Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר ליטר בנזין 95 יורד ב-21 אגורות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברור , האוצר עושה כאן רווח מאוד נאה , כאמור ההכנסות מבלו על דלק בשנה הם 17.4 מיליארד שקל.

על זה עוד כ 3 מיליארד ש"ח מע"מ על הבלו ,

ותקבל 20 מיליארד שקל ,

 

לא ירדת לסוף דעתי.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

כשאומרים "האוצר עושה קופה" או "הממשלה העלתה" זה לא אפקטיבי.

צריך להשתמש בשמות מפורשים. כמו משה כחלון, אישר העלאה של מס הבלו, או מר בנימין נתניהו נתן אישורו להעלאת המס לדוגמא.

להגיד הממשלה אישרה, זה לזרוק אחריות אישית מהבנאדם שחתם על המסמך שאפשר לפקיד להוציא מסמך בתפוצת מיילים.

זה שהממשלה דופקת את מעמד הביניים זה לא חדש, לא היום לא אתמול ולא לפני 20 שנה, זה שלא קם האחד שיסיר את המיסים המטופשים האלה, גם אם זה המצע שעליו הוא נבחר, זאת הבעיה.

 

אם יקום מתמודד, שיצהיר בפומבי, ויתחייב בכתב, שהוא מייצג מפלגת נישה שבאה להסיר את מכס (שנועד להגן על ייצור מקומי, אבל איזה רכבים אנחנו מייצרים פה בדיוק שצריך להגן עליהם?) ומס הרכישה מרכבים חדשים, ויאפשר ייבוא כולל של כל רכב שעומד בתקינה אירופאית ללא סינדול ובירוקרטיה, ויעיף את מס הגזל שקוראים לו בלו, לא מעניין אותי מאיזה צד במפה הוא מגיע, אני שם לו פתק.

 

זה שיש 100% מס על רכישת רכבים כאילו זה מה שיעצור את הביקוש לרכבים, זה לא בסדר, אבל צריך שבתקשורת יקדחו עם הש-מ-ו-ת של האנשים שמאפשרים את זה. אחד אחד. ולא לזרוק "הממשלה" , זה לא מקדם אף אחד לשום מקום.

 

זו דעתי בכל אופן.

פורסם
כשאומרים "האוצר עושה קופה" או "הממשלה העלתה" זה לא אפקטיבי.

צריך להשתמש בשמות מפורשים. כמו משה כחלון, אישר העלאה של מס הבלו, או מר בנימין נתניהו נתן אישורו להעלאת המס לדוגמא.

להגיד הממשלה אישרה, זה לזרוק אחריות אישית מהבנאדם שחתם על המסמך שאפשר לפקיד להוציא מסמך בתפוצת מיילים.

זה שהממשלה דופקת את מעמד הביניים זה לא חדש, לא היום לא אתמול ולא לפני 20 שנה, זה שלא קם האחד שיסיר את המיסים המטופשים האלה, גם אם זה המצע שעליו הוא נבחר, זאת הבעיה.

 

אם יקום מתמודד, שיצהיר בפומבי, ויתחייב בכתב, שהוא מייצג מפלגת נישה שבאה להסיר את מכס (שנועד להגן על ייצור מקומי, אבל איזה רכבים אנחנו מייצרים פה בדיוק שצריך להגן עליהם?) ומס הרכישה מרכבים חדשים, ויאפשר ייבוא כולל של כל רכב שעומד בתקינה אירופאית ללא סינדול ובירוקרטיה, ויעיף את מס הגזל שקוראים לו בלו, לא מעניין אותי מאיזה צד במפה הוא מגיע, אני שם לו פתק.

 

זה שיש 100% מס על רכישת רכבים כאילו זה מה שיעצור את הביקוש לרכבים, זה לא בסדר, אבל צריך שבתקשורת יקדחו עם הש-מ-ו-ת של האנשים שמאפשרים את זה. אחד אחד. ולא לזרוק "הממשלה" , זה לא מקדם אף אחד לשום מקום.

 

זו דעתי בכל אופן.

 

הלוואי אבל אני בספק.. זה יוצר 2 בעיות:

מעבר לכך שזה מחייב תחבורה ציבורית כמו שצריך (מישהו אמר 7 ימים בשבוע?), אחרת מספר הרכבים בכבישים יעלה בצורה משמעותית, וגם ככה כל הארץ פקקים אז אם יהיו עוד הרבה רכבים?!

וכמובן קיצוץ בלא מעט תקציבים (שכמובן יבואו על חשבון דברים לא קריטיים כמו חינוך ולא תקציבי ענק לכל מיני ישובים במקומות ספציפיים)

 

בקיצור ממש ממש סוטה מהנושא, אבל אני בספק שדבר כזה יקרה :(

הרי רק עכשיו העלו קצת את המיסים של רכבים 100% חשמליים.

פורסם

האחרון שהעלה את מס הבלו היה אדון ביבי בשנת 2009 עם עלייה של 60 אגורות!

בנוסף, המס הזה מתעדכן פעמיים בשנה לפי מדד המחירים לצרכן (ינואר וספטמבר). למזלנו, השנה המדד שלילי, אבל רוב השנים הוא חיובי וכך נוצר מצב שמרכיב הבלו רק הולך וגדל.

אין מה להשוות את אירופה אלינו, מכיוון ששם התחבורה מפותחת ויש אפשרויות אחרות, חוץ מנסיעה ברכב פרטי.

נכון להיום, עלות ליטר נפט למדינה היא 85 אגורות!

מחיר הדלק מתעדכן כל 1 בחודש ומושפע ממחיר הנפט בחמשת ימי המסחר האחרונים בשני נמלים בצרפת ובאיטליה (אם אני זוכר נכון). בנוסף, אנחנו המדינה היחידה בעולם שגובה מע״מ (מס לכל דבר ועניין) על מס הבלו...

רק לסבר את האוזן, בשיא המשבר העולמי לפני שש שנים מחיר חבית נפט וגם שער הדולר היו דומים ומחיר הדלק לצרכן היה קצת פחות מ-5 ₪. אבל עז עלה מר ביבי לשלטון...

פורסם

יש עוד מרכיבים, כמו שער הדולר.

מחיר הנפט הוא בסה״כ שליש מהמחיר הסופי לצרכן.

בנובמבר מחיר הנפט לא השתנה ושער הדולר עלה מעט, לכן הבנזין התייקר.

הסולר לא בפיקוח בכלל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...