Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חבר'ה סקר!-מהי מכונית החלום שלך?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 191
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בעגלא ובזמן קריב :

 

  • אלפא סוד, רצוי TI, או אלפא ספרינט מלפני 1984
  • פליימות' דאסטר 340 מלפני 1972, או איזו מפלצת אחרת עם מנוע המי.
  • טויוטה לנדקרוזר 73

להביא לימות המשיח:

  • לוטוס או קייטרהאם סופר סבן.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

החלום הוא שיהיה לי בית קטן ונחמד, עם גראז' פרטי מושקע ומקורה.

 

ובתוכו יעמדו להן...

 

ב.מ.ו סידרה 5 או ה A6 החדשה לטיולים עם המשפחה.

פורד פוקוס רגילה לקניות ולעבודה.

ופורד פוקוס RS לימי מסלול שעד אז יהיו חוקיים וכבר יבנו מסלול בארץ :)

 

 

focusrs02_05.jpg

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

פרארי פ360 מודנה

פורשה ג'יטי קאררה

אלפא GTV

אלפא 147 GTA

למבורגיני גייארדו

מזארטי קוואטרופורטה

מאזדה RX8

GTA זה הכי אחי .

פורסם

אולי אני יודע....

איזה סיוויק הצ'בק מונמכת ב30מ"מ ומנועאינטרגה מושתל בתוכה+איזה שבלולון קטן

בצבע שחור

בלי בודי קיט !

וגם עוד מהחלומות...

M5 שנת 87 -+תוספת של כ30כ"ס

אסקורט דור1 1300או RS2000

מרצדס SE מ2 צורות

וקצת חלומי ביותר פלימוט' וליאנט אם מנוע חזק

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם

חברה תיהיו קצת ריאלים עד עכשיו היה לי חלום מיוחד-למצוא 106 xsi יד ראשונה( מתפשר גם על 2)

 

טוב, לחלום תמיד אפשר... :roll:

פורסם

מחפש הונדה S2000 שנת 2K1/2 בלחץ 3, אם לא אמצא עד 2K7 (כנראה מאי 2K6) אז כלתי הבאה תהיה מאזדה MX-5 החדשה...

 

 

בנוגע לחלום אז יש לי אחד שעומד להתגשם בחלקו, כרגע בראש שלי ה- Vauxhall VX220 Turbo.

אני בקרוב טס לחבר קרוב באנגליה שבעל המכונית הזו ואני אשהה אצלו כחודש+, בכל הזמן הזה המכונית הזו תהיה ברשותי - כמובן שאני אתן לכם להזיל ריר עם תמונות וסיפורים.

זו המכונית למי שלא מכיר -

http://wallpaper.speedycars.net/other2/Vauxhall_VX220_Turbo_2003_007.jpg

חוץ מזה לא הייתי מתנגד ל- BMW M3 בחניה. :-)

Finger's gonna kill me.

פורסם

למסלול - Radical SR3 עם המנוע של הבוסה ובלי טורבו (וכן אני יודע שיש כבר SR4), בצביעה של שחור ולבן עם R כחולה.

 

ליומיום - Infinity G35 Coupe בצבע לבן פנינה ומנוע אטמוספרי משופר לאיזור ה-350 סוסים, גלגלים של NISMO, כנף + מכסה מנוע + דפיוזר וספליטר מסיבי פחם (למה? ככה! אחרי שרואים אחת מבינים)

 

לסופי שבוע - מאזדה RX7 דגם Efini שנת 99 עם פגוש קדמי של Mazdaspeed וקיט שיפורים שלם של פיטר פארל (PFR), צבע Championship White וגלגלי TE37 בצבע ברונזה.

 

לטיול עם המשפחה - M5 של הדור הקודם בכחול מטאלי כהה, מקורית לחלוטין.

 

לשחק בחול - לנצ'יה דלתא S4, נקודה.

 

לאסוף את החברה למסעדה או סרט - NSX צבע טיטאניום, גלגלי Volk Racing דגם GT-C.

 

חלום פרוע במיוחד (מכונית מסלול) - המאזדה שחברת RE Amemiya מריצה באליפות הטורינג היפנית, תמונות מצורפות -

04x1_050.jpg

04x1_072.jpg

04x1_081.jpg

שווה הכל אפילו רק בשביל הצליל שהמנוע הזה מייצר...

 

מוטי.

פורסם

בסככת האספנות שלי הייתי חולם לראות את ארבעת המכוניות הבאות

 

1.מכונית החלום הבלתי מושגת שלי היא בוגאטי רויאל בתצורה המצולמת כאן (קופה נאפוליאון)

 

2. מכונית החלום שכנראה אגשים היא הפלקון 1960 שאוצרת בתוכה הרבה זכרונות ילדות צובטי לב...

 

3. מכונית חלום לשימוש יומיומי היא האולדסמוביל אלרו מסדרת ה 500 האחרונות שהן סגרו את אולדסמוביל ונבנו במיוחד לאספנות בצבע אדום מיוחד וממוספרות.(האיש המצולם זה לא אני אלא מישהו שהגשים את החלום...)

 

4. המכונית שכבר יש לי בסככה ...המוסטנג, חלום שהגשמתי לפני 17 שנה.

falcon-60-4p-1.jpg

Bugatti_Royal_s.jpg

b029-olds5-0404n-4_(350_x_253).jpg

1מוסטנג.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

החלום שלי,עם אני יזכה בלוטו אז אני יקנה...

שני רכבים FORD MUSTANG SHELBY GT500 1967

ו...HUMMER H2

שני מכוניות החלום שלי

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם
יש המון

אבל החלום ממש הוא

Koenigsegg CCR

 

ccr04_02.jpg

 

ccr04_01_800.jpg

 

באותו עניין מי לא מכיר את חלומות הילדות: שאני יהיה גדול יהיה לי למבורגיני וכו'

אז לדעתי צריך לשנות את זה ל: שאני יהיה גדול אני מה זה מת ללמבורגיני אבל הייבואן לא ירצה להביא לי (ע"ע ייבואן מרצדס שסירב להביא מייבאך וSLR)

 

איציק, גנבת לי את ההצגה

SENA לשעבר


×
×
  • תוכן חדש...