Jump to content

orenuchx

  • הודעות

    946
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי orenuchx

  1. לא מבין את העניין הזה של חיסכון בצמיגים. שדרוג של טלפון נייד כל שנה וחצי ב3500 ש"ח נשמע הגיוני ולא ירים גבה, אבל להשקיע 2000 ש"ח בצמיגים טובים כל 3 שנים זה בזבוז... ולא - אין קשר לשווי הרכב, יש קשר לשווי של מה שנוסע ברכב. שזה אתה. אתה משקיע בצמיגים אתה משקיע בעצמך ומשפחה שלך. אני בא מעולם האופנועים, ושם מי שרוכב על קטנוע של 2000 ש"ח בחיים לא ישקיע בקסדה. למה? כי הקטנוע לא שווה. אבל מה שיש בקסדה זה לא קטנוע-זה הראש שלך... מדהים לראות איך אנשים מנהלים את הבטיחות שלהם דרך החור בגרוש.
  2. למכירה למכירה רבעיית צמיגים 205.55.16 1. זוג משליין Energy Saver כמעט חדשים , נקנו לפני חודשיים ועברו פחות מ 1K ק"מ. טריים לגמרי ת.יצור 48.14. עם קבלה ואחריות. תומחרו כחדשים ב 1180 ש"ח . מבקש 700 ש"ח. 2. זוג קונטי Premium contact 2 במצב טוב/סביר. עלות לשניהם 200 ש"ח. הקונה המאושר של רבעיית הצמיגים גם יחד יפרד מ- 800 ש"ח הג'אנטים לא כלולים. איסוף מאיזור ת"א/הרצליה 0547999 ארבע אפס ארבע. אורן
  3. למכירה זוג צמיגים מידה245/45/17 צמיג אחד Falkon ZE912 - תאריך ייצור 48.13 צמיג שני ROCKSTONE - תאריך ייצור 33.13 שני הצמיגים טריים, עם "בשר" ובמצב טוב. 400 ש"ח עבור שניהם איסוף באיזור תל אביב/הרצליה. 054-7999 ארבע אפס ארבע אורן
  4. אוקי, ההבנה הטכנית שלי לקויה. חבל שלא אמרו לי את זה לפני 10 שנים לפני שהתחלתי לתכנן ולייצר מוצרים . יש מצב שאם תגיד עוד שלוש פעמים HRC זה ישמע חכם. טוב עזוב, הבחור כבר הלך מכאן.
  5. אני מציע לך, ובכלל, להגיב בצורה רגועה אחרי ששותים כוס מים. הצעתי דרך שבה אני הייתי חולץ את הבורג. ואני מבטיח לך - הייתי חולץ את הבורג. זה לא מדע טילים. אם הבן אדם יודע לעשות את זה או אם לאו- זה כבר שיקול שלו. בשביל זה הוא שאל פה בפורום, יקבל שלל עצות- ואז יבחר בדרך המתאימה לו ביותר. אגב - כתבת שאתה נותן לי את כל התנאים לנסות לחלוץ את המברז. כנראה שלא הבנת שצריך לחלוץ את הבורג. יש טפל ויש עיקר (ויש הבנת הנקרא). בברכה, אורן
  6. נשמע קצת שחצני אבל לא צריכה להיות בעיה לחלוץ את הבורג. הייתי מנסה שתי דרכים : האחת בכח . והשניה עוד יותר בכח. עכשיו ברצינות, הדרך הראשונה היא לשים אום מסביב לבורג ולרתך את הבורג למרכז האום. אם עובדים עם רתכת מיג ניתן לבצע ריתוך כירורגי. חום הריתוך גם ישחרר את הבורג. אם מתקשים - אפשר לשחרר חומר ע״י כרסום שניים שלושה מ״מ בצורת תעלה/ טבעת (אין חשש כי יש הרבה ״בשר״ סביב לקדח הבורג) אם לא מצליח- אזי לקדוח באגרסיביות אבל מדוייק ככל הניתן את הבורג (יחד עם המברז) בעזרת מקדח מעט קטן מקוטר מהבורג. אם מצליחים לא לפגוע בהברגה אז לשחזר אותה עם מברז מתאים , אם נפגעה ההברגה אז פשוט לקדוח קדח עיוור ולשתול אינסרט במידה מתאימה. בהצלחה.
  7. orenuchx

    מהו רכב החלומות שלכם?

