-
הודעות
946 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי orenuchx
-
83' היתה שנה מעניינת - קיצור תולדות הפיג'ו 205.
orenuchx פרסם הודעה בנושא של חן פרחי בתוך רכבי אספנות
אם זה מנחם אותך בעיני ה 106 נחשבת יותר "קלאסית" יותר מיוחדת יותר טובה ו By far יותר יפה. אה- וגם מתנהגת הרבה יותר טוב! טוב זה אני... -
הי שלומי בשיפוץ הגארלי שלי (שעדיין נמשך, או יותר נכון הופסק באמצע וימשיך בקרוב) היתה לי את אותה הבעיה - המנוע ישב שנים רבות ללא צלינדר, ומים ולכלוך חדרו פנימה והשחיתו את הקראנק ובית הקראנק. מה שכן לפחות מכלולי הגיר נשארו נקיים כי הגיר היה אטום. חלצתי מהמנוע המקורי את הקייס עם מספר המנוע , והרכבתי אותו ע"ג מנוע טוב שרכשתי, כשלחבילה התווספו המכלולים הטובים ביותר משני המנועים כך שבניתי מנוע אחד טוב משני המנועים, כשהקייס המקורי מקנה למנוע את ה"זהות". נראה לי שזאת תהיה הדרך הנכונה גם אצלך. הנה כמה תמונה להמחיש לך מה אתה כנראה צפוי לראות אחרי שהמנוע יסיים את חופשת הספא שאירגנת לו :lol: (תכין פטיש כבד) :
-
שלומי ידידי, עם כל הצער שבדבר אני מחזיק כרגע בדעה דומה לזה שמעלי. בד"כ אני בדעה שמשהו צריך להיות באמת גמור כדי שיהיה מעבר ליכולת שיקום אבל התמונות מסגירות שקרבי המנוע והגיר (כנראה) כבר לא יחזרו להיות כמו שצריך... אורן
-
ניראית יפה ושמורה. תהנה !
-
שואל עבור מכר - האם משהו יכול להמליץ על מוסך באיזור עפולה/נצרת שמכיר ויודע לבצע בדיקה לפני קנייה של מרצדס W123 ? אורן
-
מזל טוב ותתחדש, אבל בלי תמונות לא מאמינים...
-
83' היתה שנה מעניינת - קיצור תולדות הפיאט אונו.
orenuchx פרסם הודעה בנושא של חן פרחי בתוך רכבי אספנות
סקירה מהנה! בשנת 95 כשאני משוחרר צעיר רכשתי את המכונית הראשונה שלי ( לא דבר של מה בכך לבן קיבוץ של השומר הצעיר.. ) - פיאט אונו 70S, שנת 89 אם זכור לי נכון. נהגתי בה כשנה עד שיצאתי לעבודה בחו"ל. זכורה לי כמכונית נהיגה מהנה מאוד, אמינה וטובה. נוסטלגיה. -
"ארצה לקנות משהו שאתם מוכרים... ממש.. אבל ממש סליחה שהפרעתי..."
orenuchx פרסם הודעה בנושא של lior_baruch בתוך רכבי אספנות
זהו בדיוק - הדיון הוא לא: "איך לא משתלם לרכוש בחו"ל כי יוצא כמו בארץ אם מוסיפים עלויות משלוחים ומיסים", הדיון הוא: "מה הסיבה שמחירו של מוצר בארץ (כמעט) תמיד יקר יותר ממחירו בארצות אחרות!" השיא מגיע כשמדובר על מותגים ישראלים, שאפילו מיוצרים כאן בארץ, ונמכרים בארץ במחיר יקר יותר מאשר בחו"ל... -
"ארצה לקנות משהו שאתם מוכרים... ממש.. אבל ממש סליחה שהפרעתי..."
orenuchx פרסם הודעה בנושא של lior_baruch בתוך רכבי אספנות
יש מידה של צדק בדבריך, רק תסביר לי - למה כל מי שחוזר מארה"ב מביא איתו אייפון או אייפד...? -
"ארצה לקנות משהו שאתם מוכרים... ממש.. אבל ממש סליחה שהפרעתי..."
