Jump to content

orenuchx

  • הודעות

    946
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי orenuchx

  1. תעשה טובה, תקרא את השרשור ואח"כ תתן עצות. אם אתה לא ממש יודע מה אתה אומר- אני מציע שלפחות תסתייג את דבריך. אנשים מתיחסים לנכתב בפורום ברצינות. אורן
  2. לגבי סעיף 1 אני צודק : 364א. (א) לא יירשם רכב כמפורט בטבלה שלהלן אלא אם כן מותקנות בו נקודות עיגון שהותקנו בו בתהליך הייצור וחגורות בטיחות מן הסוג האמור בחלק ג' לתוספת השניה הכל כמפורט בטבלה שלהלן: שנת ייצור הרכב סוגי הרכב החגורה סוג החגורה 1969 רכב נוסעים פרטי    במושבים הקדמיים בלבד חגורות מסוג אלכסוניות שלוש נקודות עיגון. לגבי סעיף 2 : אני צודק לגבי השרשור מכיוון שהרכב אינו מלפני 1969 לכן חייבות להיות בו חגורות כלשהן. ואם יש חגורות אז הוא חייב לרתום את הילד במושב בטיחות במושב בו מותקנות חגורות! המקום שבו אתה צודק הוא בעניין הכללי - אפשר להסיע ברכב שנרשם לפני 1969 ילדים ללא חגורות בטיחות במידה והן לא מותקנות בו מלכתחילה. אתה מוזמן אם כן להסיע כך את ילדך ושהיה לך בהצלחה עם זה. אורן
  3. הי, אני לא מכיר את האופנוע הספציפי הזה אבל הנה כמה דברים בסיסים שבמקרה שאתה מתאר הייתי עובר ובודק שנית (והם לא קשורים לסוג האופנוע): 1. תזמון שסתומים (יתכן והשרשרת קפצה שן) 2. מרווח שסתומים (אם השסתומים נשארים פתוחים בדחיסה זה לא יעבוד...) 3. תזמון הצתה (ניצוץ מוקדם/מאוחר ולא יניע) 4. בדיקת קומפרסיה (קומפרסיה נמוכה= לא יתניע) 5. כיוון קרבורטורים 6. דיאפרגמות של הקרב' (פחות משפיע על התנעה אבל אם הן קרועות יעשה בעיות) 7. מערכת דלק (האם מגיע דלק לבית המצוף) 8. מרווח פלג 9. כבלי הצתה וראש פלג לקרעים וסדקים (יתכן כי יש סדק בראש פלג. כשהפלג בחוץ "קל" לניצוץ לעבור בפלג, אך כשהפלג תחת לחץ בצלינדר הניצוץ "בורח" מראש הפלג) [ישנה אפשרות שהניצוץ נראה לעין מחוץ לצלינדר אך בתוך הצלינדר הוא לא מתקיים, אבל זה נדיר ומתאפיין פחות במערכת הצתה אלקט'] ודבר עקרוני נוסף - אני לא הייתי שולל בעית דלק רק כי הקרבורטורים נקיים... הלאה - אם עד כאן הכל נבדק ותקין תנסה להתיז ישירות לתוך הצלינדר דלק/ספריי אתר להתנעה/ספרי קרב' - ולנסות להתניע. אם יש פיצוץ מצבך סביר. תתחיל מזה ותעדכן הלאה. אורן
  4. איפה בדיוק ראית אסמכתאות לדברים (שטויות) שאתה כותב כאן? לפי תקנות התעבורה - תקנה 364 א' : כל רכב משנת 1969 חייב בחגורות בטיחות 3 נקודות במושב הקדמי. אין קשר להיותו של הרכב אספנות או לא. אתה מוזמן לעיין בלשון החוק כאן וכך להמנע מעצות שלא לרוחך, ומשרשור שמתפזר לכיוונים לא מכובדים. ולגופו של עניין (וגם זה כתוב בתקנות) ילד עד גיל 3 חייב להיות חגור במושב בטיחות. מגיל 3 ועד גיל 8 הילד חייב להיות חגור עם מושב מגביה. אם הוא בן 6 והחגורה עוברת באופן ראוי הוא פטור ממושב מגביה. שורה תחתונה - אין לך חגורות ברכב? אתה לא יכול להסיע אותו. אורן
  5. הי אילן אני רואה את בקשות העזרה שלך כבר ימים... לא מבין למה לא פשוט להקליד באיביי volvo 240 brake switch ולקבל עשרות מתגים בדולרים בודדים.. http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p3692.m570.l1313&_nkw=volvo+240+brake+switch&_sacat=0&_from=R40
  6. orenuchx

    פיברקלאב!

