-
הודעות
946 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי orenuchx
-
כמאמר רכילאית (סליחה-עיתונאית) הספורט אופירה אסייג: "איך אתם חיכיתם לזה!!!"
-
1. זה בטוח משמח מישהו! 2. כמעט בטוח שיהיו עידכונים חדשים. 3. בטוח מאוד שהעידכונים יהיו מעניינים, משעשעים, וכתובים מעולה. אורן
-
לא יהיו ... האופנוע עבר יד...
-
נמרוד - אוסף מדהים ומרתק! לא תיארתי לעצמי כמה עומק יכול להיות באוסף של לוחיות רישוי. אורן
-
הי את התשובות לגבי תהליך הייבוא אני משאיר לבעלי נסיון - למרות שאם אני לא טועה עדיף לייבא רכב מארץ המקור כדי לקבל מיסוי מופחת. מה שכן אוכל לעזור ביעוץ לגבי האופנוע. מנסיון של יום יומיים עם אופנועי BMW אוכל להגיד שאני הייתי מביא אופנוע מגרמניה - שם בכללי מטפלים באופנועים האלו בצורה הטובה ביותר. כמו שרן אמר יש דגמים מוצלחים יותר מה R75/5 או R75/6, והשאלה מה אתה רוצה לעשות עם האופנוע - לנסוע עליו או להסתכל עליו. אם להסתכל עליו ולהגיד וואו - תביא מה שאתה אוהב. אם לנסוע אז אני ממליץ בראש ובראשונה על ה R80 G/S של שנות 81-87 - אופנוע הטוב ביותר ש BMW ייצרו אי פעם ( גם אם לוקחים בחשבון את אופנועי ההווה שלהם) והחבילה המוטורית השלמה ביותר בכל אספקט. חלפים יש בשפע והוא חולק מכלולי מנוע וגיר עם כל דגמי ה 800 שלהם שיוצרו עד 96. היום הG/S יקר גם באירופה ומחירי ה"כניסה" לאופנוע במצב בינוני טוב מתומחרים ב 3600 יורו ומעלה. יחד עם זאת אם תייבא אקזמפלר טוב לא תתחרט. כמובן שה 90S הוא קלאסיקה אמיתית אבל מחירו ככזה גבוה גם בחו"ל והחלפים והתחזוקה שלו יקרים גם כן, מה עוד שלדעתי כחבילת רכיבה הוא לא נותן את מה שנותן ה G/S. הR75/5 שציינת הוא אופנוע נחמד, ושייך לסדרה הראשונה של מנועי ה 2V החדשים (החל מ 1969). יש לו ערך קלאסי אבל אם אתה מתכוון לנסוע עליו הוא רחוק מדי מחוויה של אופנוע מודרני, וכולל מערכת הצתה מיושנת, בלמי תוף קדימה ואחורה, רכיבי מנוע מיושנים, בולמים מיושנים , מערכת חשמל מיושנת ועוד ... יתר הדגמים מחירם בכללי זול יותר ותלוי מאוד מהו מצבו של האופנוע הספציפי שאתה רוצה. דבר אחד אומר לך בוודאות - להביא אופנוע דפוק וזול ולסדר אותו כאן יעלה לך הרבה יותר מאשר להביא אופנוע טוב ולשלם יותר מכס. אם מעניין אותך עוד מידע שלח ה"פ. בברכה אורן
-
מוסך "מרכז איילון" , רחוב גינוסר. מומלץ ביותר, אני מטפל שם כבר 4 שנים. דבר עם ראובן. 036919025
-
מלך! (גם אם לא תמצא...)
-
ממה שאני מבין ותקן אותי אם אני טועה - הברגים מוברגים לבלוק, ולראש כרגע הם "רק" תפוסים בחלודה (כי למעשה הראש שלהם נשבר ויצא) לכן יש מצב שאם תחמם את האיזור הקדח יתרחב והחלודה תשתחרר (הראש מאלומ' והבורג מפלדה). שווה לנסות לפני ביצוע פעולות אלימות. אורן
-
הי חן/רז האם המרצדס היא ללא הזרקה...?? אורן.
