קישורים לאתרים אלו? (את איביי אני מכיר... )
-
איתן תודה, בעקרון ביקשתי מ"ספק" שלי שיביא לי אלטרנטור מקורי - ככה שאם הוא יעשה זאת לכאורה פתרתי את הבעיה . מה שכן פשוט רציתי לוודא שמה שהוא מביא אכן יהיה מקורי ומתאים עבור הרכב שלי כי לא בא לי להרכיב ואז לראות שזה לא מקורי. לדבריו קיימים שני דגמים 80Am ו-95Am -האם כך?
-
שלום לכולם, האם מישהו יכול להגיד לי - מהם הנתונים (יצרן/אמפר/מתח) של האלטרנטור המקורי שמותקן במרצדס W123 ? מדובר על מנוע M102. כרגע מותקן אצלי אלטרנטור תקין, אך לא מקורי, שמוציא [ע"פ בדיקה] ,70Am והבעיה איתו היא שהפולי שלו לא "מיושר" בקו אחד עם הפולי של המאוורר כך שהרצועה מקבלת "זווית".. זה די מעצבן ( ) אותי ואני רוצה להתקין אלטרנטור מקורי. תודה אורן
-
לא הייתי מספיק רציני בהודעה למעלה אז כאן תוכלו למצוא את כל הסיפור של דגם התצוגה הנ"ל שנקרא: BMW 2800 Bertone Spicup http://www.ultimatecarpage.com/car/4124/BMW-2800-Bertone-Spicup.html
-
אם כבר רכב יחידי ועוד עיצוב של ברטונה - אז הנה משהו שצילמתי במוזיאון BMW בספט. האחרון ממה שאני זוכר ה BMW הזו עוצבה ע"י סדנת ברטונה במיוחד לאיזו שהיא תערוכה כמכונית קונספט - ומעולם לא יוצרה. באיזה שהוא שלב היא נעלמה ונמצאה לאחרונה במחסן בהולנד. היא שופצה ומוצגת כיום במוזיאון (לא באופן קבוע), שייכת לאספן מהולנד. אם משהו מכיר הוא מוזמן להוסיף תבלו. אורן (נ.ב - סליחה על האיכות - שילוב מוצלח של מצלמת פלאפון ותאורת (תחשוכת...) מוזיאון)
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות, יולי - אוקטובר 2010, הנחיות בהודעה הראשונה
orenuchx פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
נצפתה היום ברמת הגולן - נראה שעומדת זמן לא מועט. אין לי קשר אליה אבל אולי אוכל להשיג פרטים למעוניינים. -
שלום לכולם, טוב, אז ראיתי את הרכב היום ואיך לומר - רגשת מעורבים... מדובר ב 518 עם בודי טוב, קצת חלודה פה ושם (לא בדקתי את הרצפה אז אולי יש יותר פה משם.. ) "סלון" ככה ככה ואיזו שהיא בעיה לא ברורה במנוע... אבל מה ג'אנטים מטורפים על פניו נראה שהיא יכולה להיות פרוייקט שיפוץ נחמד למי שיש את הכסף הזמן והכי חשוב עניין (רק מלדמיין את הג'אנטים האלו על רכב משופץ גורמת לבלוטת הריר לדלוף) אבל לי כנראה אין את אף אחד מהדברים הנ"ל בשבילה -חושבני שבעיקר העניין (אם היה מדובר ב525 וכיו"צ זה היה סיפור אחר...) ויחד עם עומס פרוייקטים תמידי נראה לי שארד מהעניין. שוב תודה לכל מי שענה, ואני אעלה אותה לשרשור המתאים אולי משהו יתאהב בה.. לפרטים נוספים - אשמח לענות בפרטי ברכות אורן
-
לא הבנתי... אם השאלה היא מה התוכית לגביה - אזי אין שינוי - המרצדס נשארת כי היא פשוט נהדרת... :wink:
-
לכל המשיבים עד כה רב תודות, ליאור - נזכרתי בשרשור שלך וכך גם נזכרתי שהיא אמורה להיראות נהדר. מחר אלך לראות אותה - היא לא נסעה מזה זמן ממושך, ונתרשם מה היקף העבודה שהיא תצריך במידה ואחליט ללכת על זה. בעקרון אני מכיר את החוויה מהצד של מרצדס - אני מתנייד על (W123 CE (Coupe בימים שאני לא על האופנוע. מקווה להביא עדכונים מהשטח מחר, ואם אחליט לא ללכת על זה - אפרסם אותה בשרשור המתאים לקהל הרחב... בכל מקרה תמיד אשמח לשמוע עוד אורן
-
שלום לכולם, יש באפשרותי לשים יד על BMW סדרה 5 שנת 1982 (אם אינני טועה בודי E28 ). עדיין לא ראיתי את הרכב ואין לי מידע באיזה מנוע מדובר - מקווה להיות יותר מפורט מחר. מבקש ממביני דבר חו"ד לגבי הרכב באספקטים של כדאיות רכישה ושיפוץ, זמינות החלפים עלויות כלליות וכולי... האם יש דברים ספציפיים לבדוק ברכב הנ"ל, מהי דעתכם לגבי איכות הרכב, אמינות, וחווית נהיגה ( כמובן בהקשר אספנות)? האם ניתן להשוות לאמינות, לאיכות ולחוויית הנהיגה של מרצדס מאותן שנים? כל דעה תתקבל בברכה כי אין לי היכרות וידע עם המכוניות של BMW. מקווה לעדכן גם בתמונות מחר. בברכת חג שמח אורן
-
מבקש עזרה לגבי יבוא כלי רכב - מהי הפרוצדורה?
