Jump to content

orenuchx

  • הודעות

    946
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי orenuchx

  1. לפני כשנתיים חשבתי על לקחת את הרכב הזה כפרוייקט (עמד אז בקיבוץ מבוא חמה...) אך ירדתי מהעניין, ואם אני לא טועה הרעיון להפוך אותו לבאגי היה שייך במקור לאח שלי שפרסם על זה פוסט בג'יפלוג... בכל מקרה אני שמח שהגיע לבית חם ומקווה שיחזור במהרה לימי הזוהר שלו. בהצלחה אורן
  2. תיקון קל ( על סף הטרחני) : מה שיצא מהמדפסת הוא ה"עותק" של הגומיה ע"פ הקובץ שהודפס והעותק הזה נקרא "עֻבַּד". העותק הזה הוא לא התבנית כי אם המודל שעליו יצקו את תבנית הסיליקון. לאחר שהסיליקון מתייבש חולצים את העֻבַּד מהתבנית, ואל החלל שהוא הותיר בה (החלל נקרא "מובלעת" או cavity באנגלית) יוצקים את חומר הגלם שלאחר ההתמצקות בתבנית יהיה המוצר המוגמר. אגב המדפסות האלו מומצאות, מפותחות ומיוצרות ברוב גאווה ע"י חברה ישראלית שנקראת אובג'ט (שאמנם נמכרה לאחרונה לחברת ענק אמריקאית) ונמצאות במרכזי המחקר והפיתוח של יצרנים רבים מכל תחומי פיתוח המוצר לרבות יצרני רכב כמו ב.מ.וו, מרצדס GM ועוד. ואלו היו שישים שניות של חפירה בנושא תבנית סיליקון ומדפסות תלת מימד. אורן
  3. הלו ישי - ומה איתך? מתי נראה כאלו תמונות ממך?
  4. כיף לראות את ההתקדמות משבוע לשבוע, למרות שהכנף הראשונה הגיע ממני הייתי הולך על השניה- נראית טוב יותר במצרף של האופנוע. (אגב עברתי אצלי בג'נקיה וראיתי זרוק מכסה צד ששכחת לקחת...) אני מגדיר את זה ככה: 80% מהעבודה לוקחים 20% מהזמן, ו -20% מהעבודה לוקחים 80% מהזמן.. תמשיך לעדכן, אורן
  5. שלומי יקירי, אם תגיע אלי לסדנא בהזדמנות כשאני נמצא אז: 1. אני אתקן את זה בשתי שניות ובתמורה אבקש סיבוב על הדרבי או גברוש. 2. אתה תזכה לראות את הדרבי ששוכב אצלי. 3. תקבל כוס קפה. 4. תוכל להציץ בפרויקטים שאני עושה. בברכה אורן
  6. שלום רב, קרוב משפחה מעוניין להכנס לתחום ולרכוש SL 450. מכיוון שנסיוני הדל גדול בקצת מנסיונו המועט הוטלה עלי המשימה לעזור לו באיתור רכב. את עיננו צדה מודעה של רכב מסויים, ומשיחה שערכתי עם המוכר התברר כי: 1. הרכב יובא זה עתה לארץ 2. לא ניתן יהיה לעשות העברת בעלות בזמן הקרוב... אך יחד עם זאת המוכר טען כי ניתן לבצע שיעבוד של הרכב לטובת הקונה עד למועד בו תוסר ההגבלה על האפשרות להעביר בעלות. האם משהו מכיר פרוצדורה כזו? האם היא חוקית? והאם השעבוד אכן מהווה הגנה עבור הקונה מכל עניין של תביעה וכיוצ' כלפי הבעלים הרשום אם וכאשר? המחיר יחסית אטרקטיבי אבל לאור הנ"ל האם כדי להתקדם איתו או לעזוב את העניין ולעבור לרכב הבא? תודה אורן
  7. הבהרה קלה - התבנית היא מסיליקון, החלק (קרי הגומיה) הוא מפוליאוריטן כך שאין שום מגע סיליקון/דלק. מה שכן צריך לבדוק את העמידות של פוליאוריטן לדלק - יש לי תחושה שגם הם לא ידידים טובים...
  8. יש הרבה טעויות ולא כאלו הקשורות לעניין הרכב. עצה - לפני פרסום הפוסט תכתוב אותו ב word ותעבור על כל מה שמופיע באדום - ככה תמנע מהרבה "תעויוט"...
  9. נראה שיפוץ מושקע ויפה - עכשיו שרואים את התמונות זה מחייב אותך לקנות קולקטור חדש!
  10. סגור על זה? איך בדיוק יכול לקרות שמשהו נשאב מהאגזוז אל הצלינדר ??? :?
  11. שאלה- מה רצית להשיג עם ציפוי האפוקסלינה?
  12. לדעתי הבעיה איננה ניקוי החלק הפנימי (אם בהתזת חול ואם בחומצה) אלא ההגנה שאתה יכול לתת לאחר הניקוי... טבילה בשמן לא עוזרת לטווח ארוך - ברגע שתרכיב את הסעפת ותניע השמן ישרף והחלודה שוב תתפשט עם הזמן. מה שאני הייתי עושה - מרכיב את הסעפת, נותן לה למות עם הזמן - ומרכיב חדשה.
