Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - פולקסווגן פולו GTI


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3076 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ממה שאני קורא אני מסיק שהפולו היא החבילה הכי טובה למי שרוצה רכב קטן מאובזר ומהיר.

היא טובה משמעותית מהדור הקודם אבל עדיין לא ספורטיבית אמיתית.

 

במאמר מוסגר, קצת הרסתם לסטיו את ההזדמנות לסקר את הרכב שלו אבל יהיה מעניין לקרוא סיקור מנקודת המבט של מי שרכש את הרכב.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במאמר מוסגר, קצת הרסתם לסטיו את ההזדמנות לסקר את הרכב שלו אבל יהיה מעניין לקרוא סיקור מנקודת המבט של מי שרכש את הרכב.

 

בוקר טוב,

כבר כתבתי בעבר שלצערי לא יהיה סיקור כלשהו על הרכב, לא שרשור "התחדשתי" ואפילו לא העלאת תמונות (מלבד העלאת תמונת פרופיל) משום שיהיה פה מי שידאג להרוס את השרשור עד היסוד.

 

צריך להבין שכתיבת כתבה כזאת (כמו שכתבו מנהלי הפורום) או כמו הכתבות שכתבתי בעבר דורשות זמן רב של כתיבה וניסוח, עריכה לשונית אח"כ לוודא שאין שגיאות הקלדה וכ', ולבסוף צריך לערוך תמונות ולהעלות אותן לשרת - אם כי זו הבעיה הקטנה יותר. מכיוון שאין לי פה שום שליטה על התגובות של אחרים (בשונה מהפייסבוק למשל שם אפשר למחוק ולחסום), אין לי עניין להשקיע כ"כ הרבה משאבים (אגב, בעצמי וללא כל עזרה) רק כדי לקבל יריקה לפנים.

 

עם זאת, למי מכם שיהיו שאלות אשמח לענות בהודעות פרטיות (מתכתבים איתי מידי פעם בנוגע לרכב, כולל אמש והבוקר), או בשרשורים שייפתחו מעת לעת ע"י משתמשים אחרים בסגנון של השרשור הזה.

צריך לזכור שהמלחמה הממושכת שלי עם היבואן בנוגע לייבוא הגיר הידני היתה מאוד מתוקשרת, כולכם נחשפתם אליה ולכן זה מאוד חבל לי שכך יצא, אבל באמת שאין לי ברירה. גם סיקור השנה השביעית לפאביה בשרשור הייעודי שהיה אמור להתפרסם באוקטובר האחרון לא פורסם - וזאת מאותה סיבה.

 

בנוגע למבחן שכתבו מנהלי הפורום:

למען גילוי נאות אני אכתוב שלא קראתי את כל המבחן אלא חלקים נבחרים ממנו היות ונהגתי על הרכב הזה ממש כבר לפני כמה חודשים (כשהוא היה בקושי עם 1000 ק"מ על השעון) ולכן אני יודע איך הוא נוסע, אבל כבר אז שמתי לב לבעיית הנוחות שלו והלכתי ושיניתי את ההזמנה לטובת המתלים האדפטיביים - שאיתם נוחות הנסיעה מצוינת (ע"פ המבחן של קובי ליאני באתר וואלה שנהג על הרכב הזה עם המתלים). צריך לזכור שמערכת המתלים הנ"ל זהה לחלוטין לזו המותקנת באיביזה קופרה, וגם שם דווח על נוחות נסיעה טובה.

 

המקרה שלי עם המתלים ממחיש בצורה ברורה שחייבים לעשות נסיעת מבחן טרם רכישת הרכב, ומסכים לגמרי עם חברי הפורום שכתבו זאת בעבר. מסכים שהייתי צריך להמתין מעט עם פתיחת ההזמנה עד נסיעת המבחן, אבל למזלי היה ניתן לשנות את ההזמנה לאחר נסיעת המבחן. חשוב לציין שאיני מסכים עם הטענות שהנוחות "מזעזעת" אלא פחות טובה, שכן הבעיה ברכב ההדגמה הזה היא אך ורק בנסיעות מהירות בכבישים גליים - אז הוא מקפץ. בנסיעות עירוניות הרכב סופג מהמורות מצוין, ואני נכנסתי איתו בכוונה לכמה בורות ושיבושים שלא הייתי מעז לעשות זאת עם הרכב שלי. לסיכום: לדעתי (ולדעתי בלבד), ניתן להסתדר גם בלי המתלים, אבל יהיה יותר נחמד איתם.

