-
הודעות
946 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי orenuchx
-
אפשר בבקשה לקבל פרטים של מבצע הציפוי באנגליה, וקצת לגבי הפרוצדורה (לשלוח אין בעיה אבל מה קורה כשזה חוזר...)? תודה אורן
-
שאלה למשפצי האופנועים: מיכל דלק- איך הכי טוב לשפץ?
orenuchx פרסם הודעה בנושא של gluk בתוך רכבי אספנות
הי gluk, בעוונותי וכחלק ממאמצי לממן את התחביב המוטורי שלי אני מייצר מדבקות ומוכר אותן באיביי (לדוגמא כאן וכאן) אשמח לעזור לך לייצר את המדבקות - אם תרצה צור קשר בה"פ בברכה אורן -
לגבי הזכוכית השטוחה זה שזה אפשרי - אין וויכוח. נכון שהיו פנסים בהם היו מותקנות זכוכיות כאלו אבל מה שנשבר לא היה כזה - אז למה לרדת ברמה? זכוכית קמורה מתאימה ותקנית זה לא חלק נדיר או יקר במיוחד ולדעתי חבל לאתר. (באותה מידה אפשר גם לסגור את מיכל הדלק עם ניילון, להשתמש בלוסטה-קלמרה בתור סופית לכבל, לשים פדל של אופניים במקום קיקסטארט, ולכופף צינור אינסטלציה עבור האגזוז... בכל זאת זה BSA ...) :lol:
-
שלומי - אתה מלך! חברי לעבודה רצו לאשפז אותי למשמע פרץ הצחוק שבקע משולחני עת קראתי את העידכון האחרון...
-
זכוכית רגילה שטוחה מזגג??? :? נראה לי לא בטיחותי,לא שימושי ובטח שלא חוקי... לזכוכית הפנס יש תפקיד בפיזור האלומה ולא הייתי משתמש בזכוכית פשוטה. אני הייתי מנסה למצוא משהו מתאים אצל ביז-ביז או בנצי, או מ EBAY, או מפנס אופנוע אחר לפני הפתרון שאתה מבקש... בברכה אורן
-
הי ליאור, היום בדרך לעבודה, חשבתי לי מתחת לקסדה, שכבר הרבה זמן לא היה חדש בשרשור ותיכננתי לשאול מה קורה... פותח את הפורום כחלק משגרת הכניסה לעבודה ובום ! התמונות של הדוקאטי! אז כמה שאלות : 1. השופרות של הקרבורטורים - האם יש מסנן אויר בינהם לבין הקרב' או שזה הולך להשאר פתוח? 2. איך מתחבר המבנה של ה Solo-seat לשלדה? *משהו קטן נוסף - באחד מהשיפוצים שעשיתי בעבר ציפיתי בצהוב -זהוב (בתרשיש) והתוצאה לא נראית טוב, ואני יכול להעיד שלאורך הזמן זה גם לא מחזיק מעמד טוב כמו הציפוי הלבן. הכי טוב לדעתי (אם אתה מוצא בארץ) זהו ציפוי שנקרא "דקרומט". מחזיק פי אינסוף יותר מאבץ (ציפוי טוב עמיד ב300 שע' בתא מלח לעומת 40 שע' של אבץ) ונראה מקצועי ביותר (אני יודע ש BMW ומרצדס משתמשים בציפוי הזה...) בברכה אורן
-
עוד עצה קטנה ברשותך לפני שסוגרים את הגולל על הבעיה, לפעמים מצבר גמור הוא הסימפטום ולא הבעיה - והבעיה מסתתרת בטעינה לא תקינה. אני לא יודע מהו ערך טעינה תקין בחיפושית- אבל האם ה - 13.7V שנמדדו נמדדו בעומס? אני הייתי מפעיל את כל הצרכנים ברכב בו זמנית (אורות גבוהים, איוורור, מערכת וכו') ואז מודד בסיבובי סרק מהי הטעינה שמתקבלת. במצב הזה צריכה להיות טעינה שגבוהה מערך המצבר. כך תשלול סופית בעית טעינה. ועוד דבר - למה המצבר היה גמור? אם מחוסר שימוש או התיישנות אז זה מתקבל על הדעת , אבל אם לא -הייתי בודק גם אם יש זליגת זרם כשהרכב כבוי (גם ממסר לא מתאים שמושך זרם יכול לאורך זמן לרוקן מצבר...) בברכה אורן
-
אז אתה בעצם אומר שהרווחנו עוד כמה שנים בלי ה"פחמובילים" האלה על הכבישים...? :lol:
-
נראה שאתה עושה עבודה יסודית ויפה - שאפו מחכה לבאות בכליון עניים בברכה אורן
-
הלב נשבר והראש לא קולט את גודל האסון. דמותו של טל שביט ליוותה אותי כאופנוען מנעורי עוד מגליון מוטו הראשון - קשה ומרה היא הבשורה. יהי זכרו ברוך.
