Jump to content

orenuchx

  • הודעות

    946
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי orenuchx

  1. orenuchx

    שאלה של בלוק מנוע

    ממש לא מומלץ לשים הליקוייל, בטח לא איפשהו שדרוש מומנט גבוה לסגירה. ישנם אינסרטים מחוסמים שהתקנתם הופכת את התבריג לטוב יותר מהתבריג המקורי - אחרי שהם בפנים ההברגה כבר לא תהרס לעולם. יש להשיג אצל שוורץ כלי עבודה (ראה ע' 88-89) ביגאל אלון ת"א - יחסית יקר עם קונים בודדים אבל זה הפתרון האידאלי. בברכה אורן
  2. :mm_yeah: יבוא זה נחמד אבל זאת לא חכמה. שיפוץ של רכב "ישראלי" זאת ציונות!
  3. יש מצב שיש לי משהו - אם אתה מעוניין צור קשר בפרטי אורן
  4. מז"ט ל- BMW - מהיום אספנות!!!
  5. למכירה (לפני שיוצא לאיביי): קיט מרוצים Krauser ארבעה שסתומים לצלינדר עבור אופנועי BMW בוקסר 2V מהשנים 69-97 (קירור אויר). הקיט יוצר ע"י חברת קראוזר עבור אופנועי מרוץ של BMW (ראה תמונות) והוא קיט הסבה הכולל בוכנות וראשי מנוע עם 4 שסתומים. מאפשר הסבה של כל נפחי המנועים (למעט R45/65) ע"י שימוש עם צלינדרים 1000CC ניקסיל וקרבורטורים 40 מ"מ . הקיט הוא החזק ביותר שיוצר עבור הבוקסרים של BMW ומפיק מעל ל 85 כ"ס. הקיט נדיר ביותר וכבר לא מיוצר מזה זמן רב. מבוקש מאוד בחול - לא לבעלי לב חלש.. מתאים ביותר לבנית רפליקת מסלול או coffee racer. הקיט משומש. מוכן להרכבה. מחיר 8500 ש"ח אורן - 0547999404
  6. עקב ריבוי פרוייקטים וחוסר זמן משווע למכירה: BSA B31 שנת 1952 שלדת Plunger, בולמים קד' טלסקופים, מנוע OHV רשום אספנות, רשיונות מסודרים. האופנוע פורק ממצב נסיעה שלם ודי מושלם לטובת שיפוץ. קיימים כ 95% מהחלקים והם ממוינים ושמורים באופן מסודר לתחילת שיפוץ. יובאו חלקים חדשים רבים לטובת השיפוץ כמו: מערכת פליטה חדשה ומושלמת, חלקי ניקל, בוכנה ורינגים, סמלים, חלקי גומי, מפסקים, ועוד... הקונה המאושר יקבל הכל + עותק של ספר + ספרות חלקים מקורית + תמיכה טלפונית ועוד. בקיצור פרויקט שיפוץ נהדר. מצ"ב תמונה מיום הפירוק + תמונה להמחשת הפוטנציאל מחיר: 10,000 ש"ח (אפשרות לחלפה על רכב אספנות קטן ומעניין באה בחשבון.) אורן 054-7999404
  7. השאלה היא מי קונה רכב גרמני עם הנעה קדמית... :lol:
  8. למכירה: מנוע אולדסמוביל V8 small block בנזין 5.7 ליטר. המנוע משנות ה - 80, לאחר אוברהול. אופציה גם למכירת הגיר. לפרטים - 0546769557
  9. ] ממה שהבנתי גובה הקרנק התקצר ב 3 מ"מ (הטלטל לא התקצר אלא אם כן החלפת אותו) ולכן התקצר גם המהלך (strok) . אם כך נפח המנוע קטן, ויחס הדחיסה הפך גם כן קטן יותר. לעניות דעתי ואם אכן הבנתי נכון- יש לזה השפעה משמעותיות על ביצועי המנוע לכן שאלתי מהן ההשלכות והאם לקחת אותן בחשבון?
  10. האם בעקבות כך קטן יחס הדחיסה? (מן הסתם התשובה היא כן אם הבוכנה לא יותר גבוהה..) אם כן - איך זה משפיע על ביצועי המנוע?
  11. orenuchx

