Jump to content

Eladb2

  • פרסום הודעות

    91
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Eladb2

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. הטבע של נהגי האוטובוס זה לצאת מבלי להסתכל. זה שנכנסתי לתחנת אוטובוס זה לא פותר את הנהג מאשמת התאונה. אם הוא היה בודק עם הדרך פנויה ואז מתחיל בנסיעה אזי המקרה לא היה מתרחש.
  2. נהג האוטובוס לא מודה שהוא אשם בתאונה, הוא טוען שחתכתי אותו. לכן אני צריך לתקן את הנזק בעצמי. הנהג יצא מתחנת האוטובוס ופגע בי בחלק האחורי ימני של רכבי . האם זה לא מספיק כדי להוכיח שהוא אשם?
  3. בסופו של דבר אז אני תובע את עצמי, משלם השתתפות עצמית, וישלם בעתיד התייקרות הביטוח בעקבות תאונה שאני לא אשם בה. לאחר שביררתי, איילון לא יעשו תביעת שיבוב משום שמטרופולין גם מבוטחים באיילון. מה ניתן לעשות? איך ניתן לתבוע בתביעות קטנות פרמית התייקרות? האם יש דרך לחשב זאת ולהגיש מסמך לביהמ"ש לתביעות קטנות? לאחר שביררתי, איילון לא יעשו תביעת שיבוב משום שמטרופולין גם מבוטחים באיילון.
  4. חברת מטרופולין לא מוכנה להודות שהם אשמים. כך שיוצא מצב שאני צריך לתקן בעצמי/להפעיל את הביטוח שלי ואחר כך לתבוע אותם בתביעות קטנות.
  5. שלום רב לכולם. אתמול בשעה 8 בבוקר קרתה תאונה ביני לבין אוטובוס של חברת מטרופולין. האוטובוס עמד בתחנה והוריד נוסעים, עקפתי את האוטובוס במטרה להיכנס לקטע הקצר של התחנה שנשאר אחריו. התחלתי להיכנס לתחנה ולאחר שחצי מרכבי עבר את חזית האוטובוס הוא יצא ,מבלי להסתכל ככל הנראה, ופגע בי עם פינתו הקדמית שמאלית בדלת האחורית ימנית ובכנף בעוצמה. נהג האוטובוס סירב לתת רישיון נהיגה ונתן רק תדפיס ממכונת הכרטיסים שבו רשום שמו ומס' הנהג. לאחר מכן נסעתי לקצין הבטיחות שביקש שאסע למוסך הסדר שלהם על מנת לאמוד את הנזק וליצור קשר עם קצין הבטיחות שאחראי על התאונות. כמובן שאותו קצין בטיחות טען שאני חתכתי את הא
  6. לא פתחו מכסה שסתומים בוודאות! ועכשיו אני בטוח שגם לא ניקזו ומילאו נוזל בלם כמו שצריך! הנוזל הישן נשאר בתוך המערכת והוציאו רק מהכוסית בשביל ההצגה. פשוט בושה ,משחקים בבטיחות של הרכב כאילו זה משחק ילדים. למי ניתן לפנות במקרה כזה? איגוד המוסכים? מכשירי תנועה?
  7. שלום לכולם. בשבוע החלוף ביצעתי ברכבי , אלטו שנת 2010, טיפול 60k. בטיפול ישנה החלפה יזומה של שמן הבלמים. שמתי לב שההחלפה התבצעה ע״י מיכל שמחבר אליו לחץ אוויר והוא שואב את הנוזל. בכדי לשאוב את השמן הכניסו את צינורית המיכל אך ורק לתוך הכוסית של הנוזל בלם. האם כך נהוג ברכבים מסוג זה? חשוב לציין שהעבודה נעשתה במוסך מורשה יבואן!! כמו כן האם המוסך יכול לחייב אותי על עבודה של שעתיים וחצי( לפי מפרט יבואן) כשבפועל העבודה התבצעה כ45 דקות בלבד? בשיחת טלפון אם מוסך אחר נאמר לי שבטיפול זה בודקים מרווחי שסתומים ומכוונים במידת הצורך. המוסך שביצע את הטיפול לא עשו זאת! כל זה מסביר איך הטיפול
  8. שלום לכולם. קניתי לא מזמן סוזוקי בלנו 95. שמתי לב שכאשר נוסעים נסיעה ארוכה, בה המנוע מגיע לטמפ' עבודה, ומדוממים מנוע יש המון תקתוקים כאלה. חשוב לציין שהחום מנוע תקין ואינו משתנה באמצע הנסיעה. הוונטה עובדת כאשר המנוע ממש מתחמם. הרכב אחרי טיפול 10K. ממה יכולים לנבוע התקתוקים האלו?
  9. שוב שלום לכם. היום הייתי אצל חשמלאי שיבדוק מה מקור הבעיה. הכל נבדק ונמצא שהרכיב שבתמונה (בקר מזגן ) נשרף. ניתן לראות גם על מגעי הלוח סימני שריפה. החשמלאי המליץ לי לחפש בפירוקיות... האם תוכלו לומר לי בבקשה מאיפה ניתן להשיג חלק כזה? איך הוא נקרא באנגלית? (ע"מ לחפש באיביי) מה העלות הממוצעת לחלק הנ"ל? תודה מראש לעוזרים.
  10. ברוב הרכבים היום אם לא מזיזים את הבורר מהירות המאוורר אזי הAC אינו נדלק. האם ברכב הספיציפי הזה יכול להיות שהכפתור ידלק בלי קשר לבורר המהירות ?
  11. אין בעיה, שאל חופשי. בדקתי תוך כדי הנעה את התגובה של הכפתור אך אין שום תגובה בלחיצות עליו. גם כאשר המזגן עובד וגם כאשר הוא כבוי לא נדלקת שום נורה לידו או בלוח השעונים והקור ממשיך לצאת למרות הלחיצות.
  12. התמונות לבקשתכם: כמו שרואים מתג הפעלת המזגן נמצא על OFF. במקרה בתמונה מתג בורר כניסת האוויר הוא מבפנים אך המקרה המדובר הוא כאשר המתג על מצב כניסת אוויר מבחוץ. אשמח לרעיונות כיצד ניתן לבדוק ולטפל בבעיה זו, או לחלופין בעל מקצוע אמין ואיכותי מב"ש. בתודה, אלעד.
  13. אשמח להעלות תמונה. בעוד מספר דקות אצלם ואעלה את התמונה לכאן. בכל מקרה, הוצאתי את הפיוז של המזגן בתא מנוע פתחתי סוויץ' והמאוורר הפסיק לעבוד! זה מוודא באמת שהמערכת עובדת באופן קבוע לא כך?
×
×
  • Create New...