Jump to content

איתן_כ

  • פרסום הודעות

    741
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

10 נייטרלי

אודות איתן_כ

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)
  1. שלום לכולם האאוטלנדר הידנית נראית כעסקה טובה. הבעייה שהיא מגיעה רק עם 5 מקומות. עבור מודל 2015-2016 המחירים שמבקשים ביד2 נמוכים בעשרות אלפי שקלים מהדגם ה"רגיל", 5+2 מקומות, אוטומטי. בנוסף, יש לנו חיבה למכוניות ידניות. האם אפשר לרכוש ידנית 5 מקומות ולהוסיף לה שורה שלישית? אנחנו יכולים להמתין מספר חודשים מהקנייה עד ההתקנה (יש לנו שלושה ילדים, כך שהשימוש בשורה השלישית הוא לא יום-יומי), אבל חשוב לי לדעת לפני הקנייה שזה פרוייקט אפשרי. תודה מראש לעונים.
  2. אם הבנתי נכון, לא תהיה CLA, אלא היא תיקרא A סדאן. נראה לי מהלך תמוה, שכן חלק מזה שCLA היא להיט מכירות (אפילו בארה"ב שמעדיפה מכוניות גדולות יותר), זה בגלל המיצוב כאילו היא מסדרה גבוהה יותר.
  3. מתלבש על השרשור, אותו קראתי בעיון רב. רכב מהכפר הדרוזי קיסרא סמיע בגליל. ראיתי את האוטו, הסתדרנו פחות או יותר על המחיר, אני לוקח בחשבון הוצאות ליישור קו, כאילו הרכב לא טופל מעולם (בבירור בכלמוביל הרכב, 2016 עם 40 אלף ק"מ מעולם לא נכנס אליהם, אז או שלא טופל או שטופל "אצל חבר בכפר"). קבעתי איתו להיום שיגיע לאיזור ת"א לבדיקה. בדקתי באתר של רשם המשכונות והרכב משועבד לבנק מרכנתיל. המוכר שלח לי צילום מכתב מבנק מרכנתיל שאם יועברו 90 אלף ש"ח (סגרתי מחיר מכירה 128 אלף ש"ח), השיעבוד יוסר. אין לי חשבון במרכנתיל וגם לא אסע מביתי בת"א לבנק מרכנתיל בתרשיחא. עד כאן, כל הסימנים וגם חבריי אומרים לי "תברח". העניין הוא שזה רכב נדיר שאני מחפש כבר הרבה זמן (מרצדס CLA ידנית). מה אתם אומרים?
  4. איתן_כ

    תימני + מרצדס...

    החליף לצמיגים 235/40R18 הראה לי טופס של משרד הרישוי שזה כתוב שם. האמת שזה נראה טוב לטעמי.
  5. איתן_כ

    תימני + מרצדס...

    אתעלק על השרשור ואקרא לו "אשכנזי (שמתאושש כרגע מהמופלטות של אשתו המרוקאית) + מרצדס (של דרוזי)" סיפרתי בהרחבה בווטסאפ את הסיפור של הCLA הידנית. כזכור, מחירון 124 אלף, הוא דורש בע"פ 140 אלף (בדקתי עכשיו ביד2 הוא העלה את מה שהוא דורש במודעה מ156 ל166 ש"ח, לא יודע אם אני או הוא חיים בסרט). אז נניח שעוד כמה שבועות הוא יתעשת מבחינת המחיר, נניח שימצא לי פירוט טיפולים (ואם לא, אז אציע מחיר שייקח בחשבון כאילו 40 אלף הקילומטרים עברו על האוטו בלי לראות מוסך, כמו בפרסומת של רנו) ונניח שישלח לי טסט לשנה בתוקף. מכיוון שאני גר בת"א והוא בגליל, אני חושב שהכי טוב זה להביא אותו למוסך היבואן בחיפה לבדיקה (נראה לי שאקח יום חופש ואסע ברכבת).
  6. איתן_כ

    תימני + מרצדס...

    כל עכבה לטובה. אני מניח שאתה זוכר את הסיפור שהיה לי לפני כ 8 שנים עם הC ספורט קופה שכמעט קניתי, יד ראשונה מרופא מהרצליה פיתוח עם 20 אלף ק"מ, שכאשר הדפיסו לי את פירוט הטיפולים בה במוסך המרכזי בפתח תקווה, התגלה שהוחלפו חלקים רבים בחזית כתוצאה מתאונה.
  7. איתן_כ

    תימני + מרצדס...

