Jump to content

orenuchx

  • הודעות

    946
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי orenuchx

  1. מכיוון שהעבודה "כסא רובר" היא עבודת "one of" כלומר יחידה במינה, מן הסתם היא לא מיוצרת בייצור המוני כמות שהיא- אלא מבוצעת בוורסיות שונות עם אמירה זהה. רון ארד חי מלמד יוצר ועובד ממקום מושבו בלונדון. כמעט כל התערוכה מיובאת משם. אני לא כאן בשביל ללמד סנגוריה על רון ארד- רון ארד ממש לא צריך אותי כסנגור. רק אומר כי בכל אספקט רון ארד הוא אחד המעצבים/אמנים הגדולים ביותר בדורנו - לא פחות. לא כל העולם צריך לסוב סביב אספקט צר שבצרים של חובבי שימור רכבי אספנות (עם כל האהבה האישית שלי לעניין). יש כאלו שהערך הרגשי של העבודה שלו שווה עשרת מונים יותר מאשר עוד פיאט מקרטעת בדרך לאיזה מפגש אספנים. יש בעבודות האלו של מכוניות הפיאט המעוכות - משהו מרגש ועוצמתי . עצם הדבר שזה מחולל אצל חלק מהמתבוננים עוצמה ועומק כאלו של רגשות (בסופו של דבר זעם הוא רגש)- והוא עשה את שלו כאמן. להגיד על רון ארד שהוא הכל חוץ מאמן זאת לא פחות מבורות (וזו דעתי) אורן
  2. אגב הריהוט בסט של טופ-גיר הינו ה-"כסא רובר" של רון ארד ...
  3. http://www.dmh.org.il/heb/exhibition/exhibition.aspx?pid=26&catId=-1#anchor_gallery בהקשר נוסף - אפשר גם לראות את אחת העבודות החשובות של המעצב רון ארד "כסא רובר " משנת 1981 . כשמו כן הוא - כסא שנלקח מרובר.
  4. רכב מדהים - חלום! תתחדש (אתה לא נח לרגע.. מה יהיה הסוף? ) אורן
  5. ממתי יש באופנועים שרשרת - ואם כבר שמו שרשרת למה בדיוק היא משמשת? נשמע לי כמו פטנט טיפשי..
  6. לי לא
  7. הי שלומי, הסיפור כרגיל משעשע עד דמעות. ההיא עם השיער הדליל כבר עובדת שם חמישים שנה והמגמגם דווקא בחור טוב. הייתי שם היום ולהפתעתי מה רבה -לקח לי 15 דקות על השעון, מרגע שנכנסתי - ועד לרגע שהחבילה היתה בידי. באופן מפתיע גם אישור לא היה נדרש , וזה לא עניין של מה בכך - הבאתי מפלט אגזוז משומש .. הייתי בטוח שיוציאו לי את המיץ בגללו. טוב לא הכל מושלם - מימנתי ביד רחבה עוד בורג בפרוייקט כיפת ברזל/נסיעה של ח"כ לחול/תלמיד תורה שקדן you name it... מאז שהייתי שם פעם אחרונה לפני שנתיים אני חייב להגיד שהעסק השתפר, ולהוציא ממני מחמאה על המקום הזה זה רק בעינויים. אורן
  8. orenuchx

    התחדשתי ב FANTIC MOTOR

    אם לא התכוונתי אליך - אז אל מי..??
  9. למכירה - מוטוגוצי TT 650 אין לי קשר לאופנוע ואני מפרסם עבור מכר. מי שמעוניין בפרטים נא לשלוח ה"פ ואני אקשר אותו למוכר. אורן
  10. orenuchx

