Jump to content

orenuchx

  • הודעות

    946
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי orenuchx

  1. הי און, מכיוון שעניין הכחול סגור וחתום אני לא אביע את דעתי בעניין :-( (טוב אני לא יכול להתאפק - הייתי הולך על שני גווני אפור ) מה שכן אני אצביע עבור הסגנון הקלאסי ולטובת העניין הוספתי הדמיות. דיברנו כבר על הכחול? בברכה אורן
  2. orenuchx

    שיפוץ ה403 שלי

    אמנם לא בסביבה שלך אבל אולי שווה להרים טלפון. העסק נקרא "עלמה" והוא מתמחה בשיפוץ סטרטרים, אלטרנטורים וכו'. אולי יוכלו לעזור. בברכה אורן
  3. צירוף מקרים - ראיתי את היונימוג הזה בכביש ואדי ערה בדרכו לצפון ביום ה' בלילה ...! היה נהוג בידי בחור צעיר, אפילו היתי מגדיר צעיר מאוד. מקווה שיצאו מזה בשלום.
  4. לא מזמן קניתי נוזל יעודי מקצועי לשטיפת מנועים (לא זה שקונים בהום סנטר... ). הנוזל מבוסס על דטרגנט חזק ויש לדלל את הנוזל לפני השימוש. מנסיון אגיד כי הוא לא פוגע בחלקי אלומניום, גומי או פלסטיק, וניקיתי איתו טינופת די קשה. מרססים אותו מדולל על המנוע, נותנים לו לעבוד, ואז שוטפים, רצוי עם "גרניק" חזק. אפילו ניסיתי לשטוף איתו חלקים צבועים והוא נתן תוצאה מצויינת. החומר לא זול - כ -90 ש"ח ל 10 ל' אבל נראה לי שיספיק לשנים. מחר אבדוק את השם והיצרן. בברכה אורן * שום דבר מהרשום לעיל לא משית אחריות על כותב הדברים בגין נזק או שבר או אנערף שעלול להגרם וכיוצ'
  5. יש חנות ברחוב שיוצא מרח' עליה אל שד' הר ציון בת"א (נדמה לי שזהו רח' מטלון) שמוכרים בה עשרות סוגי נעלי כבל. אם זיכרוני אינו בוגד בי - שקיות של 50 נעלי כבל עולה משהו כמו 15 ש"ח. יש שם כמעט כל מה שרוצים וזכור לי שהיה זול. החיסרון - לא מוכרים בבודדים. בהזדמנות אני אנסה לאתר כתובת ושם.
  6. פריימר לפלסטיק אתה יכול קנות בטכנוקאר הרצליה. מגיע גם בבקבוק אירוסול וגם בפחית להתזה באקדח. אגב אם אתה צריך שחור מט (ו/או צבעים בסיסים אחרים) יש להם צבע גמיש שנועד לצביעה ישירה על פלסטיק. לגבי ספרי סיליקון - תתיעץ בחנות, הם עובדים עם כל הפחחיות והזגגיות באיזור מניח שיהיה להם מוצר מתאים עבורך, דבר עם רונן ותגיד לו שהגעת דרך אורן מחברת Apos. בת"א ברחוב הר ציון (בין התחנה המר' הישנה לקיבוץ גלויות) ישנן כמה חנויות אלקטרוניקה שמחזיקות מבחר מטורף, איזה שרינק שרק תרצה יש שם, על הדרך תמצא מלחם טוב ואקדח חום (ממליץ על "אלקטרוניקה הר ציון 036888056 ,רח' הר ציון 19) מתנצל שזה לא בצפון אבל במרכז אני מבטיח שתמצא כל מה שאתה צריך. בהצלחה אורן
  7. orenuchx

