-
הודעות
946 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי orenuchx
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות חודשים ינואר - מרץ 2012, הנחיות בהודעה הראשונה
orenuchx פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
-
אצלי החומר הסיר את החלודה לחלוטין וחשף מתכת אפורה... כנראה שיש-חלודה-ויש-חלודה ויש-חומר-ויש-חומר אם בכל זאת מעניין אותך תגיד ואני אעלה פרטים.
-
כ"כ יפה למרות שהוא מכוער...: מצב מקורי יפה לאין שיעור ובעל ערך אמיתי יותר מכל שיפוץ שיעשה - ככה הוא צריך להיות. ברכות!
-
לא מזמן רכשתי בקבוק של חומר שנקרא - "מסיר חלודה". החומר ניתן ליישום בשתי דרכים - השרייה ישירה של חלקים בחומר ו/או דילול שלו במים ושטיפה של החלודה מחלקים גדולים. ניסיתי אותו והוא עובד ממש אבל ממש לא רע. היתרון - הוא לא חומצה והוא תוקף (כנראה) רק את החלודה. ניקיתי קפיצי ניקל שהעלו חלודה במקומות שהניקל נשחק ע"י השריה שלהם בחומר מדולל למשך כמה שעות, והתוצאה היתה מעולה - החלודה ירדה והניקל נשאר כמו חדש. אח"כ מרחתי ממיר חלודה במקומות שהיתה פעם חלודה ונסגר הסיפור. אני אעלה תמונות של לפני/אחרי ואת הפרטים על החומר בערב. אולי תנסה את החומר הזה לפני שתשפוך חומצה ...
-
יש אצל טכנוקאר . עדיף לשייף עם מלטשת אם אתה לא מיומן עם דיסק. בלי קשר - לך לפחח אם הרכב חשוב לך. כפי שעולה מהשרשור - עם הידע שיש לך כרגע זאת תהיה טעות להתחיל ללמוד על רכב שאתה אוהב, איזה עבודה שהוא לא יעשה זה יהיה טוב יותר ממה שתעשה עד שתלמד..
-
למעט בימים שיש שביתה...
-
רכב מסחרי משנת 84 צריך אישור מוסך פעם בשנה או כל חצי שנה?
orenuchx פרסם הודעה בנושא של ~shay~ בתוך רכבי אספנות
ברשותי רכב מיושן שנת 84. לא מצוינת ברישיון דרישה לאישור כלשהו, אבל בכל-זאת מחויב להציג אישור תקינות לרכב מיושן בכל טסט (קרי פעמיים בשנה). תוקפו של האישור 3 חודשים אבל בכל מקרה המקור נלקח ע"י מכון הרישוי (מה שכן - אם אני מבצע טיפול בטווח של 3 חודשים מהטסט הקרוב- אני כבר מבקש אישור על הדרך והוא כמובן מקובל בטסט) -
שוק עתיק - קניה בלבד של חלקי חילוף\אביזרים לרכבים קלאסיים.
orenuchx פרסם הודעה בנושא של razmel בתוך רכבי אספנות
מחפש עבור Benelli cross 50cc: 1. זוג מכסי צד מפלסטיק ימין + שמאל 2. מכסה אלומיניום בלוק מנוע צד שמאל (הצד של המגנטו). כמו כן אשמח לשמוע על כל חלק עבור הדגם הנ"ל, 0547999404 אורן -
שוק עתיק - קניה בלבד של חלקי חילוף\אביזרים לרכבים קלאסיים.
orenuchx פרסם הודעה בנושא של razmel בתוך רכבי אספנות
-
שלום לכולם ותודה לכל המברכים...! אחרי שהתאוששתי מהמבצע הזריז השבת היפה גרמה לי להפשיל שרוולים וללכת להתעסק עם האקזמפלר החדש. זה התחיל עם כוונה לנקות כמה מהרכיבים ונגמר בפירוק מלא של האופנוע... מסתבר שכשמתחילים - אי אפשר לעצור. מה שכן אני סגור על כך שאני לא נכנס לשיפוץ מקיף והאופנוע יהיה נקי-מקורי-וינטאג'. לכן המטרה היא לנקות היטב את כל המכלולים (כמות הג'יפה שדבוקה לשלדה פשוט לא תיאמן), מקסימום לצבוע כמה מהם שבאמת חייבים טיפול (כידון, משולש היגוי, אגזוז...), והרכבה מהירה וישור קו מכאני יסודי ע"מ להגיע למצב נסיעה. כמה תמונות מאתמול (לפני), ואחת מהיום (אחרי):
-
איזו סוכריה! ולזאת שצעקה תגיד - "מזהם את האויר אבל מזכך את הנשמה" !
-
שבת שלום, התחדשתי בבנאלי קרוס 50 שנת 83! הכל התרחש מהר - מבצע זריז, שארך לא יותר מ 3 שעות בין השמועה על המצאות האופנוע לבין שהאופנוע נחת בחצר, הביא חבר חדש לגארלי שעובר שיפוץ בימים אלו. ה Benelli נמצא במצב די מקורי ועושה רושם שלא חסרים יותר מדי דברים, נראה שהוא הוחזק די שמור ללא פגעים ואילתורים ישראלים. התוכנית לגביו לא סגורה וביינתים אני עסוק בלרעוד מהתרגשות על המבצע הזריז. יש מצב שאני פשוט אביא אותו למצב מכאני מושלם לנסיעה, אבל אשמור אותו קוסמטית במצב וינטאג' כמו שהוא, יש משהוא במקוריות שלו שעושה לי את זה ... תמונות מצורפות להנאתכם:
-
הרכב נראה מצויין -תרחיק אותו מתל אביב והוא גם ישאר ככה...
