Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: סיטרואן קקטוס - היציאה הכי טובה של סיטרואן מאז הברלינגו


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3038 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נורא רציתי לקנות ומאד מוצא חן בעיניי... המנוע החלש (אני חיפאי ונסיעותיי בעיקר בצפון), היעדר מערכת לסיוע בזינוק בעליה וספקות ביחס ליכולת המזגן ביום קיץ חם הם דיל ברייקר מבחינתי.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הטורבו אמור לפתור את בעיית הכוח - 20.9 קג"מ על 1020 ק"ג זה יחס מעולה, אבל זה שאין היל-הולדר אכן תמוה מאד. לגבי המזגן אין לי מושג - לחמם הוא חימם טוב, אבל לא נסעתי בקקטוס בקיץ.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אך הטורבו (ידני כמובן) איננו מיובא וכאשר זה יקרה לא ברור מה יהיה המחיר שכן יש גבול לכמה אפשר לשלם על רכב שכזה בשים לב להתנהגות השוק הישראלי (ואני יודע למי ניתנה הנבואה אבל לא נולדנו אתמול ויש על מה לבסס הערכה...)

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי spiderman,

אנחנו מחזיקים בבית קקטוס מאז סוף אוגוסט, כמובן שמדובר בגרסה האטמוספרית.

הוא עבר אצלנו קרוב ל13k ק"מ.

נכון שיש לו מחסור קל בכוח אבל גרסת הטורבו אמורה לפתור את זה, ואם אני לא טועה בשרשור מקביל הודיעו על כך שעומדים להביאו במחיר של 90k.

בנוגע למיזוג, את שלנו קיבלנו בקיץ כאמור ולמזגן לא היתה בעיה לקרר את האוטו כמו שצריך, לא מורגש המחסור בפתח המיזוג לפי דעתי.

בכל אופן אנחנו מאוד מרוצים מהרכב.

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אך הטורבו (ידני כמובן) איננו מיובא וכאשר זה יקרה לא ברור מה יהיה המחיר שכן יש גבול לכמה אפשר לשלם על רכב שכזה בשים לב להתנהגות השוק הישראלי (ואני יודע למי ניתנה הנבואה אבל לא נולדנו אתמול ויש על מה לבסס הערכה...)

לא ראית את השרשור על השינויים במחיר ודגמים חדשים של לובינסקי?

"

דגם 110 כ״ס עם מנוע טורבו (20.9 קג״מ). באותה רמת גימור (fun) ב- 90 אלף שקלים במקום מחיר מלא של 97 אלף שקלים. הגרסה האטמוספרית תעלה 85 אלף שקלים בהשקה ו-90 אלף במחיר הרגיל.



גרסה אוטומטית תגיע בסוף 2016. כך שהיא לא רלוונטית לשנה הקרובה.

גרסת הדיזל עם 100 כ״ס ו-25.9 קג״מ. תעלה 104 ובמחיר השקה של 99 אלף שקלים. גם הוא ברמת אבזור fun."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אך הטורבו (ידני כמובן) איננו מיובא וכאשר זה יקרה לא ברור מה יהיה המחיר שכן יש גבול לכמה אפשר לשלם על רכב שכזה בשים לב להתנהגות השוק הישראלי (ואני יודע למי ניתנה הנבואה אבל לא נולדנו אתמול ויש על מה לבסס הערכה...)

 

ברוכים הבאים ל2016, השנה שבה התחילו למכור קקטוס עם 1.2T במחיר של ₪90K ו1.6HDI ב₪99K, האחרון עם 25.9קג"מ, אמור להספיק לכל עליה שיש בחיפה :-)

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למודאגים מתפקוד המיזוג, אני נוהג בפיג'ו 2008 בעלת מכניקה זהה, המזגן עובד מצויין.

 

בגירסת הטורבו טרם נהגתי אבל משולש הצלינדרים האטמוספרי הוא ללא ספק מנוע השלושה צילנדרים הטוב, המאוזן והשקט ביותר שהכרתי אי פעם.

 

בנוגע לכותרת השרשור, "

היציאה הכי טובה של סיטרואן מאז הברלינגו", מי שנתן אותה שכח את ה C3 פיקאסו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

₪90K משקף הנחת "השקה" של 10%, לא חושב שהם ירדו מתחת לזה במבצעי חבר למיניהם

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתנצל בפני כל המעדכנים, לא ידעתי שעומדים להביא את גרסת הטורבו... אם כך בהחלט בכוונתי להתעניין ולבצע נסיעת מבחן כשהדבר יהיה רלבנטי . המחיר שצוין לעיל בהחלט אטרקטיבי.

רק הדסטר מהווה אלטרנטיה אמיתית ואטרקטבית.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה לא היו בעיות בדגם הזה עם המסך - שהקשו על הפעלת המזגן?

ב 2008 הפעלת המיזוג נפרדת ועם כפתורי אולד סקול. בדגמים שכבר משלבים את המערכת בתוך המסך, המערכת באמת מבולבלת ולא נוחה לשימוש. בעיה אחרת במסך היא שבימי קיץ חמים כאשר האוטו עומד בשמש, מיד עם רגע ההתנעה מערכת הקול מזהה שהיא חמה וכדי לשמור על עצמנ מורידה את הווליום לעוצמה כזו שאם תשלב את העניין מהרעש מהמזגן (אמרנו שהאוטו עומד בשמש בקיץ, הוא לוהט ו הנהג מדליק את המאוורר על המקסימום) ואתה פשוט לא שומע כלל רדיו ב 10 הדקות הראשונות. זה מעצבן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפלוריאל הייתה קוננספט מגניב על הנייר. הלכה למעשה יצא רכב דבילי לחלוטין עם ביצוע לא פחות ממופרך.

אם עקבת אחרי הסרטון, לקשתות שמפרקים, אין מקום באוטו, אתה משאיר אותן בבית ומה שיוצא זה רכב שמצד אחד אתה לא מסוגל להפוך אותו לקבריולה באמצע הדרך ומצד שני, אם ביצעת את זהבבית והשארת את הקשתות בסלון ובאמצע הדרך מתחיל גשם(עניין נפוץ בקיץ האירופי), אכלת אותה, אתה נוהג באמבטיה פתוחה בלא כל אפשרות לסגור אותה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3038 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...