-
הודעות
946 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי orenuchx
-
שלום לבעלי האופנוע וחבריו, בעוונותי החזקתי בעבר בהונדה XL250 כזה במטרה לשפצו. מפה לשם האופנוע נמכר אך ספר רכב של "קליימר" נשאר. אפשר לזהות בעזרת הספר את שנת הייצור ע"פ מס' שלדה. אם מעניין אתכם שלחו ה"פ. בברכה אורן
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות, אפריל - יוני 2011, הנחיות בהודעה הראשונה.
orenuchx פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
אמריקאית (מצטער - אין לי מושג מה זה ואשמח לדעת..) באיזור ת"א (תמונה קצת ישנה) ולחובבי הסובארו - אובייקט מהצפון המזרחי. -
לפי הציטוט שציינת האישור צריך להיות "מקורי" - החלקים צריכים להיות "מתאימים" - אם הבנתי נכון אז יש הבדל (ניתן לייבא אפטרמרקט מתאים) לא ככה?
-
חוויתי על בשרי את עלויות השילוח בדואר אקספרס לארץ - המספרים בפנים
orenuchx פרסם הודעה בנושא של speedsecret בתוך רכבי אספנות
בפעם הבאה רק במזוודה! -
מרשים! איזה תמימות היתה פעם באופנועים האלו... אורן
-
-
אוקיי - זה הבחור שדיברתי איתו..!
-
האם היה למנחם הזה גם BMW 90S? אם כן אז יצא לי לשוחח איתו לפני כמה שנים...
-
מדהים! (לא זה שהוא נוסע אלא איך שהוא נראה... ) B31/33 ? שלי עדיין לא נוסע אבל מתישהו גם הוא יסע... כמובן שכוונתי היתה בהכללה ולגבי אופנועים שלא שופצו. מן הסתם אופנועים ששופצו נוסעים.
-
הי יניב, תודה על המידע - נחמד לשמוע כל פעם ממישהו נוסף שמכיר את ה- Garelli מצאתי פרונט מרזוקי - אבל לא של גארלי - אם יש לך משהו מקורי/מתאים אשמח לשמוע. לגבי בוכנה ורינגים - העניין פשוט וזול יש המון בebay גרמניה וזה גם לא יקר (10 -50 יורו לבוכנה + רינגים) סה"כ הבוכנה היא גינרית והרבה מנועי 50CC איטלקיים (של מינרלי) עשו בה שימוש. צור קשר בה"פ אשמח לשמוע ממך - ובלי קשר תמונה תמיד עושה שמיייח . בברכה אורן
-
היחידים ששרדו את תלאות הזמן ועדיין במצב רכיבה מכל הדגמים שהופיעו שם (באופן כוללני כדגם) הם אופנועי ה -BMW... זה אומר משהו לדעתי.
-
http://fullgaz.co.il/xpages/article.php?i=49181
-
הי רן, כמה דיוקים ע"מ להשלים את התמונה: לא מדוייק - כל דגמי ה 1000 סמ"ק מגיעים עם קרבורטורים 40 מ"מ. ואם אני לא טועה - קוטר האגזוז תלוי בגודל שסתום הפליטה שהיה שונה בין הדגמים בהתאם להספק שאליו תוכננו (60, 65 או 70 כ"ס) בכל מקרה דגמי ה 1000 עם כניסת ה 40 מ"מ בראש יכולים לקבל את שני הקטרים 40 או 38 ושני הקטרים הם רכיב מקורי עבור אופנועים אלו. אין צורך להרחיב את היציאה (יתר נכון את ה"כניסה" לאגזוז) וגם עד היום לא ראיתי שמישהו עשה זאת - ה "דאון פיפ " 38 מ"מ מתלבש מצויין על ראש המנוע. לגמרי לא קריטי (מנסיון) וכמו שכתבתי למעלה שני הקטרים מתאימים - אבל הכי טוב כמו במקור... תתחדש אורן
-
בקשה לביטול דו"ח תנועה
orenuchx פרסם הודעה בנושא של orenuchx בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תודה! -
בקשה לביטול דו"ח תנועה