    האמת שC היא יותר מרצדס בשבילי מאשר ML. אני רואה הצדקה לSUV רק אם: 1. יש לו יכולת שטח שאתה תנצל. 2. יש לו 7 מקומות, כאשר יש צורך בהם. 3. אתה במצב בריאותי או בגיל שאתה מתקשה להיכנס למכונית בגובה רגיל. מכיוון שלמיטב הידוע לי אתה לא בשלוש הקטגוריות האלה, אני חושב שההחלטה ללכת על C היא במקום.
  8. זה עדיין אפשרי כזה דבר, כשכל שנה רושמים את הקילומטרים בטסט?
  9. מה לגבי אמינות? אני מנחש שהניסאן, שיש לה גם מנוע דיזל תהיה האמינה ביותר. השאלה היא מה עם שתי האמריקאיות. חיפושים פה בפורום העלו שלטראוורס יש בעיית משולשים ושבאקספלורר התגלתה בעייה (שאני מקווה שפתירה) של חדירת גזים לתא הנוסעים.
  10. שלום לאחר שאופציית המיניוואן נפלה, צימצמתי את האפשרויות לרכב לאשתי לארבע. יש לנו שלושה ילדים, אבל אין שבוע שבו אנחנו לא פותחים את השורה השלישית (כיום אשתי נוסעת בגרנדיס, שהיא הגודל האולטימטיבי בשבילנו). הפרמטר הכי חשוב הוא אמינות: רכב שרוב הסיכויים שיראה מוסך רק פעם בשנה (עושים פחות מ15 אלף ק"מ בשנה). אלה האפשרויות: 1. פורד אקספלורר SEL 2012-2014 . לצערי, גירסת 2X4 נמכרת רק ברמת הגימור הנמוכה, אבל אני לא רואה שום הצדקה למי שגר בת"א להחזיק 4X4 שזה אומר חלקים נעים מיותרים ועוד צריכת דלק. 2. שברולט טראוורס 2014-2017, רמות גימור LT או LS (ראו הסבר לגבי האקספלורר). 3. קיה סורנטו, הדגם שהחל מסוף 2015 4. ניסאן אקסטרייל 2016. בכוונה לא הכללתי מיצובישי אאוטלנדר. יש כל כך הרבה על הכביש, שאני לא מסוגל לראות גם אחת אצלנו בחניה. ברור לי ששתי האמריקאיות לא באותה קבוצה עם היפנית והקוריאנית, אך כל המכוניות הן בערך באותה רמת מחיר של פלוס מינוס 140 אלף ש"ח. לשתי הראשונות יש יתרון של מרווח פנים (אין לנו בעיית חניה). לשתי האחרונות יש יתרון של סאנרוף גם בדרגות גימור בסיסיות. על צריכת הדלק נתגבר, כך שכמו שכתבתי בפתיח, מה שחשוב זו האמינות.
  11. הכוונה בדגם היוצא (2014-2017), כך שאני מניח שבUMI לא יתלהבו לספק את התשובה. יש תשובה באתרים של הדילרים של שברולט בארה"ב, אך לא נראה לי שזה רלוונטי לישראל: https://www.valleychevy.com/chevrolet-traverse-ls-vs-lt/
  12. שכנעתם אותי לגבי הסורנטו, התחלתי לחפש ביד2 ופתאום קפץ לי רכב אחר (אני יודע שתצחקו עלי...): שברולט טרוורס. במודלים 2014-2016 ברמות הגימור עם הנעה 2X4 מבקשים עליה פחות ממה שמבקשים על סורנטו. נהגתי עליה בארה"ב לאחרונה מאות קילומטרים ביום והיא בדיוק כמו ש(לא) מצפים ממנה: משייטת, מתנדנדת, עם אפס תקשורת בהגה - אבל כאמור אשתי אמורה לנהוג עליה. היא גם אומרת שאין לה בעייה עם רכב של מעל 5 מטר. ברור שתהיה לה צריכת דלק מטורפת, אבל אני לא בטוח שעולה בהרבה על הצריכה של הגרנדיס שהיא בערך 1:8. בקיצור, השאלה החשובה היא איך האמינות של הטרוורס.
  13. האם אפשר להוסיף שורה שלישית במיצובישי אאוטלנדר? עם הילוכים ידניים היא נמכרת רק בגירסת 5 מקומות, ובמחיר אטרקטיבי של 130 אלף ש"ח לרכב חדש (שזה 30 אלף ש"ח פחות מהאוטומטית 5+2 הכי זולה, מה גם שאנחנו מעדיפים ידנית).
  14. תגיד את זה למי שקנה במיטב כספו מרצדס S קלאס. החלטתי לחפש קצת השוואות בחו"ל ומצאתי השוואה בין הסיינה לקרניבל (שנקראת בארה"ב סדונה). הקרניבל ניצחה, אבל לפי המבחן הסיינה עולה עליה הרבה באמינותה (ואני מניח שהסיינות בארץ זהות לאמריקאיות), כך שמבחינתנו היא אולי עדיפה: https://www.autotrader.com/car-news/2016-kia-sedona-vs-2016-toyota-sienna-which-is-better-247202
  15. שוב תודה Zvit. מדוע הדגם מ2016 אינו רלוונטי לדעתך? הוא נראה לפחות חיצונית גדול יותר ויש כבר כמה ביד2. הלכתי עם הילדים לאולם התצוגה של קיה והקרניבל נראתה מתאימה לצרכים (טוב, זה לא צרכים, אלא רצונות, הנה תמונה מהיום. שלושה ילדים+האחיינית+שלושה זוגות אופניים קטנים). ישבתי במושב הנהג ואין ספק בשוק היעד - אמריקה! לטוב ואולי לרע, אבל בכל מקרה אשתי היא זו שאמורה לנהוג בה. לצערי לא הייתה סורנטו בתצוגה ונציג המכירות אמר שזה בגלל שהיא עוברת מתיחת פנים (מוזר, אחרי שנה אחת?) וצריכה להגיע בסוף החודש. נציגי המכירות התפלאו שאני רוכש פרטי ולא לקוח של ליסינג. כניראה שאין הרבה רוכשים פרטיים. בכל מקרה, נצטרך לבקר שוב כדי לראות את הסורנטו. מה לגבי הסיינה? האם ידוע הניסיון ממנה בישראל? לדעתי המנוע זהה לקאמרי, כך שנצבר קצת ניסיון בטיפול בו.
×
×
  • Create New...