-
תודה לכל המתעניינים, היום הכל חזר לשגרה. טלפון ל"ספק" שלי בשטחים ( המשפט הזה נשמע רע ... ) ויש עדשה חדשה. מה שכן חסרה לי הפחית שיושבת מעל הנורה ומחזירה את האור אל הרפלקטור. אם בכ"ז יש למישהו פנס לפירוק אשמח לשמוע. אורן
-
אני הייתי כותב מג"א ושם מגן דויד הפוך. אם יש adidos ו HIKY אז גם מג"א לוקח
-
אם אתה רוצה להגיע ללוזון תגיד לי ואני אדבר איתו - אנחנו בקשרי ידידות מצויינים, ואני מאמין שאפשר לעשות משהו. העסק שלו אמנם סגור אבל הכל נשאר כמו שהיה והוא עובד מרחק של 20 מטר משם... בקיצור שלח לי ה"פ ואני אדבר איתו. אורן
-
לא - לא לקחתי. נסעתי לידו וצפרתי בנסיון להתריע אבל לא חשבתי באותם רגעים לקחת פרטים...
-
יום הולדת 30 לגולף MK II, מחליפת הגולף המקורית.
orenuchx פרסם הודעה בנושא של חן פרחי בתוך רכבי אספנות
סקירה מהנה - תודה! לפני כ 14 שנה גרתי ועבדתי בלונדון ששבריטניה הגדולה. בנוסף לנינג'ה600 החדש שרכשתי מיבוא מקביל ובחצי המחיר - הרכב שרציתי בימים ההם היה גולף. ולכן כיתתי רגלי והסתובבתי בכל מיני חורים בלונדון, עם עיתון Loot ביד במטרה למצוא לי איזו גולף חביבה. לאחר אי אלו אקזמפלריות שבדקתי, ואפילו אחת אוטומטית של הודי סיקי מטוטנהם (שהיתה זולה במיוחד בזכות הגיר "המיוחד" - חובבי גיר ידני חיים בניכר - לך תבין ת'משוגעים האלו) רכשתי לעצמי ב 1000 פאונד גולף GL 1.8 שנת 87 אדומה, עם חלון בגג, ח"ח, הגה כח ותוספת שתתברר לימים כחורים מסביב לשמשה. הרכב היה פשוט נפלא וחרשתי איתו את לונדון והסביבה מדי יום בכיף גדול. הרבה חוויות תלאות ומרורים האכילה אותה המכונית הזו. לא פעם הייתי מוצא עצמי עומד ליד מתקן שואב אבק ציבורי (יש כאלו באנגליה) ומנסה לשאוב את בריכות השחיה החצי אולימפיות שהיו לי ברכב אחרי יום גשום (למרות שגשם זה נדיר בלונדון ) . הצ'וק האוטומטי היה קללה ונסיעה בלי מזגן ביום חם בלונדון זה משהו שמחזיר אותך בסטירה לחוויות ארץ ישראליות. למרות הכל הרכב היה נפלא, נוח, אמין וטוב וסיפק חוויות נהיגה קסומות כולל כניסה אחת לכיכר מהכיוון הלא נכון ישר על ניידת משטרה בערב של קצת בירה בעיר. אגב השוטרים בלונדון בטוחים שכל הישראלים שנוהגים הפוך עובדים במוסד... אחרי שנה וחצי הרכב נמכר ב 1050 פאונד... שמירת ערך של מניה של טבע. אח איזה אוטו! אורן -
לפעמים כל מה שצריך בחיים זה קצת מזל. זה יכול להיות ההבדל בין ששון לאסון. נסיעת סופ"ש רגועה, את הרכב מאכלסים בת הזוג והילדים. הכביש פתוח, שני נתיבים, רכב נהדר ומהירות שיוט נינוחה של 90 -100 קמ"ש. תענוג. משאית בנתיב שלצידי 40 מטר לפני ... פתאום אני קולט אבן בגודל 10-15 ס"מ, מתנתקת מהמטען של המשאית , פוגעת בכביש, קופצת -מקבלת תאוצה - וטסה ישר אלי למרכז הרכב! שבירה שמאלה בנסיון לחמוק מהאבן - קול נפץ גדול מקדימה ודופק בשמיים!!! החדשות הטובות - האבן לא פגעה בשמשה וכולם בסדר. החדשות הפחות טובות - מכה בפגוש ופנס קדמי מרוסק. מה אני אגיד לכם - סעו בזהירות! ולחלק הפרקטי של ההודעה - האם יש למישהו עדשה (זכוכית בלבד) מקורית (bosch או Hella), צד ימין למרצדס W123 (שנת דגם 81-85)? גם פנס שלם יתקבל בברכה... אורן
-
לא רוצה לגנוב את השרשור - אבל אם כבר שאלת - זה לאחרונה ה daily bike שלי. ה GS יוצא רק לשטח...