עריכה אחרונה על ידי stio
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם סיקור השנה השביעית לפאביה בשרשור הייעודי שהיה אמור להתפרסם באוקטובר האחרון לא פורסם - וזאת מאותה סיבה.

רק לא זה! :mm_cry:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא יורק לך בפנים. מגיבים לך בדיוק כמו שאתה מגיב לאנשים אחרים, רק שכשאתה עושה את זה, אז זו "כתיבה אירונית" וזה טוב ומבורך, כשעושים לך את זה, אז בריונים שצריך לתייג בקבצי אקסל הזויים.

 

בכל מקרה, בין אם תכתוב סקירה לבין אם לאו, המסר החשוב נצמא כאן:

המקרה שלי עם המתלים ממחיש בצורה ברורה שחייבים לעשות נסיעת מבחן טרם רכישת הרכב, ומסכים לגמרי עם חברי הפורום שכתבו זאת בעבר.

כמובן שכדי להפיק משהו מנסיעות מבחן, אתה צריך גם מדדים להשוואה וניסיון עם מספיק רכבים, שאין לרוב הנהגים החובבנים, אבל בכל זאת, אפשר גם "סתם" לגלות שהרכב לא נח, או כל דבר אחר, שלא יופיע בקטלוג.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

STIO , בחייאאאתתתת, על מה אתה מדבר? זמן ומשאבים בשביל להעלות סיקור לפורום? תגובות של אנשים? מה הבעיה עם תגובות של אנשים שיש להם דעות שונות משלך? מה אתה בדיקטטורה פה? זה פורום! אף אחד לא קילל אותך ולא איים עליך (מכל מיני שרשורים שיצא לי לקרוא, אולי יש דברים מאחורי הקלעים - לא מענייני). נו באמת... אתה רוצה תכתוב לא רוצה אל תכתוב. אבל אל תגיב פה "תשמעו אני לא אכתוב כי כך וכך וכך וכך". פשוט אל. זהו.

 

נ.ב

היה את השרשור שדווקא לא אהבתי את העליהום עליך, אבל עדיין, אתה מגזים כאן.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד רדו מסטיו.

 

הוא לא חייב לאף אחד כלום וזכותו לא לכתוב (למרות שלא צריך להצהיר על זה). ההחלטה היא שלו וזה לא משנה אם אני או אחרים חושבים שהיא נכונה או לא כי זו ההחלטה שלו ואם הוא רוצה זכותו גם לטעות.

 

גם לא מסכים שצריך ניסיון עם הרבה רכבים לפני נסיעת מבחן לרכב שצריך להיות נוח עבורך. אם הוא נוח אז הוא נוח ולא משנה אם יש יותר או פחות נוחים.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הביקורת אינה על זה שהוא בוחר כן/לא לפרסם, הביקורת היא על זה שהוא כותב פעם אחר פעם אחר פעם אחר פעם אחר פעם אחר פעם שהוא לא יפרסם סקירות...

 

אני כן נהנתי לקרוא את הסקירות שלו (וגם פרגנתי בעבר) - לדעתי הן אובייקטיביות במידה שווה ולעיתים עדיפה על רוב הסקירות שלנו [החובבנים] כאן בפורום, כן מכבד את דעתו לא לפרסם אותן יותר, אבל לא יכול שלא להיות משועשע מההקבלה בין התופעה הנ"ל למשהו סטייל

attention.jpg

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן, בשביל לקבוע אם הרכב נח או לא, לא צריך ניסיון בכלום. לכן אני אישית חושב שזה אקוטי לבצע נסיעת מבחן בכל רכב ששוקלים לקנות, גם אם יש פרמטרים אחרים שכתבי רכב או נהגים מיומנים ישימו לב אליהם, ואנחנו החובבנים קצת פחות.