orenuchx פרסם הודעה בנושא של lior_baruch בתוך רכבי אספנות
תודה על ההזמנה- אולי בהזדמנות . אאל"ט KS זה סוג של משהו סיני בסיסי שאמנם נפוץ באירופה אבל נולד רחוק משם... אני במקומך לא הולך לשום מקום - רק מפעיל את המחשב ומקליק. נראה לי כי אין בשוויץ בעיות של מחירי שילוח או מכס לכן כל טוב שבטוב פשוט פרוס לפניך ברשת, בעיקר באיביי גרמניה. בכל מקרה בהצלחה, ותזכור - יש לנו ארץ נהדרת. -
"ארצה לקנות משהו שאתם מוכרים... ממש.. אבל ממש סליחה שהפרעתי..."
orenuchx פרסם הודעה בנושא של lior_baruch בתוך רכבי אספנות
היי, אני לא יודע מאיפה אתה בשוויץ אבל כשאני מבקר את הביקור השנתי שלי ב -friedrichshafen העיר מלאה בשוויצרים שעושים קניות. למה ? - כי בגרמניה (שעבור שוויצרים רבים מדובר על שעה נסיעה) הכל יותר זול משמעותית. לא לחינם - שוויץ הרי לא נמצאת באיחוד האירופי, אבל הם לפחות יכולים לקפוץ לרכב ולנסוע לגרמניה, או איטליה או צרפת כדי לעשות קניות בזול. אם כבר דיברת על סטים של כלים (אגב signet למרות המיתוג האלק קנדי זה תוצר סיני בסיסי ומחורבן) תבדוק פעם מה מחירו בגרמניה או באיביי של סט של PROXXON (חברה גרמנית מצויינת) או מחירם של כלים של BAHCO (כן אלו שהמציאו את המפתח השוודי) ומה מחירם של ...בוא נגיד מברגי Wera ( גם חברה גרמנית מצויינת) ותראה שבמחיר של הג'אנק הסיני שמוכרים בארץ אתה מצטייד היטב בתוצרת גרמנית משובחת. אגב לך תנסה לרכוש כלים טובים של חברות כאלו בארץ ...כדאי שתביא איתך משקיע. אגב אם אתה בשוויץ אתה חייב לבדוק את התוצרת של PB swiss tool - כנראה הכלים הטובים בעולם בתחומם. לא בדקתי מחירם בשוויץ אבל המחיר שלהם ב ebay.de הוא כשני-שליש ומטה ממחירם אצל המפיץ הבלעדי בארץ (שוורץ כלי עבודה). אז למה בדיוק צריך לקנות אותם בארץ? -
אם כבר אז ידית של : בלינקר (blinker)
-
לפני כמה שנים מכרתי אופנוע BMW לרופא בכיר מבילינסון שבעברו החזיק ורכב על Laverda Jota איפה הוא היום? אלוהים יודע...
-
"ארצה לקנות משהו שאתם מוכרים... ממש.. אבל ממש סליחה שהפרעתי..."