    לא נעים לספר את זה בשרשור הזה (ועל כן אתם מתבקשים להרחיק ילדים מהמסך) - אבל לפני 22 שנה כשהייתי לפני גיוס קיבלתי כזאת סוסיתא במתנה מאיש נחמד. חיש קל נשלף דיסק חיתוך וכמו ב"מספריים של אדוארד" הפיבר נוסר והוסר, הגוף נשלף וחופף- ואחרי שעתיים, כשעננת אבק הפיבר ריחפה ונעלמה עם הרוח, עמד לו באגי לתפארת (אם שילדה ערומה של סיסתא יכולה להקרא באגי). חיש קל היצירה הותנעה ונלקחה למסלול שכלל דרכי עפר ובוץ, חציית נחלים וטיפוס מדרונות עם חמישה קופי אדם צוהלים ושמחים על גבה העייף. בסופו של אותו היום ועם רדיאטור שבור וחלקים שהתעופפו לכל עבר, היא נמכרה למרבה במחיר (50 ש"ח) ונעלמה אל תהום הנשייה... ה"אני" של היום רוצה להרביץ ל"אני" של אז..!
  7. זעזוע ותדהמה! לפעמים העונשים שנהוגים באירן נשמעים הגיוניים משהו
  8. חשבתי. אין יתרונות.
  9. טוב לדעת שיש עוד חבר פורום בויטנאם השבוע...
  10. orenuchx

    גודל צמיגים

    יש מסמך שנקרא Auto data שבו מפורטות מידות צמיגים אפשריות (ומותרות) לכל סוגי הרכבים. המסמך נמצא במכוני הרישוי המוסמכים לבצע שינויי מידות והם מאשרים שינוי על סמך הנ"ל. יש לכך שרשור מיוחד כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=96688 תשאל בשרשור מהן המידות המותרות לסוג הרכב שלך, יש שם בוחן רכב שעונה על העניין בהתאם לנתוני ה Auto data. מקווה שעזרתי אורן
  11. חפש ב eBay - יש שם.
  12. בדיוק התחבטתי בשאלה אם האמריקאים השתמשו במנועים יפאניים דווקא ב WW II ... :lol:
  13. orenuchx