-
.... אם וכאשר - גם אני בפנים (230CE w123)
-
פעם היהודים בגולה היו חייבים לתחמן את הפריץ. זה היה הכרח ע"מ לשרוד. קמה מדינה שכולה יהודים ואין פריץ. אז כולם כאן מתחמנים את כולם. אני לא יודע אם האזרחים מרמים את המדינה כי היא דופקת אותם או שמה המדינה דופקת את האזרחים כי הם מרמים אותה... ממש ביצה ותרנגולת ( האחת רקובה והשניה שחוטה) מה שבטוח שהכל כאן עקום. הכל. עצוב. *האותיות הקטנות - דברי משקפים הלך רוח אישי ואין ליחס להם איזושהי כוונה להכליל להעליל או להעליב, אם משהוא רוצה עצמו נפגע מדברי שישתה כוס מים וישב בצל....
-
אתה עושה צחוק??? תגלה ומיד!
-
הצתה co סל"ד בדיקת ה- (warm up regulator( cold start מערכת מנופי מצערת ......
-
ראשית - תתחדש! אני בעליו של w123 230CE אוטומטי עם הזרקה מכנית k-jetronic של בוש. אני חייב לציין שזה תענוג של רכב במיוחד עם הוא מטופל ומיושר כמו שצריך. אצלי זהו הרכב הראשי (למעט אופנוע) ובמשך 3 השנים שהוא אצלי (כ 10,000K בשנה) מעולם לא חוויתי תקלה בנסיעה לרבות כזו שגרמה לתקיעה - ואם הוא יהיה מטופל אחרי יישור קו יסודי הוא יפנק ברמת אמינות של רכב מודרני. בגדול זה רכב סובלני מאוד עם הנדסה ואיכויות מרצדסיות אמיתיות והוא יכול לספוג התעללויות קשות (ראה לבנון/אפריקה/ טופ גיר בטנזניה) - למרות זאת, וכדי להנות זכור שזהו רכב מיושן ולכן ידרוש יותר תשומת לב ואהבה ואני מניח שקנית אותו מהסיבה הזו. תצרוכת דלק ממוצעת אצלי: נסיעה ביו עירונית + מזגן 1:7.5 נסיעה בין עירונית ללא מזגן -8.5 /1:8 (ואני אחד שלוחץ ) נסיעה מעורבת באזור ה 1:7 נסיעה עירונית בלבד - תתכונן למלא דלק והרבה יש מצב שאצלך ירשמו נתונים פחות טובים - הרכב שלי הוא קופה ולכן המרכב קל יותר מצד שני שלך גיר ידני... - כדי לקבל את זה אני מבצע כיוון כל חצי שנה. אם אתה במרכז ממליץ לך על מרכז איילון בת"א. ניתן לטפל בהרבה דברים לבד אם יש לך את הידע והיכולת אבל ממליץ בחום לישר אותו אצל מי שמכיר ויודע. זמינות חלפים טובה - חלקים מכאנים וטיפולים בד"כ אין בעיה לרכוש בארץ (דקר,מוסכים, שוקי/אדמונד ובשטחים) חלקי קוסמטיקה - יש באי-ביי בשפע. בכל מקרה מרצדס-גרמניה מספקים כמעט את כל החלקים כחדשים וניתן להזמין מהיבואן בארץ במידה ולא נמצא כאן - (אך יוצא די עד מאוד יקר) לא קרה לי עד היום שלא השגתי משהו שהייתי צריך ואני מדבר על החלקים הכי מיוחדים למרכב הקופה (שהוא נדיר הרבה יותר) אם תרצה עוד פרטים לגבי ספקי חלפים כתובת והמלצות - אשמח לעזור. בברכה והצלחה אורן נ.ב - תמנות ופרטים יחממו את הלב
-
348 יום לדוקאטי (83') 713 יום למרצדס לגארלי ול אר.וי. (84 תהיה שנת בציר פוריה...) ו- 7 שנים (הרבה זמן) למפלצת...
-
מקווה שהגנבים ברחו מהקיבוץ ברגל אחרת לא נראה לי שהמרדפים הסתיימו בהצלחה... :lol:
-
למה להעליב למה?
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות חודשים ינואר - מרץ 2012, הנחיות בהודעה הראשונה
orenuchx פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
-
שוק עתיק: מכירה בלבד של רכבים קלאסיים. תגובות / מו״מ שאלות ימחקו. פנו למפרסם ולא בלוח
orenuchx פרסם הודעה בנושא של razmel בתוך רכבי אספנות
נמכר! בהצלחה בשיפוץ לרוכש. -
אם כך זה מחזק את את עניין התותב . ובכל מקרה ואם ניתן, עדיף לדעתי לשתול תותב במיוחד באיזור רגיש כמו חיבור משאבת מים.
