Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב שריטות מפתח על רכב כחול זה קצת בעייתי..

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אף אחד מהמגיבים פה לעולם לא שלח מישהו לשמור לו על החניה או שמר בעצמו חניה למישהו?

אני יכול להעיד על עצמי שכשאנחנו מביאים סחורה חדשה לחנות אני תמיד שומר מקום לרכב של השליח.

 

בתור פאקינג תושב מרכז ת"א - לא. זה פשוט מרגיש מקולקל ומעורר אנטיגוניזם.

יש לי מנוי בחניון קל"ב שהשארתי רלוונטי עוד מהתקופה שהייתי עם רכב, אך אני משאיר אותו בכדי שאנשים שמגיעים לבקר יוכלו לחנות שם וגם אני, כשמדי פעם משכיר איזה משהו בהתאם לצורך.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עסק זה משהו אחר. גם השליח לא נתקע שם כל היום, פורק והולך, לא?

ליד הבית זה עצבים כי מונעים ממך להגיע הביתה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

קודם כל צריך לעצור במקביל לחניה כך שאלו שבאים מרחוק לא יוכלו להכנס.

 

אם אדם חוסם, מזעיקים משטרה, דוח כספי ינתן לאדם שחוסם.

 

אם החניה חסומה בחפץ, מזעיקים פקח עיריה.

דוח כספי ינתן לבעל החפץ

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בזכותכם נזכרתי באוניברסיטה, אתה בא להתיישב אומרים לך זה תפוס, הולך כיסא אחד הצידה, ואומרים לך שכל השורה תפוסה.

גם בזמנו שנסעתי ברכבת, אתה ממהר פנימה לתפוס מקום, רואה מרחוק מקום פנוי ורץ לשם, בינתיים נתפסים כמה מקומות בקרון ושאתה מגיע יושב בן אדם אחד ואומר לך שכל הרביעייה "תפוסה". ואז כבר מאוחר, כי הקרון התמלא כבר.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

אני יכול להבין אנשים ששומרים חניה לרכב שהוא בטווח ראיה (עושה פרסה כדי לחנות, נמצא בנתיב המקביל בחניון וכדומה), אבל אנשים ששומרים חניה, בין אם זה בעצמם ובין אם זה באמצעות כיסא, פח ועוד, למישהו ש"עוד דקה" מגיע מקרית שמונה הם חצופים, נקודה. לשמור 2 חניות ככה זה כבר חזירות ממעלה ראשונה.

 

אצלי בשכונה אין אומנם שמירת מקומות (או לפחות לא אחת שנתקלתי בה), אבל לשם האיזון יש חארות שחונים באלכסון, מנכסים לעצמם חניות ציבוריות, אבל השיא זה חונים על 2-3 חניות במאונך לסימון (ובאופן מפתיע לא המשטרה ולא עיריית ראשון לא מטפלים בזה).

פורסם

הדיון על התופעה כבודו במקומו מונח, נאמר כאן מספיק.

הדיון היותר מעניין מבחינתי הוא מה אמורים לעשות במקרה כזה..

אני משתדל לקבל החלטות לפי רציונל, לא לפי רגש. אישית אני מעדיף להחנות מאה פעמים רחוק יותר ולא פעם אחת למצוא וונדליזם על פח הרכב, לכן במצב כזה האינטרס שלי מובהק ולא דורש ניתוח מעמיק במיוחד - מבקשים יפה להחנות כי להעדיף אורח על תושב זה הזוי ולשמור מקום למישהו שמגיע עוד חצי שעה עוד יותר הזוי, לא עובד? ממשיכים הלאה ומאחלים לשומר בהצלחה בחיים.

כל מי שמדבר על ללכת ראש בקיר וכו', ממש במקום המגורים שלך איפה שהרכב חשוף במשך שעות על גבי שעות לנקמה של מישהו מספיק מטומטם/בהמתי בשביל לא להבין את ההסבר המנומס הראשון - או שלא אכפת לו משריטות, או שהוא מקבל החלטה רגשית מונעת אגו. בפורום הזה אני אהמר על האופציה השניה...

