-
הודעות
946 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי orenuchx
-
נראה פצצה! תתחדש אורן
-
אין משהו שמבין אותך יותר ממני! אצלי אמנם הגנבים ברחו מבלי להתעמת אבל כנראה שהפחד הולך ונעלם אצל בני העוולה, וחלקם מצטיידים בנשק קר טרם המעשה כדי לתקוף את הקורבן במקרה והם יוטרדו במלאכתם. אין לי כח לכתוב על כל המצב שהגענו אלו במדינת ההפקרות שלנו - רק שיש כאן במדינה הרגשה כמו בגות'הם רק בלי הבאטמן. מאז המקרה שלי אני נוקט בהרבה אמצעים שאכן מטרידים את הcomfort zone שהייתי רגיל אליו אבל מתרגלים לחיות עם זה. מה שכן שום רכב לא שווה פציעה או ח"ח מוות בגלל גנב מסריח. יחד עם זה לגנב שינסה להתעמת איתי עם מברג ממתינה הפתעה ... אורן
-
נסיון גניבה של המרצדס שלי - הסתיים בכשלון של הגנבים
orenuchx פרסם הודעה בנושא של orenuchx בתוך רכבי אספנות
עניתי לך בהודאה פרטית אבל כשראיתי את הפוסט הפומבי אענה לך גם כאן, הנה תסריט שהוא ממש לא מופרך ולא צריך להיות הוזה או פנטזיונר כדי לדעת שהוא יכול להתממש: 1. רכב מצולם ביום א' ומועלה לפיסבוק עם מספרים חשופים. 2. באותו היום, וכמו בכל יום - יושב ידידנו "המתווך" ומעיף מבט איזה מכוניות מעניינות נראה היום בפייסבוק או פורום כזה או אחר. ואללה הנה מרצדס. ידידי משכם כבר רוצה הרבה זמן כזו - נרים אליו טלפון. ואללה אמר תביא. 3.טלפון נוסף להוא שיש לו מישהי במשרד הפנים/תחבורה/דואר/ - יופי יש כתובת. 4. טלפון לשני החבר'ה שלי. 1500 ש"ח לשניהם ושיגידו תודה. לא לשכוח להזמין את ההוא מהגרר. עקיצה או לא עקיצה אני עצמי איתרתי כבר 3 בעלי כלי רכב שראיתי כדי לבדוק אם הם מעוניינים למכור ואל תשאל אותי איך. אז נא לא לבלבל את השכל. היום מידע זה משהו שזורם איפה שאתה רק רוצה. אגב העובדה שאתה הצגת את ה"תרגיל" שהרכב שלך רשום על שם אחיך שגר רחוק ממך, וכך לא אכפת לך שיחשף המספר - רק מראה שאתה גם כן מניח שחשיפת המספר יכולה להביא לאיתור הרכב.. רוצה לעשות ניסוי? - תן לי את מספר הרכב שלך ואני ומגיע אליך בלילה ושם לך פתק על האוטו. אורן -
נסיון גניבה של המרצדס שלי - הסתיים בכשלון של הגנבים
orenuchx פרסם הודעה בנושא של orenuchx בתוך רכבי אספנות
צודק- לצערי אין פתרונות פלא ואכן אי אפשר לחסום את הפייסבוק. לכן אני מתפשר ולא מתעצל להפעיל את המיגונים. אני שמח שהפורום מנוטר ושיש כאן אנשים אחראים, ומקווה שהמקרה שלי ידליק לאחרים נורות אזהרה והמודעות שהעניין מעורר תמנע את הגניבה הבאה אצל מישהו אחר. צודק גם כן. לכן רוב הפתרונות הם on board ואני רוצה לראות את המניאק שיגיע בפעם הבאה -