    Ducati 900 S2

    מעניין - גם זוגתי אמרה לי את זה...
  12. orenuchx

    Ducati 900 S2

    עוד מעט שנה מהפוסט האחרון - ראבק מה עשיתי כל הזמן הזה... טוב השנה זה יקרה-בהתחייבות, פרויקט אחד מאחורי , שניים בדרך והופ קופצים על הדוקאטי..
  13. תנסה כאן.
  14. שרוצים עליה כפול ממה שהיא שווה...
  15. יש מצב שאתה צודק... :lol: אני לא מרגיש את זה - אני עושה את זה על אופנוע.
  16. orenuchx

    סוף סוף בארץ

    שתי שאלות לי אליך ותענה בכנות: 1. האם אתה באמת חושב שכמדיניות בפורום צריך להגיב רק מי שיש לו דברים טובים להגיד , ומי שיש לו ביקורת שישמור אותה לעצמו? 2. האם אתה באמת, עם יד על הלב, חושב שהתוצאה של עבודת הפחחות על הרכב שבשרשור טובה?
  17. קודם כל ליאור עבודה מעוררת קנאה - נועל את עצמי בבית כדי שלא להתפתות ללכת ולהתחיל לפרק את הדוקאטי שלי... לגבי השרינקים - להזמין מאיביי זה אחלה, אבל למה לא להגיע לשד' הר ציון בתל אביב, להכנס לחנות אלקטרוניקה ולקנות שרינקים לפי מטראז', בכל קוטר עובי וצבע שרוצים..? ועוד ממש בזול..?
  18. orenuchx

    סוף סוף בארץ

    לבעל הרכב היקר, התחבטתי רבות אם להעלות תגובה מכיוון שאני מפחד מכך שהעניין הופך ישר לזירת התנגחויות במקום לדיון בונה ותורם. אבל בכל זאת בחרתי להשמיע דעתי מתוך הנחה שמישהו שמעלה שרשור שיפוץ עם תמונות של עבודתו - מן הסתם עושה זאת ע"מ לקבל תגובות. אני לא פחח מדופלם וגם לא מתיימר, אבל כמו לכל ישראלי יש לי דעה. אינני מכיר אותך ודעתי מבוססת על התמונות שהעלת בלבד (אולי במציאות זה אחרת אבל אני בספק) לכן אני מקווה שתיקח את דברי למקום טוב ובונה. ואחרי ההקדמה המפרכת אומר כי - בתערוכות רכב נהוג להציג רכבים תחת נורות ניאון מוארכות. הסיבה לכך היא שקווי האור החוזר (Highlight) ע"ג מתאר הרכב מדגישים את המשטחים, הקימורים והחיטובים וכך קופץ החוצה העיצוב. עכשיו תביט בתמונות שהצגת, ובאור שחוזר ממתאר הרכב שלך, ותראה כמה שהאור שבור, לא רציף, מגורען (לא חלק) ולא אחיד. זהו סימן היכר לעבודת פחחות וצבע שהיא לא באיכות טובה. אין לי ספק שהשקעת מאמץ רב ואני הראשון להעריך את זה אבל האמת לדעתי חייבת להיאמר. נכון, כל אחד צריך לשפץ הרכב ע"פ יכולתו וכיסו אבל סטנדרט של שיפוץ לא משתנה בהתאם, ואנשים בוחנים על פי רוב (ובצדק) רק את התוצאה, לכן אתה תמיד תימדד בהתאם- ולכן יש כאן ביקורת. אלו החיים. בכל מקרה בהצלחה ותתחדש. אורן
  19. orenuchx

