Jump to content

orenuchx

  • הודעות

    946
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי orenuchx

  1. תנסה כאן: http://www.germanautotops.com/ וכאן: http://www.topsonline.com/ ממה ששמעתי הראשון טופ-אוף-דה-ליין והשני לוקשרי ממליץ לך להתקשר לאיגור ואנדריי מחולון - יש להם ספקים מחו"ל איתם הם עובדים, וימליצו לך גם לגבי מידת ההתאמה והאיכות של הסטים מהיצרנים השונים ספציפית לרכב המדובר. אורן
  2. סוג של Villiers tempo 125cc או משהו כזה.......
  3. גם אני ראיתי אותה לפני כ 4 חודשים. המחיר היה כמעט כפול... אבל הפח אוי הפח - מן הפח אל הפחת..!
  4. יפה מאוד - מצפה בכליון עיינים להמשך אל תקנא - תתקדם!
  5. מהכרות טובה את סביבת הגידול של ילדים בקיבוץ אני מאחל לכל ילדי ישראל את הבטחון שיש לילדים שם. אישור משרד החינוך? תגיד אתה חי בסרט? במדינה שהבמה המרכזית של יום העצמאות קורסת אני מעדיף הגיון בריא של חצרן הקיבוץ..! בזמנו קהלני אמר על גשר המכביה שהוא נראה כמו משהו שבנו במסגריה של קיבוץ - ואני אומר שאם היא היתה נבנית במסגריה של קיבוץ היא בטוח לא היתה מתמוטטת!
  6. נראה לי שכאן קצת הגזמת..
  7. אה - והכתיבה יותר טוב מספר...!
  8. רן ידידי, אמנם הפנצ'רים העבירו אותך חוויות אך עצתי היא לך (מנסיון) - סע עם פנימית ספייר, שתי כפות ומשאבת אופניים (864.2 גרם כולל הפקק לונטיל). פוה"כ של הגלגל גג 20 דקות, וזה למה אלוהים שם ג'ק אמצע למפלץ. פעם הבאה לך תדע מתי יקרה, ואיפה, ואם דניס יענה לטלפון. בברכה אורן
  9. יפה . אבל לא מצאתם שולחן פנוי? לעבוד על הרצפה עושה כואב בגב...
  10. orenuchx

    שיפוץ ICM 1964

    שלום אבי, בדיוק חשבתי להפציר בך לשמר את הלוק האותנטי - לדעתי במקרה הזה יהיה הרבה יותר מרשים ובעל ערך מאשר לצבוע בצבע חדש. הרגשה שלי - כאשר תציב אותו לצד הקטנוע המשופץ שלך תאהב אותו יותר. בכל מקרה אני נהנה חג שמח אורן
  11. orenuchx

    צבע כללי לרכב

    צודק - הכי מומלץ זה לעשות את זה " טוב, זול ומהר..."
  12. orenuchx

    זקוק לרפד

    מנסיון מחודש שעבר - רק איגור! (מה שכן נראה לי שיש תור אז תצטרך להתעזר בסבלנות)
  13. orenuchx

    Ducati 900 S2

    הי nfogel 2 מעניין יהיה לשמוע על ההיסטוריה של האופנוע מבעלים קודם קודם שלו... העניין עם הקראנק מתאים לאופנוע - במנוע שאיתו הגיע הלך המיסב של הקראנק (Big end) והבעלים הקודם (אולי זה שקנה ממך) פרק את המנוע ושם זה הסתיים. כרגע האופנוע ממתין לתורו לשיפוץ כולל. לצורך העניין רכשנו מנוע נוסף (ראה בשרשור) ואני מקווה להתחיל שיפוץ מתישהו לקראת סוף השנה. שלח בפרטי את המ.ר ואם הוא היה שלך אשמח לשמוע פרטים מהעבר של האופנוע. בברכה אורן
  14. ליאור - עבודה מדהימה ויופי של פרוייקט! אני לא כ"כ מתחבר לצבע (אני הייתי הולך על כחול מטאלי סטייל CB750 K0 קלאסי)- אבל הקונספט והביצוע מעולה! אורן
  15. בהצלחה!
  16. orenuchx

