יורם עוזרי
-
הודעות
55 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי יורם עוזרי
-
בדיקת זיהום אויר רכב רגיל, רכב מיושן, רכב אספנות
יורם עוזרי פרסם הודעה בנושא של יורם עוזרי בתוך רכב כללי
תודה רבבה, לא מצאתי בתקנות. אנסה למצוא ואם יש שינוי בתקנות אפרסם כאן. שבת שלום -
האם יש הבדל בדרישות בבדיקת רישוי שנתית/חצי שנתית בין רכב רגיל, רכב מיושן ורכב אספנות? מה המדדים הנדרשים בבדיקה?
-
-
-
הוא לא יסתיים, כל זמן שחם כאן השרשור הזה ימשיך להתקיים.
-
תערוכת ציורי רכבי אספנות - תאטרון ירושלים 18.1.13
יורם עוזרי פרסם הודעה בנושא של רם מילון בתוך רכבי אספנות
ומי שעבד כפרקליט בשירות המדינה ויצא לשוק הפרטי גם זוכה לביקורת?ודאי שלא. מי שעשה עבודתו נאמנה יעשה את אותה העבודה גם כעת כאשר יתבקש לייצג מי מאיתנו. שבת שלום נ.ב. התערוכה מדהימה בואו לראות,כי גם התמונות שצילם רם מילון,לא יצליחו להעביר את העוצמה והעומק שבהן. יורם -
תערוכת ציורי רכבי אספנות - תאטרון ירושלים 18.1.13
יורם עוזרי פרסם הודעה בנושא של רם מילון בתוך רכבי אספנות
על זה כבר נאמר "דברים שרואים משם לא רואים מכאן" נשמח לראותך בין אורחינו, רק אל תשכח לציין מאיזה צד אתה,החתן או הכלה? -
כמי שמחזיק בפוקוס ידנית סטיישן 2012 אני ממליץ מאוד. צריכת דלק יותר מסבירה.נסיעה מי-ם לאילת וחזרה ברכב עמוס ב 5 נוסעים עם תא מטען ענק ומלא בציוד הביא לצריכת דלק של 14 קילומטר לליטר. מזגן מצויין. מנוע שקט. באה עם הרבה תוספות גם בסטנדרט. שירות טוב של היבואן. יש גם חסרונות(לא תמיד המנוע מגיב מהר מספיק,מרווח רגליים קטן לטעמי לנוסע לייד הנהג,מתג אורות בולט ולא שקוע ונמצא צמוד לברך שמאל מה שגורם לכיבוי האורות מבלי להתכוון לכך,"תפרים" לא עדינים ולא מדוייקים בין חלקי הדש בורד והפנל וכו' ולפעמים גם קצת "קירקושים" מהדש בורד) אבל הם מתגמדים מול היתרונות.
-
ליוני שלום רב, אין פליטת קולמוס.מדובר בצילום של מדבקה ישנה מראלי יפו-ים משנת 1990 ובה היה הלוגו הישן של המועדון.על צילום זה נעשו תיקונים בעזרת המחשב עד הפרט האחרון ועידכוני תאריכים.בכוונה תחילה ומתוך "כבוד לנוסטלגיה" לא שינינו את הלוגו או את הכתוב בו. מדבקות להדבקה בצד החיצוני אינן מחזיקות פרק זמן ארוך מספיק וחשופות יותר לפגעי מזג האויר. מכל מקום בהחלט ראייה חדה של הילדה שלך. שמחנו לראות אותך ותתחיל להגיע למפגשים בקולוני. יורם
-
לכל בעלי המדבקות שהשתתפו בראלי יפו ירושלים השישי במספר, יש להדביק תחילה את המדבקה השקופה באותו אופן שמדביקים מדבקת רישוי דהיינו :מדבקה פנימית עם הפנים כלפי חוץ. מכיוון שהמדבקה שקופה הוספנו מדבקה לבנה כרקע ואותה יש להדביק בזהירות על המדבקה השקופה אבל רק לאחר שהשקופה כבר מודבקת לחלון ובשום פנים ואופן לא קודם לכך כי זה יגרום לעיוות המדבקה השקופה. תודה וישבת שלום לכו.......לם יורם עוזרי
-
הכי טוב, טלפון אחד לנספח הכלכלי של גרמניה בישראל והם כבר יעזרו לך. לשם כך הם פה. בהצלחה
-
זה הסמל של שברולט אימפלה ולא של מאליבו.מה קורה לך צביקה???
-
יש תמונות שלפני השיפוץ?? בהצלחה
-
ביקור ותצוגת רכבי אספנות של מועדון החמש במוזיאון הפתוח בעומר ב-03.12
יורם עוזרי פרסם הודעה בנושא של מועדון החמש בתוך רכבי אספנות
חלף שבוע,שבת בבוקר(יום יפה...) והבנות שלי התעוררו ושאלו "נוסעים לבקר את עומר?" אין ספק שנהנינו. ולמרות האיחור בתגובה אני רוצה להודות לכולם מבלי להזכיר שמות ולברך: את מי שחלם,את מי שתכנן, את אלה שקיבלו אותנו בחמימות בשער את הדאגה המתמדת "הכל בסדר?" את עובדי ועובדות המוזיאון שהתרוצצו כדי לסייע,את מי שצילם ואת כל החברים שהגיעו לאירוע. ובעיקר את ורד ששינסה מותניים ואת סמדר על ההתמדה. תודה ושבת שלום אל תפסיקו..... מכולנו יורם,ורדה, אבישג-רעות,יעל ותמר -
מועדון החמש ישתתף בתהלוכת השיירה בצעדת ירושלים , חוה"מ סוכות-18.10
יורם עוזרי פרסם הודעה בנושא של מועדון החמש בתוך רכבי אספנות
שאפו גם לך מתניה יום הולדת שמח עוד מעט תגיע לגבורות יורם -
הכי כייפי והכי זול סיטרואן דה-שבו. הכי לא מומלץ סיטרואן ויזה. בהצלחה ושנה טובה יורם
-
מה לדעתכם יהיו רכבי האספנות משנות היצור של שנות ה90?
יורם עוזרי פרסם הודעה בנושא של אלמוגית בתוך רכבי אספנות
רנו מגאן וכל הצרפתיות יש להעביר לגריטה מיד אחרי הרכישה.חבל על המאמץ,מכוניות מתפרקות ללא אפשרות להרכיבן שוב. -
ככל הנראה זה היה הכלי של סטודנטית שבדית באוניברסיטת UPPSALA בשנות השמונים.מה שנשאר לך זה לחפש אותה ולבקש פרטים........
-
רמי, אולי תכין כבר משקפיים לכולנו?
-
לצביקה ומתניה, למה אתם נראים כ"כ עצובים בתמונות? כי המכוניות לא שלכם? לאאאא.... כי מזג האויר גשום? לאאאא.... כי האשה לא מרשה לכם לקנות עוד צעצוע?לאאאא.... זה בודאי משום שכואב לכם לראות מכוניות עזובות. אני מזדהה!!! יורם נ.ב.מתי אתם בירושלים?
