Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חבר'ה סקר!-מהי מכונית החלום שלך?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה

דבר ראשון קונטאש - כי זו פשוט יצירת פאר קובייתית

ולנצ'יה סטראטוס(אני לאמבין איך לא הוזכרה עד עכשיו) כי זה נחלם לי ממש נחמד להשתולל בשטח עם 400 סוסים

וחלום חלומי - סוסיתא גימל טט יוד (כך היא הייתה נקראת אם הייתה כזו לא?) lancia-stra-1.jpg

:onfire:
  • תגובות 191
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ה א מ ר H1 .נקודה.כי בתאונה לא יקרה לו כלום(להבדיל מפיאט מריאה מסכנה...עדיין עצוב לי עליה.).ובצד של מכוניות ספורט?קונינגזאג(לבריאות לי).והאמת?לא הייתי מתנגד לקנות ציוד של מוסך ולהתחיל לבנות רכבים לבד...רק ככה אפשר לארגן רכב חלומות אמיתי...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

חשבתי על זה הרבה,מה זאת בעצם מכונית חלום?

הבחירה הראשונה מן הסתם תהיה מכונית על מהירה אגדה יקרה וכו' וכו'

אבל לא,מכונית החלום לפי דעתי זה המכונית שמכל בחינה תהיה מושלמת בשבילי,אם תהיה לי אנזו,אני בקושי אסע בה,ואם אני אסע בה אני בטח אמות.כנ"ל לגבי כל מכונית ברמה שלה.

לפני כמה ימים כשהתחלתי לחפש לעצמי אוטו הבנתי מה בעצם מכונית החלום שלי

bmw m3 88'

שתהיה נמוכה

שהצבע יהיה סגול כהה-טיפה שחור

שהחלונות יהיו כהים(לא במדבקה תודה רבה)

שהגלגלים יהיו רחבים

שלא יהיה שום סמל על האוטו

ושיהיה לה קיט שירחיב אותה טיפה בכנפיים

זה מבחינת מראה,ומבחינה מכנית

שתסע כמו שבימר יודעות לנסוע ושלא תתקלקל,שBMW ישחקו לי עם המנוע והגיר ושיהיה באוטו 400 סוסים,בלי שאני אצטרך לוותר על נוחות

מבפנים,שהכל יהיה אורגינל,אבל בלי סדקים,פלסטיקים שבורים או כדומה

מערכת לא מפוצצת כמו שאנשים אוהבים להגזים עם מילון וואט ו70 סאבים וכו' וכו',רק מערכת שקוראת CD\MP3 ורמקולים שיתנו לי צליל נקי וחלק

 

 

כל זה,מבחינתי היא מכונית החלום שלי

____________________________________

http://img188.echo.cx/img188/4755/untitled1copy6xe.jpg

IntrepiD V6

__________________

"This could be Heaven,Or this could be HEll"

____________________________________

פורסם

אתם מדברים על גדול ניראה אותכם מתדלקים לבורגיני ומקלארן ומכוניות עם מנועי על . אם תתנו תחנת דלק צמודה.אני יקח אחד מאלה בנתיים העדיפות היא לרכב חסכוני כמו סמארט . חחחחח סתם הייתי רוצה אימפרזה או במוו M3 ובשביל הכיף רנו 5 טורבו GT

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

יש שתיים:

 

אסטון מרטין ואנקוויש

אלפא רומיאו C8

אבל ת'אמת כרגע אני אסתפק באיזו קטנה מהירה וידנית במקום ה306 האוטומטית שאני נוהג עליה, כמו האלפא גוניור לדוגמא...

 

רועי

aston_martin_v12_2 copy.jpg

Rocket Roadster-05 copy.jpg

67alfa1.jpg

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

בינתיים אני מעדיף להיות מציאותי ולא לחיות בסרטים של מהיר ועצבני אז במצב הנתון מכונית החלום שלי היא 106 gti ואני הייתי משפר אותה קצת וזהו.

Offer Nissim In the mix

פורסם

כל אוטו שיהיה רק שלי יהיה מכונית החלומות שלי

לא משנה באיזה צבע

לא משנה באיזה צורה

 

העיקר שיהיה שלי!

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).


×
×
  • תוכן חדש...