orenuchx פרסם הודעה בנושא של lior_baruch בתוך רכבי אספנות
אתה יכול לקרוא לי אורן - אדוני זה קצת יותר מדי בשבילי מה שטענתי ורוח הדברים היתה כמובן אמירה כללית שמביאה תמונה רחבה של המציאות. זה די ברור שמן הסתם תמצא איזשהו פריט שיקר במדינה מסויימת יותר מאשר בישראל - והנה מצאת: אבוקדו (מה עוד שלפני שקבעתי את הקביעה סייגתי אותה.) ע"מ לכבד את ליאור, פותח הדיון, אני אתחום את האמירה לנושא האהוב על כולנו - שיפוץ ואחזקה של רכבים/אופנועים. אומר שוב ועומד מאחורי האמירה : סל המוצרים שירכש בישראל בעת שיפוץ/אחזקה של כלי רכב יהיה יקר משמעותית ממחירו הממוצע של אותו סל מוצרים בחו"ל. אוסיף ואומר אמירה סובייקטיבית : השירות שתקבל בעודך מנסה לקושש את סל המוצרים הנ"ל יהיה בארץ, אעפס, פחות מסביר פנים מאשר בחו"ל. (הכרחת אותי להתפתל כמו איזה עו"ד ). עוד נקודה משמעותית - (ואתה מוזמן לבדוק את העניין) כח הקניה של משכורת ממוצעת בחו"ל חזק יתר מכח הקניה של משכורת ממוצעת בארץ. (ושוב ע"מ שלא יקפוץ עוד איזה מתחכם - חו"ל = מדינות מערביות נורמליות) בזמנו כשהיתה מחאה על מחירי הדלק התמם שר האוצר ואמר משהו כמו - "בסה"כ מחיר הדלק הינו זהה למחירו של הדלק באירופה" - אה אוקי - והמחיר של הרכב גם זהה? ומחיר הביטוח? ומחיר הצמיגים? והחלפים? והמוסכים? והכבישים עצמם - הם דומים לאירופה? וכן הלאה והלאה... אם אתה אומר "כמו באירופה" אז שהכל יהיה כמו באירופה, ואם אתה אומר: מחיר אבוקדו בארה"ב, אז שגם שאר המוצרים יהיה מחירם כמו בארה"ב. אגב לא מזמן הייתי בגרמניה. מדינת יורו יקרה. תכנס שם לסופרמרקט ותקנה סל מזון ממוצע, ותשווה אותו לישראל, ואח"כ נדבר על מחיר האבוקדו בארה"ב. אה, אני גם נכנסתי לדילר של מרצדס. היה ממש "כמעט" כמו בארץ.. אורן -
"ארצה לקנות משהו שאתם מוכרים... ממש.. אבל ממש סליחה שהפרעתי..."
orenuchx פרסם הודעה בנושא של lior_baruch בתוך רכבי אספנות
אני מקווה שאתה צוחק... -
איך ראית את זה ? דרך הטאסות...?
-
תודה לכל המברכים ותודה לך ניר במיוחד! הרכב הוא שנת 79. לא הספקתי לבחון כמעט שום דבר לעומק הייתי צריך להעמיס אותה ולהתחפף כי היה מאוחר, העגלה והטנדר חסמו חניות, והשכנים התקהלו - אבל היו נחמדים אחרי שהצלחתי לשכנע אותם שאני מפנה להם עוד מקום חנייה אחרי 20 שנה. המנוע עמד סגור ויש בו שמן בגובה המדיד כך שאני מקווה שאין שם קטסטרופות מיוחדות (בינינו מה כבר יכול להיות שם...) יש חלודה פה ושם אבל יחסית הופתעת לטובה, מקווה שזה באמת המצב אבל שוב - אין בעיה לתקן כל דבר. נראה שהיא די מקורית, והאמת שזה לא כ"כ חוכמה- היא לא בדיוק המכונית הכי מאובזרת בשכונה. באופן כללי המטרה לבצע שיפוץ מלא כללי ויסודי. זה יקח זמן אבל זה יקרה. יום טוב אורן
-