orenuchx פרסם הודעה בנושא של orenuchx בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מן הסתם עדיין לא - מהו הגוף המדובר? תודה אורן -
בקשה לביטול דו"ח תנועה
orenuchx פרסם הודעה בנושא של orenuchx בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תודה ישה - אך האם אתה בטוח? כמה שאני מבין את לשון הדו"ח תשלום מהווה למעשה הודאה באשמה ולכן הוא מהווה באופן אוטומטי הרשעה. נניח ואשלם את הכפל ויום אח"כ אקבל את תשובתם ובעקבותיה ארצה להשפט - האם אין עצם התשלום הודאה באשמה..? -
שלום לכולם, אני מבקש לקבל תשובה עבור הנושא שאפרט להלן: ב - 19.11.2010 קפץ עליי שוטר שהתחבא במארב (קרי - קבלן דוחות) בזמן שחניתי את אופנועי על מדרכה וזאת אחרי שרכבתי עליה מרחק של כ 15 - 12 מטר. זה קרה באיזור שוק הכרמל בת"א. נסיתי להסביר לו שהרכיבה ע"ג המדרכה היא עבור חניה, ושעדיף שלא אתפוס חניית רכב וכו'. כמו כן הסברתי לו שאני נהג זהיר ושלא נזקפו לחובתי הרשעות ב- 5 השנים האחרונות כדי שירשום לי אזהרה בלבד. הוא בירר את העניין וטען שחסרים לי כ- 10 ימים להשלמת 5 שניםרצופות ללא הרשעה ולכן הוא רושם לי דו"ח. עד כאן עניין הדו"ח . כפי שכתוב ע"ג הדו"ח מימשתי את האפשרות ופניתי אל המתנ"א הרלוונטי תוך 30 יום, במכתב רשום, בבקשה לביטול או לחילופין להמיר את הדו"ח לאזהרה. בטופס הדו"ח מצויין בפירוש שבמידה ונעשית כזו פניה אין לבקש להשפט עם הספח של אותו הדו"ח אלא רק לאחר קבלת התשובה ממתנ"א, ובמידה והם אינם מבטלים/ממירים את הדו"ח. חיכיתי לתשובה חיכיתי וחיכיתי ולא קיבלתי תשובה ממתנ"א . השבוע ( קרי חצי שנה לאחר מתן הדו"ח ו5 חודשים מהמועד בו שלחתי את הבקשה לביטול - הגיע אלי הטופס שמודיע על כפל הקנס - קרי בוטלה האפשרות להישפט על העבירה (ועד כמה שהבנתי העבירה נרשמה כהרשעה) וזאת ללא שקיבלתי תשובה ו/או אפשרות לגשת למשפט. השאלות הן כאלו : 1. האם ניתן לפנות למשהו מהגורמים ולהראות שהתהליך היה לא תקין, ומכיוון שלא קיבלתי תשובה רשמית לפנייתי בוטלה למעשה האפשרות שלי להתגוננן במשפט? 2. האם בעצם קבלת כפל הקנס רואים בי כמי שלא פעל בדרכים האפשריות לבירור הדו"ח - ולמעשה מורשע בעבירה? 3. אם ובמידה וניתן לפנות למשהו - מי הגורם אליו צריך לפנות? המתנ"א הרלוונטי? הארצי? הקנס הוא לא העניין, וגם הנקודות (2 נקודות סה"כ) - העניין הוא הגליון הנקי שאני מאבד... תודה לעונים אורן
-
נראה לי שהכי חשוב זה "להפוך" גם את החיבורים החשמליים....... :lol:
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות, אפריל - יוני 2011, הנחיות בהודעה הראשונה.
orenuchx פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
ממש קשה להגיד כי האופנוע נראה כמו פח, ואין בו שום-כלום מקורי - אבל בכל זאת, אם היו מצמידים לי אקדח לרקה, הייתי מהמר על R100/7 לפי הקרבורטורים והדיסק הבודד מלפנים. בכל מקרה האופנוע נראה כמו גיבוב של חלקים - זוועה...! -
איך הלך בבום טראח..? (כלומר מה בדיוק קרה ואיך הגעת למסקנה שהם הלכו? לא שזה לא סביר - אבל סתם בשביל לדעת מה הדיאגנוזה?)
