בסופו של דבר "ה1600 סמק אוטומטי" שצורך 1 ל10-12 ק"מ יחולף ב1000 סמק ידני שצורך 1 ל 15-18 ק"מ והציבור יספוג 10 שח לליטר ואפילו יותר.בכל מקרה צפויה עליה תלולה במחיר הנפט בעולם בשנים הבאות.
הייתי מעדיפה שיפרקו את כל פסי ההאטה בערים וישימו במקום כל פס האטה מכמונת מהירות.
הבמפרים האלה גורמים נזקים אדירים למכוניות, בולמי זעזועים שחוקים(ובנינו מי מחליף אותם גם אחרי מחצי מימילון קילוטמר) מסוכנים יותר מלנסוע בהונדה סיווק 140 קמש בכביש ישר עם גדר הפרדה.
מדדתי היום שמן והתברר שכמות השמן קרובה מגבול התחתון.
נסיתי לפתוח את פקק השמן, לא הצלחתי ההרגשה היא שהפלסטיק זז אבל לא מזיז את המכסה האמיתי(שעשוי מברזל)
יש למישהו מושג איך פותחים אותו?
זה בגבול התקין שהרכב צרך שמן מהגבול העליון ועד קרוב לתחתון ב7000 קילומטר?
קישור לתמונה:
http://www.fastup.co.il/images/2469364.jpg
חיפשתי ומצאתי מדיה די נדירה (145/70/13) ומצאתי בפנצריה מסויימת ביפו.
לפני חודש כשבררתי המחיר היה 170 שח, כמה ימים התקשרתי שוב לברר עד מתי הם פתוחים ואם עדיין יש במלאי והתשובה הייתה כן יש והמחיר 180 שח היום המחיר 190 שח, מה זה צריך להיות?