Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

PARKING.jpg

 

יש בקבוצה 80 שכנים. מי שיוצא - כותב כמה דקות קודם לכן. מי שמחפש - כותב. מי שסתם הולך ברחוב עם הכלב ורואה חניה פנויה - כותב - וכולם מסתנכרנים ומסייעים אחד לשני.


   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בשנה וחצי הארורה שחייתי בראשון לציון נתקלתי בזה כל הזמן.

אמנם בכניסה לבית שלי היו חניות רוב הזמן (נווה ים) אבל בקניון הזהב ובכל מרכז מסחרי היו תמיד פרחות שמחכות שהבעל\ חבר מכה יעשה סיבוב ויתפוס את החניה.

 

זה מרתיח שהסיבה היחידה לזה היא שהם שניים באוטו.

אם אני לבד אני לעולם לא אמצא חניה, ואם כן אז אני אצטרך לריב עם איזה ערס על זה.

 

זה לא מתקבל על הדעת בשום מקום. לא בקניון ולא ברחוב.

 

בגלל זה אני נמנע כשאני יכול מלבקר במרכז.

בסופ"ש האחרון היה יום הולדת בתל אביב ונסענו.

בסופ"ש הקרוב אני כבר לא אגיע לאירועים כי העצבים לא שווים את זה.

פורסם
[ATTACH=CONFIG]447616[/ATTACH]

 

יש בקבוצה 80 שכנים. מי שיוצא - כותב כמה דקות קודם לכן. מי שמחפש - כותב. מי שסתם הולך ברחוב עם הכלב ורואה חניה פנויה - כותב - וכולם מסתנכרנים ומסייעים אחד לשני.

 

פיחס. זוועה איך שאנשים מוכנים לחיות. רחמיי הכנים.

 

ואני בטוח שזה לא לקח ללירון "120 שניות" דהיינו שתי דקות בדיוק,

כי שתי דקות בישראלית זה רבע שעה, ונחום המסכן יושב כמו גולם

כשהוא תלוי בלירון ובטיטול של הילד שלה ובחיים המרגיזים שלה

שפתאום הפכו את נחום לכפיף שלה, ואז נחום אומר לאשתו

'יאללה רינה כוסומו זאתי אני זז' ורינה עונה 'די נחום!'

ונחום אומר 'מייבשת אותי כל פעם עם העיכובים'

ורינה אומרת 'אבל כבר קבעתם אז להבא אל'

ונחום אומר 'אין בחיים יותר אני לא מודיע'

ואז לירון באה וכולם מחייכים אליה

ולנחום נעלם המבטא העיראקי

"היי מתוקההההה מה ניש"

ולירון מתנצלת על העיכוב

ונחום עם התקף לב

משיב לה בקושי

"ח פ י ף"

The first one to get angry loses

פורסם

ומחר במידה ויוחלט כי אסור לכם להתאגד כך, ולמנוע מאחרים שימוש חופשי בחניות חופשיות ברחוב.

מה תעשו - שביתה תחסמו את הרחוב.

או שביתה איטלקית.. תיסעו לאט ותגרמו לפקקי תנועה..

 

או אולי תדפיסו כרטיסי כניסה / חניה לרחוב / בעצם עשיתם זאת כרטיס אלקטרוני - שרק להם מותר לחנות.

אפשר כי אני אשלם לכם מהצד (אני לא תושב הרחוב ) ונתחיל לסחור מהצד בחניות.

ואם מגיע אורח ל יושב ראש ההתאגדות , האם נאפשר לו לחנות בחניה השמורה.

 

חשבתם ל מסור את הנושא אולי למיקוד חוץ - ארגנו משפחת פשע תנו להם דמי שמירה.

והם ישמרו גם עלייכם , לא רק על החניות..

 

לדעתי אתם צריכים להשקיע קצת יותר, כי מצאתם נישה נחמדה.

ובזכות רחוב אחד / שניים בת"א - אתם בדרך הנכונה להשתלט על כל החניות בישראל..

ואם גירסת הבטא שלכם תצליח בישראל - אפשר על כל העולם, ותחשבו על-זה.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ואוו איזה דימיון מפותח יש לך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה בסדר, אנחנו רגילים לתגובות כאלה. זר לא יבין זאת.

מוזמנים להמשיך בצרות העין שלכם ולהשאיר לנו את הקיבוץ העירוני שלנו.


   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

פורסם

בשביל זה קיימים פגושים :D

 

לדעתי זה תלוי סיטואציה: אם הרכב ששומרים לו את החניה בטווח ראיה אז לגיטימי. רכב שיגיע מתישהו בעתיד (גם אם זה 5 דקות), לא.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

וואי,

"הקיבוץ העירוני" :) LOLZZ

אתם בטח מתגאים בזה ובינכם לבין עצמכם משתמשים בביטוי הזה :)

[*חוץ מלירון המאחרת הכרונית הזאת ** ויובל שמתעקש על 3 רכבים]

 

"זר לא יבין זאת"

הו...

