Jump to content

רם מילון

  • פרסום הודעות

    902
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

42 נייטרלי

אודות רם מילון

  • דירוג
    חבר מועדון ה-5

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
  • תחביבים
    Dire Straits, Pink Floyd
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.milons.co.il/renault4

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מנגנון מגבים המערכת מורכבת ממנוע , ממערכת מכנית להמרת סיבוב המנוע לשליש סיבוב הלוך וחזור ומהמגבים עצמם. כל החלק הפנימי יהיה מוסתר בסופו של דבר על ידי הדשבורד. אבל כדי לקבל את תנועת המגבים צריך גם את החלק הפנימי. קצת על תהליך העבודה: לרוב החלקים השתמשתי ב-PVC , (מצאתי שזה החומר הכי נח לעבודה), מנוע ומנגנון מכאני: חלקי המגב, PVC, פח אלומיניום (פחית קולה), דף מגנט (כזה ששמים על המקרר), קפיץ, וחצי קלמרה של חשמל (רעיון שלא צלח) בסיס המגב (הציר), בסוף בוצע מ-PVC מוקצף. החלקים לאחר השלמתם וצביעתם: מגבים מנוע ומכאניקה
  2. חלק נוסף המתחבר לקיר האש הוא רדיאטור החימום הפנימי ומטריצת הרדיאטור. (לאחר הרכבה, החלקים נסתרים. אבל בשביל שלמות הדגם וחיבורי הצנרת וידיות החימום/אוורור נבנו גם חלקים אילו)
  3. במקרה הנ"ל של נעל הכבל, החלקים חוברו בהלחמת בדיל ואז שיוף, קדיחה וליטוש. אבל אני משתמש בכל דרך אפשרית, החומרים השונים מחייבים אלתורים עם דבקים מסוגים שונים: אפוקסי, דבק PVC, דבק מהיר וכו'. תלוי מה מחברים עם מה. עץ, פלסטיק, מתכת, גומי...
  4. הפתרון הוא: נעל כבל למצבר עכשיו יש גם חשמל לדגם
  5. מי מנחש איזה חלק (אוניברסלי) בדגם יהפכו החלקים הבאים: (כל משבצת 1 סמ"ר, הדגם ביחס 1:4)
  6. עברו שנתים וקיר האש הושלם. בנייתו מ- PVC הוכיחה שזה חומר מתאים יותר וחזק עלין נשענים מכלולים רבים בעלי משקל לא מבוטל. בין המכלולים שהורכבו עד כה על קיר האש: דוושות מכלול דוושת ברקס ומשאבה ראשית + דוושת מצמד (קלאטצ') ודוושת המאיץ (גז) הדוושות אחרי ההרכבה, כל הדוושות עובדות ונעות. מדף האוורור ואחרי ההרכבה (חלק נע, נפתח ונסגר בעזרת הידית) שמשה קדמית מצבר לאחר הרכבת המכלולים על קיר האש, הורכב החלק על הדגם. השלב הבא, הכנת החלקים המתחברים לקיר האש מתא הנהג: רדיאטור חי
  7. עדכון קצר לגבי קיר האש: החומר ממנו יוצר הקיר (בלזה) אינו מתאים. אינו חזק מספיק. אחרי כמה שבירות ותיקונים, החלטתי להתחיל מהתחלה עם חומר חזק יותר (לוחות PVC קשיחים). חזרתי חודש לאחור ומתקדם הפעם, בגלל החומר, לאט יותר.
  8. תודה רבה נחום, אכן שעות רבות ומהנות, אחרי 5 שנים הגעתי בערך ל-70% מהפרוייקט. מצד אחד קרוב לסוף, מצד שלי לא רוצה שיגמר
  9. תא המצבר אינו מושלם ללא מצבר, אז בין ההתלבטויות בהמשך העבודה על הפנל הקדמי, יצא לי מצבר 6V * פתאום נזכרתי בתיכון, בשיעור שרטוט - איזומטריה והייטלים
  10. על הפנל הקדמי מורכב חלק פח (בסיס הדשבורד) שמכסה גם את פתחי האורר עד לחלון הקדמי. הגעתי למסקנה שלא אוכל לסיים את הפנל הקדמי ללא המשכו כולל החלון. ועל כן התחלתי עם מסגרת החלון שתחובר בהמשך לפנל הקדמי. החלק מיוצר מPVC מוקצף עבה שממנו נחתכים פתחי החלון והאוורור (מי שמכיר ה"מזגן" של הרנו 4) פלטה חתוכה לפי קנה מידה פתח אוורור ו"חיזוקי פח" פתח החלון הקדמי והשלמה קטנה מהפנל הקדמי, תא המצבר חלקו נמצא בתא המנוע וחלקו בתא הנוסעים
  11. פנל הקדמי, המשך עבודה. הדבקת הלוחות ובניית תא רדיאטור החימום. החלקה בשפכטל, קדיחת חורי מעבר והתחלת עבודה על תא המצבר
  12. החלק הבא בפרוייקט - פאנל קדמי / קיר האש. במקור חלק פח גדול בעל כיפופים רבים לחיזוק. חורים רבים למעבר צנרות, כבלים ועוד. להורדת משקל בחרתי לייצר את החלק מבלזה, את ה"כיפופים" מדמים מחיתוך לוחיות והדבקתם אחד לשני בהפרש גובה. הוספת חלקי הפאנל באזור רדיאטור החימום בחלק הפנימי ואחורי המנוע בחלק החיצוני. עבודה לפי שרטוטים בקנה מידה
  13. סרטון הרכבת המושבים ורצפת תא המטען [video=youtube_share;5meOY5nahPA]
  14. ידוע שאני אוהב לתת פונקציונליות לחלקים של הדגם. למשל צירים כדי לקפל את המושב האחורי. לעומת זאת, במושבים הקדמיים קיימת יכולת כוון קדימה אחורה. שאותה מאוד רציתי ליישם. וכדי ליישמה צריך לייצר מסילות! בחודשיים האחרונים אני מתנסה בנסיונות רבים להגיע למסילות מדוייקות, חזקות ופונקציונליות. מה לא ניסיתי, עץ, פלסטיק, PVC, קיפולי פחיות קולה ושימורים.... כמעט התייאשתי וכבר חשבתי ליצר מסילות קבועות. עד שסוף סוף נפל לידיי דבק PVC המשמש לצנורות PVC. דבק חזק, ממיס. שמאפשר לי להדביק תעלות PVC דקות באופן חזק. וזו התוצאה: כל מסילה (ויש 4 ברכב) מורכבת מחמישה פרופילי
×
×
  • Create New...