Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר ליטר בנזין 95 יורד ב-21 אגורות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

[h=1] מחיר ליטר בנזין 95 יורד ב-21 אגורות

[/h] [h=2]מחיר הבנזין יעמוד על 5.78 שקל לליטר - הנמוך ביותר מאז שנת 2009. מחיר ליטר בנזין 95 יירד ב-3.5%, אל מול נפילה חדה של כ-16% במחירה של חבית נפט מסוג ברנט, שפל שלא נראה מאז 2004. צפו בטבלה: אלה התשלומים שמרכיבים את מחיר הבנזין[/h]

לכתבה:

http://finance.walla.co.il/item/2920406

פורסם
יופי, מחיר הנפט יורד לאט לאט. השאלה מתי המסים הכללים יפלו לאט לאט?

במדינה שלנו זה נראה שהם רק יעלו.

פורסם (נערך)

^^ תיקון קטן ,

הבלו בלבד הוא אכן 52% מהמחיר הסופי לצרכן.

אבל על כל הרכיבים , כולל הבלו , מוסיפים בסוף עוד מע"מ.

ואז יוצא שסך המיסים בדלק הוא 67% , כלומר שני שליש מהמחיר הולך ישירות לאוצר המדינה ...

 

ולחשוב שהכלכלן הראשי באוצר עוד חושב שצריך ואפשר להעלות את המיסים על הדלק...

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001091489

עריכה אחרונה על ידי YaronNahum

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
^^ תיקון קטן ,

הבלו בלבד הוא אכן 52% מהמחיר הסופי לצרכן.

אבל על כל הרכיבים , כולל הבלו , מוסיפים בסוף עוד מע"מ.

 

אם הבנתי אותך נכון אז הבלו הוא לא 52% מהמחיר הסופי לצרכן, אלא 52% מהמחיר ללא מע"מ.

פורסם (נערך)

איו טעות ,

 

הבלו 3.029 ש"ח על כל ליטר דלק

המחיר הסופי כולל מע"מ והכל כאמור 5.78 ש"ח לליטר

 

לכן 52%

 

אבל משלמים על הכל עוד 0.84 ש"ח לליטר מע"מ , כאשר המע"מ הוא גם על רכיב הדלק וגם על רכיב הבלו. (וגם על רכיב השיווק )

 

כך שסך המיסים הוא 3.869 ש"ח לליטר מתוך מחיר של 5.78 ש"ח לליטר ..... 67%

עריכה אחרונה על ידי YaronNahum

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

מה זה משנה לי אני גם ככה מתדלק כל פעם ב-200 שקלים.

פורסם
אם הבנתי נכון:

הבלו לא משתנה כל חודש, ומחיר הדלק כן משתנה כמעט כל חודש. סכום הבלו הוא קבוע והשיעור שלו מהמחיר הסופי משתנה קצת בהתאם למחיר.

 

נכון, ובמקור זה היה מיועד כדי שלא ישלמו המון מיסים אם מחירי הדלק קופצים. בפועל המדינה משחקת בבלו והעלתה אותו כמה וכמה פעמים.

מישהו יכול להביא גרף של שינויים בערך הבלו ומה היה מחיר הדלק באותה התקופה?

פורסם

בלו, מע"מ, מרווח שיווקי...

 

הכל טוב ויפה, אבל קורים דברים בגיאופוליטיקה האזורית שההגיון הישר אומר שצריכים להוריד את המחיר עוד מעבר, אלא אם איזשהו גוף עושה כאן רווח נאה במיוחד :roll:.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

נו,מה חדש? פרה חולבת מס' 1.

 

 

מה החוקיות לגבי 98, ביחס ל 95?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
בלו, מע"מ, מרווח שיווקי...

 

הכל טוב ויפה, אבל קורים דברים בגיאופוליטיקה האזורית שההגיון הישר אומר שצריכים להוריד את המחיר עוד מעבר, אלא אם איזשהו גוף עושה כאן רווח נאה במיוחד :roll:.

 

ברור , האוצר עושה כאן רווח מאוד נאה , כאמור ההכנסות מבלו על דלק בשנה הם 17.4 מיליארד שקל.

על זה עוד כ 3 מיליארד ש"ח מע"מ על הבלו ,

ותקבל 20 מיליארד שקל ,

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...