  13. עד כמה שידוע לי מכמה עשרות פעמים שביצעתי ציפויים למניהם לכל מני סוגי חלקים - בד"כ לפני תהליכי הציפוי החלק נטבל בחומצה ע"מ להסיר את החלודה הישנה. תהליף הציפוי שבא אח"כ לא מצליח לכסות את הקרביים של האגזוז ולכן פנים האגזוז נשאר למעשה ללא הגנה, וזאת לאחר שהוא נחשף לחומצה, ומתחיל תהליך מאוד אגרסיבי של החלדה. מנסיוני זה בלתי הפיך לכן לא מומלץ לטבול בחומצה אגזוזים עם מכלולים פנימיים מברזל, מה-עוד שרמת ציפוי הכרום בישראל נמוכה. אגב גם באגזוזי נירוסטה עם מכלולים פנימיים מברזל תהליכי ניקוי אגרסיביים לא מומלצים. אורן נ.ב -לעניין ההארלי - אל תשווה ציפוי דרום תל אביבי מצוי לציפוי של חברה מכובדת. אצלי במרצדס יש חלקים בני 30 שנה ללא שבב של חלודה - יש ציפוי ויש ציפוי...
  14. מילים כדורבנות!!!
  15. אם ארז בעניין אז אני גם מתנדב - אין לי בעיה להפיק עבורכם את הקובץ בסוליד-וורקס. יקח לי גג שעה אם יש לי את הגומיה הישנה ביד. וארז - מה עם בעלי מרצדס/ב.מ.וו/חברות למוצרי אופניים - מה אנחנו עז? :lol: בברכה אורן ליבנה נ.ב. - אם כבר מפיקים קובץ והולכים על תהליך של שכפול בתבנית סיליקון אז כמה נקודות: 1. פוליאוריטן ממש, אבל ממש, לא אוהב שמש - (יתקן אותי ארז אם החומר שהוא מחזיק מתנהג אחרת) לכן חלק עשוי פוליאוריטן יחזיק בפועל מעט מאוד זמן באקלים ישראלי. 2. פוליאריטנים הם משפחה ענקית, ולכן ארז - האם ידוע לך עמידות בדלק של מה שאתה מחזיק (מן הסתם יזלוג על הגומיה הרבה פעמים) 3. אם כבר יש קובץ אני הייתי בודק ייצור של תבנית אלומינים לכבישת גומי - אם כבר אז כבר. מחיר לא צריך להיות בשמיים ואם יש כמה קליינטים אז אדרבא..
  16. אפשר לעשות את זה אבל אז זה מעצבן להיות בניוטרל או בלי מזגן- ככה שבעיית העצבים לא נפתרה...
  17. אם הייתי יודע מה הוא צריך כבר הייתי מביא לו מזמן...
  18. לראובן יש פתרון רק שהיישום נמשך כבר די הרבה זמן ותלוי ב - " לעשות סדר ולמצוא את החלקים "
  19. אצלי במנוע (M102) מה מה שמווסת את סיבובי המנוע כשהוא קר הוא ה worm-up regulator בלי קשר לעניין "הסלד-מזגן" שהעלתי כאן החלק הזה הוחלף אצלי בחדש-דנדש ע"י ראובן מאיילון ולכן סביר מאוד שהוא תקין לגמרי, וממה שידוע לי כרגע, לא נראה לי שהוא קשור למערכת פיצוי סל"ד של המזגן. אבל אני אבדוק. תודה. יש למישהו משהו נוסף יותר ספציפי לסוג המנוע והרכב שלי?
  20. תודה - אני אבדוק. מה שכן - המזגן אכן גונב כח מהמנוע אבל ממש לא בצורה שקשה לו לסחוב- הוא סוחב מצויין. תודה רבה - אני אגש לשם בהזדמנות אולי הוא יוכל לעזור. יש לך סדר גודל כללי לגבי מחירים אצלו?
  21. orenuchx

    המלצות לרפד רכב

    איגור ואנדריי בחולון. מומלץ בחום!
  22. הזרקת דלק k-jetronic . הרכב מקורי למדי.
  23. שלום לכולם, מבקש את עזרת הציבור (ובעיקר את מכירי הקרביים של המרצדס) בעניין מערכת הרמת סיבובי המנוע בעת הפעלת המזגן. ברכב שלי (MB 230CE W123) המערכת מבוטלת, ובעת עמידה במקום, כאשר הרכב משולב בהילוך (גיר אוטומטי) סיבובי המנוע יורדים לאזור ה 500 סל"ד מה שמייצר ויברציות מטרידות. כאשר אני מעביר לניוטרל או לחילופין מכבה את המזגן המנוע חוזר ל800 סל"ד (זהו הסלד התקין) והוויברציות נעלמות כליל. ברצוני לשחזר את המערכת - ומה שאני מעוניין לדעת הוא מהם הרכיבים של המערכת (וואקום וחשמל) ואיך היא אמורה להיות מחוברת. אשמח לשמוע. הרכב מצוייד במזגן מקורי. בברכה ותודה אורן
×
×
  • תוכן חדש...