ואוו - בחירה אמיצה ומפתיעה. זרוקה לי כזו ליד הבית. אם הם ממליצים אז אחפש השבוע את הבעלים אולי ירצה למכור
-
נסיון גניבה של המרצדס שלי - הסתיים בכשלון של הגנבים
orenuchx פרסם הודעה בנושא של orenuchx בתוך רכבי אספנות
אני ממש לא מומחה אבל עם קצת נסיון בגוף בטחוני - אין סוף להצלבות שניתן לעשות. מי שיש לו גישה למאגר יכול לעשות הכל. כדוגמא אביא את עניין המקרה המצער של פגע וברח בהריגתה של לי זייתוני ז"ל - איתור הרכב היה אמנם לא מהיר כפי שהיינו רוצים אבל נעשה על סמך יצרן, דגם וצבע. -
נסיון גניבה של המרצדס שלי - הסתיים בכשלון של הגנבים
orenuchx פרסם הודעה בנושא של orenuchx בתוך רכבי אספנות
שלום לכולם, אני שמח לפחות שהשרשור מעלה את המודעות לעניין - תמיד קראתי את מודעות ה- "פונה לעזרתכם הרכב נגנב.." ואמרתי: טוב זה קרה בקו תפר, וזה בירושלים, וזה כי הרכב יקר וההוא כי הוא לא נעל וכו' . אחרי המקרה שלי הבנתי שזה יכול להכות בך גם אם אתה בטוח שזה לא יקרה. למזלי צירוף מקרים של שכן עירני ואימובילייזר איכותי הצילו אותי אבל אני לא הולך להשאיר את העניין להבא ליד המקרה לעניין החנייה שלי -היא ממש לא גלויה לעיין והרכב נמצא ברחוב קטן ושקט שנכנסים אליו רק תושבי 10 הבתים שמאכלסים אותו. גנב אקראי ממש לא רואה אותו מהרחוב הראשי ולא יכול להתקל בו "במקרה". אני טוען שוב - הרכב הוזמן ע"פ מידע שיתכן והתקבל מתמונות עם מס. רישוי חשוף שהועלו באופן מטומטם וחסר אחריות בפייסוק יומיים קודם. בואו לא נתמם - אין בעיה מעשית להפיק כתובת ממספר רישוי. לכל אחד יש את המישהו שמכיר מישהו שיכול לאתר את הנתון, ואם אתה עבריין שגונב מכוניות על בסיס מקצוע ה"מישהו"הזה זה כלי עבודה בסיסי ושרשורי אספנות למניהם הן לוח המודעות שלך. יש לי אופציה לחניון תת קרקעי שמור ומוגן ויש לי גם מחסן סגור עם כלב אצל הורי ולא - אין לי בעיה לאחסן את הרכב עד שיגיע המשיח, אבל מה עשיתי בזה? כל העניין הוא שאני בחרתי להתנייד על רכב מיוחד שכזה ביום יום כי זה מה שאני אוהב, ולא מעניין אותי לשמור את הרכב כדי להציג אותו פעם בשנה באיזה מפגש ולהגיד וואוו עד הפעם הבאה. אם הייתי יודע שכספי המיסים שלי היו הולכים למזון עבור 10 שנות מאסר לגנב רכב אז הייתי חי בשלום עם עצמי וסביבתי אבל זה לא המצב. ומכיוון שהבנתי את מצבי אני משקיע 10 דקות ביום ומפעיל את כל אמצעי ההגנה שכבר הקמתי עליו והולך לישון עם צרור קללות ובזנ"ט ביציאה מהבית Fuck it אורן -
ממש לא.
-
תתחדשו- מז"ט. נראה שיש עבודה לעשות וחלקים להשלים. שם המשחק סבלנות ואורך רוח - אבל אין כמו קרוס איטלקי לפתוח איתו תחביב. מה שכן זהירות- המחלה רק הולכת ומתגברת...