-
בדיקת מעבדה מוסמכת\מכון התקנים - מישהו עבר את התהליך ?
orenuchx פרסם הודעה בנושא של gtv11636 בתוך רכבי אספנות
לפי סעיף 364א. (א) בתקנות התעבורה חגורות בטיחות בכל מושבי הרכב צריכות להיות מותקנות רק ברכב משנת 1987 ואחריה. שאר התקנות בעניין אומרות ש: ברכב משנת 1969 ואחריה חגורות במושבים הקדמיים. מ -83 ואחריה צריכות להיות מותקנות במושבים האחוריים נקודות עיגון לחגורות בלבד. מ-84 ואחריה צריכות להיות חגורות עם 3 נקודות עיגון מקדימה. וכאמור מ - 87 ואילך חגורות בכל מושב. בכל מקרה מה שאני כותב הוא מהבנתי את לשון התקנות - תעשה את הבדיקות שלך. אני הייתי מדפיס את החלק הזה של התקנות ולוקח איתי לטסט לכל מקרה שלא יהיה. בנוסף ובלי קשר - אצלי במרצדס (שנת 84 ) כשרכשתי אותה היו מאחור נקודות עיגון בלבד, והדבר הראשון שעשיתי ברכב הוא להזמין סט חגורות ולהתקין אותן. התקנות הן כאן : http://www.mgar.co.il/_Uploads/dbsAttachedFiles/takanot_tavora_1961.doc סעיף 364א בהצלחה אורן -
הי אסף ממבט ראשון וכמו שכבר נאמר, נראה כמו B40 . תבדוק ע"ג המנוע מה המספר שמוטבע יחד עם/או בתחילת מספר המנוע (מצד שמאל על הבלוק מיד מתחת לבסיס הצלינדר ) - BSA הטביעו שם גם את קוד הדגם - צריך להיות מוטבע אות ומספר (לדוגמא B40 או M20 וכו'). אם זה אכן B40 אני הייתי יורד מהעניין (אלא אם יש סיבה נוסטלגית אמיתית) כי לדגם הזה אין ערך אספני אמיתי, ומפרסומים זרים האופנוע כבר כחדש היה די מחורבן ... :wink: מצ"ב תמונה של הדגם בברכה אורן
-
יפה מאוד - ברכות :-) - אבל לא חבל לצלם פרוייקט כזה במצלמה של טלפון?? :| את הזכרונות מהתהליך אי אפשר אח"כ לשחזר
-
הי מאיר, באיזה טכניקה אתה עובד? האם זה רנרינג ידני (טושים, גירים עפרונות) ? כי אם כן - זה מרשים ביותר!!! (גם אם זה ממוחשב זה עדיין מרשים מאוד) אורן
-
אוי זמן - לו היה לי זמן... אני מסתכל על הפרוייקט, ועל הזמן שיש לי, ונזכר שהמורה שלי להסטוריה הגדיר פעם את המושג נצח בסיפור הבא: בחוף המערבי של אנגליה, על המצוק, יושב לו שחף קטן ומחכך את המקור בסלע. נצח זה הזמן שיקח לו לפורר את כל הצוק... ככה אני מרגיש אגב - שים אצלך בשרשור קישור לשרשורים הבינ"ל שלך - הם מעניינים ביותר. נ.ב 1 - האם גילת מהיכן הגיע הכנף הקדמית ? נ.ב 2 - Bevel haven זו הסדנא הראשונה בה בדקתי אם יש להם מנוע למכירה... לא היה והציעו לי לקנות את שלי נ.ב 3 - אם עדיין לא הגעת אליהם הנה קישור בשבילך http://www.mdinaitalia.co.uk/
-
הורדת את המנוע לבד??? :? כי הוא ממש אבל ממש כבד! * למראה התמונות אני יושב בעבודה כוסס ציפורניים בעצבנות ומטפס כאן על קירות הסטודיו - גם אני רוצה כבר בררר....
