Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעד ונגד - הדלקת אורות ביום


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
או שפשוט אנשים ילמדו לתפעל את הרכב שלהם כמו שצריך, וידעו מתי האור דולק או כבוי.

לפי חוקי התעבורה אסור לנהוג ברכב שאתה לא בקיא בתפעולו.

 

אמת ויציב.

 

אין מחסום שיכול לסכור בעד הטיפשות האנושית. אם יש מישהו שלא שם לב (שיטתית) שהוא נוסע בלי אורות בזמן תאורה, אין פתרון שיעזור לו מלבד הפקעת יכולתו להדליק ולכבות אורות או אף הפקעת רשיון הנהיגה שלו.

 

גם הממסד (המחוקק, יצרן הרכב) צריך לתת אמון (אם גם זעום) בציבור הנוהגים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדעתי האישית, דיון מיותר מ 3 סיבות:

 

1. זה החוק! מה הלאה? שרשור על חגורות בטיחות? בעד ונגד?

2. הנושא כבר מוצא ב 2 שירשורי ענק.

3. אין באמת טענות נגד, יש קשקושים מופרכים משוללי כל אחיזה במציאות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באגירה, בתור מישהו שנמצא בהנהלת הפורום אתה יכול לברר למה נפתח השירשור הזה ולמה בכלל שני הדעות האלה פורסמו.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למרות שאני בעד הדלקת אורות, איך הגענו למצב שאסור לדון על דברים שאסורים בחוק?

תסגרו מיד את פורום שיפורים (ועל הדרך תפתחו תת-פורום לאור-ירוק)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

יש גם יש, פשוט לא בכל המכוניות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מדובר בטכנולוגיה מתוחכמת וחדשנית מאד, כרגע משתמשים בה בעיקר בשילוט למספרי בתים. אני מאמין שבשנים הקרובות זה יזלוג לתחום הרכב ונתחיל לראות את הפיצ'ר הזה במכוניות יוקרה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כבר קיים בחלק מהרכבים, כולל (בחלקם הקטן) גם הדלקה וכיבוי של אורות הדרך (ה"גבוה") כשרכב אחר לא ניצב בדרכה של אלומת האור.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

חיישן פוטואלקטרי שסוגר ופותח מעגל עפ"י כמות האור זה טכנולוגיה מתוחכמת וחדשנית...?:shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה לא מבין ציניות, סימן שאתה בן אדם טוב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
למרות שאני בעד הדלקת אורות, איך הגענו למצב שאסור לדון על דברים שאסורים בחוק?

 

אף אחד לא אמר שאסור כי זה החוק אלא שזה מיותר כי כבר טחנו את הנושא לעייפה ובכל הטחינות מח האלה בלטו הדעות נגד ההדלקה בקטנוניות, בקנטרנות ובילדותיות הכללית שלהם.

 

התלבטתי אם אתה ציני או לא, הנחתי שכן אבל לא היה שום "דבר מה נוסף" שידחוף אותי להחלטה הסופית שמדובר בציניות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

ההבדל העיקרי הוא שעכשיו יש לנו מידע מחקרי מעשי (להבדיל רק מקיומה של ירידה אמפירית בכמות ההתנגשויות בקליפורניה ואוסטרליה) שמוכיח שגם באור יום חזק, יש תרומה לאורות יום.

 

כמו כן, הטור של Stio - עם כל כמה שאני מבין שניבעת ממנו קטנוניות - מעלה טענות לגבי עלויות שיש בהן מן האמת ויכולות לפתח דיון טכני מעניין כשלעצמו. העניין הוא שברגע שיש תרומה בטיחותית, הטיעון שלו הופך לטפל.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

הדלקת אורות בהחלט עוזרת במיוחד במצבים כמו פה באירלנד שהשמיים אפורים, הכביש כהה (טוב נו, זה לא רק באירלנד), והכי גרוע זה מכוניות אפורות שמשתלבות יופי עם הרקע או במילה אחת: ניגוד (Contrast).

 

דרך אגב DRL הוא נוראי בלילה/שעות דמדומים (כשלא מדליקים אורות דרך שמכבות את ה DRL) הוא פשוט מסנוור מידי וזה יוצר אפקט הפוך שבו קשה להבחין במרחק כמו שצריך (יצא לי לראות פה מספיק נהגים שחושבים שאם יש DRL לא צריך להדליק אורות דרך).

 

זה שווה ערך לאופנוע שנוסע עם אור גבוה כל הזמן כדי שיראו אותו. אולי יראו אותו אבל יהיה עוד יותר קשה להעריך את המרחק אליו (מורים לרכיבה פה מדגשים שלא להפעיל אור גבוה שלא לצורך בעיקר מהסיבה הזו מעבר לעניין הסינוור).

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

כמו כן, הטור של Stio - עם כל כמה שאני מבין שניבעת ממנו קטנוניות - מעלה טענות לגבי עלויות שיש בהן מן האמת ויכולות לפתח דיון טכני מעניין כשלעצמו. העניין הוא שברגע שיש תרומה בטיחותית, הטיעון שלו הופך לטפל.

 

3 שקלים בחודש לא נקראים עלות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני מתנצל, אבל אני לא רואה שום סיבה להדליק אורות ביום שמשי, בחורף ובקיץ.

 

נכון, עכשיו השקיעה מוקדמת ולכן משעה 4 ואפילו טיפה לפני ניתן לראות שהשמש ממש חלשה ולא מזיק להדליק כבר אורות.

 

אבל בכל שאר היום, יום שמשי ללא שום גשמים שהדבר היחיד שמזכיר שיש חורף זה שיש קור, למה צריך להדליק מנורות, לגרום להן למות בטווח הארוך מהר יותר, להעמיס על האלטרנטור? אני אישית גם מסתנוור מאנשים מסויימים כשמדליקים אורות ביום.

 

בקיצור, NOT!


×
×
  • תוכן חדש...