    התחדשתי ב FANTIC MOTOR

    מז"ט - תתחדש! יש בפורום מומחה לאיתור חלקים לפאנטיק, אני מאמין שהוא יעלה ויציג עצמו. אני סמוך ובטוח שהוא יוכל לעזור לך. אורן
  11. הוא אכן היה מעורב בלנטיס - אבל אני ראיתי במו עיני סקיצות שהוא עשה עבור המיאטה (אם לדייק עבור החלק האחורי)
  12. אספקט ישראלי בנוגע למזדה מיאטה: מעצב הרכב דורי (אבידור) רגב (מורי ורבי כמרצה בבצלאל) עבד במאזדה כמעצב רכב והיה שותף בכיר לעיצוב המשובח שלה. אני לא סגור באיזה דור מדובר אבל כמה שזכור לי מדובר בעיצוב אחד מהדורות הראשונים. כבוד!
  13. אני כמו רז (בעבר) נוסע ביומיום ב W123 230CE המנוע אצלי וב w124 הינו אותו מנוע (M102) ולאחרונה החלפתי מנוע מיבוא שהגיע מ W124 ובנוסף הן חולקות גם הרבה מכלולים מכאניים נוספים. ה124 היא מודרנית יותר בפער משמעותי מהw123 ונחשבת גם היא למרצדס אמיתית בכל רמ"ח אבריה (ויש טוענים שגם האחרונה). אני מדבר מנסיון עם W123 אבל מניח באופן די מבוסס כי הדברים נכונים גם עבור הW124 . חייבים להתחיל מנקודת פתיחה טובה - קרי רכב שמור ומטופל שלא עבר התעללויות ארצישראליות אופיניות (ומונית לשעבר לא נופלת לקטגוריה..) אחרת כל האיכות והכיף שמרצדס יודעת ויכולה להעניק די נעלמים ויחד עם זה מתחילים לשלם ובגדול. אם הרכב שמור ומטופל הוא יהיה אמין בצורה יוצאת דופן ויתן חווית נהיגה מעולה. חלפים מכאנים יש להשיג ע"פ רוב די בקלות בארץ ועוד יותר עבור ה w124 מאשר ה w123. בחו"ל ניתן להשיג כמעט הכל חדש ממרצדס או מדילרים. איביי משופע בחלפים כך שמהאספקט הזה אין בעיה. לגבי חלקי סלון, וקישוטים, דיפונים וכיו"צ אני מניח שהדברים מעט יותר בעייתיים אבל גם כאן ניתן להשיג כמעט הכל. עלות אחזקה שוטפת של הרכב שלי היא סבירה ואף נמוכה מרכב מודרני, ולכן אין סיבה לחסוך כי התמורה נהדרת - ואני מדבר על רכב בן 30 שנוסע כ 10K בשנה..! אם אתה פתוח תבדוק גם את ה 190 שהיא קומפקטית יותר ומוצלחת מאוד, אם נפלת על מנוע 16V אז אתה המאושר באדם. אני הייתי הולך על w124 קופה - היא נאה למראה, שומרת טוב יותר על ערכה, נדירה יותר ומיוחדת, במיוחד דגמי ה 300 וה - E 24 רק שהן חדשות יותר - החל מ 1988 הכי חשוב - לא להתפתות לרכב מוזנח כי הוא זול- וללכת על רכב שמור בעיקר בתא הנוסעים, גם אם מחיר הקניה יהיה יקר יותר. ההשלמות שתעשה יעלו יותר ויראו ויתפקדו פחות טוב. דבר עם ראובן ממוסך "מרכז איילון" עוברות שם הרבה מרצדסים אולי יוכל להמליץ לך על אחת טובה. אורן
  14. המחיר ירד והמוכר גמיש! הזדמנות נדירה לפרוייקט חמוד "קרוס של פעם"... אורן 0547999404
  15. אם יש מסביב לתבריג "בשר" ועובי החומר הוא 8-10 מ"מ ומעלה - הייתי שותל שם אינסרט. אחרי שיהיה שתול שם אינסרט יחזיק לנצח.
  16. יש כזה דבר - קורים לו מזגן..
  17. תתחדש על המציאה - נראה שהאופנוע במצב נדיר ביותר!! ממש אין דברים כאלו! יש לי תחושה שמישהו יושב עכשיו בבית נסער ונרגש ולא הולך לישון בחצי שנה הקרובה- ואני לא מתכוון לפותח השרשור.... אורן
  18. נראה לי שראיתי אותה לפני כמה זמן... האם זאת היא? (אם התמונה פוגעת בפרטיות של מישהו - מנהלים אנא הסירו) בכל מקרה רכב יפיפה - תתחדש אורן
  19. יפיפה! תתחדש אורן
  20. orenuchx

    בוסטר למרצדס

    למה לא להביא חדש?
  21. צבעתי קפיצים של אופנועי שטח שנסעו ועדין נוסעים בתנאים קשים. לא ראיתי מעולם שבירה או סדק בצבע גם אחרי 7-8 שנים. אגב גם קפיצים מקוריים של חברות רבות צבועים בצביעה אלקטרוסטטית.
  22. אין שום בעיה לצבוע קפיצים, והצבע לא נשבר ולא כלום. אומר מנסיון- צבעתי כך כבר כמה וכמה קפיצים
  23. נשמע כמו מקרה קלאסי לשימוש באינסרט. במידה והבלוק מאלומיניום התהליך הוא יחסית פשוט: 1. קודחים קדח חלק לפי המידה הנדרשת (מוגדר ע"פ מידת וסוג האינסרט). הקדח לא צריך להיות מדוייק מאוד כי האינסרט ממילא חופר בו את דרכו. ניתן לביצוע עם מקדחה אם עובדים עם יד יציבה. 2. תופסים את האינסרט עם בורג ואום ועובדים עם מאריך ידית T. 3. מחדירים את האינסרט (האינסרט צריך להיות מדגם עם מברז מובנה) פה חשוב לדייק בעבודה כדי להכניס אותו בניצב למשטח. האינסרט בנוי עם קונוס שעוזר בעניין. 4. הולכים אחורה ומתפעלים מהעבודה. הנה תמונות להמחשה שביצעתי בבלוק של אופנוע BMW תפנה לשוורץ כלי עבודה - יש להם אינסרטים בדיוק לצורך שלך ולא צריך כלים מיוחדים. בברכה אורן
×
×
  • תוכן חדש...