Jump to content

יורם עוזרי

  • הודעות

    55
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של יורם עוזרי

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבבה, לא מצאתי בתקנות. אנסה למצוא ואם יש שינוי בתקנות אפרסם כאן. שבת שלום
  2. האם יש הבדל בדרישות בבדיקת רישוי שנתית/חצי שנתית בין רכב רגיל, רכב מיושן ורכב אספנות? מה המדדים הנדרשים בבדיקה?
  3. והכול חי ונושם
  4. הוא לא יסתיים, כל זמן שחם כאן השרשור הזה ימשיך להתקיים.
  5. ומי שעבד כפרקליט בשירות המדינה ויצא לשוק הפרטי גם זוכה לביקורת?ודאי שלא. מי שעשה עבודתו נאמנה יעשה את אותה העבודה גם כעת כאשר יתבקש לייצג מי מאיתנו. שבת שלום נ.ב. התערוכה מדהימה בואו לראות,כי גם התמונות שצילם רם מילון,לא יצליחו להעביר את העוצמה והעומק שבהן. יורם
  6. על זה כבר נאמר "דברים שרואים משם לא רואים מכאן" נשמח לראותך בין אורחינו, רק אל תשכח לציין מאיזה צד אתה,החתן או הכלה?
  7. כמי שמחזיק בפוקוס ידנית סטיישן 2012 אני ממליץ מאוד. צריכת דלק יותר מסבירה.נסיעה מי-ם לאילת וחזרה ברכב עמוס ב 5 נוסעים עם תא מטען ענק ומלא בציוד הביא לצריכת דלק של 14 קילומטר לליטר. מזגן מצויין. מנוע שקט. באה עם הרבה תוספות גם בסטנדרט. שירות טוב של היבואן. יש גם חסרונות(לא תמיד המנוע מגיב מהר מספיק,מרווח רגליים קטן לטעמי לנוסע לייד הנהג,מתג אורות בולט ולא שקוע ונמצא צמוד לברך שמאל מה שגורם לכיבוי האורות מבלי להתכוון לכך,"תפרים" לא עדינים ולא מדוייקים בין חלקי הדש בורד והפנל וכו' ולפעמים גם קצת "קירקושים" מהדש בורד) אבל הם מתגמדים מול היתרונות.
  8. רק שלא יחבללו אותנו כמו בשבוע שעבר!!!!! כך אי אפשר לחוות את החוויה כמו בעבר,אפילו מתמונות צבעוניות בירחונים אפשר ליהנות יותר....
  9. אנריקה,רק רגע, אני בא..... אני רק צריך לסדר את הפנסין ולהוסיף אויר בגלגלין ולבדוק את הברקסין... יורם
  10. ראינו אותו ולא שכחנו, אבל אנחנו מחכים שהילד יגדל ויוכיח שגם הוא נושא את הגנים הנכונים ואז הוא יקבל מחמאות.סבלנות.... יורם נ.ב. אולי תפתחי לך כבר "חשבון" משלך בפורום?
  11. למי שלא שם לב הרי שבסמוך לשולחן בו חולקו המעטפות לאורחים עמדה חברה חדשה במועדון החמש במשך 4 שעות בשמש הקופחת. זכות אבות יש לה וזו טל מילון צלמת,בת של צלם (רמי מילון) ונכדה של צלם, אספנית רכב קלאסי,בת של אספן (רמי מילון כמובן) ונכדה של אספן, ברוכה הבאה ויישר כוח בשם כל החברים יורם
  12. ליוני שלום רב, אין פליטת קולמוס.מדובר בצילום של מדבקה ישנה מראלי יפו-ים משנת 1990 ובה היה הלוגו הישן של המועדון.על צילום זה נעשו תיקונים בעזרת המחשב עד הפרט האחרון ועידכוני תאריכים.בכוונה תחילה ומתוך "כבוד לנוסטלגיה" לא שינינו את הלוגו או את הכתוב בו. מדבקות להדבקה בצד החיצוני אינן מחזיקות פרק זמן ארוך מספיק וחשופות יותר לפגעי מזג האויר. מכל מקום בהחלט ראייה חדה של הילדה שלך. שמחנו לראות אותך ותתחיל להגיע למפגשים בקולוני. יורם
  13. לכל בעלי המדבקות שהשתתפו בראלי יפו ירושלים השישי במספר, יש להדביק תחילה את המדבקה השקופה באותו אופן שמדביקים מדבקת רישוי דהיינו :מדבקה פנימית עם הפנים כלפי חוץ. מכיוון שהמדבקה שקופה הוספנו מדבקה לבנה כרקע ואותה יש להדביק בזהירות על המדבקה השקופה אבל רק לאחר שהשקופה כבר מודבקת לחלון ובשום פנים ואופן לא קודם לכך כי זה יגרום לעיוות המדבקה השקופה. תודה וישבת שלום לכו.......לם יורם עוזרי
×
×
  • תוכן חדש...