-
-
שלום לכולם, הגיע הזמן לעדכון קל. ההתקדמות אמנם הייתה מינורית עקב החג העמוס, אבל בכל זאת כמה דברים קטנים לספר עליהם. כפי שכבר סיפרתי הראש והצילינדר עברו ניקוי בנוזל 00 של סנו יחד עם הקייסים של המנוע, אך הניקיון שלהם לא היה מושלם. עדיין היה פיח ולכלוך קשה על הקיר החיצוני של הצילינדר, ובפינות החיבור של צלעות הראש, וקשה מאוד להגיע אליו עקב האורך והצפיפות של צלעות הקירור. בנוסף התווספה לה קורוזיה לבנבנה – תוצאה של פעולת החומצה על החומר – בקיצור יש עוד עבודה. ניקוי במברשת פלדה איננו יעיל וגם שוחק את האלומיניום באופן לא אחיד ויוצר מעיין "הברקה" לא טבעית ע"פ השטח. לכן השתמשתי בניקוי חול עדין ע"מ להסיר הכול ולתת לחלקים שטח פנים נקי ואחיד. לצורך העניין אני משתמש באקדח התזה קטן, חול ים עדין ,ולחץ בינוני של אויר. חייב להגיד שהעבודה איננה נעימה (חול עף על כל הגוף) אבל כשאני עושה זאת אני כבר מנקה צבר של חלקים מכל השיפוצים כך שזה משתלם, התוצאות מדהימות ומחזירות לחלקי האלומיניום את מראה ה"יציקה" כמעט כפי שיצאו מהתבנית. יחד עם זאת הגיע הזמן לצבוע את מכסיי המנוע . אותם ניקיתי עם מסיר צבע ואח"כ הם קיבלו פריימר לאלומיניום. קצת ליטוש וכמה שכבות של צבע – שחור מט כמובן והן מוכנות להרכבה. פרט אחרון חביב שנשאר הוא ללטש את אותיות הלוגו - וזה כבר נראה כמו שצריך. עוד עבודה "שחורה" שנמצאת מאחורי היא מיון וטיפול בברגים ובשאר החלקים שהולכים לגילוון. כולם עברו ניקוי במברשת פלדה טיפול בהתאם למצבם - חלקם עברו יישור חלקם ליטוש וחלקם מילוי בריתוך (אם הם סדוקים או שבורים) . הברגים של הקייסים קיבלו טיפול מיוחד. במשך השנים ישנם סימני החלקה ו"גראדים" מעשרות המברגים שעברו עליהם. לכן הם עברו ליטוש - ויאללה לגילוון. אי אפשר בלי כמה תמונות: 1. מכסי צד לפני... 2. מכסי צד לאחר ניקוי במסיר צבע 3. פריימר... 4. צלינדר לפני ניקוי חול 5.ברגים (מימין לפני ליטוש משמאל – אחרי..) 6. הכנה לגילוון
-
המוכר ציין שהוא שולח רק לתחומי ארה"ב. לפני הכל - ברר איתו שהוא בכלל מוכן לשלוח לארץ.
-
שכן שלי אוחז בכזו מכונית יד ראשונה,4 דלתות, משנות ה-70 המוקדמות. דיבר על מכירה לא מזמן. אם משהו מעוניין שייצור קשר בה"פ ואני אשאל את השכן...
-
הי גדעון, מאוד נהנה מהשרשור שלך - כבעליו של w123 קופה כיף לראות "סבא" שעובר שיפוץ.. :lol: עם הזמן יצרתי קשר עם ספק חלקים בגרמניה ובין השאר קניתי ממנו את כל הגומיות לרכב (מקוריות מרצדס) כולל אלו התחתונות של חלונות הצד האחוריים (שנה לא ניתן היה למצוא באיביי, וכאן בחברה ביקשו 1700 ש"ח על אחת..! אצלו 140 יורו לשתיהן) הנה פרטי הקשר (קוראים לו אלכס) - תנסה אולי הוא יוכל לעזור: MB Classics Alexander v.Klitzing Auf der Lage 5 49377 Vechta Tel: 04447-856085 Fax: 04447-856076 eMail - [email protected] בברכה אורן