    אני קצת הגשמתי את החלום הצנוע שלי בצורת מרצדס clk 320 . הילדים נולדו לתוך מרצדס קופה וכבר רגילים להשתחל בשתי דלתות ולקשור את עצמם לבד.. מה החלום ? כל סוג של AMG..
  8. במקרה בשבועיים האחרוני גם אחי התישן בפורד טרנזיט שנת 85, מנוע פינטו 2.0 ... אורן
  9. אם מעניין אותך יש לי למכירה זוג משליינים שהותקנו לפני חודש וחצי ועברו פחות מ1000ק"מ. חדשים לגמרי וטריים- יוצרו בשבוע 48 של 2014. כמובן עם קבלות ואחריות, ללא תקרים או פגיעות. הוחלפו בעקבות עליה במידה ל 17. עלו לי 590 לאחד, אמכור ב 350. שלח ה"פ אם מעניין אותך. אורן אפס, חמש, ארבע 7999 ארבע, אפס, ארבע
  10. יש יצרניות כאלו, במרצדס שנת 84 שהיתה לי חלוקת הקוים במד הדלק לא היתה שווה אלא בהתאם (כנראה) לצורת המיכל. המרחק בין הקו הראשון לשני היה קטן ובין השני לשלישי בינוני,בין השלישי לרביעי גדול מאוד ובין הרביעי לאחרון שוב קטן. גם זה לא היה הכי מדוייק, אבל אהבתי את ההתייחסות של היצרן לעניין. ככה זה נראה
  11. הסיבה לחוסר הדיוק בין המחוג לבין הכמות היא שברוב המקרים המד דלק נסמך על מצוף שנע במסלול ישר מלמעלה למטה ומיצג את מפלס הדלק. אמהמה - המיכל בהרבה מקרים אינו קוביה או מלבן מושלמים, ואם יש בו שינויי נפח ביחס לניצב מסלול המצוף הם יבואו לביטוי בקצב הירידה של המצוף כך שאין סנכרון (יעני יחס ישר) בין קצב ירידת המפלס לבין כמות הדלק במיכל. לדוגמה: אם המיכל בצורה של גיטרה אז ״במותניים״ של המיכל קצב ירידת המצוף יהיה מהיר ביחס לכמות הדלק ובאיזור ה״אגן״ קצב הירידה יהיה איטי ביחס לאותה כמות. לכן אם הפסים בלוח השעונים אינם ממוקמים בהתאם לצורת המיכל יהיו אי התאמות בין כמות הדלק למה שמורה המחוג. מקווה שהחפירה מובנת..
  12. לא מדוייק. גם בפנסי אופנוע יש ״כיוון״ לאלומות האור. באופנועים המיועדים לשווקים של נהיגה בנתיב ימני האלומה מתוכננת להאיר קדימה וימינה אל השול הימני. בשווקים של נהיגה בנתיב השמאלי זה ההיפך. אומר את הדברים מתוך נסיון- כשהייתי צעיר ויפה ייבאתי אופנוע מהולנד לאנגליה (לבסוף האופנוע נחת בארץ) והדרישה בתקינה האנגלית היתה לשינוי הפנס לאלומה ״שמאלית״. הסברתי להם שהאופנוע יצא תוך חצי שנה לישראל והוא הוחרג ברשיון.
  13. צריך גם לדעת לשחרר בחיים. שהיה במזל טוב , אני משוכנע שתדע למלא את החסר בבוא היום. אורן
  14. ^ טוב , אם נכנס למקומות כאלו אז בכלל אפשר גם לקבל על הרכב החזר מס...
  15. גם אני ייבאתי אופנוע לפני חודשיים. המסקנה שלי: או שאתה מקשקש, או שאתה לא יודע חשבון.
  16. גם בוייטנאם. רק ששם לא באמת אכפת למישהו מאור אדום
  17. ^ השאלה היא לא כמה שווה הרכב. השאלה היא כמה שווה מי שנוסע בו. ברגע שהמוצר נופל תחת שם המותג הגינרי "סיני" הייתי מתחיל להרגיש עם עצמי לא טוב. עשה לעצמך ולשאר נוסעי הרכב חסד וקנה בולם בעל תו תקן איכותי מוכח וידוע.
  18. פות"ש - יש לי הרגשה שאתה לא קורא את התמונה לאשורה. 1. ראשית בקישורים שהעלית זה לא נסגר - משמע נקודת היחוס שלך למחיר המכירה שגוייה. 2. בנוסף במכרז הראשון יש reserve ככה שגם אם הסכום שהתקבל עד עתהיהיה סופי -זה לא יהיה המחיר בפעל. 3. גם בחול אנשים אוספים רכבים, וגם שם ככל שעובר הזמן המחיר עולה. מה שהיום עולה X בעוד 5 שנים יעלה X כפול Y . בדוק מנסיון. 4. פרארי זה רכב שהמחיר שלו לא יורד. הוא עולה. רק עולה. נניח והרכב מותר ביבוא היום ונניח שמחיר הסגירה הוא 150K ש"ח (בחו"ל) צפה למינימום 300K אצלך בחנייה. כלל האצבע הוא +/- מחיר בחול בדולרים * 10= מחיר בשקלים בארץ. עוד חמש שנים? אלוהים גדול. ייבאתי לפני חודשיים אופנוע BMW G.S. גם אני התחלתי לתכנן לפני חמש שנים על מחיר נמוך. המחירים האמירו ב100%,200% וגם 300%, כי גם בגרמיה, ארץ המוצא יש מונח של Old timer. אופנוע שעלה 3100 יורו נסגר ב40K בארץ. מאחל לך בהצלחה.
