Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד שאיזה סוכן סמוי יפיל אנשים כי הם עוברים על החוק,מאיימים וכו.

ובמקרה אם מדובר על מאפיה על מה שישלחו סוכן בשביל לראות אם משה עומד 5 דקות בחניה ומחכה לשימשון?

יש פה הגזמה לדעתי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

וזה מה שהופך את המאפיה הזאת לעוד יותר כדאית: הסיכון אפסי כי אף שוטר לא יתעסק בשטויות כאלה, והרווח גדול כי זה מקל להם על החיים לחנות ליד הבית.

העובדה שלא מרביצים ומאיימים על אף אחד, לא הופכת השתלטות על שטחי ציבור לחוקית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

סלואו רייד צודק.

 

הם מונעים מאנשים לחנות (להשתמש במשאב ציבורי) לטובת עצמם.

זה לא תקין.

ללא קשר באיזה שם נבחר לקרוא לזה.

 

וגם אם מותר להם לשבת ברכב עוד 5 דקות וכו'.

הם עדיין שומרים את החניות לעצמם והחניות שייכות לכולם ולא רק להם.

 

 

דרך אגב.

 

מרכז תל אביב -

זה אחד המקומות הבודדים שאפשר להסתדר ללא רכב, כי יש תחבורה ציבורית סבירה והרבה שירותים קרוב לבית.

אז לא כולם שם חייבים לתפוס חניה עם רכב פרטי.

פורסם
סלואו רייד צודק.

 

הם מונעים מאנשים לחנות (להשתמש במשאב ציבורי) לטובת עצמם.

זה לא תקין.

ללא קשר באיזה שם נבחר לקרוא לזה.

 

וגם אם מותר להם לשבת ברכב עוד 5 דקות וכו'.

הם עדיין שומרים את החניות לעצמם והחניות שייכות לכולם ולא רק להם.

 

 

דרך אגב.

 

מרכז תל אביב -

זה אחד המקומות הבודדים שאפשר להסתדר ללא רכב, כי יש תחבורה ציבורית סבירה והרבה שירותים קרוב לבית.

אז לא כולם שם חייבים לתפוס חניה עם רכב פרטי.

 

זה לא שאם תחנה מישהו מהשכנים יצא ויכה אותל בחוזקה,אבל אדם שעומד כן מונע ממך.

 

נכון שזה מעצבן,לא הוגן אבל עדיך את זה מאשר אדם שעומד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בסוף זה כן יגמר במכות. אנשים כבר דקרו על חניה במדינה הזאת.

כשהתושבים מרגישים ומתנהגים כאילו החניות בבעלותם, חלק מהם כנראה יהיו מספיק אלימים להגן עליהן מאיום של זרים. ככה זה עם בני אדם.

כבר הצעתי את הפיתרון להסדרת החניה רק לדיירי הרחוב, כמו שיש במקומות מסויימים בחיפה ואני משער שזה לא חדש גם בת"א.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני שמתי לב לתופעה של שמירת חניה עצמית באיזור הבורסה.

בעלי עסקים, חלקם מסעדות שי שלהם שליחויות, בסוף היום ממקמים את הקטנועים של העסק בצורה שכל אחד תופס חניה, ככה שמתי שהוא מגיע בבוקר הוא מזיז את הקטנוע ויש לו חניה בול מול העבודה.

במהלך היום הקטנועים כמו כל קטנוע, במקום כלשהו על המדרכה.

מה שהכי מוגזם, זה יש קטנוע אחד, של עסק כלשהו (לא נראה לי מסעדה), שאין עליו כסא בכלל, כלומר הוא לא יכול לנסוע, אני מנחש אפילו שאין לו טסט בתוקף / ביטוח וכו', פשוט לא שמיש. סליחה, כן שמיש, השימוש שלו זה להחזיק חניה קרוב לעסק.

פורסם (נערך)

יובל התפסן כבר לא כאן, אנחנו לא ראויים לו משום שהוא תושב העיר הגדולה, ויש לו חניות לתפוס לטובת השכנים.

הייתי תושב מרכז ת"א קרוב ל- 15 שנה, עם אישה וילד. מעולם לא שמרתי ולא ביקשתי שישמרו לי חניה. תופעה מגעילה, וגם יובל - אתה ושכניך מגעילים.

היהירות הזו - אנשים שבאים לשכונה שלך? תגיד לי ממה בדיוק ת"א חיה אם לא מהאנשים האלה? בעת שהייתי תושב ת"א, הייתי - ואגב אני עדיין - בעד הטלת מס על כל רכב שנכנס לעיר. אבל לשמור חניות? בזוי, מגעיל, דוחה, ואלים. לא משנה מה תגיד לעצמך - אתם חבורה של זבלים. כן, זבלים. שחושבים שהכל שלהם במרחב הציבורי רק משום שהם משלמים שכירות מופלצת או רכשו דירה שם. וואללה תשקיע בעצמך ותשכור דירה עם חניה.

זה מזכיר לי שיש אנשים (תל אביביים, כמובן), שעומדים עם הרכב באמצע הרחוב - ולא משנה היכן מתפנה חניה, היא "שלהם". בתכל'ס הם עוברים הרי התקף לב כל ערב בדרך הביתה, מהמתח אם תהיה להם חניה או לא, אז שיבושם להם.

אגב, אף אחד מאלה שמתנהגים כך, הוא לא תל אביבי אמיתי. לא נולד בתל אביב ולא גדל בתל אביב. אחרת היית מבין ערכים תל אביביים מה הם. והם לא שמירה על חניה. כולה, אתם חבורה של מהגרים. אני מציע גם מס מהגרים לתוך תל אביב, לצד מס על רכב.

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אל תשכחו שגדולי וטובי המאפיונרים החלו בתחום החנייה הציבורית והחניונים !

מהרגע שיובל וחבריו יצטרכו למנות 'סדרן' [בהתחלה הוא יהיה בהתנדבות בווצפ

אבל אח"כ בשכר ובמציאות] ועד הרגע שיישמעו יריות ברחוב לא יעבור הרבה זמן.

The first one to get angry loses

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מעבר לפשע המאורגן שהם עושים, הם מעמידים רכב מונע ברחוב ומזהמים את האוויר שהילדים שלהם שיושבים בבית נושמים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מעבר לפשע המאורגן שהם עושים, הם מעמידים רכב מונע ברחוב ומזהמים את האוויר שהילדים שלהם שיושבים בבית נושמים.

 

"1,100 אנשים בני 30 ומעלה מתים באזור תל אביב מדי שנה כתוצאה מזיהום אוויר.

כך מעלה מחקר משותף של המשרד לאיכות הסביבה ועמותת אדם טבע ודין"

 

אין פשע מאורגן או טרור או מלחמה או כלום שמתקרב לנתונים הללו.

אני בטוח שניתן לחשב כמה הרוגים נגרמים ספציפית בגלל הפעילות שתוארה לעיל,

ואח"כ להשוות את זה למס' ההרוגים של ארגוני הפשיעה בשביל פרופורציה.

The first one to get angry loses

פורסם

איזה שטיות אתה מדבר,כאילו הזיהום מגיע מכמה שכנים,אפשר לחשוב שאין פקקים בתל אביב ואין כמעט מכוניות,אין אוטובוסעם מזהמים,מפעלים שפולטים עשן אבל יובל והשכנים הם כן הגורמים לזיהום,אולי הם מחכים כשהרכב לא מונע?

וגם אם כן כמה דקות של חניה לא יהרגו אף אחד,אתה יותר מידי דרמטי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...