    Mercedes w124 300e 24

    חן חן - חן ( ) הדגם עליו אני בודק נקרא 300E 24 (מנוע M104) והוא חזק משמעותית מה300 ה"רגיל", הגיר 5 מהירויות ובעל הרכב כינה אותו היברידי - משמע עם פיקוד חשמלי על שני ההילוכים העליונים. לכן מעניינת אותי זמינות החלפים כי לטענתו הרכב נדיר בארץ והוא מדבר על יחידות בודדות.
  20. שלום לכולם, אמנם לא אספנות אבל אני מעוניין לקבל אינפורמציה על הדגם הנ"ל בכל הנוגע ל: זמינות חלפים בדגש למנוע וגיר עלויות אחזקה שוטפת בהנחה שהרכב מיושר קו ותקין עד כמה הרכב מאפשר טיפול עצמאי (אלקטרוניקה וכו') חווית נהיגה וכל פרט מעניין וחו"ד נוסף תודה לעונים אורן
  21. אין ספק שאת הכבוד הראוי אתה, אני ושאר חברי הפורום חולקים לסוברו הזו (הרכב הראשון של הורי) ואפילו לכלי תחבורה צנועים יותר מהמכונית שהשיגה את הנתונים שהצגת - התכוונתי שאדם ממוצע לא חולק את הכבוד הזה, ומסיבות די לגיטימיות, ולכן הן נעלמו. סתם נקודה למחשבה - אם כל הסוברו האלו היו משתמרות, והכבישים היו מוצפים בהן - אף אחד כאן לא היה מחפש כזו.... :lol:
  22. לשאול את השאלה "לאן נעלמו כל ה..." על מכוניות עממיות מלפני 30 שנה זה כמו לשאל למה אין יותר טלפונים ציבוריים - והתשובה פשוטה - הן נעלמו כי אף אחד לא צריך אותן יותר. היחידים שעוד רוצים אותם זה קומץ משוגעים שמן הסתם מסתובבים כאן בפורום. אני יודע שכאן כולנו אוהבים את עניין האספנות, אבל תכל'ס איזה סיבה יש לבן אדם ממוצע לשמור על רכב כזה?? קיצר - הן נעלמו לאותו מקום שכל-דבר-אחר שאף-אחד-לא-צריך-יותר נעלם...
  23. הי ליאור, מצער לשמוע - הרכב היה מדהים, הכי חשוב ובמיוחד לאור מצב שירותי הרפואה בארץ שאתה בסדר!
  24. זורק בשלוף - האם זה קשור לכך שהמהירות שבה נעשות העברות המשקל ברכבי ספורט פשוט ממגדילות את המסה המועברת בהעברות משקל? (החוק השני של ניוטון- כוח המופעל על הגוף הוא מכפלת מסת הגוף בתאוצה שלו")...
  25. לא כ"כ קשה לבדוק, חבר רב-מודד למצבר ובדוק את המתח שלו במנוחה (אם תקין - אמור להיות מעל 12V). אח"כ, התנע את הרכב ושמור אותו על סל"ד סרק, הדלק את כל צרכני הזרם (אורות איוורור וכו' - מזגן אני מאמין שאין :lol: ) כולל מערכת השמע, ובדוק מהו המתח המתקבל עכשיו. במידה ובמצב זה מתח הטעינה אצלך נמוך מהמתח של המצבר במנוחה אז האלטרנטור לא מספק מספיק זרם ותהיה צריכת זרם מהמצבר - קרי בעיית טעינה. הבדיקה מדמה את העומס המירבי שבו האלטרנטור אמור לתפקד קרי- מינ' סל"ד ומקס' צריכת זרם. כעקרון - בכל סל"ד האלטרנטור צריך לספק את כל צריכת הזרם במערכת, גם בעומס מלא, כולל טעינה של המצבר. חייב לשאול - מה הקשר? וכן - צריכת זרם מוגברת שלא מותאמת לאלטרנטור מעמיסה על האלטרנטור גורמת להתחממות שלו ועלול להוביל לשריפת העוגן.
×
×
  • תוכן חדש...