Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חבר'ה סקר!-מהי מכונית החלום שלך?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלום? הוא מופיע בחתימה..

אבל כמובן שלא אתנגד לאחות הגדולה (עדיף בגרסאת ה40 שנה) או לPorsche Carrera GT :wink:

 

ואם לא נלך כ"כ רחוק.. אלה למשהו יותר "עממי" אז איזו בוקסטר S חביבה.. רצוי מהדור החדשה..

ואם משהו עוד יותר "עממי" אז Audi TT Coupe..

ואם משהו עוד יותר "עממי" מזה - אז Smart Roadster Coupe..

ואם גם זה לא נחשב עממי.. אז אז.. Aston Martin DB9 :twisted:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 191
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב אז אם אומרים חלום כול חלום מגשימים תלוי איך עושים זאות

המיני שלי הייתה בגדר חלום שהתגשם

ויש עוד הרבה דגמים שאי אפשר לתאר חבר'ה אז זה תלוי איך מגדירים חלום

ולכול המיני האלו יש מנועים משופרים ל150 כ"ס והם משנות ה90

7a_3.jpg

ae_1_b.jpg

b3_3.jpg

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

  • למסלול - Radical SR3 עם המנוע של הבוסה ובלי טורבו (וכן אני יודע שיש כבר SR4), בצביעה של שחור ולבן עם R כחולה.
  • ליומיום - Infinity G35 Coupe בצבע לבן פנינה ומנוע אטמוספרי משופר לאיזור ה-350 סוסים, גלגלים של NISMO, כנף + מכסה מנוע + דפיוזר וספליטר מסיבי פחם (למה? ככה! אחרי שרואים אחת מבינים)
  • לסופי שבוע - מאזדה RX7 דגם Efini שנת 99 עם פגוש קדמי של Mazdaspeed וקיט שיפורים שלם של פיטר פארל (PFR), צבע Championship White וגלגלי TE37 בצבע ברונזה.
  • לטיול עם המשפחה - M5 של הדור הקודם בכחול מטאלי כהה, מקורית לחלוטין.
  • לשחק בחול - לנצ'יה דלתא S4, נקודה.
  • לאסוף את החברה למסעדה או סרט - NSX צבע טיטאניום, גלגלי Volk Racing דגם GT-C.
  • חלום פרוע במיוחד (מכונית מסלול) - המאזדה שחברת RE Amemiya מריצה באליפות הטורינג היפנית.

מוטי.

תמשיך, אני רושם. לאן לשלוח את זה?

וברצינות, מוטי, יש לך את הרשימה מסודרת כ"כ, שזה נראה כאילו הרכבים הנ"ל (או לפחות חלקם) בתכנון. האם יש דברים בגו?:wink:

פורסם
אולי אני יודע....

איזה סיוויק הצ'בק מונמכת ב30מ"מ ומנועאינטרגה מושתל בתוכה+איזה שבלולון קטן

בצבע שחור

בלי בודי קיט !

וגם עוד מהחלומות...

M5 שנת 87 -+תוספת של כ30כ"ס

אסקורט דור1 1300או RS2000

מרצדס SE מ2 צורות

וקצת חלומי ביותר פלימוט' וליאנט אם מנוע חזק

שכחתי את זו

אופל קדט B קופה

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם
תמשיך, אני רושם. לאן לשלוח את זה?

וברצינות, מוטי, יש לך את הרשימה מסודרת כ"כ, שזה נראה כאילו הרכבים הנ"ל (או לפחות חלקם) בתכנון. האם יש דברים בגו?:wink:

לפחות זו של הסופ"ש היא בתכנון לשנה הקרובה, גם אם לא בדיוק לפי המפרט המצויין עדיין ממש בקירוב. :twisted:

 

מוטי.

פורסם

בחלום הלילה:

למבו קונטאש 5000S ,דיאבלו וי טי,פרארי 288 GTO

מרצדס 190 קוז'וורט,R750 מקורי מהחברה מודל 85, פיאט אונו טורבו MK.1 חדשה, ואיזה אקורה NSX שMUGEN התחרעו עליה...

עם ג'אנטים שחורים בבקשה.

 

יש מצב:

SUZUKI GSX R750/600

YAMAHA YZF R1 צביעה של 98

גולף V5/GTI

BMW סדרה 3 קופה/קומפקט.

288gto9.jpg

countachlp500qv2.jpg

EVO 2.jpg

fiat uno turbo.jpg

suzuki 20th anni.jpg

Yamaha-YZF-R1-1998.jpg

Nothing runs like a Deere.

פורסם

החלום שלי זה 2 מכוניות: קרייזלר נאון ורנו מגאן החדשה שלא מתקלקלות בחיים!

נראה אותם מייצרים דבר כזה... (בלתי אפשרי)

זה כמו לייצר ב.מ.וו שלא מקשקשת בזנב...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אם להיות עוד איכשהו ריאלי, ולא לזרוק שמות כמו למבורגיני, בנטלי, או אסטון מרטין, אז לא הייתי מתנגד לאיזו פורשה בוקסר ידנית.

פורסם

אני בסה"כ רוצה 106 ראלי או xsi מקורית לחלוטין, שלא עברה הרבה ידיים ובמחיר הגיוני.

זה באמת כל כך הרבה לבקש? :roll:

 

ועוד כמה חלומות הם המאזדה מיאטה, שאני מאמין שעוד תהיה לי

ומוסטנג ישנה שכל פעם שאני אסובב את הסוויץ' ואעיר את כל הפונים שלה תעשה ת'צליל החלומי שרק היא יודעת ותרעד כמו מטורפת עם כל לחיצת גז.

ואם כבר חלומות, אז אפשר להוסיף גם איזה קורבט משנות ה 70 לרשימה.

פורסם

מכונית החלום שלי היא מכונית שאם איזה טמבל סוטה מין הנתיב שלו ונכנס בי במהירות 100 קמ"ש

 

תציל אותי ממנו 8)


×
×
  • תוכן חדש...