    חלפים למרצדס

    לפותח השרשור - האם הסתדרת? אם לא מצאתי מישהו שיכול לעזור לך: http://www.dbdepot.de/index.php?nav=4&lan=2& http://www.dbdepot.de/content/content_4_artikelbild.php?nav=4&sub=9&kat=261&subtitle=&lan=2&addcart=NDYxMg==
  8. ב R75/5 מותקנים במקור מאותתי אלומניום ממש לא זעירים, וכמו כל דבר בב.מ.וו מאוד אמינים וחסונים. אם הם היו קטנים ובעייתים כנראה שהם לא היו מקוריים, או שצמת החשמל עברה התעללות כזו או אחרת. הבימר שלי הוא G/S שמצוייד במקור עם מאותתים, רק שהוא נוהג לחלוק זמנו ברכיבות שטח מאומצות, ולכן אין סיבה להשאיר על האופנוע עוד משהו שיכול להשבר בזמן נפילה .
  9. הי ישי, לפני כשנה עצר אותי בוחן רכב שהיה מאוד אדיב ונחמד (לא בציניות) שמאוד אהב את הבימר שלי, רק שהיתה לו בעיה עם זה שלא מותקנים בו מאותתים. הוא ביצע הורדה מהכביש עד שאוכיח לו שאין חובה בהתקנתם של מאותתים באופנוע שנת 82, או לחילופין שאתקין כאלו. ניגשתי לתקנות התעבורה והגשתי לו לתחנת המשטרה את התקנות שצויינו ע"י cb750 (סעיף 344 ד1 לתקנות התעבורה) : ד1) באופנוע ששנת ייצורו 1995 ולאחריה יותקנו ארבעה מחווני כיוון לפחות כאמור בתקנת משנה (ב)(2). לכן אם האופנוע יוצר לפני 1995 הוא אינו חייב במאותתים! אגב, מאז אני רוכב עם התקנה מודפסת בצמוד לרשיון הרכב. בהצלחה אורן
  10. לכל מי שבכוונתו להגיע לאוניה - אזהרה חמורה: הייתי שם היום, כלומר עמדתי בתור ה-מ-ט-ו-ר-ף שהיה שם 3.5 שעות (!!!) על השעון, בעמידה, בשמש, נדחף עם שני עוללים בין כ 5000 איש (לא מגזים). האתר נפתח ב 14:00, התחלנו לעמוד בתור בשעה 15:45 והגעתי לסף האוניה בשעה 18:15- מה שאומר שראיתי אותה בחושך. המסלול על האוניה עובר רק בסיפון העליון כך שתשכחו מבטן האוניה וכדומה. אם ממש מתעקשים לראות כל פרט יוצא שעוברים על כל האוניה ב 20 דקות (שבחשבון פשוט זה אומר על כל דקה על האוניה 10.5 דקות של המתנה בתור) לדעתי, ולמרות התמונות היפות - ממש לא שווה את העמידה בתור, בדיעבד הייתי עושה 1000 דברים אחרים לפני שהייתי חוזר לשם. יתכן וזה בגלל השילוב של כניסה חינם-שבת-חג-חופש לילדים, ואולי מחר יהיה יותר טוב, אבל ראו הוזהרתם...
  11. orenuchx

    שמן 10W30 - היש בארץ?

    דיון על שמן מדגים היטב את המשפט "לשני יהודים יש שלוש דעות" אני מתקשה להבין את אלו שכותבים : קראתי בפורום בנברסקה ששמים שמן זיתים במנוע... וכיוצ'" במדינות שונות יש תנאי אקלים שונים, ולכן המנועים עובדים בתנאי סביבה שונים. סוג השמן המומלץ למנוע מסויים בחורף באלסקה יהיה שונה מהשמן המומלץ לאותו המנוע בדיוק בקיץ של אריזונה ... הכל צריך להקבע בהתאם לסוג המנוע, אופן השימוש, תנאי האקלים והוראות היצרן.
  12. כן - RAL3000 ממש לא נראה לי מתאים. זה צבע אדום על סף החום. לדעתי הצבע המתאים הוא אחד מהשניים: RAL3028 RAL3020
  13. ואוו מדהים - לא רק שיש שם מטענים הכל שם גם בחינם... :lol:
  14. במקום לכתוב מה אסור כותבים מה מותר - מדינה מפגרת בהתגלמותה! (יסוד החוק של דמוקרטיה הוא: מה שלא אסור - מותר, ולא ההיפך)
  15. הי רן, תתחדש!!! (איפה מצאת את הדבר הזה...??) נראה מצויין לשיפוץ למרות שהייתי שוקל להשאיר אותו כמוצג אותנטי כפי שהוא. בהצלחה אורן
  16. אופס- מתנצל טעות... לגבי הצבע - אוכל להגיד לך ביום א' כי המניפה נמצאת בסטודיו - מה שכן יש מניפה כזו אצל כל חנות צבעי רכב שמכבדת את עצמה כך שתוכל להתרשם בעצמך. הצבע שהצגת נראה במציאות כגוון של בורדו ואפילו נוטה לחום. יש כמה אדומים אחרים במניפת ה RAL שאני באופן אישי הייתי בוחר כצבע תואם מקורי, ועוד הרבה אדומים אחרים במניפות סקאלה אדומה (בחירה של אדום היא אף פעם לא קלה...), מצד שני אם המספר האמור זהו הצבע שיודעי דבר אמרו לך אז יתכן ואני טועה. בכל מקרה ממליץ לך לראות את כל הצבעים "על אמת " ואז לגבש החלטה. אורן
  17. אביעד שלום, האם בדקת את קוד הצבע ע"ג מניפת צבעי RAL מקורית או רק ע"ג מסך מחשב? האם הוצאת את זה ממקור רשמי? יש לי מניפת צבעי RAL כזו והצבע שהצגת (RAL 3000) ,כך נראה לי, ממש לא בכיוון של האדום המקורי. תזכור שמסכי מחשב הם הדבר האחרון שיש להסתמך עליו בבחירת צבע...!!
  18. רן אני מתפלא עליך. חו"ח דוקאטי - אני בכלל איש של בימרים. מבחינתי שתי הפרימה-דונות האיטלקיות (גוצי ודוקאטי) משולות לפרח'ות איטלקיות על עקבים שיבריזו לך בדייט שתוכנן שבועיים מראש. לעומת זאת הבימר יגיע לכל מקום, בזמן, גם אם תעיר אותו באמצע הלילה כשהוא שיכור מבירה ולא מגולח. בקיצור עם כל ההילה, המיתוס, האקזוטיקה והפנטזיות - על דוקאטי וגוצי כיף להסתכל, אבל את העולם אפשר להקיף רק עם ב.מ.וו!
  19. התנצלתי עוד בגוף הטקסט (וזאת לא תחרות למי יש יותר גדול) - אבל אם אתה מתעקש... :lol: אה שכחתי - צריך לקבוע במקום שקרוב אליך כדי שגם תצליח גם להגיע עם הגוצי... סתאאם - הכל ברוח טובה שנה טובה! נב - עם יד על הלב לא היית מחליף את הגוצי שלך בדוקאטי של ליאור?
  20. דגמי ה bevel (על שום המנוע עם עיצוב השיפועים/ תמסורת דזמו עם גלגלים משופעים ) של דוקאטי (נא לא להתבלבל חו"ח עם מנועי הרצועה של דגמי ה Pantah והקגיבות למינהם שכבודם במקומם מונח) מבוקשים היום בכל העולם ומקבלים מחירים היסטריים גם במונחי חו"ל (תציץ כאן ותבין) למחירים הגבוהים תורמים בין השאר מס גורמים : ביקוש לאקזוטיקה, מספר נמוך של כלים שיוצרו, מספר עוד יותר נמוך של כלים ששרדו עקב אמינות מחורבנת שכילתה אופנועים רבים, הילת הספורט/מרוצים של הדגם ועוד. חלקים ישנם בנמצא אבל מחיריהם ע"פ רוב מרקיעי שחקים, יחד עם זאת ישנן סדנאות שמייצרות אפטר מרקט וקיטים וכמובן שניתן גם למצוא מצאי רב באיביי - אבל שוב במחירים גבוהים. גוצי ממש לא שייך לכאן (וסליחה עם חובבי הז'אנר) הוא מעולם לא נתפס באופן המיתי שבו נתפסו דגמי ה Bevel של דוקאטי. *גילוי נאות - הנני מחזיק באחד כזה S2 אמיתי טבילין ותקינין :lol: והשרשור הנ"ל פשוט קורע לי את הרטוב של העיינים!
  21. מושלם!!! שאפו ענק. מת לראות ב LIVE (2013 בפתח עושה חשק להתחיל את ה S2 שלי!)
  22. orenuchx

