Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - מיצובישי אאוטלנדר מחודש


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3092 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שוב אני חושב שמרבית הלקוחות של האוטלנדר מבקשים 7 מושבים ולכן הטוסון אפילו לא מתחרה (הסיטרואן כרגע מתומחרת רע מאוד לליסינג, ומרבית הלקוחות שנכוו בדגם הקודם לא ירכשו אותה פרטית).

 

אני כרגע בשלבי סיום של אירגון מבחן למיניוואנים 7 מושבים משומשים (אורלנדו דיזל, מיצובישי אוטלנדר, C4 פיקאסו ונסיון לגייס גם SMAX אחת) כולם בציר 2012\2013

 

לפחות לפי השאלות כאן בפורום יש להם ביקוש לא רע, ויהיה נחמד לצרף בסיום את האוטלנדר החדשה (הרכב היחיד שהשתנה) לשם השוואה (שוב לאחר נסיעה ראשונית על אוטלנדר 2013 ישנם רעשים...).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב אני חושב שמרבית הלקוחות של האוטלנדר מבקשים 7 מושבים ולכן הטוסון אפילו לא מתחרה (הסיטרואן כרגע מתומחרת רע מאוד לליסינג, ומרבית הלקוחות שנכוו בדגם הקודם לא ירכשו אותה פרטית).

 

אני כרגע בשלבי סיום של אירגון מבחן למיניוואנים 7 מושבים משומשים (אורלנדו דיזל, מיצובישי אוטלנדר, C4 פיקאסו ונסיון לגייס גם SMAX אחת) כולם בציר 2012\2013

 

לפחות לפי השאלות כאן בפורום יש להם ביקוש לא רע, ויהיה נחמד לצרף בסיום את האוטלנדר החדשה (הרכב היחיד שהשתנה) לשם השוואה (שוב לאחר נסיעה ראשונית על אוטלנדר 2013 ישנם רעשים...).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון ליום שני שעבר, נשארו שניים אחרונים - לבן ושחור.

נכון ליום שלישי שעבר, נשאר רק השחור. הלבן בדרכו אלינו. יחליף את הכחול הנוכחי שגמע 135K ק"מ בשלוש וחצי שנים.

כמעט התפתינו למיצובישי/פיקאסו/5008.

 

עדכון - גם השחור נלקח ע"י עמית לעבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת דעתי הצנועה לגבי הרכב מיצובישי אאוטלנדר -

עיצובו לא נראה בכלל כג'יפ אלה כמוביל נוסעים (מיניוואן),

אשר פחות יפה מהסיטרואן פיקסו, פיג'ו 5008, מאזדה 5.

 

העיצוב של האוטלנדר בגרסא הראשונית שהיע לארצנו מארה"ב,

הייתה יפה יותר מהעיצוב של הגרסה הנוכחית והקודמת.

על איזה צורה של אאוטלנדר אתה מדבר בסוף ההודעה שלך?

עריכה אחרונה על ידי firebirdrc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסך הכל מדובר במתיחת פנים מבורכת למדי לרב המכר הנוכחי של מיצובישי. נגעו ברוב מה שדרש עדכון ובעיקר בעניין העיצוב. פשוט מדהים איך הברווזון המכוער של מיצובישי הפך לברבור, רק חסר לנו שיעשו את אותו הדבר לאטראז' ובכלל ישנו פה סדרי עולם :lol:

 

שיצא לי לנהוג באאוטלנדר המעודכן הזה הרגשתי שממש כיף לי לנסוע בו, משהו שאי אפשר היה להגיד שהרגשתי כשנהגתי באאוטלנדר הקודם. אולי זה העיצוב החיצוני שמשפר את ההרגשה, אולי זה סתם עניין של מצב רוח. לא יודע, אבל בהרגשה שלי הוא הרבה יותר טוב מהקודם למרות שהשיפורים בסך הכל די קטנים.

 

נשאלת השאלה למה בכלל לקנות אאוטלנדר. הרי בתכלס טוסון 1.6 ליטר חדש או ספורטאז' 1.6 ליטר יוצא הם דילים משתלמים ממנו בגרסאות ה-5 מושבים. סיטרואן C4 פיקאסו הוא מיניוואן הרבה יותר מהאאוטלנדר 7 מושבים, כנ"ל גם קיה קארנס. אז כל זה בשביל הפוזה של הג'יפון? עזבו, נו...

 

מסכים לגמריי עם צביקה, אאוטלנדר זה שם שרומז על איזה קרוזר נועז ובמקומו אתה מקבל בגרסא של ה7 משהו צפוף ודי סטנדרטי עם עיצוב קוסמטי מבחוץ, אמנם לא סגור שהייתי מחליף אותו כל כך מהר בסי 4 של פיקאסו אבל בגירסא של ה5 מושבים הייתי הולך במקומו על הספורטאז' מבחינת דיל בלי לחשוב פעמיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"

ובמקומו אתה מקבל בגרסא של ה7 משהו צפוף ודי סטנדרטי" ?



לא יודע על מה אתה מדבר. הרכב מרווח ! אני כמעט 1.90 ונכנס בכיף ועוד יש מקום לזה שיושב מאחורי !

הרכב היחיד שאני יודע שהשורה השניה זזה קדימה/אחורה ומאפשרת יותר מרחב.

 

אני מרוצה. אוטו מעולה בשבילי. נהנה מכל רגע. (וזה ליסינג)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מיניוואן אפשר להזיז את המושבים בשורה השנייה קדימה/אחורה. לרוב כל כיסא בשורה הזאת זז בניפרד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את האאוטלנדר 2013 בליסינג והאוטו פשוט לא איכותי. שימתחו אותו עד מחר, מחודש מאי עד אוקטובר כל מי שיושב אחורה מתבשל כמו מרק גריסים מרוב חום. קשה לי להאמין שהצקצוקים והקרקושים והפלסטיקה הרופפת יעלמו בדגם החדש. לאחרונה ביליתי כשבוע בסורנטו 2013 שכור, הבדלי שמיים וארץ. הסורנטו אורבן הבסיסי מתעלה על האאטלנדר במראה, בנוחות, בשילוב מנוע גיר, במיזוג, במרווח שורה שלישית, בהעדר קרקושים, ובתחושה הכללית שמישהו בקיה בנה רכב שלם בכל האספקטים, בזמן שנדמה כי יצרנית מנועי הקמיקזות ממחה"ע ה II בשילוב יבואן טאמע, הרכיבו פרנקנשטיין שנראה מרשים אבל בפועל הוא בינוני עד גרוע כמעט בכל אספקט.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3092 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...