-
נסיון גניבה של המרצדס שלי - הסתיים בכשלון של הגנבים
orenuchx פרסם הודעה בנושא של orenuchx בתוך רכבי אספנות
שלום לכולם, מעריך מאוד את המעורבות של החברים + העצות שניתנו לשמירה על הרכב. סיכום האירוע היה הבוקר במז"פ. למרות שאני צופה סיכוי קלוש עד אפסי לתוצאות החקירה המינימום שאני יכול לעשות זה לעזור למשטרה לעזור לי. מן הסתם אני לא אפרט מה בכוונתי לעשות (האוייב מאזין) אבל אני בהחלט מתכוון לתגבר את האבטחה שלו בתקווה שיקשה על הגנבים גם בפעם הבאה. אני חייב לשתף ולהגיד שכל העניין מוציא את הרוח מהמפרשים. בן אדם משקיע ברכב, מביא חלפים מקצוות תבל, מוציא ממיטב כספו ועל הדרך מעשיר את קופת המדינה במיסים שמנים, מנסה להצדיק את מעשיו מול המשפחה, נלחם בכל העולם ואחותו כדי לקיים תרבות מינימאלית של מוטוריקה - סוג של פינה של שפיות בכל הטירוף היומיומי כאן מסביב - והכל יכול ללכת ברגע אחד קיבינימט. אשכרה בא לי למכור את האוטו ולעבור לליסינג מסריח, שגם אם אני אראה בעיניים שלי שפורצים אליו- אני לא ארד למטה. יש לי הרגשת בטן שבעניין מעורבת העובדה כי יום לפני כן פורסמה תמונה של הרכב בפייסבוק - אז כל מי שקצת אחריות בקודקודו - תהיו רגישים עם שמירת הפרטיות. שבת שלום לכולם אורן -
הערב נעשה נסיון גניבה של המרצדס שלי! 2:00 בלילה ואני כותב אחרי שחזרתי מהגשת תלונה במשטרה. הרכב נפרץ בסביבות 22:30, אך הגנבים לא הצליחו להתניע אותו ( מוגן ע"י אימובילייזר), ולכן דחפו אותו 50 מטר במורד הרחוב (הרחוב הוא דרך ללא מוצא לכן היו חייבים לצאת אל הרחוב הראשי). שכן שהגיע בדיוק מכיוון הרחוב הראשי הבין שמשהו לא כשורה וחסם להם את הדרך עם הרכב שלו. שני הגנבים עזבו את הרכב ונמלטו על קטנוע. הלב שלי היה בתחתונים כשהשכן התקשר ואמר לי "רד למטה מנסים לגנוב לך את הרכב"!! רצתי בתחתונים, תרתי משמע, עד למקום בו הם נטשו את הרכב, דופק-לב בשמיים! לא מאחל לאף אחד את התחושה של לצאת החוצה ולראות את מקום החניה שבו השארת את הרכב שלך ריק. הערב הכל נגמר בסוף טוב, הודות לשכן טוב ועירני. משטרת ישראל עבדה במהירות, הגיעה, דיווחה הלאה, ואפילו נתפס חשוד. אין לי מילים אלא רק מילות תשבוחת על עבודתם! תזהרו ותשמרו. מה שכן - אני מרגיש שהרכב שלי מסומן. זה לא סתם רכב אקראי שגנבים פורצים אליו - אלא רכב שככל הנראה "הוזמן"... מה עושים הלאה? אני משוכנע שבזה לא נסתיימו נסיונות הגניבה והוא כנראה על הכוונת של מישהו..! אני לא יודע אם יש קשר - אבל גם איזה אידיוט העלה השבוע תמונות של הרכב לפייסבוק לקבוצת אספנות או משהו כזה - אז אם אתה קורא כאן אנא סלק את התמונות משם. פאק!! אורן
-
הרבה מזל טוב! רכבי יפים - מקווה ששניהם יחזרו לכביש במהרה. סביבת הנהג העשירה והמתקדמת מזכירה לי את מה שיש בפיאט 133 שלי
-
ואללה - באמת חבל (שזו תהיה הבעיה שלי אם הייתי בעל הרכב )
-
נהיגה בשכרות 495
orenuchx פרסם הודעה בנושא של opel turbo בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
סליחה אם אני בוטה ולא פופולרי אם ובמידה ונהגת שיכור כפי שהראתה הבדיקה -אז אני לא מבין למה צריך לעזור כאן לבחור צעיר שנהג בשכרות, עם רמות אלכוהול הגבוהות בהרבה ככל הנראה מעל למותר, וסיכן את כל הסובבים אותו בכביש! אדון פותח שרשור יקר - עו"ד כזה, עו"ד אחר - אם הנתונים נכונים, ובמידה והיית שיכור - אני מקווה שימצו איתך את הדין, כדי שאף אחד אחר לא יבכה מעל קבר של יקיר שלו בעתיד, ושלילה- מבחינתי עדיף ארוכה ככל האפשר. במקרים כאלו אפס טולרנס או סלחנות זו דעתי השפויה. אורן -
מאות מכוניות משנות ה70 שלא נסעו מעולם - למכירה!
orenuchx פרסם הודעה בנושא של Kutter בתוך רכבי אספנות
לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הקילומטרז' היה הפוך ולאלפא היו 420K ולמרצדס 126K... -
נו - ספר איך עוצר...?