    חלפים למרצדס

    עבורי הוא לא יכל, אני יכול לבדוק איתו שוב. לפותח השרשור צור קשר בה"פ.
  23. orenuchx

    BX16 GTI 1989

    קרעת אותי מצחוק!!!!!! :roflmao:
  24. orenuchx

    חלפים למרצדס

    הי חיפשתי בנרות סט חדש של פסי קישוט ולא מצאתי כלום בארץ. אמנם אצלי הסט נדיר יותר (W123 coupe) אבל בארץ לא הגעתי אפילו לקצה חוט. נסיעה לגרמניה פתרה את הבעיה - כניסה לסוכנות רשמית של מרצדס בעיר מחוז עלומה, מספר שלדה, טופס הזמנה - ויום אח"כ כל הסט המקורי היה בידי + עוד פיציפקסים ... (מדהים איך שהחברה הזו עובדת - מחוייבים לספק כמעט כל חלק, חדש ומקורי, יום אחרי שהזמנת, בכל מקום בגרמניה, עבור רכב שהפסיקו לייצר לפני 30 שנה!) אבל אם לחזור למציאות שלנו - תנסה בכל-זאת אצל הבאים: 1. אדמונד 2. שוקי - "מבט" רח חומה ומגדל ת"א (בתוך חניון תת קרקעי ליד ת. הדלק "אלון") 3. דקר - אין להם אבל אולי יכולים לייבא בהזמנה. 4. יש כמובן את היבואן שאמור לספק את החלק ע"פ מדיניות מרצדס העולמית אבל צפה למחיר אסטרונומי יש לי הרגשה שהכי טוב וזול זה פשוט לייבא חדש מגרמניה או שפשוט תזמין סט אפטרמרקט באיביי: http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-W123-MOULDINGS-TRIM-SEDAN-NEW-9-PIECES-/150873581191?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2320c42687&vxp=mtr או משומש: http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=mercedes+w123+trim&_sacat=0&_odkw=mercedes+w123+door+trim&_osacat=0 או אצל החברה האלה: https://mercedessource.com/ עצה בחינם - אם אתה מחליף פסי קישוט דאג להזמין גם את הקליפסים שמחזיקים אותם לפח - הקליפסים הישנים הם סוג של חד -פעמיים ולא יעבדו יותר אחרי ששלפת מתוכם את הפין של פס הקישוט. בהצלחה! אורן
×
×
  • תוכן חדש...