 

תחשבו על האפשרות שאתם קמים בבוקר ורואים מפתח על הדלת, אין לכם שום ראיה מי עשה את זה, וגם אם כן למי פאקין אכפת. עכשיו אתם צריכים לבחור האם להבליג או להגיב, תגובה כנראה תגרור תגובה ועל הנזק בכל מקרה תשלמו. להחנות את הרכב הופך לצ'יזבט - אבל היי העיקר שחניתם קרוב לבית בפעם ההיא הא? כ:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
קודם כל צריך לעצור במקביל לחניה כך שאלו שבאים מרחוק לא יוכלו להכנס.

 

אם אדם חוסם, מזעיקים משטרה, דוח כספי ינתן לאדם שחוסם.

 

אם החניה חסומה בחפץ, מזעיקים פקח עיריה.

דוח כספי ינתן לבעל החפץ

 

החסימות האלו כל כך ממוסדות שהפקחים כבר שנים מתעלמים מהן.

 

Corazin.JPG

https://goo.gl/maps/qyaZz2Rn7ov

פורסם
בתגובה התחלתי לאט לאט להיכנס לחנייה למרות שהיא עמדה שם והיא כמובן זזה תוך כדי צעקות עליי, שאני חוצפנית ושהיא פשוט לא מאמינה... אחרי שיצאתי מהרכב היא אמרה "חכי חכי תראי מה אני אעשה לך".

 

מה אתם הייתם עושים?

 

קורא למשטרה במקום.

 

אף אחד מהמגיבים פה לעולם לא שלח מישהו לשמור לו על החניה או שמר בעצמו חניה למישהו?

אני יכול להעיד על עצמי שכשאנחנו מביאים סחורה חדשה לחנות אני תמיד שומר מקום לרכב של השליח.

 

זה עניין אחר לגמרי.

קורה גם שמובילים או בנאים צריכים לשמור מקום.

זה לא לפינוק, זה לצורך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

נצל"ש....

יש לי 2 חניות פרטיות מקורות ועל הכביש ישנו סימן "מעטפה" (איקס) שאוסר חנייה.

היות וברחוב ישנה מצוקת חנייה, זה לא כל כך מעניין ולא אכפת לאנשים לעמוד חצי רכב על ה"X" ולחסום חצי כניסה לחנייה שלי וזה מרתיח אותי.

 

פעם אחרונה שזה קרה, מישהו פשוט עמד עם הרכב כולו וחסם את כל הגישה לחנייה.

התקשרתי למשטרה ויצא איזה נבעך מבית של שכן, אומר מצטער, יודע וכו'...

 

והנה שלשום, ביום שישי, מישהו עם סקודה החליט שוב לחנות ולחסום וקראתי לפיקוח העירוני שנתנו לו דו"ח על 250 שקל.

במוצאי שבת, ראיתי אותו מגיע לרכב וחשבתי לעצמי אם להתעמת איתו או לא...וויתרתי והלכתי הביתה.

 

אבל זה מתחיל לעצבן

פרנקופיל מושבע!

פורסם

בעוונותי יצא לי מספר פעמים בודדות לבצע שמירת חניה פיזית, לדעתי בנסיבות סבירות לגמריי:

גם אני גר באחד מהרחובות בכרמל המקבילים לציר מוריה, המדרכה ברחוב היא בצבע אפור כאשר כל הסביבה היא בכחול לבן ככה שכמובן כל מי שמגיע לאיזור לצורך עבודה (יש מלא משרדים בסביבה) או סידורים יחפש לחנות ברחוב שלי. כתוצאה מכך בשעות מסוימות נוצרת מצוקת חניה רצינית ומי "שמשלם את המחיר" הם דיירי הרחוב.