-
אינני שותף לדעתך, ניתן להגיע לתוצאה מצויינת ע"י שיוף עם מרשת פלדה וצביעה איכותית בפיסטולט, מה שכן זה דורש הרבה עבודה, ותלוי במצב הראשוני של השלדה/חלק. השלדה ושאר החלקים באופנוה הזה נוקו במברשת פלדה מסתובבת ונצבעו בפיסטולט. אורן
-
ראיתי את השאלה שלך גם בשרשור שפתחת. אז ככה: יש פלסטיק ויש פלסטיק. הפלסטיקה של הב.מ.וו מגיעה במקור צבועה בצבע רכב מקורי. אמהמה - פלסטיק הניתן לצביעה בתהליכים הזהים לצביעת חלקי פח, צריך להיות מסוג מסוים של חומר גלם לדוגמה: ניילון (פוליאמיד PA) או ABS. בניגוד לאלו יש פלסטיקה באופנועים שמה שלא תעשה הצבע לא יתפוס, כולל מקשרי פלסטיק למיניהם, לדוגמה פלסטיק שנקרא פוליפרופילן. לרוע המזל פוליפרופילן נפוץ מאוד בייצור חלקי פלסטיק לאופנועים והצבע שלו מקורו מפיגמנט צבע המעורבב בחומר הגלם של הפלסטיק (לדוגמה כנפיים או מכסי צד של אופנועי שטח ). עכשיו השאלה היא איזה פלסטיק יש אצלך... בעקרון פלסטיק מסוג שכן ניתן לצביעה צובעים בתהליכים ובחומרים זהים לצביעת פח למעט פריימר מקשר מיוחד לפלסטיק. מקווה שעזרתי אורן.
-
הכל בוטל - שותים קריסטל.. הנזק הכספי היחיד היה תשלום עבור כפל רשיונות -רכב ונהיגה, ודלק של מרצדס בנסיעה עירונית אל תחנת המשטרה (וזה לא מעט.. ). שאלו יהיו הצרות שלנו.... אולי צריך משטרת אספנות. צריך רק למצוא כמה קורטינות וסיירות ...
-
התלבטות האם להישאר עם הרכב שלי או לעבור לרכב אספנות!
orenuchx פרסם הודעה בנושא של Avi Yaakov בתוך רכבי אספנות
לך על החלום! -
כמו שאמרתי בתחילת השרשור - אל תמכור! הרכב יפה מאוד, בסיס מצויין לשיפוץ, יד ראשונה ועם קשר משפחתי - אם תמכור תצטער. אורן
-
סוף טוב הכל טוב! היום קיבלתי טלפון ממשטרת ישראל - הארנק נמצא כמות שהוא עם כל המסמכים באיזור תחנה מרכזית בתל אביב. אספתי אותו מתחנת המשטרה בלוינסקי ונדהמתי לגלות שהכל נמצא - אמנם בבלאגן אבל ישנו. מעניין איך הגיע לאיזור.. בכל מקרה חזל"ש
-
שלום לכולם, רציתי להזהיר את הציבור הרחב - היום במהלך המפגש בנוקיה כוייסתי ע"י מה שבדיעבד ואחרי ששיחזרתי בראש - הסתבר לי ככייס מקצועי. הנ"ל ניגש אלי (לייד פיירבירד שחורה יפיפיה - אולי מישהו שם לב??) , התחיל לדבר איתי כאילו אנו מכירים שנים על הפיירבירד שעמדה שם, וככל הנראה ומבלי ששמתי לב הצליח לשלוף לי את הארנק מכיס מעיל הרכיבה שלי. ההתנהגות שלו היתה אובר-ידידותית- חשודה ומלכתחילה הרגשתי שמשהו לא בסדר- אבל לא נדלקו אצלי מספיק נורות אדומות... הבחור גבוה מבוגר עם שיער אפור עיניים כחולות, דיבור קולח. משיחזור נוסף בראש כנראה לווה בבחור נוסף שתפקידו היה להשיח את תשומת הלב עם תמונות של שקר כלשהו בטלפון. מה שכן הייתי רוצה לראות את הפנים שלו כשהתבונן בתכולת הארנק - למזלי הסתובבתי ללא אף שקל אחד בודד.. הטרטור יהיה בגין התעודות/כ.אשראי אבל זה לקח לפעם הבאה. פתחו עיניים ותהיו עירניים במפגשים הבאים. אורן