    מחפש עזרה מרצדס 280CE

    מוסך מרכז איילון, רח גינוסר ת"א 036919025 דבר עם ראובן.
  14. למכירה מנוע אולדסמוביל V8 5.7 בנזין . 1500 ש"ח לפרטים תידהר 0546769557
  15. האמת שזוגתי הפצירה בי נואשות להעיף את הגוש ברזל (להלן המחרטה) ולשקם את השולחן כרהיט וינטאג'... יש מצב שזה עוד יקרה..
  16. פורד T בצבע שחור? מוזר... :lol: (יפה מאד וכל הכבוד - המעמד המכובד דורש תמונות טובות) אורן
  17. מצד אחד כולנו בוכים איך אין בארץ תרבות ומורשת, וכמה אנחנו כמשמרי רכבים צריכים להיאבק על כל פרט קטן כדי לשמר תרבות והיסטוריה תחבורתית - ומצד שני כשקם איש ציבור ומחליט לשים גם עניינים כמו מורשת, תרבות, וערכים היסטוריים על המפה ישר קמים הצדקנים ומצקצקי השפתיים ובוכים על "כסף ציבורי" - ראבאק, מבזבזים כאן כ"כ הרבה כסף ציבורי על מליון דברים שמבחינתי שווים לקליפת השום, ועל אוכלוסיות שלמות חסרות תועלת ! אני מעדיף שהכסף הציבורי שלי ילך על כאלו דברים, ויחזור אלי בתור קטר, מאשר שילך על מליון ואחד דברים אחרים שגוזלים אותו ממני לנצח. לפחות לבאר שבע אני יכול להגיע עם הילדים בניגוד למקומות אחרים שבהם כסף נשפך ללא חשבון ושלעולם לא אוכל לבקר בהם בביטחה. אורן ולעניין הקטר - הוא מדהים!
  18. שמע - אתה קורע! :lol: :lol:
  19. רן, נראה לי שאתה מתחיל להתפזר לכן אני מציע שנעשה קצת סדר. הנחת היסוד - אופנוע ב.מ.וו מסודר, שנוסע על בסיס יומי, צריך להתניע בנגיעה ללא צ'וק וללא בעיות גם עם מצבר קטן של 15 או 17 אמפר. אמנם אצלך המנוע הוא 1000 עם יחס דחיסה גבוה, אבל עם מצבר 30 אמפ ועם מערכות תקינות צריך להתניע ללא בעיות. לכן צריך לבודד את הבעיה ועל מנת לעשות זאת צריך לבדוק: 1. האם בכלל הטעינה תקינה? מספיק שדיודה אחת לא תתפקד בגשר דיודות, או ווסת טעינה תקול ותהיה טעינת חסר. האלטרנטור בב.מ.וו עוד במקור לא טוען מספיק בטורים נמוכים, ושילוב של גשר דיודות תקול או עוגן שרוף + נסיעות עירוניות איטיות + נסיעה עם תאורה + התנעות דחופות במהלך היום והנה יש לך מחסור תמידי בטעינה והמצבר הולך ודועך. סימפטום לבעית גשר דיודות היא נורית טעינה שדולקת באור ממש חלש (שבקושי שמים לב- אבל דולקת) כשהמנוע בטורים גבוהים. תבדוק. 2. דיברת על זליגת חשמל - כמו שכתבתי יש בב.מ.וו יש אפשרות לתופעה כזו (אמנם נדירה אבל יש) במידה והריליי של הסטרטר תקול. צריך למצות את הבדיקה עד הסוף ולשלול את קיומה. בדיקת הזליגה עצמה צריכה להתבצע כפי שהציעו כאן קודמי. מה שכן תקלה כזו של רילי שצורך זרם לא היתה משאירה במצבר אפילו מעט חשמל אחרי יום יומיים, כך שיש לי תחושה שזה לא מה שיש אצלך. בכל מקרה אתה יכול לבדוק אם הרילי גונב זרם באופן הבא - במצב בו האופנוע כבוי ואין מפתח בסוויץ' גע עם היד ברילי. אם הוא חם הוא גונב זרם. 3. כמו שדיברנו בעבר - צריך לבדוק את כבלי החשמל של הולכת הזרם הגבוה מהמצבר אל המתנע ואת החיבורים שלהם. יתכן והם נגועים בקורוזיה או שבורים במקום שלא נראה לעין. במידה וכן - זה יוצר התנגדות גבוהה והורדת היעילות של הזרם מהמצבר. עוד בעיה נפוצה שקיימת בבימרים מהסוג שלך - כבל המינוס מחובר אל גוף האופנוע בבורג מצוקמק באיזור חיבור כבל המהירות לגיר. ההברגה של הבורג נוטה להשמיד את עצמה והחיבור של המינוס (-) לגוף מתרופף, וזה החיבור היחיד. תבדוק, ואם יש שם בעיה תעביר את חיבור הכבל אל הבורג שתופס את השלדה האחורית לשלדה הקדמית (קצת מעל למצבר). 4. המצבר שיש לך - את דעתי עליו כבר הבעתי בפניך - לא סובל את מצברי החומצה האלו. תעבור למצבר ג'ל 20 אמפר/שעה. אצלי כל הב.מ.ווים מצויידים במצברים קטנים של 15 אמפ/שע' וכל האופנועים יכולים לנסוע מצידם רק על המנוע של הסטרטר. כך שעקרונית אין צורך במצבר גדול אם כל המערכות תקינות. אם צריך תפנה אלי בה"פ. 5. למרות שהסטרטר שופץ לא צריך לנקות אותו מאשמה - יתכן ויש בו בעיה (מיסבים, פחמים, חיבורים, סולונוייד - השד יודע מה ) וצריך לבדוק אותו שוב כדי לראות שהוא לא הבעיה. רן ידידי, צריך לעבור דבר דבר ולבדוק כל מערכת לעומק. אם תרצה אשמח לעזור בברכה אורן
  20. רן, החשוד המיידי וכנראה היחידי ב"גניבת חשמל" במערכת החשמל של הבימר שלך הוא הריליי של הסטרטר. הוא יכול "לגנוב" חשמל, מכיוון שהוא מקבל + קבוע ישירות מהמצבר. במידה והוא לא תקין הוא יכול להפוך ולהיות "צרכן". כל שאר מערכת החשמל נמצאת "מאחורי" הסוויץ' - בהנחה שהיא פחות או יותר מקורית (אלא אם כן התקנת משהו שלא קשור למערכת החשמל המקורית כמו אזעקה, מטען לנייד או תאורת רחוב ...) בכל שנותי עם BMW זה היה המקרה היחיד ל"גניבת חשמל" מהמצבר. אורן
  21. שלום לכולם, המודעה לא רלוונטית - המחרטה מצאה כיוון חדש בחיים. בברכה אורן
  22. מה מעייף? אתה חי בסרט? מחכים לזה כמו לסוף שבוע..!
  23. orenuchx

    מה נשפץ עוד 10 שנים ?

    עוד עשר שנים...?? אני מקווה שאשפץ את ההונדה סיוויק 95 של הורי - יד ראשונה עם 200K ק"מ. בקצב הזה יהיה אז עם 300K כנראה שלא תהיה לי הרבה עבודה כי האוטו כמעט כמו שיצא מהמפעל :lol: אורן
  24. למכירה מחרטה מדובר על מחרטה על גבי שולחן עבודה - מהמחרטות של פעם (שוקלת איזה טון!... ) המחרטה נועדה לעבודות עיבוד מתכת קטנות ובינוניות - קלאסית עבור המשפץ החובב. ישנו מנוע תלת פאזי ומנוע חד פאזי בהתאם לצורך. יש למחרטה מנגנון חריטה אוטומטי. המחרטה עם חלודה שטחית אך עם מעט עבודה, תשומת לב ויד אוהבת תחזור לפעילות ללא בעיות . נמצאת בצפון. 900 ש"ח. לפרטים אורן 0547999404
  25. כל הכבוד על הנחישות וההתמדה בלדלות כל פעם מחדש פנינה מהמעמקים! עושה רושם שאתה עובד עם סוכנים כדי למצוא כל פעם משהו נדיר ומעניין . הרכב נראה כמו קפסולה של זמן שקפאה במקום - אם הכל מקורי, ובמצב סביר, וכך גם הצבע, הייתי שוקל ברצינות לשמר אותו כמות שהוא [רק נקי...] בברכה אורן
×
×
  • תוכן חדש...