  19. סקירה מצויינת - תודה! אני מתנייד על CLK 320 שנת 2001. עבור רוב האנשים זה רכב ישן - בסטנדרטים שלי הוא חדש- אחרי שביליתי 5 שנים עם מרצדס משנת 84 (תכלס הרכב הכי אמין שהיה לי - רק תאונה הרגה אותו. אגב גם היא לא הרגה אותו - הוא שופץ על ידי הקונה וחזר לכביש יפה מתמיד) מנסיון - עלויות האחזקה לא יקרות משמעותית מרכב "רגיל", וזה תלוי בשלושה דברים: מוסך אמין, ידע אישי, ותחזוקה בזמן. ברגע שהרכב שמור ומטופל הוא נותן תמורה מעל למצויינת, וקשה לחזור ולנהוג במשפחומטית המצויה. הCLK שלי נרכשה לאחר הרבה חודשים של חיפושים אחרי האקזמפלר המתאים ועד עתה לאחר 4 חודשי שימוש היא פשוט פנטסטית. הרגשה של "אחרי-שנהגת-במרצדס-כבר-אי-אפשר-לחזור-אחורה". מה שכן כשקונים מרצדס הרכב חייב להיות שמור ומתוחזק אחרת ההוצאות בוא יבואו - "הרכב הכי יקר זה מרצדס שנקנה בזול". אולי פעם אעלה סקירה מקיפה. בינתיים תהנה מהרכב!
  20. הנה ה"חצי-שקל" שאני יכול לתרום: אתה צריך למצוא מישהו שיש לו פרס ידני. בדר"כ יש לפרסים האלו שתי אופציות למהירות/כח - אחת מהלך מהיר וחזק פחות ואחת מהלך איטי וחזק. צריך לעבוד על פרס עם שולחן עבודה גדול שניתן יהיה לקבע אליו את ההגה. על פניו נראה כמו עבודה פשוטה יחסית אם אתה מוצא את הפרס הנכון. לא הייתי מאלתר אמצעי לחיצה (ג"ק, קורות עץ, פיל ...) במקרה הזה כי אתה צריך להיות מאוד עדין ומדוייק בעבודת הלחיצה אם אתה רוצה להחזיר את הציר (שיושב על מוט ההיגוי) לאנכיות מלאה מול החישוק, וחשוב שהשולחן עליו ישב החישוק יהיה ניצב לגורם הלוחץ. חשוב לעבוד ממש בעדינות וסבלנות כדי לא לעבור את נקודת האיזון, ולקחת בחשבון שהחומר והמבנה קצת "חוזר" לאחר הלחיצה, מה שמצריך עבודה זהירה ובדיקה וחוזר חלילה.. בהצלחה
  21. אסף, לצערי בהרבה מקרים אתה צודק, ולצערי אנחנו משתמשים במשוואה הזו ביותר מדי מקרים - גם בכאלו שאינם נוגעים בכלל לתחום. מדהים לראות כל פעם את הבעת פניהם של קולגות לתחביב מחו"ל בכל פעם שאני מוריד להם "קובץ הנחיות ופקודות" לאיך ומה לעשות כדי לעזור לי להתפתל בדרך העקלקלה של התחביב בישראל. הרהור: מה קדם למה? התחמון לבירוקרטיה או הבירוקרטיה לתחמון...האם בגלל התחמנים יש בירוקרטיה או בגלל הבירוקרטיה נוצרו התחמנים? אבל במקרה הנ"ל יש דרך ישרה ופשוטה. הדרך העקומה רק תגרום לו צרות...
  22. מקווה שהתכוונת ל" ועגינה" "ואגינה" זה משהו אחר לגמרי...
  23. ^ למה להמליץ לו ללכת עקום? מה רע בדרך הישר? העניין יותר פשוט ממה שנראה - והבירוקרטיה מועטה. ההמלצה שלי כפי שנאמר כבר, ומתוך נסיון טרי : 1. לך למשרד הרישוי עם טופס ה מ.ב. מהמכס. 2. במידה והרכב שוחרר כראוי כבר ממתין לו במחשב מספר רישוי קבוע ורשיון רכב עם תוקף זמני של 3 חודשים (הנ"ל הינו רשיון בר תוקף לכל דבר ועניין) 3. השתמש ברשיון החוקי לבקשות הייבוא. אורן
  24. יש לי הרגשה שאתה די נעול על חיפושית ופשוט מחפש חיזוקים לזה. השרשור שטח בפנינו ובפניך בערך כל רכב אפשרי ועדיין... אתה עם החיפושית. אז פשוט לך על חיפושית.
  25. בכל מקרה תידרש להציג חשבונית רכישה או bill of sale, גם אם הרכב התקבל ללא תמורה. תשלום המס יהיה בהתאם להערכת שמאי שמן הסתם תתבסס על מחירונים בינלאומיים . על מנת להקל על עצמך וללכת במסלול מוכר וידוע דאג לעצמך בכל מקרה להוכחת תשלום. אל תשאל אותי איך ...
×
×
  • תוכן חדש...