-
הודעות
946 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי orenuchx
-
פתחו כבר - בגלילות. יש שם מלא רכבים משופצים של הדגם הנדיר הזה... משהו עם שלוש .. מאדזה או מאזדה..
-
כבעלים של אחת כזו נעלבתי.
-
יש "קצת" יותר מ 2... - אני בדקתי לפחות 3 כשהייתי במסע לקניית הרכב שלי... הניתוח שלי מהקצת שרואים: הרכב נראה קצת מוזנח מבחינה מכאנית, אין תמונות של ה"סלון" אבל עושה רושם "ככה ככה". הדש בורד סדוק, בעיה מוכרת וידועה בדגמים האלו, עניין של 1500-2000ש"ח. הג'אנטים לא מקוריים, ולפי מה שאני רואה אין מזגן, לוח שעונים לא מקורי ולכן יש גם "חשד" לגבי אמיתות הקילומטראז'. חלודה מתפתחת בעיקר בצידי תחתית תא המטען, בבתי הגלגלים, במסגרות השמשה ובתעלות הניקוז של תא המנוע בעיקר ליד חיבורי צירי מכסה המנוע. חלון בגג זה נהדר - רק בעייתי כמקור לחדירת מים וחלודה בגג. מעבר לזה הרכב נראה לא רע ועושה רושם של בסיס טוב רק קח בחשבון שכל חלקי הסלון, הדש בורד, קישוטי ניקל, וכדומה הם יקרים, ולפעמים קשים להשגה. חלפים מכאנים ישנם בארץ, ואם לא אין בעיה להשיג בחו"ל. בכללי הרכב בנוי מעולה, ואין הרבה רכבים בגילו שעולים עליו ביחס השקעה לתמורה. בכללי ומניסיון של נהיגה יום יומית ברכב שכזה- כשהרכב הזה מתוחזק טוב הוא אמין מאוד, מהנה לנהיגה, נוח מרווח, חזק (במקרה שלך גם חזק מאוד) - מה שנקרא קלאסיקה של מרצדס בתצוגת תכלית. כשהוא מוזנח הוא נותן תחושה של פתיחת ציר בלבנון. אורן
-
הכי טוב להדביק אליהם מוט הברגה עם דבק מגע! :lol: מזכיר לי סצנה מ"ספרות זולה" - כש"הזאב" נכנס ורואה מכונית מלאה בדם ואומר להם בסמכותיות - "צריך לנקות את המכונית" בקיצור - אתה צריך ברגים יותר ארוכים. אורן
-
אני חושב אחרת - לנסוע ברכב על בסיס יומי בלי מזגן בארץ=טירוף! ואז - או שאתה עצבני ורוצה לדרוס את כולם בפקק, או- שאתה מותש ואז באמת תדרוס מישהו בפקק. ההורים שלנו עשו הרבה דברים שאנחנו לא עושים - סבא שלי ז"ל אפילו נסע להביא מים לקיבוץ בעגלה - נו אז מה זה אומר ? לא רואה סיבה להתנייד ברכב ללא מזגן על בסיס יומי, להזיע בגב, לקלל כל הדרך ולהגיע לאוניברסיטה רטוב בבית שחי - או שתקנה רכב עם מזגן או שתתקין ברכב שלך - או שתיסע באוטובוס - שם יש מזגן. לא המזגן הוא זה שיהפוך את הפיאסטה לעגלה... המחיר נראה לי מופרז - תבדוק בעוד כמה מקומות. אורן
-
טוב שאין שם ביטוח נגד שחין וערוב - (כי הרוב לא שואלים...)
-
מציאה מציאה - תתחדש ותהנה!