-
את מה שהוא אמר הבנו כולנו . אבל בכל זאת מנסים להמליץ לו על הדרך הראויה והנכונה להשיג תוצאה טובה. אני אישית מייעץ מתוך נסיון של 4 שנים עם הרכב הזה. תיקון של הדשבורד שלו גם יהיה יקר, וזה עוד לפני שהולכים לבעל מקצוע כפי שהומלץ לו (ואת זה אני מסתכן ואומר מבלי שאני יודע כמה הוא גובה על העבודה שלו) ובסופו של דבר יהיה לו דשבורד מתוקן שבחיים לא יראה טוב כמו מקורי ומן הסתם ימשיך להתפוצץ מהשמש. לדשבורד של המרצדס, מה לעשות, אי אפשר לעשות תיקון שיראה טוב. תביא מגרמניה וסגור סיפור. תודה! הרכב 230 מנוע M102
-
מתחילים לראות את הסוף, יישור קו גדול, גולף mk2
orenuchx פרסם הודעה בנושא של Avi Yaakov בתוך רכבי אספנות
כיף לדעת שיש עוד כמה אנשים שחושבים מהלב והנשמה ולא מהכיס. אני מעדיף עוד גרמניה אלגנטית כזאת, עם קלאסה, על הכביש- מאשר עוד איזה פליטת ליסינג מכוערת מהמזרח הרחוק. תהנה, עשית את הדבר הנכון. אורן -
כן אני בעלים של (W123 CE (coupe מודל 84. נוסע ברכב יום יום כרכב ראשי ונהנה מכל רגע. אשמח לעזור בכל מה שאוכל. שלח לי ה"פ. אורן
-
עשית לי את היום
-
הי, נראה לי שבמקרה הזה אתה בבעיה. סדקים בדשבורד של ה 123 היא מחלה ידועה ומוכרת. הדשבורד של המרצדס עשוי קצף פוליאוריטני מצופה בויניל (סקאיי) מתוח ומודבק. כשהדשבורד נסדק הויניל מתרומם בשפת הסדק, מתעגל כלפי מעלה ונפרד מהקצף. כשחיפשתי לקנות w123 לא היה אפילו רכב אחד שראיתי שלא היו לו סדקים בדשבורד כולל זה שקניתי. אפילו לא חשבתי על להתעסק עם זה - פשוט החלפתי וזהו, עניין של שעתיים עבודה. לעניין התיקון - לא נראה לי שיש דרך לאדם מן הישוב לתקן את הדש הזה ושזה גם יראה טוב... אם הצבע שלך הוא שחור אז ניחא אבל יתר הצבעים... לא לעניין לתקן. אם אתה מעוניין בדשבורד שלח ה"פ אולי אוכל להשיג לך. אורן
-
לצורך העניין ההגיון שלך עקום - היבואן חושב: "זה מלאי ישן ונדיר - שיגיד תודה שיש לנו אותו בכלל..." * נאמר כמובן בציניות. מזכיר את הסיפור על שני אנשי מכירות שהגיעו למדינה כלשהי באפריקה כדי לבדוק את נכונות השוק לקראת מכירה של נעליים: האחד חזר ודיווח בהתלהבות: "זה מדהים, אנחנו הולכים לעשות שם מכה- לאף אחד שם אין נעליים" והשני חזר ודיוח בביטול: " חבל על הזמן שנבזבז, אין סיכוי למכור שם אפילו נעל אחת - כולם שם הולכים יחפים..."
-
מזל טוב! תתחדש, משמח לשמוע על הגשמת חלום ילדות. איזה כיף לפתוח כך שנה חדשה אורן
-
שלא לומר - איך ידחפו בשעת צורך?
-
פשוט מדהים מה שקורה כאן עם המועדון הזה!
