Jump to content

orenuchx

  • הודעות

    946
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי orenuchx

  1. הי כשרכשתי את הרכב שלי (MB W123) היתה לי בעיה עם סימפטומים דומים: המצת נתפס אך לא התחמם לעומת זאת מטענים כן עבדו. בדיקה של המגעים עם רב-מודד הוכיחה שיש זרם בשקע (אני מבין שאצלך יש זרם כי מטענים כן עובדים). הפתרון היה פשוט מאוד: ישנם בשקע המצת שני מגעים (כך קיים אצלי - אני מניח שכך גם אצלך) , אחד בא במגע עם סליל המצת, השני במגע עם צידו של המצת. מגע הצד אצלי הוא בצורת לשונית מכופפת וקפיצית. עם הזמן היא נדחקה הצידה והמגע עם גוף המצת לא היה תקין. (לעומת המצית למטענים ישנם שני מגעים בולטים כך שהם כן יצרו מגע עם הלשונית). כיפוף קל של הלשונית כלפי מרכז השקע חידש את המגע והכל נפתר - היום אפשר להצית מדורה עם האש של המצית... דבר נוסף - נסה לנקות את המגעים מקורוזיה ואפר סיגריות שיתכן והצטברו עם הזמן. מקווה שיעזור א'
  2. יש לצבוע ביסוד מהר ככל הניתן. אחרי הניקוי המתכת חשופה לגמרי ורגישה ביותר.
  3. orenuchx

    ייצור סמל

    עכשיו שרואים על מה מדובר אני אציע לך תהליך שאמנם טיפה מורכב אבל ייתן תוצאה מושלמת: יש לייצר קובץ מחשב של הלוגו (לא הרבה עבודה לגרפיקאי מתחיל) ולחתוך בחיתוך לייזר בחברה המתמחה לכך (יש הרבה כאלו, אם תרצה הכוונה - בה"פ)ֿ ניתן לייצר מאלומניום, פלדה, נירוסטה וסוגים שונים של פלסטיק. עלות חיתוך פחות או יותר 200-250 ש"ח כולל חומר (אל תתפוס אותי במילה). אורן
  4. orenuchx

    ייצור סמל

    מה סמל? מי סמל? מדבקה? פלסטיק? ברזל? אלומניום? אמייל? צביעה בגואש? ציור מערות? תהיה ספציפי...
  5. orenuchx

    ktm mx 125 1985

    קשה לי להאמין שתגיע רחוק עם הרעיון הזה. יש דרכים מקצועיות לייצר מדבקות רפליקה. אם תרצה עזרה אשמח לעזור בה"פ.
  6. הי, קודם כל בהצלחה! רכב מעניין ונראה שמור להפליא. דבר שני - כשאתה אומר "כאן ניתן לראות" למה אתה מתכון? כי לא באמת ניתן לראות... צלם עם מצלמה ולא עם נייד - לא חבל שהתיעוד של השיפוץ יהיה מטושטש..?
  7. orenuchx

    ktm mx 125 1985

    בכיף!
  8. orenuchx

    ktm mx 125 1985

    אפשר להשיג איפה שאפשר להשיג כמעט הכל...
  9. orenuchx

    התחדשתי Benelli cross 50

    לפני מבחן הדרכים לקרוסים המיתולוגים - תעלו תמונות בשרשור החדש!
  10. שלום לכולם, בעקבות התעוררות מעניינת של השרשור של ה Banelli שלי אני אנסה משהו שראיתי בפורומים בחול שנקרא: let's see them... אז כל מי שיש לו אקזמפלר מעניין בתחום הקרוסים של פעם, קטנועי עבר וסתם אופנועי נוסטלגיה - מוזמן להעלות תמונה. מעניין לראות איזה אוצר היה/שרד בארצנו הקטנטונת... אז בואו נראה אותם! אני אתחיל ממה שיש לי (לא הכל - נשאיר קצת גם להמשך ) בנלי קרוס 50 מודל 83' - עבר שיפוץ חלקי: Suzuki RV 50 - יעבור שיפוץ בעתיד:
  11. orenuchx

    התחדשתי Benelli cross 50

    יש לי תחושת בטן מהיכן הוא הגיע אם זה נכון אז יחד עם המונטסה עושה רושם שאתה בדרך לרוקן לו את המחסן... מז"ט!! לגבי ה banelli שלי -תודה על ההתעניינות, אז ככה: הוא עבר "מיני שיפוץ" שכלל פירוק מלא, ניקיון יסודי, ציפוי ברגים,שיפוץ קל לבלוק מנוע (מיסבים, מחז"שים) והרכבה. עבר צביעה חלקית של מכלולים בצבע שחור אך לא עבר צביעה מלאה, וגם לא יעבור, כי אני אוהב את המראה וינטאג' סטייל שלו- יעני צבע מקורי מהמפעל שהבחור האיטלקי צבע. בשלב זה חסרים כמה חלקים כדי לקבל אופנוע מושלם, יחד עם זאת הניע עשה סיבוב ועבר לסטאטוס "עומד-במחסן-מחכה-לאספנות-אינשאללה-2013-אם-יהיה-כסף-נשקיע-במה-שחסר". תמונות בהמשך.
  12. orenuchx

