Jump to content

orenuchx

  • הודעות

    946
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי orenuchx

  1. orenuchx

    פתיחת חצאי הבלוק

    באופן מאוד מוזר כל פעם שקרה לי שלא נפרדו לי חלקים הסתבר שנשאר לו איפשהו בורג שלא פתחתי - נשמע טפשי אבל זה מה שהיה ... תבדוק אולי שכחת איזה בורג שנשאר מהודק. ואם תרצה ספר של היינס שלח ה"פ. אורן
  2. תודה על האינפורמציה המעשירה!
  3. תודה! אשמח לשמוע עוד מקורות שיובילו לווידוא מלא. אך כמו שנאמר - רוצה מכונית או מאירופה או מספרד!
  4. שלום לכולם, התחדשתי היום בפיאט 133 חמודה. הרכב (האם פיאט 133 זאת היא או הוא ? ) ממש יפה ומקורי, ממבט ראשון הבודי ממש נקי מחלודה (באופן די מפתיע ) וסביבת הנהג, אם ניתן לקרוא לזה סביבה מקורית ויפה. הקווים ישרים והכל נמצא במקום, המנוע סגור עם שמן ונראה שהכל ... איך לומר... ממש סוכריה :inlove: אני מבטיח תמונות מפורטות בהקדם אך לפני זה שאלה למומחים: ממה שקראתי והבנתי סיאט יצרה את הרכב ברשיון עבור פיאט בעיקר לשוק הספרדי, אך משיחה עם המוכר ובגיבוי מלא של הכתוב ברשיונות הרכב הוא: פיאט איטליה ..!!?? השאלה שלי - האם הרכב הוא סיאט ספרד למרות מה שרשום ברישיון, או שמא היו כאלה גם תוצרת פיאט איטליה ? היכן אני יכול לקבל תשובה לעניין (מספר שלדה, סימני היכר וכדומה)? עוד חיזוק לעניין הוא שסמלי פיאט מתנוססים בגאווה ע"ג ההגה שנראה מקורי לחלוטין... ולא שזה משנה - הרכב גורם לי לחיוך ושמחה בלב גם אם הוא טטרה שמיוצר בגיאורגיה אורן
  5. אני הוא לא זה שנסע עם 133 מנואייבה לאילת, ואני גם ממש לא מתכוון לעשות את זה - כך שאם יש כאן בינינו מזוכיסט די ברור מי הוא...!
  6. רחמנות... תודה שאתה נהנה!
  7. ידידי היקר, אם אתה לא בקי במה שקרה אנא המנע להביע עמדה ועוד כזאת נחרצת ופוסקת. המחטף נעשה במעמד צד אחד. לשמחתי המוכר הבין שמה שקרה כאן היה לא מוסרי בעליל. אורן
  8. בואו נעשה סדר - לפחות מהצד שלי. 1. ראיתי מודעה כאן בשרשור. 2. התקשרתי לבן אדם שאלתי אם רלוונטי - מזל, היתי ראשון. ענה שכן, נקב במחיר, ומיד העלה אותו ב30 אחוז. מבחינתי אין בעיה וסגרתי איתו על המחיר. קבענו שאני לוקח את הרכב אפילו מבלי לראות, ושהוא יחזור אלי עם מועד להעברת בעלות. 3. 15 דקות אח"כ התקשרתי כדי לקבוע איתו שעה לפגישה ואז הוא אמר : הציעו לי הרגע יותר והלכתי על זה. אני לא בסדר אבל אני מעדיף עוד כסף מאשר לעמוד במילה שלי... 4. הצעתי גם אני עוד כסף , הוא התרצה וסגרנו שעה סופית להעברת בעלות. כל מה שהיה מעבר לזה לא ענייני ולא בשליטתי. אני מקווה שהפעם יעמוד במילה.
  9. קודם כל מה שעשית לא הוגן - טוב נו בכ"ז מדינת ישראל מילה זו לא מילה. ואם כבר- אז גם אני הגדלתי את הסכום והא סגר איתי שוב.
  10. לא רלוונטי - סגרתי עם הבן אדם!!! :lol: אורן
  11. הי שלומי, אין בעיה לרכוש קרבורטור חדש מד'לאורטו UK. כאן תמצא את כל מה שרצית: http://www.dellorto.co.uk/merchandise/products.asp?CategoryID=2&PartsectionID=20 שים לב שיש אפילו דגם 19 מ"מ רייסינג המחיר לא זול אך סביר בהתחשב שמדובר בקרב' חדש ישר מהחברה. אורן
  12. orenuchx