-
החלקים לבנאלי הזה נדירים כמו דוגמנית בקיני בבני ברק. בעיקר חלקי מנוע. אם יש לך ניירת וסבלנות אולי תוכל להגריל איזה מנוע באיבי איטליה כדי לחזור לחיים, ישנם גם כמה חלקים גינרים בקרוסים איטלקיים של התקופה שיוכלו להשלים את הפאזל - אבל ע"פ מצבך הדרך עוד ארוכה. אם מעניין אותך באנלי כזה די מושלם דבר שלח לי ה"פ. אורן
-
בוקר טוב - מישהו קרא לי? כן זוהי שלדת באנלי קרוס 50 משנות ה 80 המוקדמות. בוודאות. מעניין אותי לשמוע - האם יש ניירת? האם יש לך עוד חלקים שלו? אורן
-
ממליץ בחום על מוסך "מרכז איילון" רח' גינוסר ת"א. מטפל שם במרצדס שלי כבר כמעט 4 שנים. מחירים הוגנים, יחס טוב ומקצועיות גבוה. אורן
-
דגם מנוע חסר ברשיון - אופנוע BMW R-67 1954 - עזרתכם
orenuchx פרסם הודעה בנושא של shais01 בתוך רכבי אספנות
הי כמה נקודות - אולי תוכל להיעזר בהן: 1. האופנוע לא יכול להיות R67 שנת 1954 כי ה R67 יוצר רק ב 1951. הוא יכול להיות R67/2. 2. דגם המנוע של R67/2 (עד כמה שיכולתי לבדוק כרגע) אמור להיות 267/2. 3. אם יש לך ספר רכב צריך להיות כתוב שם דגם המנוע. אם תוכל לשלוח אלי את מס השלדה ומספר המנוע אוכל לדעת בדיוק מתי יוצר האופנוע ולנסות ולבדוק את העניין יותר לעומק עם עמית בגרמניה. בברכה אורן -
מזל טוב לקונה ומזל טוב למוכר. רכב מעולה! (טוב, אני מכור..) קלסיקה במיטבה - אין צורך להכביר מילים. תהנו. אם צריך עזרה או עצה אשמח לעזור. אורן
-
מבחינה פיזית ניתן להרכיב ג'אנט/צמיג 235/55/17 בקמארו דור 3?
orenuchx פרסם הודעה בנושא של much בתוך רכבי אספנות
יש שרשור יעודי העוסק בשינוי מידות צמיגים. מנהל אותו בחור שהוא בוחן רכב והוא עונה במסודר על שאלות הקשורות בעניין. ממליץ לך לפנות אליו ע"ג השרשור. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=96688 באופן כללי - אישור שינוי צמיגים באופן חוקי צריך נעשה ע"פ נתוני autodata, ובמכוני רישוי שמחזיקים את הספרות ומורשים לבצע את השינוי ברישיון. -
התשובה בגוף השאלה.
-
הרדיאטור חימום הפנימי בקמארו נוזל,כמה מסובך להחליפו/לתקנו?
orenuchx פרסם הודעה בנושא של much בתוך רכבי אספנות
כמו שנאמר " מלח על הפצעים"... -
אני הייתי נמנע מלעבוד עם מברז. מברז נועד לייצר הברגה ולא לתקן אותה. מבנה המברז הוא קונוס ארוך ומתון שבקלות רבה יכול לסטות ממרכז הקדח, ובכך "יחרוש" את ההברגה שלא ע"פ מסלול ההברגה המקורי. כך אתה עלול למצוא את עצמך מייצר שתי הברגות שאינן נפגשות. בחלק משמעותי כמו קצה של קרנק זה עלול להיות כואב. ע"מ לתקן הברגות יש כלי יעודי שנקרא שופין הברגות או באנגלית thread chaser - יעני " רודף ההברגות" שמתמרכז בהתאם למסלול הברגה המקורית. לא מכיר מקום ספציפי שמוכר את זה אבל הייתי מתחיל באיזור יצחק שדה - אולי אצל שוורץ. אורן
-
מאספנות ללא אספנות. שינוי סטאטוס במשרד הרישוי.
orenuchx פרסם הודעה בנושא של re_ilan בתוך רכבי אספנות
כמה פעמים צריך להגיד לך - אין הגיון. ככה מישהו החליט וזהו. ריד מיי ליפסטיק - אין הגיון, ניצחת! אתה צודק! אין הגיון! בואו נשלח כולנו מכתב למשרד התחבורה ונגיד להם שאין בזה הגיון, נעמוד כולנו עם הרכבם מול מכון התקנים ונדרוש בדיקת מעבדה.... אבל עד אז תשב ותשתוק כי בינתיים זה עובד לטובתך - ויאללה תשחרר אותנו מחיפושי ההגיון שלך. לפחות מחיפושי ההגיון הפומביים. * מתנצל בפני חברי ומנהלי הפורום אם אני נשמע קצת בוטה - זוהי לא דרכי, אבל לפעמים יש עניינים שפשוט זוהי הדרך לענות עליהם.ֿ אורן -
למה בדרך בין עירונית 80 קמש ולא 83 קמש? למה צריך 100 אגורות בשביל שקל ולא 99? למה ללכת ללכת לעבודה ב8:00 ולא ב 8 ורבע? למה לשלם 17% מע"מ ולא 17.3%? למה בגבינה צהובה יש 22 אחוז שומן ולא 25? למה רכב אספנות בגיל 30 ולא בגיל 28 וחצי? למה ולמה ולמה?.... אחת השאלות היותר מיותרות שנשאלו כאן. אתה מחפש הגיון במקום שהוא לא נמצא. "במופלא ממך אל תדרוש ובמכוסה ממך אל תחקור. במה שהורשית התבונן, אין לך עסק בנסתרות." (בן סירא, חגיגה, יג א) למה- ככה!!!
