שלום לכולם,
מתלבט בין מספר רכבים וזקוק לעצתכם.
פורד פיאסטה 1.2, ניסאן מיקרה, אופל קורסה 3 דל' 1.2.
כולן ידניות, עד יד שניה ובשנתון 2011-2012.
ראיתי גם פיג'ו 207 3 דל' ספורט (יפהפייה) 1600, 2009, אך אני חושש מבעיות אמינות.
אם יש לכם עוד הצעות אשמח לשמוע.
תודה.