Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חבר'ה סקר!-מהי מכונית החלום שלך?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 191
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש לי המון חלומות מוטוריים ,אבל אותם אני משאיר לשעות הלילה המאוחרות שאני חולם במיטה על כבישים מהירים אינסופיים...

 

וחוץ מיזה אני בן אדם מאוד מאוד צנוע ,אז יש לי גם חלומות צנועים ומציאותיים.

חלומות שאפשר להגשים אותם ...:wink:

peugeot.jpg

פורסם

מהאיטלקיות - פרארי אנזו או אלפא ג'וליה

מהבריטיות - יגואר Etype ואסטון מרטין vanquish

מהאמריקאיות - GTO, שלבי מוסטנג GT500 1967, קורבט סטינגריי

מהיפניות - RX8, טויוטה סופרה B, לקסוס GS

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

וואו. אמממ

- למבורגיני מרציאלגו, גייארדו, דיאבלו, וקונטאש.

- פרארי אנזו, F60, ו... הממ לא זוכר...

- פורד GT40

- מזאראטי אמממ... לא זוכר ת'שם... זה שנבנתה בזמן שפרארי שלטו בעניינים, קיצר שיפור של האנזו...

- SLR

- אסטון מרטין וונקויש, DB9, DBr9, וDB5...

 

זהו. לא דרישות גבוהות במיוחד... אם היה לי מספיק כסף הייתי קונה את רוב אלה שפה... אולי לא את הפורד בגלל הרוחב...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

תביאו לי מורצ'לגו, SLR, קניגסג (זאת ה-860 כ"ס), אנזו, זונדה, מקלרן F1, פורד GT40 ווירון ו...זהו.

 

בינתיים אני אסתפק בגרוטאות האלה.

פורסם

בראש ובראשונה-פיאט מריאה מוזהבת.איבדתי אותה ביום חמישי בתאונה.

ובנוגע למכונית החלומות?-האמר H1,למבורגיני מורצ'יאלאגו,ומרצדס מייבאך-בסדר הזה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אני אהיה מציאותי - VW Golf V6 4Motion...
:mm_yeah:

רכב החלומות שלי דומה בעיקרון לשלך,אך עם מנוע "שמנמן" יותר,ומציאותי פחות (לפחות בארץ):

soR2.jpg

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

אני מודע לכך שהכותרת מתייחסת למכונית אבל אני לא כזה אומנם חובב הגה אבל הטבע שלי טמון על שני גלגלים עם עבר מוכח למרות שאני עכשיו בג'יפ.

בכל אופן האופנוע הכי הכי שיצא אי פעם ושרף בנזין גבירותי ורבותי קבלו אותו הדוקאטי 916 מגירסתו הראשונה! הפרארי טסטה רוסה של עולם האופנוענות האופנוע המיתולוגי ביותר ב ע ו ל ם כולו.

 

ידוע לי שישנו אחד או שניים כאלה איפה שהוא בארץ חבויים טוב טוב וכשאני אמצא אותו... אוי...

916_Bip_95.jpg

ducati 916.jpg

Ducati916.jpg

WA531.jpg

אופנוען

פורסם

בעקרון החלום - קוניגסגג CCR ולא רק בגלל שהוא האוטו המהיר ביותר בעולם ** (בתנאים מסוימם)

אבל חלום, שהרבה יותר גדול וממש מדהים -

Mercedes Benz - 190E 2.5 16V Evolution 2

- במילה אחת - יצירת (מופת).


×
×
  • תוכן חדש...