תנו לי לתת דוגמא הרבה יותר קיצונית.
הזמנתי עבור המרצדס שאני משפץ ( כבר יותר מדי זמן...) סט של מדבקות שמשחזרות את המקור.
המדובר בחמש מדבקות, אחת לרדיאטור , אחת מציינת את סוג השמן הרצוי, ועוד כמה כאלה.
מחיר קנייה באי ביי $9.50 מחיר משלוח $2.50. סה״כ $12.00
נשלח במעטפה רגילה של דאר מכתבים אבל לא דרך US mail אלא דרך פדקס.
קיבלתי טלפון שהמשלוח נבחר על ידי המכס למדגם ולכן עלי לשלם 252 ₪ דמי טיפול ואיחסון.
מכיוון שאני עובד 100 מטר מהמחסן שלהם הלכתי למשרדי פדקס שם נאמר אותו דבר.
המכס דוגם משלוחים על בסיס רנדומלי והמשלוח שלי זכה.
כל ההסברים שלי לא עזרו ולכן הענקתי את המדבקות לחברת פדקס, מלווה באיחולים לבביים שיכניסו את זה ל&@€#^ שלהם
הזמנתי עוד מעטפה זהה והפעם ביקשתי מהשולח לשלוח בדאר רגיל. שבועיים אחרי זה המעטפה הגיעה בדאר רשום ובא לציון גואל.