-
נסה כאן: http://stores.ebay.de/Mercedes-Classics
-
הי בגירה, לגבי מה ששאלת, כן, הפרינג אכן מתחבר עם גשר מעל לצלינדר הקדמי -לא, זה לא מנוסר - יש לי את החלק הזה שמשלים את הפיירינג הוא פשוט לא מורכב. לא אין לי את החרב הנ"ל - והאמת היא שאני אוהב את המראה הנקי בקדמת המנוע - החרב הזו תמיד מצליחה להזכיר לי ("ישמור השם" ) GPZ... למזלי הרב האופנוע שהגיע לידינו לא סבל מתחלואי הפרובינציה "פרטצ'יה עילית" והוא סה"כ מאוד מקורי ללא אילתורים, ריתוכים וקימבונים. יש אלוהים!!! ולגבי התמונה ששמת - אני מעדיף את הצביעה בגרסת ה - Gun gray מאשר השחור אדום וככה גם הוא יהיה בסוף השיפוץ. בברכה אורן
-
-
סופ"ש האחרון היה הזדמנות טובה להתרשם באופן כללי מהמנוע שהצטרף לפרוייקט. למרות שיש עוד די זמן עד שאתפנה להתחיל את כל הפרוייקט הזה היה נחמד להציב את המנוע החדש ליד האופנוע וללחוץ כמה תמונות (וגם בגלל שהשרשור של ליאור עושה לי תאבון... ) - אז הנה הן לפניכם:
-
הי ליאור, בהצלחה בשיפוץ - אתה משפץ באיכות ובקצב שהיצרנים מייצרים... (מאיפה יש לך זמן ראבק...) ספציפית לגבי הדוקאטי אני שמח שיהיה ממי ללמוד כי אצטרך ללכת בדרכים דומות, רק נראה לי שכשאתה תסיים אני אולי אתחיל בכל מקרה אשמח לעזור בכל שאוכל וכמובן להעזר. שוב בהצלחה אורן
-
המשך לתגובה מלמעלה...(כותב מהנייד אז היא נשלחה בטעות טרם סיומה.) אם כך-לך לחברה או ליבואן חלפי מרצדס ( דוגמת דקר) ואתר את המספר הקטלוגי של כל חלק לפי מספר שלדה. את המספרים העבר לחנות בחו"ל. כל ספק שמכבד עצמו יספק חלקים לפי מספר קטלוגי, ככה שנראה לי שזה הפתרון הטוב ביותר. בהצלחה
-
הכי נכון לדעתי (ומנסיון...)להזמין את הגומיות כמו את כל שאר החלקים ברכב לפי מספר קטלוגי של מרצדס. לך לחברה או ליבואני חלקים של מרצדס
-
מצטרף להמלצה על מרכז איילון באופן מלא. אני מטפל במרצדס שלי רק שם . המוסך מקצועי ומכיר ויודע בדיוק מה צריכה המרצדס שלך. המחירים הוגנים ואפילו זולים ביחס למה שהיית מצפה ממרצדס. בברכה אורן
-
הי ליאור, תודה! אורן