orenuchx פרסם הודעה בנושא של itayiaish בתוך רכבי אספנות
הי איתי, 1. נקודה קטנה שיש לבדוק אותה (מנסיון) - באנגליה האופנועים נמכרים עם פנס המותאם לנסיעה בצד שמאל של הכביש (עדשת הפנס שולחת אלומה המאירה את שולי הכביש השמאליים) מה שלא מתאים לתקן בארץ. כשייבאתי אופנוע מאנגליה (ב1999) זה נבדק באופנוע שלי. היות וקניתי אופנוע שיובא לאנגליה מהולנד בייבוא מקבילי - לא היתה בעייה. 2. - יש שם אופנוע שלא נמכר במחיר שהוא זול משמעותית מבארץ...? :cry: אורן -
או קי - אם לא זרקת אותי מכל המדרגות עם הרעיון הזה זה כבר טוב מהשרטוט קשה להבין את המבנה התלת-מימדי של הדיאפרגמה, והטוב ביותר למתכנן הקובץ יהיה למדוד את הדיאפרגמה הישנה ואת החלקים אליה היא מתחברת כדי לבנות אותה ב 3D (להלן קובץ תלת מימד) במידה והמבנה שלה לא מסובך זו לא אמורה להיות עבודה קשה. אח"כ יש לגשת לייצרן בקנ"מ קטן עד בינוני, והוא ייצר את התבנית או יפנה אותך לייצרן תבניות שכזה. יש לי לפחות ייצרן אחד שאני מאמין שיכול לעשות זאת במחיר סביר (יש לי נסיון בייצור חלקי גומי איתו )... הגדרת טיב הגומי היא פונקציה מעט מורכבת אבל אם תהיה לך תבנית תמיד אפשר להתכנס למשהו בניסוי ותהייה, מה עוד שאת מידת הקשיחות (Shore hardness) ניתן למדוד בקלות ע"י שעון שנמצא אצל כל ייצרן גומי (יש גם לי...) וטכנולוג גומי מיומן גם יתן לך פרמטרים נוספים רק מבדיקה ויזואלית/מישוש החלק המקורי... אשמח לעזור בתכנון החלק - אבל תאלץ להתאזר בסבלנות - זמן זה בערך הדבר האחרון שיש לי ... שאלה קריטית לפני הכל - האם החלק אכן עשוי גומי (כוונתי לגומי מגופר ... כלומר גומי טבעי -כן, זה שמגיע מעצים) או מגומי סינטטי (TPR/TPE )? - שאז, כל הנ"ל שנאמר כלל אינו רלוונטי.. אורן
-
הי אורן שרשור מעניין יש לך כאן ושמחתי לראות הודעה חדשה מהיום, לעניין הדיאפרגמה - עדיף כמובן לשים יד על חלק מקורי או תחליפי שיועד לעניין - אבל (ואולי זאת הצעה מרחיקת לכת ...אבל בכל זאת ) אם "כלו כל הקיצים" ניתן לתכנן את החלק בתוכנת תיב"ם, ולייצר תבנית לכבישת גומי, ואף לייצר את החלק אצל יצנים מקומיים. העניין לא זול אבל גם לא בשמיים, תלוי כמה אתה מוכן להשקיע (כמובן בכמויות ייצור קטנות החלק יהיה יקר) אבל זאת אפשרות במידה ואין ברירה אחרת. להערכתי (אבל אל תתפוס אותי במילה) ניתן לייצר תבנית אלומינים לכבישת גומי בכמה מאות דולרים השאלה אם זה בא בחשבון מבחינתך... בהצלחה אורן
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות, יולי - אוקטובר 2010, הנחיות בהודעה הראשונה
orenuchx פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות, יולי - אוקטובר 2010, הנחיות בהודעה הראשונה
orenuchx פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
שבוע שעבר באזור הרצליה - פאסאט 81 במצב לא משהו, פונטיאק 86 ( - אינני יודע איזה דגם) -