-
הי לפי הפרטים שאתה נותן נשמע שהרכב ממש נחמד, יהיה נחמד לראות תמונה. עצה שלי - בשביל 2-5 אש"ח אל תתפתה למכור במיוחד אם הוא היה של סבא שלך. לך תדע -אולי תרצה לשפץ אותו ביום מן הימים. בינתיים הוא לא מבקש אוכל והוא עומד תחת קורת גג. בסיטואציה הפוכה אם היית מחפש ורוצה לקנות דווקא את הרכב של סבא שלך, היית עושה שמיניות באוויר ומשלם כפול ממה שתקבל. וחלודה? אם הוא לא נרקב למוות אז נו מילא.. כשתרצה לשפץ ממילא תצטרך להתעסק עם זה, קצת יותר קצת פחות, לא מה שיעצור משפץ חדור מוטיבציה. אם אתה לא בכיוון של שיפוץ כרגע - בצע את כל פעולות השימור/איחסון שאתה יכול ותחכה. למכור סביב אלפים בודדים תמיד תוכל והמחירון כאן לא יורד עם הזמן. אורן
-
תערוכת עיצוב בחולון עם הקשר לפיאט 500 - תמונות קשות לצפיה...:-)
orenuchx פרסם הודעה בנושא של orenuchx בתוך רכבי אספנות
ואוו - הדיון מהי אומנות ואיפה הן גבולותיה הוא דיון יותר מדי רחב בשביל לפרוס אותו על דפי פורום. מעורבים בדיון אספקטים כלכך רחבים תלויי תרבות, הסטוריה, אמירה, קונטקס, חומר, תקופה, - לכן אין טעם אפילו להכנס לשם. כשמרסל דושאן הציג בשנת 1917 משתנה (כן משתנה - כזו שעושים בה פיפי בשירותים ציבוריים) במוזיאון זה עורר קצת יותר הדים מפיאט מעוכה. עצם העובדה שמכונית היום יכולה להחשב ליצירת אומנות זה כי מישהו מתישהו פרץ את הדרך להגדרה הזו. אם האפיפיור שהעסיק את מיכאלאנג'לו בציור על קירות הקפלה הסיסטינית, היה רואה אי שם בשנת 1550 ציור של פיקאסו בן המאה ה-20 - מה הוא היה אומר על זה ? הוא היה אומר שזו אומנות ? מה היה אומר מיכאלאנגלו עצמו על ציור של פיקאסו? לגבי היצירה של רון ארד עם מכוניות הפיאט - אפשר לאהוב ,אפשר פחות ואפשר להוקיע. יש יצירות אומנות "קצת" יותר אקצנטריות מפיאט מעוכה אז בואו נכנס לפרופורציות. HNN בקונטקס מסויים, בהגשה מסויימת, ובאמירה מסויימת יכול להפוך לחומר ליצירות אמנות. אמנות זה לא רק תמונה בסלון. HNN עושה לכל אחד משהו, ושום בן אנוש לא יכול להיות אדיש למה שמוצג שם. חלחלה זה משהו. מיצג שמייצר חלחלה בקונטקס מכוון הוא אומנות גם אם הצופה אוהב או לא אוהב את מה שהוא רואה. אה כן - גם את זה עשה מרסל דושאן פחות או יותר - הוא עשה את זה ל"מונה ליזה". וכן זה היה שערוריתי. וכן זאת אומנות. ויחד עם כל מה שכתבתי עד כה לא הבעתי עדיין שום דעה אישית שלי לגבי העבודה הזו של רון ארד. אורן
