דלת חניה עשויה לוחות עם צירים נוסעת על גלגלים שרצים במסילות צד.
בהורדה של הדלת המנוע עובד עוצר ,וחוזר רוורס,כך שהירידה נעשית במקטעים
ולוקחת כ2.5 דקות.
בדקתי את הדלת עצמה,ניתקתי מהמנוע יורדת ועולה ללא התנגדות.
ואילו מנגנון המנוע גם שלא מחובר לדלת עובד במקטעים.
לעומת זאת בעליה הדלת עולה עם עצירה אחת באמצע הדרך.
למישהו יש רעיון? די ברור שהבעיה במנוע.