    המלצות

    מה צריך לשפץ בראש? אם מדובר על תושבות שסתומים, מובילים, מילוי, ישור וכיוצ' אני ממליץ על בית מלאכה שנמצא ברח המקצוע 9 בתל אביב (רחוב קטן שיוצא מהמסגר)
  13. orenuchx

    מחפש עזרה מרצדס 280CE

    מה בדיוק אתה מחפש?
  14. סקירה מעניינת ביותר תודה! אם כבר זה עלה - מה עם איזו סקירה קטנה (בבקשה) על המכונית מהחשובות שמרצדס יצרה עבור חובבי הז'אנר?
  15. http://www.fullgaz.co.il/home/p/45201/#comment-112562
  16. orenuchx

    מחפש עזרה מרצדס 280CE

    אכן מדובר ב W123 , אאל"ט הרכב פורסם כאן באחד משרשורי התצפיות. מעניין לשמוע ולראות מה המצב של הסלון, מנסיוני חלקי הפנים וקישוטי הכרום הם יחסית הבעייתיים/יקרים ביותר להשגה (דיפונים, דשבורד, גומיות ריפודים שטיחים, חיפויי פלסטיק, פסי כרום וכיוצ), -עדיין, יש להשיג הכל אבל קצת יותר בעייתי. אם אתה לא מתכוון לנסוע ברכב בימי חול בין השעות 7-9 בבוקר אז כדי לדעתי לרשום אותו כרכב אספנות. בנימה אישית - אם אתה מתכוון לשפץ את הרכב תן לו את הטוב ביותר- זה רכב מיוחד, לא נראה לי שיש כאלו הרבה בארץ אולי עד 15 רכבים(הכוונה לcoupe) אורן
  17. orenuchx

    זקוק לרפד

    כן! ואני מצטרף המלצות החמות.
  18. orenuchx

    מחפש עזרה מרצדס 280CE

    שלום גבי, תתחדש וברוך הבא ל"מועדון" . נשמח לראות תמונות (האם זוהי המרצדס השחורה מרשל"צ?) לא מזמן נפתח שרשור על רכב מ"המשפחה" (W123 230E) שם תוכל לקרוא מה שהיה לי לכתוב בעניין. להשיג חלקי פנים בארץ זה דבר נדיר לכן המלצתי היא ללכת ישר על האופציה של אי-ביי. אם יש שאלות ספציפיות לגבי הרכב אשמח לעזור בברכה אורן
  19. טוב לדעת ובהצלחה במיקום החדש
  20. הרכב נראה.. איך לומר... לא משהו לספר עליו לחבר'ה. אני אנסה לשים לב לפרטים ואולי גם לצלם... אם אתה מתל אביב - הכי טוב שתעבור תעשה סיבוב ותראה בעצמך. למיקום מדוייק שלח ה"פ
  21. אכן זהו זה..! ב21K כנראה שאני אראה אותו כל יום עוד הרבה זמן :lol:
  22. נראה לי שהבחור הוזה... הGS400 הוא אופנוע שעוד כשהיה חדש נחשב לסוג של סובארו דו גלגלי ולא במובן הטוב. לשפץ כזה אופנוע לרמה סבירה יצריך סוג מסויים של כסף, וההתניידות עליו, אם תהיה, בוא נגיד - לא תקנה תחושות מעולם הגראנד-פרי. לי האופנוע הזה לא עושה כלום וואני טוען שלשפץ אופנוע מכובד ולשפץ אופנוע פשוט עולה את אותן עלויות... הערכתי לשאלתך - במידה ואתה אוהב את האופנוע - בין 4000 ל7000 ביום חם עם מצב רוח טוב של הקונה.
  23. אשלח את הטלפון במידה והיא חונה ברחוב כשאעבור שם.
  24. זאת שנמצאת לידי (ממבט כללי) אינה נראית שמורה במיוחד, ולא הייתי קורא לצבע הכחול המזעז שלה שיפוץ אם בכ"ז מעניין אותך תגיד - שלא תשמע אח"כ שהיא נמכרה ותצטער..
×
×
  • תוכן חדש...