    ktm mx 125 1985

    מיסבים ומחזירי שמן תוכל למצוא ב"בית המיסב" בחולון. יש לי הרגשה שכמה מהמיסבים שבתמונה אינם סטנדרטיים ולכן יהיה יותר קשה להשיג אותם, אך יתכן ואני טועה. בהצלחה אורן
  13. יש אחת שאני רואה חונה באותו רחוב קבוע. לא יודע אם היא למכירה. אם תרצה פרטים בה"פ.
  14. נראה כמו ממצא ארכיולוגי בעת חשיפה מהאדמה פרוייקט מדהים !
  15. מחפש עבור מכר קצה חוט של מידע על מכונאי/מוסך שידע לטפל בהארלי משנות ה 70. תודה אורן
  16. הי שלומי, ראשית רציתי לענות לך על גבי הפוסט שפתחת בנפרד אבל אני אנצל את הבמה כאן - היה לי לכבוד ולעונג! ראשית הכרתי אישיות מרתקת, שנית - עכשיו אני גם קצת שותף לפרוייקט שלך ושלישית -כיף לדעת שמישהו חולק איתך את המחלה. ובעניין המחלה - אני חייב להגיד כאן קבל עם ועדה - שלומי הוא שרוט אמיתי (על דרבי.. ) ורמת הבקיאות שלו בכל גומיה, דיסקית או פקק הקשורים לדרבי היא ברמה של אדיקות דתית. באירן היית בוודאי האייטוללה דרבינאי! קיצר תמשיך לעדכן בפוסט המדהים שלך - וכמו שאמרתי לך אתה צריך לקבל מאונסק"ו הכרה כאתר שימור של דרבי. בברכה אורן
  17. אאל"ט פאנטיק אינדורו- חיה נדירה..!
  18. מפרסם כשירות לציבור, סובארו DL שנת 89 עם טסט בתוקף. מבקש מחיר נמוך, יעקב 0508674708 אין לי קשר לרכב.
  19. מפרסם כשירות לציבור, סובארו DL שנת 89 עם טסט בתוקף. מבקש מחיר נמוך, יעקב 0508674708 אין לי קשר לרכב.
  20. אולי במקום כל ה"נראה לי יקר" ו -"נראה לי זול" פשוט תבדוק כאן ....
  21. למכירה BSA M20 אופנוע שלם ונחמד + אי אלו חלקי חילוף . קצת עבודה והוא גם מניע. ללא ניירת. אין לי רעיון למחיר נקוב לכן פתוח לקבל הצעות הגיוניות. בברכה אורן 0547999404
  22. אה הבנתי - אז יעני אם אני רואה איזו פרארי טסטהרוסה שנת 87 זרוקה באיזה מגרש ברזל - אני לא מעלה אותה כי היא לא ענתיקה..
  23. גומי הוא אכן חומר שמשנה את תכונותיו עם הזמן. אם נכנס לזה אז גומי היא למעשה מילה מאוד כוללנית למשפחה עצומה של חומרים, ולמעשה החומר המכונה גומי הנמצא בשימוש ברכבים הוא לרוב תרכובות סינטטיות של גומי הנקרא EPDM. ישנו כמובן הגומי הטבעי והגומי הטרמופלסטי (TPE /TPR) אבל כאן אנחנו כבר צריכים הרצאה של סמסטר כדי לדבר על הכל. בגדול תרכובות הגומי הן שונות ומשונות ולמעשה "נירקחות" מתמהיל רב של חומרי גלם שבמינונים שונים ובתהליכיו וולקניזציה שונים מעניקים למוצר הגומי את תכונותיו הנדרשות. הגומיה של הסוסיתא של און אכן עברה תהליכי התיישנות ולא שמרה על תכונותיה המקוריות. מידת הקשיחות המקורית אכן שונה מן הסתם ממה שמדדתי היום - אממה - גומי מראש הוא חומר שטולרנס הקשיחות שלו נע בהגדרה בפלוס/מינוס של כ 3 שור. אפשר להגיע לדיוקים גבוהים מזה אבל זה עולה כסף ולא נראה לי שזה מה שעמד בראש מעייניהם של מתכנני הפקקטה גומיה של הסוסיתא, מה עוד שאין חשיבות משמעותית לקשיחות בתפקוד של הגומיה הספציפית הזו. היא בסה"כ סוג של בידוד בין צינור הדלק לבודי של הרכב... לכן, אם מדדתי 70 שור בגומיה - עותקים שנעים בין 60 ל 80 שור יעשו את העבודה. תשובה ארוכה לשאלה קצרה. בברכה אורן
  24. אין שום בעיה לדעת איזו רמת קשיחות (Shore Hardness) צריך - יש מכשיר שנקרא מד-שור שנועד למדוד קשיחות של כל חומרים אלסטים ולתת חיווי מהי מידת הקשיחות שלהם. אגב ממדידה של הגומיה המקורית (שמחכה לך און ברוב כבוד בסטודיו) הקשיחות של הגומיה היא כ 70 Shore A ולכן טווח הבחירה שלך ושל ארז נראית לי טובה. אורן
×
×
  • תוכן חדש...