Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: סיטרואן קקטוס - היציאה הכי טובה של סיטרואן מאז הברלינגו


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3038 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אפרופו ידני בתור חיסרון

 

שימו לב ב5:45

 

הרכב שאתם נהגתם עליו דומה בהיבט הזה? או שזו תקלה ברכב הבריטי?

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יציאה מגניבה.

שום דבר מהפכני (אלא אם השלת ה 300 ק"ג שעברה תהפך למגמה בקטגוריה).

 

בנוגע לסרטון:

1. אלוהים אדירים, אני מקווה שלארץ לא יגיע עם מראות אדומות כ"כ לא קשורות לכלום!

2. אני נוהג ב 2008 עם אותו מפרט מנוע/גיר, אין שם את התופעה הזו בידית ההילוכים כך שאני משער שברכב בסירטון יש תקלה כל שהיא. לא מעודד תקלה ברכב כ"כ חדש אבל זה רכב מבחן שעובר מעיתונאי לעיתונאי אז לך תדע...)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(ונתתי דוגמא למכוניות שכן)

 

גם המולטיפלה לא המציאה דבר - ספסלים מלפנים קיימים פחות או יותר מאז המצאת המכונית. האספאס כן. הטווינגו פחות, כי היא רכבה על הקונספט של האספאס, רק בקטן.

 

מכונית לא חייבת להמציא את הגלגל כדי להיות טובה, או נחשקת.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם המולטיפלה לא המציאה דבר - ספסלים מלפנים קיימים פחות או יותר מאז המצאת המכונית.

 

לא במכונית כל כל קצרה.

לא עם אפשרות להפוך כל כסא נוסע לשולחנון או להוציא אותו לגמרי.

 

הטווינגו... מעולם לא היתה מכונית כל כך קטנה כל כך מרווחת (4 מבוגרים בקלות, בלי שנוגעים במושבים מאחור עם הברכיים) + האפשרות להזיז את הספסל האחורי קדימה ואחורה.

מעבר לזה שהיא והאפספאס מונובוקס, אין ביניהן דימיון.

אני זוכר את הפעם הראשונה שלי באסאפס (מונית בצרפת). ההתפעלות חצתה גילאים. פשוט רכב גאוני, יחסית למה שניתן היה לקנות אז.

 

לא טענתי שמכונית צריכה "להמציא את הגלגל", רק שתהיתי אם פספסתי משהו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יציאה מגניבה.

שום דבר מהפכני (אלא אם השלת ה 300 ק"ג שעברה תהפך למגמה בקטגוריה).

...

לא יודע לגבי הקטגוריה, אבל יש מצב שאכן מתחילה מגמה כללית כזו- לפחות לפי האסטרה K החדשה, ששוקלת 100 ק'ג פחות מה-J הנוכחית, יותר קטנה חיצונית אבל יותר מרווחת פנימית.

 

הלוואי וכך יקרה אצל כולם בסופו של דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק שוב את הקקטוס (בקטלוגים, תמונות או באולם התצוגה), להבדיל מהדאסטר, אין בה כלום שמזכיר "אבזור/גימור בסיסי למדיי".

 

כוונתי הייתה לכך שלמשל אין מערכת סיוע לזינוק בעליה, "חסר" פתח אוורור, חלונות אחוריים אינם ממש נפתחים וכיו"ב.

בדאסטר ניתן אמנם להוסיף אבזור רב ברם התחושה הכללית בתוך הרכב "פשוטה" למדי.

קשה לומר על השתיים שהן "יוקרתיות" או "מפנקות" אך כפי שציינתי, הן מהוות תמורה מצויינת, לכל אחת ייחוד משלה, הגיר הידני בעיניי הוא יתרון והייתי שמח לקרוא מבחן השוואתי מקצועי.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע אם מישהו מכם שם לב , אבל מבחינת מרווח גחון הוא לא קרוסאובר עם 13 ס"מ בסך הכל, זה פחות מחלק מהסופר מיני .

גם הישיבה בקקטוס היא לא ממש גבוהה כמו שמצפים מקרוסאובר ואפילו די נמוכה , ומכסה המנוע ענק ופוגע בשדה הראיה מלפנים ,וגם הראות לאחור לא מבריקה.

לדעתי ה2008 מוצלח יותר ועונה טוב יותר על ההגדרה של קרוסאובר , רק שיגיע כבר עם ה1.2 טורבו.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משער שה 2008 המעודכן (גיר ומנוע) יתומחר גבוה בהרבה, ולא רק בגלל הגיר האוטומטי. ההחלטה של הקונצרן ממזמן היא למתג את פיג׳ו מעל סיטרואן ולכן הקקטוס זולה, גם בעיצוב הפנימי (על אף שהוא ייחודי ויפה מאוד בעיני).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע אם מישהו מכם שם לב , אבל מבחינת מרווח גחון הוא לא קרוסאובר עם 13 ס"מ בסך הכל, זה פחות מחלק מהסופר מיני .

גם הישיבה בקקטוס היא לא ממש גבוהה כמו שמצפים מקרוסאובר ואפילו די נמוכה , ומכסה המנוע ענק ופוגע בשדה הראיה מלפנים ,וגם הראות לאחור לא מבריקה.

לדעתי ה2008 מוצלח יותר ועונה טוב יותר על ההגדרה של קרוסאובר , רק שיגיע כבר עם ה1.2 טורבו.

 

אחד הדברים הנחמדים בקקטוס, זה שהוא לא ממש נופל לשום קטגוריה.

 

לא בדיוק קרוס-אובר, משהו שבין קומפקטי לסופרמיני...לי אין בעיה עם זה.

 

אגב, בלא מעט קרוסאוברים מרווח הגחון מאכזב. תסתכל פעם על X1 דור קודם, או על הפגוש הקדמי של שברולט טראקס.

 

מכסה המנוע - אני מעדיף לראות אותו ולא שהוא צונח מהעין כמו ב-208.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3038 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...