-
The Rv5 - חלום גדול-קטן - פרויקט שיפוץ סוזוקי RV50 שנת 1985
orenuchx פרסם הודעה בנושא של lior_baruch בתוך רכבי אספנות
הי ליאור אשמח לשמוע - במה הסתכמו נסיונות הייצור של סט המדבקות? ולמה זה לא הצליח (בעיות בגרפיקה, בעיות בייצור)? אולי אוכל לעזור בעניין... בברכה אורן נב- שיפוץ פצצה! -
זהו זה - לדעתי היום הכל הלך. עברתי שם ונכנסתי פנימה - המנוף מעך והעמיס - ואין יותר עם מי לדבר... מכיוון שזו פעם ראשונה שלי שם (בעקבות השרשור), וכנראה גם האחרונה, רק אומר - חבל! נראה לי שבכל מקום אחר בעולם מקום כזה היה הופך לאתר עליה לרגל. תמונה מהיום:
-
הי הבודי שלך הוא W126. תוכל למצוא גומיה לחלון אחורי די בקלות ועם חיפוש קל ברשת. לדומא באיביי גרמניה: http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=MERCEDES+W126+HECKSCHEIBE+&_sacat=0&_odkw=MERCEDES+W126+HECKSCHEIBE+gummi&_osacat=0&_from=R40 או כאן: https://mercedessource.com/node/1172 כמו-כן אצל כל דילר מרצדס בגרמניה, או בעשרות חנויות חלפים ברשת... אם אתה רוצה בארץ הייתי מתחיל אצל דקר בת"א. אורן
-
במקום לשאול כ"כ הרבה שאלות תתחיל להעלות סקיצות שיהיה למה להתיחס. אמרת שאתה סטודנט לעיצוב - תתחיל להסביר לנו בסקיצות ולשאול שאלות ע"ג סקיצות, וגם שנראה אם יש לך "יד". כמעצב וכמורה לרנדרינג לשעבר ניהלתי דו-שיח עם סטודנטים בסקיצות ולא בבלבולי ב****ם :lol: * אין כמובן באמור לפגוע - רק לקדם אותך אל התכל'ס... אורן נ.ב איפה אתה לומד ומי המנחה שלך?
-
משמח מאוד לשמוע כאלו חדשות!
-
אני אסביר: ציטוט מפיו של בעל האופנוע: "המנוע עבר שיפוץ, החלפת ג"א ושיפוץ ראש עם שס' חדשים." פרשנות : המנוע עבר שיפוץ, החלפת גל ארכובה ושיפוץ ראש עם שסתומים חדשים. עכשיו העצה של חבר הפורום: "תמזוג כמות של שמן מנוע לתוך הצילינדרים , ותן סטרטר כדי שהשמן יאטום את המרווח בין הצילינדרים לבוכנות , בכל זאת 15 שנים האופנוע ישב ולא הניעו אותו , או שניסית להניע והדלק הוריד את כל השמן מהצילינדר." האם נראה לך שהעצה שלו רלונטית?ֿ לי לא. ובמיוחד לא מובן לי המשפט האחרון (המודגש) ומה הקשר בינו לבין הבעיה שהוצגה. גם לאכול בריא על הבוקר נשמע לי נכון לגבי מנוע שעמד שנים רבות- רק שזה לא רלוונטי. אורן
-
האם מותר מבחינת החוק להסיע ילד ברכב אספנות שני מקומות
orenuchx פרסם הודעה בנושא של tomi1975 בתוך רכבי אספנות
הי, זה לא אני קבעתי - זו הרשות המחוקקת... :lol: גם אם מותקן משהו זה לא בהכרח תקין. כדי לפתור את העניין הנה התקנה כפי שכתובה בתקנות התעבורה. מקווה שיעזור לסיים את הסאגה. בברכה אורן