    audi 50 שנת 1976

    לפני כמה חודשים בדקתי פיאט פנדה בצפון. לידה חנתה אאודי 50 עם בעיית רישוי אבל שלמה ובמצב לא רע. צור קשר בפרטי וצריכים להיות אצלי פרטי קשר של הבעלים. אורן
  17. יש לי רעיון שבטוח יעבוד - לעבור לגור או באירופה או בספרד...!!! :lol:
  18. בהצלחה!
  19. הי ליאור, כרגיל - עבודה מדהימה! אפשר לשאול היכן ניתן לרכוש את סט הליטוש (מברשות)? אורן
  20. ישי, למה לך כל הכאב ראש הזה עם אופנועים ישנים - תן לי ואני כבר אדאג לפנות לך אותם ... :lol: כלי יפיפה ושמור תהנה! אה -ואם נמאס לך ממנו תרים טלפון...
  21. בכיף! מקווה שיהיה לך לעזר. נ.ב - היום השריתי חלקים נוספים בחומר (יחס של 1:5 עם מים). חלקם צבוע בצבע מקורי שהיה נגוע בכתמי חלודה. החומר הסיר את החלודה בקלות ולא פגע בצבע המקורי. אחרי ההשריה במקרה הגרוע כל מה שהיה צריך זה שפשוף קל עם סקוץ' וקיבלתי מתכת אפורה.
  22. ניקיתי לפני כחודש. רכשתי את החומר אצל טכנוקאר בהרצליה והוא לא זול כמו חומצת מלח. עכשיו ראיתי שהוא מכיל פוספוריק אסיד (חומצה זרחתית) - אבל מה שטוב לדיאט-קולה כנראה לא מזיק לרכב :lol: ... מה שכן שטיפה במים מנטרלת אותו, ויש בו גם אלמנט של ממיר.
  23. הי ליאור, אני שולף מהמותן אבל אולי זה יתן לך כיוון. יש חברה במפרץ חיפה שנקראת "פוליאוריטן", וכשמה כן היא - מייצרת מוצרים וחומרים שונים ומגוונים של החומר פוליאוריטן. ביקרתי במפעל במסגרת עבודתי - ונראה כי אין יישום שאי אפשר לתפור לו משהו מפוליאוריטן. לא בדקתי עמידות לדלק, אבל לפני שכולם קופצים- יש בערך מיליון ישומים לחומר המתקרא פוליאוריטן ויש גם משפחות עמידות לדלק. תנסה - מי יודע, אולי יוכלו לספק פתרון בשבילך. הנה כמה קישורים של שתי חברות שמתעסקות בתחום: פוליבן פוליאוריטן אורן
  24. לא מדובר בממיר! מדובר בחומר שנקרא מסיר חלודה (באנגלית Rust remover) הוא ניקה את החלודה למצב של מתכת אפורה בחלקים שהשריתי בו למשך לילה. דוגמה : שים לב לגינגים שעל הקפיצים ועל הבולמים בתמונות שלפני (שתי הימניות), ושים לב לקפיצים בתמונות של אחרי.הניקל של הקפיצים היה מכוסה אמנם בצבע כל השנים אבל בנקודות החיכוך הניקל נשחק והיתה חלודה די עמוקה (אפשר לראות את החלודה על הקפיצים בתמונה הימנית וגם באמצעית). היתה גם מברשת ברזל בעניין אבל בקפיצים היה בלתי אפשרי להגיע עם מברשת לחלק הפנימי ואת הניקוי החומר ביצע. גם בבולמים - אחרי עבודה עם מברשת פלדה מסתובבת עדין היתה חלודה עמוקה שלא הוסרה וגם שם השריה בחומר ניקתה אותה לחלוטין ( לפני תמונה ימנית , אחרי תמונה אמצעית). אח"כ מרחתי ממיר חלודה על המתכת החשופה בקפיצים וצבע יסוד על הבולמים וזהו. אני אצלם לך את הבקבוק בהמשך (ניתן לראות אותו מציץ מאחורי הקפיצים מימין זה מסיר צבע - לא קשור לעניין).
×
×
  • תוכן חדש...