במקרה, גיסתי גרה בבניין שאני גר בו. היו פעם או פעמיים בתקופה שגיסתי הייתה בחודש שמיני + ילד בן שנתיים באוטו, ראיתי שהיא מחפשת חניה ובדיוק התפנתה חניה שהיא כבר עברה אותה (הרחוב חד סיטרי), כדי לחזור בחזרה לחניה שכבר עברת מבלי לעשות רוורס של 50 מטר יש צורך לעשות סיבוב שאורך 3 דקות ולהכנס לרחוב מתחילתו, אז שמרתי לה את החניה 3 דקות עד שתעשה את הסיבוב.

יצא לי לעשות את זה פעם נוספת באותן נסיבות כאשר אשתי חזרה מהסופר עם רכב מפוצץ בקניות.

כמובן שבמשך ה3 דקות האלה נאלצתי להתמודד עם מספר רכבים שרצו להכנס לחניה.

 

מי צודק במקרה כזה? לעניות דעתי אין כאן צדק אבסוטלוטי, מצד אחד החניה היא ציבורית וכפי שתואר למעלה מכאן- להולך רגל אסור עפ"י החוק לעמוד על הכביש.

מן העבר השני מה עדיף? שאשה בהריון+ילד בן שנתיים באוטו תסתובב עוד 20 דקות ותמצא חניה 500 מטר מהבית במקרה הטוב, או מישהו שבדיוק קפץ לסידורים ולא רוצה לשלם 4 שקלים על חניה בכחול לבן?

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הבעיה היא שגם בכחול לבן אין חניות פנויות, ורוב האנשים חושבים שאם הם הגיעו עם הרכב אז צריך לחנות על הכניסה של היעד שלהם.

יש רחובות בכרמל שחובה מדבקה של דייר הרחוב כדי לחנות, ופקח מסתובב שם כל הזמן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
תופעה בזויה. לגבי ההתנהגות המפתיעה (אותך) של האשכנזים מהכרמל

 

פעם הייתי צעיר ומעולם לא נתקלתי בשומרי חנייה

והגעתי לשדה התעופה של חיפה כשהיה בשיפוצים [97 ? ] וגברת אחת ניצבה

במרכז החנייה אליה כיוונתי ועשיתי לה 'פיפ פיפ' וזה מאוד הכעיס אותה

והיא החלה מצטווחת ללא סיבה [קפצה לבדה ישר מאפס למאה]

אז כיביתי את הרכב באמצע הכביש ונכנסתי פנימה

כדי להימנע מעימות.

אחרי כשתי דקות כשכל האיזור נחסם בגלל הפקק שיצר רכבי [היה מגרש מאולתר בשיפוצים]

נכנסו וקראו לי, ואז הנעתי ונכנסתי לחנייה שרציתי מלכתחילה

 

פשוט, אני מאמין שאם אפשר אז כדאי להעביר את הלחץ הלאה,

היא קבעה חוק מסויים למשחק, אני לא רואה עצמי כפוף אליו ומציע חוק אחר.

אם היא חוסמת ויכולה לעמוד בחסימה של כל הנתיב - אהלן וסהלן,

היא ספגה הרבה מאוד לחץ בעמידתה הבודדה על המשמר.

 

זה היה נחמד ומספק אבל בדיעבד כיום בגילי לא הייתי עושה זאת,

שכן זו עדיין התנהגות אלימה [לאנוס חזרה במקום להימלט מאונס ?]

ואם זה היה מישהו מפחיד אז לא הייתי נכנס לעימות,

אז מה, "גיבור גדול", בגלל שזאת אשכנזיה מהכרמל ?

 

יואוווו אבל היא התבעסההההה חבלז.