 

וכן, יחס שקל לכ"ס זו עסקה מעולה. זה די מגניב לראות את השיפור המתמיד שיש בסגמנט הזה מבחינת הביצועים. רק לצורך ההשוואה, הפולו שהייתה לי רק לפני איזה 5 שנים הייתה חלשה מזו בכמעט 50 כ"ס, ואיטית ממנה בשניה וחצי בהאצה מ0 ל100.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הקפצה:

עכשיו פורסמה גם ביקורת קצרה ב-ynet.

גם עפ"י מר צוקרמן, מדובר במכונית מהירה ואוחזת, שתאפשר גם לנהגים מתחילים לנסוע מהר, אך מאידך גם "נעדרת מאפיינים ספורטיביים".

שוב, אולי זה לא דבר רע כשלעצמו, היות ונהגים שונים מחפשים כנראה אלמנטים קצת שונים ברכבים ספורטיביים. אבל כנראה שעבור חלק די גדול מהנהגים הקצת יותר מנוסים, לרכב כזה לא יהיה את ה-"מעבר", שגורם לך לרצות להאריך את הנסיעות שלך, או לחייך כמו אידיוט ביציאה מכל כיכר.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נפלתי מהכתבה וגם לא מהסגנון שלה (אולי כי כתבו כבר הכל, ואולי לא), כאשר הדבר הראשון ששמים אליו לב לפני תחילת הקריאה עצמה הוא חוסר ההשקעה - איפה צילומי הרכב, כולם יכולים להעתיק מס׳ תמונות מחיפושים קצרים בגוגל.

 

לאחר שהתחלתי לקרוא אני שם לב שכל הזמן ישנה התייחסות להעדר הספורטיביות - והשאלות שלי הן: מהי אותה ספורטיביות ואל מה/למול מה היא נמדדת? האם כולם נחשבים לנהגים מקצועיים בארצנו? איפה אנשים באמת יוכלו להגיע עם הרכב למידת הקיצוניות הרצויה ובאופן חוקי? ולאילו מכוניות ההשוואה נעשית בפועל (בכותרת הוזכרו האיביזה, ה-208 והקליאו - האם בהן מדובר)?

 

מה שחשוב בסקירות לדעתי הוא הצורך בהתאמתן למכונית אל מול השימוש בפועל שיעשה בארצנו הקטנטונת (אחד הטיפים שקיבלתי מסקירה קצרה של הרכב באתר אחר הוא הצורך, ואף החובה, בהוספת 4,000 ש״ח לשיפור המתלים והיכולת לאזן אותם בין נסיעות רגועות לספורטיביות עקב הנוקשות שכמעט בלתי נסבלת כשהרכב במצבו הסטנדרטי), ולאו דווקא להתייחס לפוטנציאל הגלום שגם ככה לא באמת יכול להיות ממומש.

 

לא יודע, אבל הכתבה של Carsforum דיברה אליי.

 

בנוסף, עם התפתחות הטכנולוגיה הייתה מצפה לסקירת וידאו קצרה של 3-5 דקות לכל רכב שסוקרים שם. אולי יש לי דרישה גדולה מדי, אבל זה דעתי. בכל זאת אנחנו עוד רגע ב-2016.

 

אשמח אם יום אחד מישהו ירים את הכפפה (הלוואי שיכולתי) ויעשה בישראל כתבת השוואה אמיתית בין הפולו, ה-208 והקליאו. לאיביזה כנראה שנצטרך לחכות עוד קצת - שם מה שיעניין זה עם איזה איבזור ״סטנדרטי״ היא תמכר ובאיזה מחיר.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כוח-סוס, הסגנון שם מאוד.. מתומצת, זה נכון. כמובן שגם כל התהיות שלך על מה זה "ספורטיביות" הן מאוד נכונות, אם כי זה נכון לגבי ביקורות רכב אופן כללי.

 

אני חושב שהוא דווקא כן התייחס לעניין השימושיות, ועל זה הרכב כן קיבל אצלו נקודות זכות. אבל אני חושב גם שמבחינת המסקנות, אין הרבה הבדל בין מה שכתב הכותב של carsforum בראש השרשור הזה, לבין מה שכותב צוקרמן.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3076 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...