יבוא חלקי חילוף לרכבי אספנות - עדכון מועדון החמש
orenuchx פרסם הודעה בנושא של Cadillac58 בתוך רכבי אספנות
אני איתך - גם אם צריך לתרום למגבית. לי נמאס מכל הרשויות האלו שאני ממן את פעילותן ומשכורותיהם במיסים שממילא מהגבוהים בעולם. נהגתי עד לפני שנה שנתיים לייבא עצמאית ולאכול את כל הח... שמאכילים אותנו אבל מאז לא עוד! מוכן לצאת לפעולות כפי שהתייצבתי לכל הפגנות האופנועים. (או בתמורה לקבל דרכון זר ולהתחפף מפה) -
הי רן זה מה שאתה צריך: http://www.siebenrock.com/de/produkte/gepaeck/4654130.html אין בעיה להתקין על האופנוע שלך יחד עם סבל יעודי כזה : http://www.siebenrock.com/en/products/luggage/4660308.html או כזה: http://www.siebenrock.com/en/products/luggage/4660309.html צריך לברר מי מהשניים תוכנן ספציפית לאופנוע שלך - השלדה האחורית שלך נמצאת בשינויים קלים על הרבה מדגמי הכביש של התקופה (אם לא על כולם...) מבחינת חוזקה השלדה האחורית אין בעיה (אלא אם כן היא כבר עקומה, סדוקה או שבורה) לכנף האחורית זה בכלל לא קשור - ( ואוי ואבוי אם כבר התקינו עליה משהו שאמור לשאת עומס) להשתמע orenuchx
-
הי ישי תן לנחש... אתה זה שזכה מאיתנו ב"פנטיק" וב"קאסאל" ?
-
שלום רב, התגובה הבאה תהיה הראשונה שלי בפורום למרות שאני קורא נאמן מזה כמה חודשים, ואני מאמין שעוד אציג את עצמי באופן רשמי - אך עד אז ברכת שנה טובה לכל החברים! פשוט כאן לא יכולתי להתאפק - אופנועי BMW הם החמצן באויר שאני נושם. בכל מקרה יצא לי לבדוק את האופנוע הזה (סתם ככה על הדרך בבית עסק ידוע באיזור ת"א) ואני רוצה לברך אותך על הרכישה - למרות שלעניות דעתי יש כברת דרך לא קטנה שתצטרך לעבור ע"מ להביא את האופנוע הספציפי הזה למקום אליו הוא ראוי. אמינותם של הבימרים היא כ"כ גבוהה עד כי גם אופנוע שדעך ל50% מיכולתיו - יתן עדיין שירות כזה שבעלים שאינו בקיא לא יחוש בהבדל. הטולרנטיות שלהם לאילתורים וחיפופים מאוד גבוהה - וזו בדיוק הבעיה עם האופנועים הללו שמסתובבים בארץ. כל אופנוע אחר היה קורס עם רמת התחזוקה הירודה בה אני נתקל באותם אופנועים שעיני שוזפות מפעם לפעם. אשמח לעזור לך באופן פרטי, אך בכל מקרה קח כמה כתובות ע"מ להקל עליך את החיים, ודע כי ניתן להשיג 99% מהחלקים לכל אופנועי ב.מ.וו, חדשים ומקוריים, כחלק ממדיניות החברה לשמר את אופנועיה. עצתי העיקרית היא לא לאלתר בארץ פתרונות מצ'וקמקים - האופנועים הללו זקוקים לחלקים המקוריים ע"מ לתת את האיכות שהם יודעים. המחיר אולי יכביד באותו רגע , אבל תתקבל אח"כ תמורה לאורך שנים, כך שזה ישתלם. http://www.motobins.co.uk/ http://siebenrock.com/ http://www.ulismotorradladen.de/englisch/englisch.htm http://www.ascycles.com/illustrated_parts_catalog_main.aspx בברכה אורן