עד היום אני חש שריד לטעמה המתוק של ההתבעסות שלה,

מאלה שמופתעים כשהסביבה לא נכפפת לגחמותיהם אבל נתקעו גם בלי מישהו להתעמת איתו

 

 

למזלי אין תופעת שמירת חניות באיזור בו אני נוהג לנהוג.

The first one to get angry loses

פורסם
אף אחד מהמגיבים פה לעולם לא שלח מישהו לשמור לו על החניה או שמר בעצמו חניה למישהו?

אני יכול להעיד על עצמי שכשאנחנו מביאים סחורה חדשה לחנות אני תמיד שומר מקום לרכב של השליח.

 

לא. מעולם לא.

באותה מידה גם לא צדתי מישהו שיוצא מהקניון והלכתי איתו לחניה לשמור עליה.

גם זה הזוי ברמות. יושב באיזו פינת חנייה בחניון של הקניון, מחכה שמשהו יתפנה, ופתאום באה איזו פרינססה, המקום "שמור".

פורסם

מקרה דומה מהצד השני של המטבע. (טוב, נו, לא בדיוק. אבל על אותו עקרון)

 

רקע הכרחי:

יש לנו שתי חניות פרטיות במגרש שלנו. אממה, לי אין כוח לצאת כל פעם לפתוח את השער (לא חשמלי וכבד). אישתי חונה בפנים. אני בחוץ, חוסם רבע שער, על חניה ציבורית.

השכן הצמוד (בית דו משפחתי)מחנה על אותה חניה ציבורית בודדת וחוסם רבע שער אצלו. (אצלו אותו דבר, האשה בפנים, לו אין כוח לפתוח שער לא חשמלי... שכונה של עצלנים :-P) וכך, ב"מחיר" של חניה ציבורית אחת, שנינו חונים. זה ממש לא חריג- רוב השכנים ברחוב מסתדרים כך ביניהם. בחניה הציבורית בין שני השערים מחנים עוד שתי מכוניות של הדיירים באותו דו.

עוד חשוב מאד לציין, שאין מצוקת חניה בכלל ברחוב. תמיד יש חניה, ובשנתיים מאז שעברתי לכאן, החניה הנ"ל הייתה תפוסה אולי פעמיים.

נתון אחרון רלוונטי- מצלמת האבטחה שלי מכסה גם את האיזור הציבורי שאני חונה בו. לא שזה יעזור בשהו חוץ מהרגשה טובה.

 

מגיע הביתה באחד מימי השבוע, בחור בסיוויק בדיוק מחנה (כמובן על כל החניה, מבלי לחסום את השערים בכלל).

מוציא ראש- "אחי, יש מצב שאתה מתקדם עוד שני בתים קדימה? "(שם יש מעבר רחב שאינו בין שני בתים, עם 3-4 תאי חניה פנויים).

- "לא. למה שאתקדם"

-" כי זה הבית שלי פה" (מצביע על מצלמת האבטחה. )

-"אז מה. על הX שלי. זו חניה ציבורית". ויוצא מהרכב בהפגנתיות.

 

אני מתקדם לחניה בה הצעתי לו לחנות. ולאן הולך הבחור? לבית הבא שגובל בה.

יוצא שהוא חנה רחוק יותר ממה שיכול היה, ואני חניתי רחוק יותר ממה שיכולתי.

הבחור (חובש כיפה ומחזיק באיזה ספר תפילה, כן?) עוד מסנן כמה משפטים לגבי אמא שלי והבעלות שלה על חניות ציבוריות.

שטפתי אותו במיטב האיחולים לבריאות מתוך מירק ונכנסתי הביתה.

 

אז חוקית הוא צודק.

אבל לא ממש חכם (אם הוא היה נתקל בבנו של השכן שלי באותה סיטואציה, הוא היה יוצא משם עם מכונית מקושטת).

וגם לא אנושי/מתחשב. מה הסיפור? זה לא שזו החניה האחרונה ברחוב. והרכב שלו עוד היה מונע כשביקשתי.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...