שלום לכולם, לפני כמה שעות נערך מבצע בחסות החשיכה. המטרה להביא את הגורת מכוניות הזו (להלן פיפיטה - פ' ללא דגש) למשכנה החדש אי שם בצפון הרחוק. המשימה היתה להעמיס אותה על עגלה נגררת בחניון של בניין מגורים אי שם בשפלה תוך כדי תמרון בין מכוניות של שכנים (ובין שכנים שמתרוצצים בין הגלגלים). הבעלים הקודם לא מוצא את המפתח וההגה נעול. מה עושים? זה מה שיפה במכוניות הפשוטות - מוט ההגה חשוף ושתי דקות לקח לשחרר את המפרק שלו, למשוך את ההגה כמה מילימטרים כלפי מעלה והוא מחוץ למגרעת של המנעול. סוגרים שוב את המפרק בפוזיציה הזו והבעיה נפתרה - ההגה מסתובב ובעקבותיו הגלגלים... הבלמים כמובן נעולים. לא נורא המרצדס תמשוך את 680 הק"ג של הננסית כמו שהיא. קצת אוויר בצמיגים (איפה שהיה אפשר, במקרה של הגלגל האחורי הפנימית בצבצה מהצמיג ואחרי דקה התפוצצה בקול נפץ אדיר - כמעט הזעיקו את הימ"מ) . החלפה זריזה של הגלגל הקרוע בגלגל הרזרבי והקטנטנה שוב על גלגלים. כמה משיכות עם המרצדס, יישור מול העגלה, ומשיכה אקרובטית נוספת עם רצועה והפיפיטה עלתה לאחר כבוד על העגלה. מצורפות כמה תמונות להנאתכם. ברגעים אלו היא מפליגה אל העתיד בו היא תחזור לחיים אחרי שעמדה מעל ל 20 שנה באותו מקום.. אורן https://lh5.googleusercontent.com/-oVMFDEjXr80/ULUn5S7-bBI/AAAAAAAAAMk/1KTdLeL-xB8/s912/DSC_0968.JPG?gl=US
-
הי און, ויתר חברי פייברקלאב, אם אתם צריכים עזרה ב reverse engineering לקבצי 3D של חלקים שהבאתם כדוגמא - אשמח להתנדב ולעשות זאת. צור קשר אם יש צורך. בברכה אורן
-
"ארצה לקנות משהו שאתם מוכרים... ממש.. אבל ממש סליחה שהפרעתי..."
orenuchx פרסם הודעה בנושא של lior_baruch בתוך רכבי אספנות
ליאור - אתה לא יודע כמה שאתה צודק! אם הייתי צריך לתחזק את הבימרים שלי בחלפים שנמכרים בארץ אצל "היבואן" כבר מזמן הייתי יושב בדיזינגוף עם כוס, חליל, וכלב מוכה פרעושים ומנסה לקושש מטבעות מהעוברים והשבים. לכן כל דבר, חוזר שנית - כל דבר שניתן לקנות בחו"ל, איביי, שטחים (גם סוג של חו"ל) לא אקנה בארץ. לפעמים אני מעדיף לחכות שבועיים, חודשיים,שנתיים רק לא לתחזק ולהזין את מערכת הגזל שקיימת כאן. מספיק קורעים אותי במיסים, דלק, חיתולים מוצרי חלב ועוד השד יודע מה.... לפחות אם הווזלין היה בחינם זה היה יותר נוח. אומר כך (ובהסתייגות כי יש כמה צדיקים בסדום ואני לא רוצה להכליל) - אין מוצר שזול בישראל יותר מאשר בחו"ל - חד וחלק! פריירים לא מתים הם גרים בישראל. אורן נ.ב - אין על שוקולד פרה ממולא תות. לא מאמינים? - תבדקו במדריך מישליין (לא זה של המסעדות - זה של הצמיגים ) -
ענתיקות בדרכים ובחצרות, נובמבר - דצמבר 2012, הנחיות בהודעה הראשונה
orenuchx פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
לחובבי הפיאסטות - פיאסטה דור ראשון (כמדומני, היא מסומנת ב 82) בדרום ת"א - לא נראית בשימוש. פעם הבאה שאעבור שם אצלם. מיקום בה"פ. אורן -
האופנוע נראה מדהים! יאללה תתאם ביקור. אורן
-
הי און, תודה תודה. עושה טוב לשמוע כל פעם משהו שחולק זכרון אישי עם הרכב שלך. לא יודע לגבי כל השינויים שיש או שאפשר לעשות, אני ממש טרי בעניין של הפיאט, למרות שמזה זמן רב איטלקית קטנה וחמודה היתה סוג של משהו שאני רוצה (מדובר על מכונית למי שכבר הפליג קדימה...)ֿ מה שבטוח שהיא תקבל לאט ובטוח יד חמה ואוהבת (עם הפרוייקטים שיש לי זה יקרה מיד אחרי שאצא לפנסיה.... ) ברגע שהיא תגיע לביתה החדש אני מתחייב על תמונות. אורן
-
שמע -זה יקח קצת זמן אבל הכיוון הוא מה שרואים בתמונה.
