Jump to content

orenuchx

  • הודעות

    946
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי orenuchx

  1. האם זו צביעה מקורית או מחודשת? וסתם מתוך עניין - על איזה אופנוע מדובר? בכל מקרה הכי חשוב זו ההכנה...
  2. צבע רכב, ברק ישיר או דו שכבתי (עם כיסוי לכה) זהו הצבע המתאים. לרכישת צבע ממליץ על טכנוקאר בהרצליה
  3. בתור בעלים מעניין אותי לדעת - האם למישהו יש מושג כמה עלתה בשנת 84 מרצדס W123 קופה/סדאן?
  4. שיפוץ יפיפה - כל הכבוד! הסרט - פשוט ליגה בשתי מילים : מדהים מדהים! מקווה לראותו "על באמת" בקרוב בברכה אורן
  5. למכירה: מנוע אולדסמוביל V8 small block בנזין 5.7 ליטר. המנוע משנות ה - 80, לאחר אוברהול. אופציה גם למכירת הגיר. לפרטים - 0546769557
  6. orenuchx

    מחפש O ring

    הי יוני נסה אצל בית המיסב. בברכה אורן
  7. ממליץ בחום על טכנוקאר בהרצליה- שם תוכל למצוא (כמעט) הכל וגם עצות ופתרונות. בברכה אורן
  8. יפיפה!! כל הכבוד
  9. אופל אסקונה 5 דלתות האצ'בק שנת 83 אם אני לא טועה בדרום תל אביב. לא זזה ממקומה בשלושה שבועות האחרונים. פעם הבאה אצלם תמונות.
  10. נראה לי שהכי פשוט באיביי... http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=plymouth+roadrunner+Haynes&_sacat=0&_odkw=plymouth+roadrunner+manual&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313
  11. בלי קשר - מה שצירפת זהו ה R100S (מחליפו של ה 90S) שנמכר בין 76-78. ונכון בדגם של 78 היה לו דיסק 260 מ"מ מאחור (כמו גם ל RS של 78).
  12. אני עדיין לא מצליח לפסוק בהחלטיות. - נראה ממבט ראשון כמו יציקה, אבל האופנוע של רן ,עד כמה שזכור לי, הוא מודל 77...
  13. סליחה טעות - בתמונה זה לא יציקה
  14. לאן נעלמו גלגלי היציקה?
  15. דבר אחד בטוח את ההגה הזה צריך להביא במזוודה. אישור לא נראה לי שתקבל...
  16. orenuchx

    suzuki tsx 50

    http://www.ebay.com/itm/Haynes-Motorcycle-Manual-Suzuki-TS50X-1984-2000-Haynes-Repair-Manual-/140608124064?pt=US_Nonfiction_Book&hash=item20bce5b4a0#ht_573wt_1141
  17. הי ליאור, מדהים מחדש כל פעם לאיזו רזולוציה אתה יורד... לעניין המדבקות - כמוך גם אני הפקתי מדבקות ל BMW G/S שלי, זאת מכיוון שחלקן לא ניתנות להשגה כמקוריות. יש שתי אפשרויות של הדפסה: 1. דפוס משי ע"ג ויניל 2. הדפסה דיגיטלית ע"ג ויניל האופציה הראשונה היא הטובה ביותר וכך זה מיוצר במקור, אבל מצריכה "פתיחת רשת" ונראה לי ממש לא משתלם בשביל כמה מדבקות. האופציה השניה היא זולה ופשוטה אבל הצבע לא יחזיק מעמד לאורך זמן ואיכות ההדפסה לא גבוהה כמו בדפוס משי. יש גם הדפסות דיגיטליות מעולות אבל מעטים מחזיקים כזו מכונת דפוס וצבעים עם עמידות טובה נגד שחיקה ולאורך זמן. אם אתה מעוניין לנסות הדפסה דיגיטלית ע"ג ויניל ממליץ על קולורטאץ' בת"א. את הקובץ עדיף לעצב בקובץ וקטורי (תוכנות אילוסטריטור/פריהנד) על פני קובץ של פוטושופ. אם מעניינים אותך עוד פרטים אני בה"פ. מצ"ב דוגמא למדבקות שעשיתי עבור ה BMW שלי: 1. מדבקה מקורית 2. רפליקה עצמית בדפוס דיגיטלי ( איכות גבוה ) 3. רפליקה עצמית בדפוס משי + חיתוך ויניל ( איכות הכי גבוהה) בהצלחה
  18. הי, ראשית גילוי נאות - לא מכיר את ה SL הידע שלי בא מנסיון במקרה דומה עם W123. עכשיו לעניין - האם משאבת הדלק עובדת עם פתיחת הסוויץ'? אם לא - יתכן והבעיה היא ב relay של משאבת הדלק. תפקידו של הריליי לנתק את החשמל ממשאבת הדלק במידה והמנוע מכובה (לדוגמה בתאונה שלא תמשיך זרימת הדלק). ניתן לעקוף את הרילי (כמובן רק אם אתה יודע לעשות זאת...) ולבדוק אם אזי המשאבה עובדת. במידה והיא עובדת והרכב מניע אז יש סיכוי טוב שזה הריליי. אם זה כך - לפני החלפת הריליי תבדוק את המיתוג של אותו ריליי, יתכן והוא רופף, ואז הריליי לא מתפקד - את זה תבדוק לפני החלפת ריליי (זה מה שקרה אצלי) בכל מקרה ממליץ לך על מרכז איילון (ראובן) כדי לפתור את הבעיה. בהצלחה אורן
  19. ואם אתה לא מסתדר איתו דבר איתי 0547999404 אורן
  20. זה מכסה שקוף כדי לראות את הגלג"שים המשופעים שמפעילים את הדזמו בפעולה. הנה: אגב - אני לא סגור אם הכינוי Bevel (שיפוע) למנועים האלו הגיעו מהגלגל"שים המשופעים או מהשיפועים של מכסי הצד... אולי משניהם
  21. לבחור צבע לרכב על מסך מחשב.... אממממ - לא רעיון טוב אם אתה באיזור המרכז גש להרצליה לטכנוקאר (רח' משכית 15) ותבקש לראות צבעים יש שם כל מה שרק תבקש. בברכה אורן
  22. רכב מעניין ועבודה מדהימה - כל הכבוד! שאלה קטנה - אם כבר הבלוק מפורק - לא כדאי היה לזרוק עליו קצת צבע?
  23. ברוח ימים אלו צריך להתעורר במחאה - אם יש משהו באמת רקוב במדינה זה משרד התחבורע והמכס.
×
×
  • תוכן חדש...