:)

The first one to get angry loses

פורסם

הקטע שזה לא מתנשא, אני מעריך נסיון להתנשא, אלא זה קלישאי מאוד,

זה ניסיון התנשאות ע"י מישהו שלוקח מילה מפה וביטוי משם ומנסה לכתוב יפה :)

 

זה על הגבול של לימור מארץ נהדרת או העולם הערב או איך שקראו לזה,

שהייתה משבצת ביטויים 'יפים' בשיבוש ובעיתוי לא נכון ?

כזה :)

The first one to get angry loses

פורסם

לפני ארבע שנים היינו כל החבר'ה בסינימה סיטי, באנו עם 2 מכוניות. יוצאים מהסרט, חותכים חלק לאוטו אחד והחלק האחר לשני. תכננו לנסוע לאכול בעיר אחרת. אנחנו יצאנו והגענו למסעדה ומחכים, ומחכים, ומחכים. שואלים איפה כל השאר ?

בסוף מגלים שהנהג השני בבי"ח כי הוא לא היה מוכן לצאת מהחנייה שאיזה בבון רצה להיכנס אלייה כי הוא חיכה שידידה שלו תבוא להחנות במקומו. הבבון בתגובה דרס את חבר שלי.

 

ברור שזה מגיע מאקדמאים - זה מתחיל מהחינוך באוניברסיטה לשים מחק או עט כדי לשמור כיסאות לחברים שלך. לשיעורים העמוסים היה מגיע מישהו רבע שעה לפני השיעור תופס שורה קידמית שלמה, ולפעמים היו אנשים שכלל לא הגיעו אבל היו להם כיסאות שמורים משך כל ההרצאה.

מנהג בהמי חזירי ומגעיל. גם בעדות אשכנז יש בהמות.

 

יומיים לפני הסוף עשית זאת, נכנסת לקטגוריית תגובת השנה.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
ואוו איזה דימיון מפותח יש לך.

זו המציאות - אנשים החושבים ומאמינים כי להם מגיע יותר מלאחרים.

 

משרד הרישוי בעבר - סוחרי הרכב טענו / חשבו כי להם יש עדיפות בתור, זו הפרנסה שלהם.

בתחילה שמרו מקומות אחד לשני בקטנה.

אח"כ שלחו הורים, ואח"כ מאכרים שלקחו הרבה מיספרים לתור.

בהמשך החל מסחר בתור, יכולתה לגשת למאכרים ולקנות תור..

מינהל מקרקעי ישראל - הקבלנים חשבו כי להם מגיעה עדיפות..- ראה בדיוק כרשום מעלה.

זה לא חוקי.

 

היום הם חושבים כי הם המציאו את הגלגל תחת המעטה קבוצת שיתוף (קיבוץ עירוני)

זו תחילתה של הידרדרות החברה - אין חוקים לנו וחוקים אחרים לאחרים.

אם רוצים לשנות - יש לבצע זאת באופן חוקי.

 

הוא טוען כי הרכב תופס חניה - ואני אומר כי לא תמיד - הם תופסים חניה גם ללא רכב.

בני-אדם, ולפעמים ילדים עומדים בחניה ושומרים עליה. (מאחר ולא תמיד יש רכב זמין)

ומחר - הכל פתוח, בהתאם לתנאים והיכולות של הקבוצה אשר התארגנה לביצוע .

 

אם לקיבוץ מותר - אז למה לסוחרי הרכב ולקבלנים אסור - גם להם יש אינטרס חשוב מאוד.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

בשני המקרים זה מעצבן,אבל לפחות במקרה שרכב אחר מחכה אתה לא מתעצבן ולא רב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ברור לכולם שלא כדאי "להתעסק" עם מי ש"שומר חניה" ולא משנה מי זה או מה זה. גם ברור לכולם שזהו מצב לא תקין ו/או לא חוקי. בכל מקרה המצב עשוי להתדרדר במהרה בנזק לך או למכונית ו/או, במקרה ואכפת לך במיוחד מרכבך (רוב הסיכויים, אם אתה בפורום זה) בפארנויה תמידתית במקום אליו פניך מועדות (ראה הודעה ראשונה בשרשור זה). לכן, עצה, במידה והבעיה היא ב"כבוד" כי אתם בטוחים (וכנראה זה נכון) ש"אסור לשמור חניה כך", "חניה זה לא לאנשים" ועוד, פשוט העמידו פנים שאתם כלל לא מחפשים חניה והמשיכו הלאה- "חניה פנויה באמצע רוטשילד בשישי בערב? מה פתאום אני בכלל בדרך לבאר שבע".

פורסם
בשני המקרים זה מעצבן,אבל לפחות במקרה שרכב אחר מחכה אתה לא מתעצבן ולא רב.

 

כי חנייה פנוייה ניתן לפעמים לזהות מרחוק אבל אדם ששומר חנייה לרוב מזהים רק אחרי שכבר מגיעים אליה. (והרבה פעמים הוא רץ וקפץ לשם תוך כדי שכבר הייתם בדרך אליה עם הרכב)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...